Džekeris

Dragon Ball S (2015 - ?) TV Series

Rekomenduojami pranešimai

Toli atsakymo nereik ieškoti. Dragon balls. Kąnors reikia prikelti - dragon balls. Kasnors nori būti nemirtingas - dragon balls. Kasnors nori atsiskirti - dragon balls. Realiai, tą ir padarė Kibito Kai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

66 serija gera, tikrai gera, ir piešimas geras ir veikėjų charakteriai labai gerai vystyti, tiesiog šiek tiek per greitai viskas vyko ir Vedžeko tikėjausi žymiai daugiau ir ilgiau... nors jis buvo toks kietas kokio norėjau, bet tikėjausi, kad pabus kiek ilgiau...esu nusivylęs šią seriją dėl šito dalyko...laukiau jo 12 metų, o gavau tik 10min jo ekrane...gavosi labai keistas jausmas, lyg ir serija tikrai gera ir tą jaučiu, bet lyg ir mano lūkesčius panaikino...gal per daug norėjau to Vedžeko, kad nevertinu to ką gavau?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vedžeko tikrai mažai parodė, ir sakyčiau paskutinį karta. Tas jų atsijungimas nepraėjus valandai dėl išnaudoto jėgų limito nuvylė, norėjosi, kad Vedžekas daugiau Zamą būtų padorojęs, bet smagu kad juodajį įveikė tas kas pradėjo šią sagą :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ir tikejaus, kad bent pora seriju jie ten kaposis. Nors gal dar nepabaiga, gal dar atsitiks kita serija kas nors

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikiuosi, kad tas busimas turnyras bus bent kiek rimtesnis (bet kažkaip labai tuom abejočiau). Nes Universe 6 vs Universe 7 buvo kažkokia parodija. Net nepavadinčiau turnyru.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasirodo anime populiarumo dėlei Turnyrasa nukeltas, nes bus nauja arc'a kuri prasidės Dec 18 :)

Tai dabar jokiu seriju iki gruodzio 18?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašu, kad ties Hit'o arc'a niekas nesibaigs, kas man patinka :)

 

 

 

 

Redagavo Džekeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Mldc tai Universe Survival Arc kitaip sakant visų Universe turnyras iki mirties jeigu įdomu Spoiler paspausk youtube video antras su paaiškinimais.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kątik peržiūrėjau 87 ir 88 epizodus.

87 toks neblogas epizodas, veiksmo buvo, labiau svarbus dėl Ki 17 ir Goko bendravimo. Visai gerai susižiūrėjo, piešimas neblogas, stilius man patinka, viskas gerai, dar pats Gokas paaiškino, kad jis nėra iš tikro pasaulio gelbėtojas, bet kad jis tiesiog ieško stiprių priešininkų ir jam nepatinka kai kas skriaudžia žmones ir gyvūnus. Gokas pats paaiškino koks jis iš tikro mangoje visada buvo, geras, bet ne didvyris, ir tai atsakė į daugybę klausimų. :D

 

88 epizodas, buvo labai geras. Gohano ir Pikolo akistata tiesiog labai įdomiai ir nostalgiškai pateikta, Pikolas kaip jo mokytojas ir geriausiai matyt pažįstantis Gohaną žmogus iškart mato kur jam reikia plėstis, ir kaip atgauti savo formą... Kovoje vos ne iki mirties... Gohanas atgauna netik ssj 2, bet ir savo Ultimate formą :D ir tai neatrodo, kad būtu nuskubinta, toks jausmas, kad Gohanas ją užsidirbo vėl savo pastangomis. Gohanas vėl karys ir grįžo toks koks buvo Buu sagoje ir dar galingesnis taps :D Taip pat humoras geras šio epizodo, su dinozauru vietoje vos neapsiverkiau iš juoko :D Kovų choreografija labai gera ir piešimas naujoviškas su seno piešimo prieskoniais, bet kur kas labiau tinkantis negu DBS pirmų epizodų piešimas.

 

Na šita saga turi netik gerą jausmą, bet ir žymiai mažiau minusų nei Trankso saga. Žiūrint serijas jaučiu malonumą, ir seną dbz jausmą juntu. Su Trankso saga buvo panašiai, bet arba labai kvailas piešimas, arba kvailos vietos permušdavo viską, šioje sagoje visi veikėjai yra normalūs, tiesiog normalūs ir beveik visas prieš tai buvęs durnizmas dingo. Šitoje sagoje skiriamas ypatingai didelis dėmesis veikėjų atsiskleidimui, šiektiek surimtėjo serijos, režisavimas pasiekė visai kitą lygį. Dažnai matai pagal foną ar vaizdą, ką jaučia veikėjas, aplinka labai gerai nupiešta, na režisavimas top lygio, DBS tik keli epizodai buvo taip gerai sureažisuoti kaip šita beveik visa saga yra surežisuota. Istorija žymiai sulietėjo, per tiek serijų Trankso sagoje, jau matyt pora kart iš praeities buvo visi grįžę, o čia net neprasidėjo turnyras, kas leidžia žymiai geriau išvystyti veikėjus ir parodyti juos taip kaip jie nebuvo parodyti, parodo bendravimą tarpusavyje. Žinoma serijos pagerėjo, dėl milžiniško DBS populiarumo pasaulyje, nes jis realiai žiūrimiausias anime pasaulyje, daugumoje pasaulio šalių transliuojamas, kai kur dar bus transliuojama, visą pasaulį apimantis anime, užsidirbantis milžiniškus pinigus, tad logiška, kad viskas pagerėjo, tik dabar galima sakyti serijos įsivažiavo į aukščiausią lygi, nes Trankso saga turėjo savų gerų vietų, bet turėjo pernelyg daug minusų, kad būtu galima laikyti labai gera saga.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va man Trunkso saga patiko, bet tikrai per daug pievų net ir DB standartais. Kitos dimensijos, vėl kitos laiko linijos ir t.t Tai po jos ir sustojau žiūrėt :/ .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos