Rekomenduojami pranešimai

Visupirma as zinau kad tai yra pilnas zaidimas. O pavadinau DLC nes kiek ziurejau apzvalgu tai visi vadina sita zaidima DLC. O del vieto tai idomu kiek uzima GTA 4 ballad of gay tony & lost and damned ir wolfenstein the old blood nes sitie zaidimai skaitosi kaip DLC

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai kokios nuomonės?

 

Mano pirmi įspūdžiai:

  • Panašu, kad Hardcore atveju Health = 100. T.y. reikia apkabos priešui nugalėti (ne visada vienos apkabos užtenka dviems). Kituose BF tvarkingai 60.
  • Žaidimas totalus chaosas. Nėra 100% Rush atitikmens, kur būtų labai aiški atskirtis ar fronto linija. Dabar atsirandi bet kur ir bet kada tarp priešų. Visi režimai - mėsmalės.
  • Vienintelis patikęs režimas - blood money. Nes yra bent kažkokia aiški oponentų judėjimo tvarka ir tikslas.
  • Žemėlapiai maži. Kažkas teisingai pastebėjo, kad sudėjus visus Hardline žemėlapius nesigauna vieno BF2 žemėlapio.
  • Siaubingas lag'as (turbūt tai gal vadinama netlag'u). Priešas nukrenta ne iš karto. Keletą kartų nušoviau prieš už jam jau užbėgus už sienos (nujaučiu, kaip jie keikėsi).
  • Ginklų įvairovė maža. Tokia šiek tiek atgaiva po BF3-4 painiavos.

 

Žaidimas tikrai nėra geras. Toks plokščias pasilinksminimas.

 

Grynai primena Medal of Honor (irgi su kažkuriuo Frostbite'u buvo pagamintas). Toks nunerfintas BF'as greitam ir trumpam pasilinksminimui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai kokios nuomonės?

 

Mano pirmi įspūdžiai:

  • Panašu, kad Hardcore atveju Health = 100. T.y. reikia apkabos priešui nugalėti (ne visada vienos apkabos užtenka dviems). Kituose BF tvarkingai 60.
  • Žaidimas totalus chaosas. Nėra 100% Rush atitikmens, kur būtų labai aiški atskirtis ar fronto linija. Dabar atsirandi bet kur ir bet kada tarp priešų. Visi režimai - mėsmalės.
  • Vienintelis patikęs režimas - blood money. Nes yra bent kažkokia aiški oponentų judėjimo tvarka ir tikslas.
  • Žemėlapiai maži. Kažkas teisingai pastebėjo, kad sudėjus visus Hardline žemėlapius nesigauna vieno BF2 žemėlapio.
  • Siaubingas lag'as (turbūt tai gal vadinama netlag'u). Priešas nukrenta ne iš karto. Keletą kartų nušoviau prieš už jam jau užbėgus už sienos (nujaučiu, kaip jie keikėsi).
  • Ginklų įvairovė maža. Tokia šiek tiek atgaiva po BF3-4 painiavos.

 

Žaidimas tikrai nėra geras. Toks plokščias pasilinksminimas.

 

Grynai primena Medal of Honor (irgi su kažkuriuo Frostbite'u buvo pagamintas). Toks nunerfintas BF'as greitam ir trumpam pasilinksminimui.

  • Ginklai daro damage daug daugiau nei per praeitus BF, tai pats Softcore režimas pagal damage modelį yra vos ne HC, matyt, dėl to ir paliko Full HP.
  • Dėl to ir mėgstu Rush režimą, nes bent supranti iš kur priešai pareina. CQ mapuose, su keliais lane, irgi smagus. O pats žaidimas tai tikrai chaosiškas. Mėgstu daug veiksmo, bet BF stiliaus, ne COD.
  • Man taip pat patiko tik Blood Money ir Heist. Tokie ne visiški Clusterf*uck režimai.
  • Yra mažų map'ų, bet ir keletas gan didelių. Na, tokiam žaidimui ir tinka mažesni map'ai, kadangi labiau infantry orientuota.
  • Netcode nuo BF4 tikrai prastas. Belieka prisitaikyt arba žaist ką kita.
  • Ginklų mažai, bet balansas ŽIAURIAI prastas, nors per BF4 jų buvo daug daugiau. Keista, kad įdeda weaponų, kurių visiškai visi stats yra prastesni nei kito ginklo toj pačioj kategorijoj. Visi laksto su K10 ir abejom M16.

Žaidimas realiai gyvuos tol, kol leis DLC. Po to taip ir numirs, nes dauguma grįš prie BF4 arba pereis prie Battlefront. Ant Next - gen konsolių gan gerai žmonių užpildytas žaidimas, bet ant PC mažiau žmonių nei BF4 lošia. Hell, dažnai net BF3 labiau žaidžiamas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As nezinau kaip ant pc tas hardline bet pas drauga losiau ant xbox one tai nera labai toks geras bet ir nera jau toks blogas, bet ma labiau bf4 negu hardline.

Nes nera ginklu balanso visi su k10 arba m16a3 ir rpg ir smaw turetu buti tik po 1 per raunda nes jie ziauriai OP

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip nepastebėjau, kad kas nors naudotų ar keltų problemas su rpg ar smaw.

 

 

Kuo toliau, tuo labiau am patinka Bardline. Bet ne tiek, kad pirkčiau Premium. Palauksiu naujų lygių anonso.

 

Mano K/d ratio didesnis nei bf4. Smagumėlis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip nepastebėjau, kad kas nors naudotų ar keltų problemas su rpg ar smaw.

 

 

Kuo toliau, tuo labiau am patinka Bardline. Bet ne tiek, kad pirkčiau Premium. Palauksiu naujų lygių anonso.

 

Mano K/d ratio didesnis nei bf4. Smagumėlis.

Man irgi atrodo gan smagus žaidimukas, tačiau gan nemažai BS dalykų yra. Palauksiu, kol juos ar bent dalį sutvarkys, išleis Netcode atnaujinimą (nes kažkodėl neįdėti tie update'ai, kurie jau per BF4 yra) ir su akcija bus visai verta nusipirkti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

gal kas turite MAC-10 ir Double-Barrel Shotgun ir galite padėti gauti "Menz in the Hood" trofėjų?

 

EDIT: jau nereikia pats atidariau ginklus ir įvykdžiau misiją, jei kam reikės kreipkitės.

Redagavo ZenaLt

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos