GEx2

Nuomones apie automobilius

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

siuo metu ziurineju pirktis Subaru Outback nuo 2004 metu 3.0R at. Ir nusprendziau pakurti tema neautraliam forume. Manau ir kitiem kurie ateity rinksis masina butu neblogai pamatyti tokia tema neautralioj aplinkoj :)
Taigi, kas galetu pateikti kokius nors atsiliepimus butent apie si modeli?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, tokias temas reiktu kurti tinklapiuose apie auto. Nes cia tikrai daug atsakymu nesulauksi. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vietos gale asmeniškai mažoka. Eksplotavimo kaštai nėra pigūs, bet ir nebyra, kad pastoviai tvarkyti kažką, apart guolius, tie labiausiai byra. Kuro sąnaudos irgi nemažos. Pravažumas geras, smagu važinėti žiemą, dažnai specialiai norisi padurniuot po pusnis ar nuvažiuoti kažkur po miškus pasiganyt. Smagus garsas po kapotu kai paspaudi.

Redagavo Rolazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, tokias temas reiktu kurti tinklapiuose apie auto. Nes cia tikrai daug atsakymu nesulauksi. :)

Kaip ir sakiau, auto tinklalapiuose yra daug ir kartais net perdaug atsiliepimu. Plius labai saliski. O as norejau neautralioj aplinkoj paklausinet :)

Vietos gale asmeniškai mažoka. Eksplotavimo kaštai nėra pigūs, bet ir nebyra, kad pastoviai tvarkyti kažką, apart guolius, tie labiausiai byra. Kuro sąnaudos irgi nemažos. Pravažumas geras, smagu važinėti žiemą, dažnai specialiai norisi padurniuot po pusnis ar nuvažiuoti kažkur po miškus pasiganyt. Smagus garsas po kapotu kai paspaudi.

Na kuro sanaudos baisiai negasdina, nes dideliu atstumu nevazineju. O del vietos, tai manau, po dabartinio 206 gale vietos bus per akis :D

O kaip pvz ju automatai? ar kiti varikliai. Kiek zinau su 2.5 ejo tik 4 pavaru AT.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@GEx2 Kad dėl dėžių atrodo visi trečios kartos variantai buvo 4 bėgių AT, arba 5 mech.

 

Mano krikšto tėtis turėjo tą "Baja", pick up. 2.5l mech., atmosferikas. Tobula mašina, opozicinio garsas pasakiškas, geriau būtų nebent turbo variantas.

Gal kiek kietoka pakaba, bet tokiai daržinei atleidžiama. Sąnaudos pakankamai didelės, bet jeigu sakai, kad tau didelių atsumų nevažinėsi, neatmesk ir automato. Gal rasi kokį su neblogom dujom.

 

Per metus, kol turėjo mechaninių bėdų nebuvo, tik buvo sugedęs galinių "vartų" mechanizmas, kaip jį sutaisė - nežinau, bet pardavė ir nusipirko Citroen Berlingo, nes sakė dviračius prie jūros patogiau vežt.

Redagavo Martynas007

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.5 atmosferinis trauka labai skiriasi nuo 3.0l, jeigu nori galingos ir mėgsti paspaust pedalą, tai tik 3.0l arba 2.5XT turbininį. Bet jei niekur nelakstysi, o tik iš taško A į tašką B, tai pilnai užteks 2.5L motoro, nes šiaip nėra, kad jie labai būtų nepatvarūs. Aplamai šis modelis gerai laiko, jeigu nusipirksi nedaužtą ir neužvaikytą. Ir galiu paminėt, kad vožtuvų reguliavimas ypač brangus 3.0L varikliams. 2.0l variklius tai net nesidairyk. 2.5 T automatas yra ir 5 pavarų tik dar negarantuosiu ar nuo 2004. Šiaip su tuo automatu viskas gerai, kartais būna, kad atsilieka permetant bėgius, bet čia jau priklauso kaip prižiūrima, ar tepalai dėžei laiku keista, ar netrūksta. Aišku mechaninė geriau, jei mėgsti palakstyt, pavažinėt po pelkes ir pan. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, jei jau ziuri i subaru marke tai reiskia zinai ko nori ir ko is jo tiketis nujauti.. Gera masina, patvari, geras pravazumas, dideles kuro sanaudos, prasta garso izoliacija. Apie konkreciai outback kazko ipatingo negaliu pasakyt, isskyrus tai kad bendradarbis turi virs metu ir nieko isklerusio neremontavo, tik duju iranga isidejo brangia i fsio.. (kad keite skirstymo dirza, visus filtrus ir tepalus neverta minet, nes naujai isigytai masinai be istorijos jeigu yra ta daryti butina). Jei imsi amerikona ziurek kad nebutu buvus ziauriai dauzta, skendusi, pries pirkdamas nuvaryk kur nors kad nusimanantis zmogus apziuretu pries pirkima, visi servisai teikia ta paslauga..

 

Pats irgi pasirinkau subaru, tiesa impreza, jau biski virs metu turiu, man tik amortikai parejo vienos puses du, variklis opozicinis biski megejas tepalo paryt, kebulas rudyja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik nekurk temos kad daug bendzo ryja;,kad dalys brangios,+draudimas,jei sugebesi(apsimokes) islaikyti  ir esi subaru fanas imk kiek dievas duos nenujota  varianta

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@GEx2 Kad dėl dėžių atrodo visi trečios kartos variantai buvo 4 bėgių AT, arba 5 mech.

 

Mano krikšto tėtis turėjo tą "Baja", pick up. 2.5l mech., atmosferikas. Tobula mašina, opozicinio garsas pasakiškas, geriau būtų nebent turbo variantas.

Gal kiek kietoka pakaba, bet tokiai daržinei atleidžiama. Sąnaudos pakankamai didelės, bet jeigu sakai, kad tau didelių atsumų nevažinėsi, neatmesk ir automato. Gal rasi kokį su neblogom dujom.

 

Per metus, kol turėjo mechaninių bėdų nebuvo, tik buvo sugedęs galinių "vartų" mechanizmas, kaip jį sutaisė - nežinau, bet pardavė ir nusipirko Citroen Berlingo, nes sakė dviračius prie jūros patogiau vežt.

3.0 varikliai buvo TIK su 5 begiu AT. Vat nesu garantuotas, del 2.5

Sau ziuriu tik automatus, didzioji dalis vazinejimo mieste, tai jau pabodo malti rankena.

+ dideli atstumai nevisiem vienodi. Ir kuro sanaudu nebijau, nes ir dabartinis peugeot 206 GTI mieste man ~12 valgo. ir tikrai nesiskundziu. ne ekomobili ruosiuos pirkti :) ir jei dujos bus tai bus, jei rasiu gera be duju, tai tikrai nedesiu pats.

2.5 atmosferinis trauka labai skiriasi nuo 3.0l, jeigu nori galingos ir mėgsti paspaust pedalą, tai tik 3.0l arba 2.5XT turbininį. Bet jei niekur nelakstysi, o tik iš taško A į tašką B, tai pilnai užteks 2.5L motoro, nes šiaip nėra, kad jie labai būtų nepatvarūs. Aplamai šis modelis gerai laiko, jeigu nusipirksi nedaužtą ir neužvaikytą. Ir galiu paminėt, kad vožtuvų reguliavimas ypač brangus 3.0L varikliams. 2.0l variklius tai net nesidairyk. 2.5 T automatas yra ir 5 pavarų tik dar negarantuosiu ar nuo 2004. Šiaip su tuo automatu viskas gerai, kartais būna, kad atsilieka permetant bėgius, bet čia jau priklauso kaip prižiūrima, ar tepalai dėžei laiku keista, ar netrūksta. Aišku mechaninė geriau, jei mėgsti palakstyt, pavažinėt po pelkes ir pan. :D

turbiniu varikliu neziuriu. jau geriau atmosferiniai :)

beje 3.0 nedaug daugiau vartoja kuro, o ir eina su 5 pavaru AT. tai kur uzmiesto isvaziavus tai dar ir maziau valgo nei 2.5 su 4 pavarom.

outback'ai neturejo 2.0 variklio. jie tik paprastuose legacy buvo. buvo ir 2.0 turbo ;)

o del dezes jau rasiau, kad ieskau tik automato

Na, jei jau ziuri i subaru marke tai reiskia zinai ko nori ir ko is jo tiketis nujauti.. Gera masina, patvari, geras pravazumas, dideles kuro sanaudos, prasta garso izoliacija. Apie konkreciai outback kazko ipatingo negaliu pasakyt, isskyrus tai kad bendradarbis turi virs metu ir nieko isklerusio neremontavo, tik duju iranga isidejo brangia i fsio.. (kad keite skirstymo dirza, visus filtrus ir tepalus neverta minet, nes naujai isigytai masinai be istorijos jeigu yra ta daryti butina). Jei imsi amerikona ziurek kad nebutu buvus ziauriai dauzta, skendusi, pries pirkdamas nuvaryk kur nors kad nusimanantis zmogus apziuretu pries pirkima, visi servisai teikia ta paslauga..

 

Pats irgi pasirinkau subaru, tiesa impreza, jau biski virs metu turiu, man tik amortikai parejo vienos puses du, variklis opozicinis biski megejas tepalo paryt, kebulas rudyja.

rudziu maciau tik ant dauztu outback'u. nezinau kaip imprezos, bet jei outback'as parudyjes tai tikrai turejo bent menka ivyki.

tik nekurk temos kad daug bendzo ryja;,kad dalys brangios,+draudimas,jei sugebesi(apsimokes) islaikyti  ir esi subaru fanas imk kiek dievas duos nenujota  varianta

labai naudingas komentaras :) masina perku ne is paskutiniu pinigu, tad benzas ar dalys irgi nera baisu. Plius manai kitose panasios klases masinose dalys pigiau kainuoja?.

subaru fanas nesu ir niekad neturejau subaru.

Dirbu, ir uzdirbu, tad ir masina ziuriu pagal galimybes, netaip kai pacaniukai issilaike teises nusiperka auto kuo krutesne masina kuo pigiau (a.k.a. lavona) ir po to verkia, kad daug ryja ir dalys daug kainuoja.

Redagavo GEx2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sumaišiau, 2.0l eina jau nuo 2006 metų, ir jei atmintis neapgauna, tai turbininis.

Šiaip pats vairuoju automatą ir nei kiek nesigailiu. Mieste vienas malonumas, nereikia minkyt sankabos ir bėgiais malt, aišku, sąnaudos kuro didesnės, bet prieš pirkdamas tai žinojau, tai neatbaidė. O kas dėl dujų, tai pats asmeniškai nežinau, bet iš pažįstamų kalbų, tai outback ir legacy labai neblogai bendrauja su dujom, varikliai nekaprizingi dujoms ir ypač mažai dujų rija.

Redagavo Rolazz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sumaišiau, 2.0l eina jau nuo 2006 metų, ir jei atmintis neapgauna, tai turbininis.

Šiaip pats vairuoju automatą ir nei kiek nesigailiu. Mieste vienas malonumas, nereikia minkyt sankabos ir bėgiais malt, aišku, sąnaudos kuro didesnės, bet prieš pirkdamas tai žinojau, tai neatbaidė. O kas dėl dujų, tai pats asmeniškai nežinau, bet iš pažįstamų kalbų, tai outback ir legacy labai neblogai bendrauja su dujom, varikliai nekaprizingi dujoms ir ypač mažai dujų rija.

Kad su dujom draugauja tai ir as zinau :)

O del 2.0 varikliu tai i Outback tos kartos jie visai nejo, buvo galimi tik legacyje :) Siaip zinau, kad 2.0 buvo turbininiu, bet iki 2006 metu jei neklystu buvo ir atmosferiku

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau nusipirkęs tikrai nepasigailėsi, nes dar patikimą mašiną, tai sunku nusipirkt, vien tik komfortiški ir išvaizda graži, o kad laikytų, tai nei velnio, kad ir audi, į kurią aliumininę pakaba dėjo dar iki 2007 metų audi a6, grynai komercinis reikalas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau kaip su naujesniais modeliais bet su senesniu legacy būdavo bėdų dėl ilgo persijungimo iš benzino į dujas. O šiaip visi subarai yra patvarūs. Kaip sako tėvas: nupirksi golfui valytuvus sumokėsi 20 lt keisi kas 6mėn. Pirksi subarui suplosi 100lt bet 5 metus ramiai važinėsi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas ilgas persijungimas padarytas, tam, kad šalto variklio temperatūra pakiltų iki tam tikros ir tik tada dujos galėtų įsijungt. O jeigu ir šiltas variklis ilgai jungiasi ant dujų, tai gali būti temperatūros daviklio kaltė. Arba pažeisti ir suoksidavę kontaktai iš bako iki dujų kompo. Taip, kad čia ne mašinos kaltė. Na valytus gali ir subarikui nupirkt už 6 eurus valytuvus ir keisi kas 6 mėnesiusm, o tam pačiam golfui nupirkt už 30 - 40 eur ir taip pat laikis ilgai. Bet kažkaip neteko matyti valytuvų, kad laikytų 5 metus, bent jau gumytės tikrai nusidėvi, ypač žiemos laikotarpiu, čia nebent gamykliniai uždėti ant naujos mašinos tiek laikytų ir tai nemanau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš turėjau omenyje perkeltinę prasmę. ;) Realiai to nebūna. Bet detalių kokybė tikrai gera.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos