tamulionis

Assassin's Creed (2016)

Rekomenduojami pranešimai

Assassin's Creed

Action

Assassin's Creed

Assassin's Creed

Action

Apžvalga

Through unlocked genetic memories that allow him to relive the adventures of his ancestor in 15th century Spain, Callum Lynch discovers he's a descendant of the secret 'Assassins' society. After gaining incredible knowledge and skills, he is now poised to take on the oppressive Knights Templar in the present day.

Anonsas

Vaidina

  • Michael Fassbender
    Michael Fassbender
    Callum Lynch / Aguilar de Nerha
  • Marion Cotillard
    Marion Cotillard
    Dr. Sophia Rikkin
  • Jeremy Irons
    Jeremy Irons
    Alan Rikkin
  • Brendan Gleeson
    Brendan Gleeson
    Joseph Lynch
  • Charlotte Rampling
    Charlotte Rampling
    Ellen Kaye
  • Michael Kenneth Williams
    Michael Kenneth Williams
    Moussa
  • Ariane Labed
    Ariane Labed
    Maria
  • James Sobol Kelly
    James Sobol Kelly
    Father Raymond

siaip sukurti gera filma,tai cia potencialo belekiek,prisimenu ju trumpiametrazius filmukus,buvo labai geri,tikekimes nesupopsins visiskai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ziuresime kaip pavyks. Tikriausiai visi zinome kas nutinka kai is zaidimo kuria filma.. Na, o jeigu vis del to pavyks tai bus gera trilogija.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Warcraft ir Assassin's Creed matau kaip du potencialiausius kandidatus tapti GERAIS filmais. ^.^

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O uncharted irgi turėtų būt geras, nemanau kad sony leis sugadinti vardą uncharted

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvardinkit man kokių gerų game to film adaptations, niekaip negaliu prisimint :D

 

Mortal kombat visai nieko buvo

 

http://www.imdb.com/title/tt2884018/?ref_=nm_flmg_dr_2

 

Macbeth žmonių kurie prie assassins creed dirba darbas, tai gal galima kažko panašau tikėtis.

Redagavo Fisherman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mortal kombat visai nieko buvo

Nu pirmas buvo nieko. O daugiau?  Tiesiog nelabai nusiseka toki filmai. Todėl ir sunku kažko iš jų tikėtis.

Redagavo Batista

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

filma realiai gali daryt beveik bet koki bet kuriu laikmeciu apie bet ka ir vistiek tai gali buti AC. kaip kad su zaidimais buvo.  ;)  ir galetu kurt ne pagal zaidima konkretu. o kokia siaip side story . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

filma realiai gali daryt beveik bet koki bet kuriu laikmeciu apie bet ka ir vistiek tai gali buti AC. kaip kad su zaidimais buvo.  ;)  ir galetu kurt ne pagal zaidima konkretu. o kokia siaip side story . 

 

Būtent, paima tos sukurtos visatos įdėja ir savo istorija padaro.

 

 

Nu pirmas buvo nieko. O daugiau?  Tiesiog nelabai nusiseka toki filmai. Todėl ir sunku kažko iš jų tikėtis.

 

Dar gal resident evil, silent hill, doom, prince of persia (nerašau anime, cgi ir Jap only)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va, Silent Hill pirmoji dalis tai visai sekminga mano akimis. Prince of Persia kad ir kaip noreciau visgi gavosi ne to lygio, kurio norejosi. Assassins Creed turetu buti, bent jau as taip prognozuoju, pusetinas vienam kartui akims paganyti. Jokios ispudingos, susuktos istorijos, tokios kaip zaidimuose, visiskai nesitikiu.

Redagavo tymbarkFM

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Resident evil pirma dalis POP filmas mano akimis buvo visai vykes,MK irgi patiko

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CNbIOHvWwAA5_Lc.jpg

 

Meet Michael Fassbender as Callum Lynch in Assassin’s Creed.

Based on the massively popular — and prolific — video-game series of the same name, Creed is set to open in theaters Dec. 21, 2016.

Before hardcore Creed gamers start scratching their heads (and filling up the comments) about how exactly Callum Lynch fits into the game world, we can tell you that Fassbender’s character was created specifically for the film version. (The movie isn’t retelling any of the existing Creed games, but rather introducing new characters into the same world.)

Lynch discovers he is a descendant of the secret Assassins society through unlocked genetic memories that allow him to relive the adventures of his ancestor, Aguilar, in 15th Century Spain. After gaining incredible knowledge and skills he’s poised to take on the oppressive Knights Templar in the present day.

Also starring Marion Cotillard (The Dark Knight Rises), Michael Kenneth Williams (12 Years a Slave), and Ariane Labed (Before Midnight), cameras start rolling for Creed on Monday. Filming is set to happen in Malta, London, and Spain.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

006-ew-assassins-creed_0.jpg?itok=a2Xzbq

 

Pats Fassbenderis pries tai niekada nezaides video zaidimu ir nemates nei nebandes AC zaidimu, aisku paeme pulteli pirma karta kad pajaust kas per bicas ten begioja ekrane, ir isijaust geriau. na tikesimes filmas tures savo zavesio ir be garsaus vardo kazka idomaus pasiulys. nesenai ziurejau jo Macbeth kur jis vaidino su Marion Cotillard , kuri beja AC filme vadins kartu su juo

assassins-creed-movie.jpg

 

Before Ubisoft made their movie overture to him in 2012, the Irish-German thespian admits he couldn’t have been less of a gamer and didn’t have the most concrete idea of what he was getting into. “I hadn’t played it before these guys approached me,” Fassbender tells EW.

 

Starring as Callum Lynch — a character who does not appear anywhere in the game but who exists as a kind of cypher for all the time-traveling, first-person action in the games — has yet to compel the man widely hailed as one of the finest actors of his generation to spend more quality time with his Playstation 4.

“I’ve played it since [being offered the job] mainly to get an idea of the physicality of the character,” Fassbender says by phone from Spain, where he was filming the adaptation. “We’re striving to find something special. We believe the whole concept around it is special and want to service that the best we can. The fans are really passionate: very specific and they expect accuracy and historical detail. We’re really trying to capitalize and feed on and enjoy the fun element. We’re working hard to make this something special.”

Descended from a long line of master killers (who square off against another secret sect called the Templars in a centuries-old covert war), his character’s physicality does not, however, involve super powers or magic. “A lot of the stuff in the game is Parkour,” Fassbender explains. “Blades attached to his wrists. It’s about getting in close to the target, close quarters fighting.”

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos