scalman

Dirt Rally

Rekomenduojami pranešimai

1449500072-dirt-rally.jpg

 

dirt rally baigia early access , pereina i pilna versija steame  :grt: kartu su tuo ziemos updeitas su Svedijos Varmland trasa ir dviem naujom masinom Hyunday ir VW Polo

 
PS4 , X1 05/04/2016 , bei PC disko pavidale

 

 

22913789674_5541015661_o.jpg

 

23433514492_419217ab98_o-Kopie.jpg


updeitas 10 gb  :trl:  kai pagalvoji kiek jau updeitu buvo ir nieko nemokejom papildomai iki siol.  :grt:


Steam Workshop ON.. !


nauji sniego dziaugsmai su polo ir hyundai. pirmam polo su weather low ir particles medium. antram weather high ir particles high. galvojau sniego purslai pasikeis bet kazkaip nesimato. pasikeite kas tai kai trasoj parinkau snigima, ir pakeiciau weather tai iskart skirtumas pasimate. ant particles kazkaip nelabai

 

efcBoJK.jpg?1

 

6uJq2GP.jpg?1


kas patiko trasoj, trasos krastai ne betonas kaip kituose rali ir tu nesitrenki i ji , o taip minskai ilendi i sniega ir ta masinos puses aisku sulenda o kita puse metasi. bet is trasos kad ir 2 metrus gali islekt ir vel gryzt. tas smagu.trasos krastai irgi vaziuojami ,tik aisku sunkiau ir leciau  :grt:


del oru sningant ant stiklo krenta kaip lietus o ne sniegas , kas irgi realistiska jei imant kokia slapdriba taip ir buna. nemaciau oro tuo metu matyt nebuvo minuso.


vistik garsui tai subarui ir evo niekas man neprilygsta is 4WD. boxer varikliai turi toki specifini garsa kuris cia na tiesiog nerealiai skamba. ypac senos 95' imprezos  :gusta:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau Scalman kaip realiai žaidžiant atrodo, bet screenšotuose "purslai" į "noise" filtrą panašūs :D Siunčiuos, reiks išbandyt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsimenu dar mokėjau už early access 22£ Steam, o dabar kaina už pilna 28£ jau čia su 15% nuolaida Steam

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grafika nera kazkas wow bet man tai kazkaip labai wow buna kai leki trasa ner kada ten ziuret kaip medziai ar zole detalizuoti. Masinos pacios gerai atrodo, svarbiausia cockpitas geras. O jau garsas masinu. Pasaka. Didziausias wrc ar loeb raliu trukumas tai garsas.

Tikrai niekad nebuvau pirmas pagal laika kad ir lengviausiam lygi. Daugiausia koks 3-4 bet ir to uztenka tikrai pilnai.

Kitas geriausias dalykas tai kad skirtingai nei visi kiti pc online racingai cia yra karjera, tai yra perki pirma masina tada vaziuoji vaziuoji ilgai kad uzsidirbt antrai masinai. O masinos brangios , rinktis gali tik viena karta tai reikia labai gerai apgalvot kurios nori nes jau nepakeisi.

Toks kazkiek gran turisminis ralis man bent jau del to kad masinas reikia pirkti .

Valdyt nei per sunku nei per lengva pulteliu. Nervai neima kaip kad kituose buna.

Pirkau pirma diena kai tik pasirode steame early access ir nesigailiu ne kiek. Deja del kitu steamo pirkiniu to nepasakyciau.

Buvau nusivyles kodziais konkreciai ir tokia bomba numete kad kitu ralio zaidimu daugiau nereikia aplamai.

Teko kest tuos milestonu wrc visus, bet dabar galima megautis tikrai kokybisku raliu kad ir neoficialiu chempionatu. Man pilnai uztenka trasu kiek yra ir jos vis dasideda ir moket nieko nereikia uz dyka. Zaidimas jau perkope 30 gb dydi su visais updeitais tai nemazai nes pradzioj buvo gal 6 gb tik kazkas tokio.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žaidimas tikrai geras, nukelia į Colin McRae laikus. Senai reikėjo tokio žaidimo. Visi grioviai mano! Tik keisti žaidimo reikalavimai, rekomenduojami GTX780... Nors realiai su GTX960 eina ant Ultra su 4xMSAA ir per benčmarka nekrenta žemiau 47fps. Na o kolkas  didelis minusas tai kad nėra 5.1 garso palaikymo, per 2 kolonkes teina nors sistema ant DTS nustatyta...

 

Edit: pasirodo palaiko 5.1, bet kažkodėl man nesigirdi :)

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Realus reikalavimai siaip mazi. As ir 900p galiu lost su kokiais 40 fps su gerais nustatymais. Bet losiu ant 768p su daugiau fps. Kazkaip ir ant 40' hdtv tokia reza labai gerai atrodo. Na ralis cia ne koks ac . Nesvarbu kas uz trasos ribu. Svarbu masinos detalumas, trasa ir pirvas. Dar zaidimas turi bene daugiausia nustatymu video kiek esu mates . Duoda tiek visko nusistatyt kad gali rast visada ta aukso viduriuka sau.

Isvis noreciau dabar visu racingu tokio tipo su early access. Labai saunu zaidima pradet zaist kai jis dar kurimo stadijoj nereikia laukt ilgai , plius matai realiai kaip viskas tobuleja su laiku ir matai kaip devai ji kuria ar shhh nemala kaip kad kiti daro.

5.1 garsu racinguose nusivyles as . Kiek girdejau anksciau per silpnas garsas jokiu sienas drebinanciu ismetimo riaumojimu ir sprangsejimu negirdi. Stereo geras su gerom ausinem ar kolonkem bent jau kala gerai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš Codemasteriu žmogus sakė jog pas jų studijoje su 5.1 sistema viskas gerai. Kai tuo tarpu žmonės kalba jog ausinėsę ijungus Virtual 5.1 garsas žymiai geresnis nei "native" 5.1. O šiaip realiai jei gerai pamenu nėra nė vieno žaidimo iš racingų kur 5.1 būtų toks efektyvus kaip kad FPS geimuose. Konsolės jau ir taip stipriai pasižymi 5.1 supportu, bet racingai nuvilia net ten, 5.1 garso atžvilgiu beabejo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išbandžiau, tai gan rimtas grajus. Su klaviatura sunkoka valdyti, įpač sniego trasose, todėl speju su pulteliu ar vairu tikras gėris ralio fanams.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man su ps3 pulteliu buvo sunkiau o su X1 pultu kazkaip trigeriai daugiau eigos turi tai geriau valdosi man. bet siaip sunku ir taip jei spausi dugnais. cia tas zaidimas kur geriau leciau ir pasisaugot negu dugnas-stabdis. nes kai isleki is trasos arba prduri padanga tai gauni tokias baudas kad jau gali restartuot visa stage. o restartai dar ir pinigus kainuoja. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokia ir turi būti gero žaidimo esmė. Isijungi arkadini race ir ten nejauti jokio iššukio. O čia jaučiasi, kad klaidos nėra toleruojamos kaip arkadose, jeigu nori greitai pravažiuoti, turi treniruotis, o ne taip kaip anksčiau dirtuose ir kitose arkadose, gazas dugnas padarei klaida paspaudei rewind ir viskas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as pries pirkdamas masina tai su visom pravaziavau skirtingom trasom po N kartu ir tik poto pagalvojau kurios masinos noriu.nes su ja reikes daug vaziuot visom kelio dangom.  siaip panasiai kaip real life daroma. saunu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos