Rekomenduojami pranešimai

Man po to Update ne taip dropinasi FPS ir galima jau žaisti normaliai, nestringinėja 


Tai kad nustatimuose tik vienam yra pasirinkimas į Ultra visi kiti eina tik iki high

 

Šiaip manau reiktu dar ir NVIDIA driver sulaukti, bet kiek tikrinau nieko nėra dar 


nervint jau pradėjo net PC frizina :(
Toliau pradedi žaisti ir tenka nuo paskutinio seivo žaisti, o būni jau nū ėjas daug prisirinkęs craft materialu , ir pisssss Freezer PC

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek losiau nefreezina. tik mazokai fps bet lost galima. vistiek via ne fps kur ten kazka reiktu saudyt ir labai svarbu butu fps. siaip saunamo ginklo isvis necraftinau specialiai ir neketinu kol kas. uzsikabinau ziauriai uz zaidimo. pirmoj planetoj issibasciau kol ten viska ikirtau kas kaip. po to pataises laiva pakilau i atmosfera ir atgal i kita planeta nusileidau . radau trade baze tai kazkiek parsidaviau stuff bet vistiek inventory pilni. ka darysi. siaip suprantu kodel daugumai tai nera "ju" zaidimas. bet man tai yra "mano tipo" zaidimas. su 20-30 fps losiu ir per daug nekliuna. idomu siaip sentineliai atskrenda praskanuoja ka tu ten iskasinejai jei kasinesi vienoj vietoj per daug ir ilgai tai pades i vieta tave greit. as ir nesigincinu . planeta tai didele , vietos visiem pakaks.  :grt:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@scalman tau pasisekė kad ne freezina kompo

Draugui irgi jokiu freezer PC nėra

Teks laukti man update 

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pats su kuo losi? As tai su xbox one pulteliu ir tikrai neimciau sito su pele klava zaist. Labai viskas patogu ir aisku kas ka daro. Skraidymas irgi saunus, kai ijungi dideli greiti isvis jausmas super. Kosmose saudymas geras lazeriu efektai auksciausio lygio. Labai svarus visur garsas.

O garsas ir muzika tai isvis atskiras pasaulis, cia viskas turi garsus, net pacios planetos, jei ir nieko nera aplink tave , kazkokie garsai vistiek buna, vis tenka dairytis ir ziuret ar niekas taves neseka.

Siaio devai seka visas esamas pc problemas ir ruosia fixa kai kuriu dalyku. Zaidimui reikia opengl 4.5 .

Taip pats verta pamegint borderless window vietoj full screen , kai kam padeda del shuterinimo ar fps dropu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paskutinio elemento reik kad susitvarkyčiau laivą, bet kai tik surenku materialus arba prieinu prie tos vietos Freezer PC man
Tai labai mažai aš dar pažaidžiau , o po freezer dingsta viskas iki paskutinio seivo  


Vėliau pažaisiu šiandien su tuo NMS, nes nervai neatlaikė jau, tai The Division žaidžiau 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sauniai cia visai. is tikro zaidimas nera toks jau na darai ka nori, nes pirmoj sistemoj, ne planetoj , tai pirmoj sistemoj pvz tu nezinai kaip pasigamint kuro kapsule kad persokt per sistemas. bet tu ja viena turi ir panaudojes jau esi kitoj sistemoj kur vel esi noobas ir niekas su tavim nesneka. tuo tarpu pirmoj sistemoj jau buvau savas , expertas ten man vietiniai dovanas jau dalindavo ir gerbdavo..o cia vel .. bet siaip panorejas negali sau imt ir gryzt i pirma sistema atgal nes vel neturi kuro kapsules.. tai ja ismoksti veliau pasibastes ir pasisaudes su keliai sentineliais... tai va ir t.t. na vienas veiksmas seka kita. vieni dalykai yra tik cia , kiti bus veliau. nerasi zaidimo pradzioj geru dalyku ir tokiu kuriu tikrai reikes. reikia keliauti tolyn. o as is tikro taip nenorejau .. ta pirma sistema jau buvo kaip namai ...ten jau ir laivais norejau keistis su vietiniais. multitoola viena pakeiciau su daugiau slotu. daugiau kol kas nieko per daug. 

tai va kas nenori saudytis pvz na vistiek teks. nes bus taip sugalvota kad ten kazkoks dokumentas bus uz kazkokiu duru kurias tau reikia issaudyt o del to susilauksi nemalones ir t,t, vien taikiu budu nepazaisi. bet daugumoj atveju viskas labai cool.. prisijaukini vietinius zoledzius ir jie ten laimingi laksto paskui tave ir kitiem pasako kad prie manes nelystu... zodziu jega. jau galvojau kad kazkaip nusibos po kiek valandu losimo , bet ne. zesim toliau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@scalman , o tau kurie nors zaidimai atsibosta? nes kai paseku temas, toks vaizdas, kad visus zaidi :D

 

a7dqQjA_700b.jpg

tiesa?

Redagavo zirnis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai ne visus. bet sci-fi tema tai man viena idomesniu tikrai. 

del to kartojimo veiksmu planetose. tai sakyciau cia kaip ir dauguma rpg kur tu sieki geresniu ginklu, daiktu , laivu. tai cia to irgi sieki ir kiekvienoj planetoj randi kazka kito ko neradai kitoj. arba nieko nerandi virsuj o dauguma po zeme ar po vandeniu. tiesiog tai nera taip kad kiekviena planeta vienoda ir tu tik nusileidi ir lootini . kiekviena planeta turi savo ateivius bazese. kurie kazka tau pasiulo, kai kurie turi ir multitoola vis kitoki. jie susavo kalba kurios tu nezinai. su savo iprociais netgi. savo istorija. o kitur gali ir laivus suduzusius rast. to dar neradau pats ...tai kaip matosi tiek nera kartojimas to pacio. jei paimt veiksmus tai taip veiksmai tie patys. nusileidimas i planeta ir jos tyrinejimas. bet jei tai nera idomu tai net neverta zaist pacio zaidimo.  

taip pat cia ir islikimo zaidimas. tikrai pradzia pati grynai islikimas.o veliau ne ka maziau. ypac planetos su nedraugiskais gyvunais.nes visis tavo keliavimai reikalauja istekliu kad papildyt savo kostiuma. o jie tikrai gana greit senka. tai jei nerasi ju neisgyvensi. arba jei nerasi istekliu laivo kurui niekur neskrisi. o peskom aplink planeta tikrai nepavaiksciosi. pamenu buvo kad nuo laivo nuejau apie 10 min kelio peskom tai lygiai tiek pat reikejo ir ji pasiekt. nera jokiu ten greitu keliavimu ar kazko. viskas issenka, jetpackui kuras senka, kostiumui energija ir apsauga senka. multitoolui irgi energija senka . viska reikia pasipildyt. arba kai persipildai inventori vel problemos , negali daugiau nieko imt . ieskai kur parduot. trade centrai tikrai nesimeto ant kiekvieno kampo . randi nauja blueprinta kazkam tada ieskai resursu kad ji pasigamint. taip ir skraidai , keliauji , ir devai pasistenge taip kad tu keliautum pirmyn vis o ne tryptum vienoj vietoj per ilgai. nors na vienoj planetoj normaliai losiant tikrai galima ir visa diena prazaist. laisvai. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@scalman , o tau kurie nors zaidimai atsibosta? nes kai paseku temas, toks vaizdas, kad visus zaidi :D

 

a7dqQjA_700b.jpg

tiesa?

 

Nu bet tokiem geimam kur tas repetition'as, looting'as, survival, etc. nu jiem būtinas MP, bent su randomais ar su draugeliais lošt, o dabar? Solo per tas dykynes draskytis. Čia jau priklauso grynai nuo žmogaus, vienam patiks porai val, kitam gal 20 kokių, bet tokį žaidimą be ryškių pakeitimų išžaist bent pusšimtį valandų OFFLINE?! Neįmanoma. :D 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dwesk zaidimas ne apie draskymasi. kazka svaigsti cia. witcheris turi MP ?  ir ka tenai mape draskaisi kapoji visus ir keli lvl. ir tiek. juk idomu. tai MP cia ne prie ko isvis.

taip tokiam kaip elite dangerous online turi prasme kazkiek. nors ten jis nera pagr dalykas isvis. tuose pasauliuose gyvena NPC. o cia ir siaip viskas gyvai atrodo o ne kazkokia lempa kaip kituose zaidimuose kur ten gyvunai ar priesai vaiksto savo marsrutu ir niekur neissuka is kelio.

 

ok cia kad ir butu vadinamas MP tai zmones pradetu zaist skirtinguose kampuose tos visatos. kas is to vistiek nesusitiktu. net toj pacioj planetoj cia nesusitiktum ir su 20 zmoniu . nes planeta tai ne koks kiemas . :trl:  


o siaip pradejau lost per nauja vel nes nepatiko kad per toli per greitai nuvariau. reikia daugiau viena  sistema istirt. ten jau ir laivus gali ipirkt pasikeist. pradejau zaist toj pacioj sistemoj tik kitoj planetoj. bent jau rase ateiviu ta pati tai bus lengviau. 


ka veikt zaidime be MP ? na pradzioj upgreidintis , kostiuma, ginkla , laiva. tada keiti laivus , ginklus jiem. tada gali kilt i kosmosa pasisaudyt pries NPC ar net koki prekeiviu laiva uzimt. tobulini ir jauciasi kad daraisi kietesnis. jokiu ten sudinu lvl , tas vienokio pvp tas kitokio, nera cia tokiu nesamoniu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz nuoroda, bet jo jau buvau skaites :) Deja, bet arba man labai nesiseka arba kreivos rankos :D As tai scalman buvau nuvares iki 3 sistemos, aplankiau visas planetas ir sugebejau susirast ir sugrizt iki pirmosios :D Pries varydamas dariausi screen mazdaug, kad sugebeciau sugrizt, uztrukau ieskodmas gal pusvalandi bet sugrizau :D Jau kelinta diena sedziu pirmoj sistemoj, turiu nusipirkes laiva Rabirats S34(26 slots), kuprine (25slots), ginklas (16slots). Viskas is pirmuju planetu :) Tik va uz laiva gaila teko susimoket 3 milijonus, o dabar zaidziant gal 5 suduzusius laivus buvau sutikes ir visi buvo 25 slots. Nesiseka visgi su tuo atlaspass, gal ketvritoj sistemoj kazkas susitvarkys... Na ir Amateur zvaigzdutes niekaip negaunu, nors ir pradineje planetoje visus rusis nuskanavau vistiek negavau. O total milestones jau 45  :trl: Kazkaip nepabosta man sitas zaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ok cia kad ir butu vadinamas MP tai zmones pradetu zaist skirtinguose kampuose tos visatos. kas is to vistiek nesusitiktu. net toj pacioj planetoj cia nesusitiktum ir su 20 zmoniu . nes planeta tai ne koks kiemas . :trl:  

Tu suvoki juk, kad MP net nėra, dėl to ir svaigo kurėjas apie "visata TOOOOOOKE dyyyyyydele, kad net maža tikimybė, kad kažkas susitiks" bei tas pats "skirtinguose kampuose visatos". Bet koks normalus dev'as kuris ne pažadais ir ne melu pre-orderius bando gaut, padarytų tokią funkciją, kad galėtum su draugais pradėt nuo tos pačios planetos, bet čia yla išlindo iš maišo, kad vpš multiplayerio neegizstuoja, dėl to ir buvo sakomos tokios neaiškios frazės, nu bet jo tarkim, svaikim toliau, kaip eiliniam 20 dolerių vertės survival/exploration/crafting geimui nereikia multiplayerio. :DDD

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai iskart sake kad nera ir nebus mp kaip tokio o bus tiesiog online kur gali matyt kitu zmoniu pasiekimus. Nzn ka tu skaitei ir kur bet as is kart tai zinojau . :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi planetos pavadinimą uždedi PVZ PORN užtai gauni 2000u , kas atskris į ta sistema ir pamatys ta planeta su užrašu PORN ,taip pat gali ir sistemai duot pavadinimą užtai gauni 5000u
Toks ir MP gaunasi, bet kitu nesutiksi žaidėju, tik kur jie lankėsi, aišku jei pakeitė jie pavadinimą 

Kaip @scalman ir sakė buvo rašyta kad nebus MP, plius net pačiam STEAM rašė kad žaidimas tik SP o ne MP


Nū va susitvarkiau pati žaidimą nežinau kaip bet dabar man nefreezina PC ir galiu normaliai žaisti 
Po kolkas niekaip nerandu Atlas lvl 1 kad galėčiau duris atidaryti 
Kuprine upgrade pasidaręs iki 17 vietos 

Laiva radau ir nukaliau ji ir pasitaisiau su 48 vietom (užtrukau kol sutaisiau aš ji) aišku teko dar gerai ir pasikankinti kol numušiau ji 
Ginklą radau tik 8 vietom

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos