scalman

Fallout 4

Rekomenduojami pranešimai

dar  devai lyg buvo sake kad mapas kaip skyrim tik atmetus skyrim kalnus pro kuriuos negali praeit. tipo f4 galesi visur nueit. skirtumas kad cia mape ne atviri laukai su medziais o pastatai , gatveles, bokstai, tiltai ir pan. tai manau bus ka veikt ir kur nueit

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug kas sako kad kalnus atstos tos uzlietos vietoves.siaip zemelapis tikrai atrodo nedidelis.tikekimes bus daug pozemiu,labirintu,metro...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai svarbu ne kiek to ploto, o kaip jis uzpildytas. Seniau kai vis naudodavo tuos pacius assests, tai per fallout 3 antroje zaidimo dalyje jau puses vietu net nelankydavau. O kaip ir mineta yra dar vaultai,metro, manau ir atskiras mapas ar vieta dar gali buti+ faktas, kad bus kazkas su laiku irgi gali itakoti. Bet,kad darytu tiesiog maza mapa, nemanau, kad tas bus. :]

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The player can go anywhere in the world at any time of day, so we added dynamic post-process techniques that enhance the vibrancy and color of our scenery for maximum emotional impact. Our virtual cameras received a major upgrade as well. We’re not going to spoil every improvement we’ve made, but for those of you who enjoy the technical details, here’s a sampling of what we’ve added to the latest version of the Creation Engine:

  • Tiled Deferred Lighting
  • Temporal Anti-Aliasing
  • Screen Space Reflections
  • Bokeh Depth of Field
  • Screen Space Ambient Occlusion
  • Height Fog
  • Motion Blur
  • Filmic Tonemapping
  • Custom Skin and Hair Shading
  • Dynamic Dismemberment using Hardware Tessellation
  • Volumetric Lighting
  • Gamma Correct Physically Based Shading

As always, our world features fully dynamic time of day and weather. To create that volumetric light spilling across the scene (sometimes called “god rays”) we worked with our friends at NVIDIA, who’ve we worked with dating back to Morrowind’s cutting-edge water. The technique used here runs on the GPU and leverages hardware tessellation. It’s beautiful in motion, and it adds atmospheric depth to the irradiated air of the Wasteland. Like all the other features here, we’ve made it work great regardless of your platform.

 

When a rain storm rolls in, our new material system allows the surfaces of the world to get wet, and a new cloth simulation system makes cloth, hair, and vegetation blow in the wind.

 

Fallout4_graph03.jpg

 

Fallout4_graph03b.jpg

 

Fallout4_graph05.jpg

 

Fallout4_graph06.jpg

F4 vs. real life Boston 

 

fallout-4-map-vs-real-life-boston-city-m

F4 masinos i Forza 6 , nes ...

 

Fallout4-F100_01_Forza6-940x528.jpg

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visa fallout 4 zemepali galima pereit per 11min pagal leak'ine info.tai vis gi ne kazka,ne kazka :/


net gi skyrim buvo reiskias kur kas didesnis nes uztrukdavo 17-18min perbegti :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai svarbu ne kiek to ploto, o kaip jis uzpildytas. Seniau kai vis naudodavo tuos pacius assests, tai per fallout 3 antroje zaidimo dalyje jau puses vietu net nelankydavau. O kaip ir mineta yra dar vaultai,metro, manau ir atskiras mapas ar vieta dar gali buti+ faktas, kad bus kazkas su laiku irgi gali itakoti. Bet,kad darytu tiesiog maza mapa, nemanau, kad tas bus. :]

Nors vienas supranta. Nesuprantu ko jūs verkiat dėl to didelio mapo, kai padaro plynus laukus bele vaikščiot tai nu n*, durniau nebūna. Jau geriau mažas plotas bet kokybišku contentu užpildytas. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagalvok per koki kaima irgi greit pereisi tiesiog eidamas. bet kas taip eina per F4. F NV pirmam miesteli kiek valandu praleidau ir aplink ji tai visai nesvarbu is tikro tas dydis. Witcher 3 mapas tai ten monstriskas iki tokio lygio kad pasidaro per didelis 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

It takes 1 hour and 30min to walk/run across GTA V,
It takes 39min to walk/run across Far Cry 4
It takes 45min to walk/run across The Witcher 3's Novigrad map,
It takes 37min to walk/run across ARK's map,
It takes 5 hours to run/swim across Just Cause 2.

 

sakyciau dabartinei kartai open world'u,tai 11min tikrai labai mazai.sakyciau ant hypo bangos cia beteshda praslys su F4,nes kiek tenka skaityt,tai visur shortcut padaryti :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o F3 ir NV palyginimui? 


Fallout 4 has a huge world map that might take some time to travel. This world map is confirmed to be almost 2-3x the size of Fallout 3 and bigger than the world map featured in The Elder Scrolls V: Skyrim.

 

F3 praleidau kelis simtus valandu su visais dlc . tai cia pakankamas mapas visai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

F3 map didesnis negu Skyrim,o kaip matosi tai F4 mazesnis zemelapis nei Skyrim,tai gi negali F4 buti didesnis nei F3.tikekimes tikrai bus ka veikti.nes nezinau is kur buvo paimta ta kelione 11min,bet atrodo kad pasaulis tustut tustutelis :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kol kas tik demo pasiziuret galima.

del mapo koks skirtumas realiai koks ten jo plotas , svarbiau kas ten tam mape bus ir ka mes tenai veiksim.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kol kas tik demo pasiziuret galima.

del mapo koks skirtumas realiai koks ten jo plotas , svarbiau kas ten tam mape bus ir ka mes tenai veiksim.

gal ir esi teisus :) gal as cia per daug stresuoju del to mazo is paziuros zemelapio,nes pats megstu didelius su skirtingomis aplinkomis,ir su daug ivairiu uzduociu.

nebedaug liko laukti,tik 4d ir 13h.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.