Rekomenduojami pranešimai

pc specai kaip bf4.

Cool tada. Tik būtų smagu, jei geriau optimatizuotų, nes su BF4 bėdų turiu - FPS gaunu visad 60+, bet jaucias toks laggy gameplay. Net ant konsolių lošiant su 30 FPS daug sklandžiau einasi, tad teko rezoliuciją labai susimažint.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien beta jau prasidėjo ir visi tyli? Aš pats dar tik siunčiuosi ant PS3, silpnai kažko siunčia... Žiūrinėjau iš twitch tai kažkokio įspūdžio nepaliko, vienas map grynai COD primena :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien beta jau prasidėjo ir visi tyli? Aš pats dar tik siunčiuosi ant PS3, silpnai kažko siunčia... Žiūrinėjau iš twitch tai kažkokio įspūdžio nepaliko, vienas map grynai COD primena :)

Pranešk būtinai koki įspūdžiai, nes pats neturiu galimybės dabar išbandyt :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

parsisiunciau, bet kad neveikia man, krauna krauna ir ismeta "the beta has expired. thank you for participating". sena beta jau simtas metu kaip istrinta, visus failus ps4 ir online iskasiau ir istryniau ir vistiek tas pats ...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na išbandžiau, pagal kolega man daug kas kartais neįtinka tai... :D Čia jau nebe battlefield kurį visi gerai žinom kokio jis tipo yra žaidimas. Viso betoj o gal ir pilnoj versijoj bus 3 režimai? Žaidžiau trumpai, vieno režimo t.y. hotwire net nesugebėjau baigti round, nors tikrai stengiausi, be jį galima laisvai išbraukti...

 

Heist - na čia labiau cod tipo, kur map gana maži, daug veiksmo (kiek įmanoma ant PS3) Na visai gal ir nieko pamirštant jog čia battlefield. Reikės rytoj dar įsijunkti pasigilinti labiau kas kaip. Nujaučiu, jog bus kaip ir ant batman, kur po kiek laiko atmintinai žinai, kas-kur-po ko bus ir teliks lakstyti tais koridoriais ir taškytis, kas man nėra labai taip įdomu, retsykiais taip, bet visas žaidimas-ne. Sakysit kad visi MP toki ir yra, bet ant battlefield žinai maždaug, jog iš tos pusės turi ateiti priešas ir dairaisi, o ne pro kur kokiu koridoriumi ateis.

 

Hotwire - Arba tiesiog gerai žinomas režimas "Capture the flag" tik, kad čia ne kažkokioj tai vienoj vietoj vėliava yra, o sėdi į mašiną ir turi greitai važinėti kad ji būtų užimta. Panašiai kaip per Midnightclub L.A. kur laikai vėliava kol kas atima, tik čia tave susprogdina... Per mažai žmonių ant PS3 ,kad pėsčiomis būtų ką veikti. o su mašina lakstyti ir daužytis nemačiau jokio įdomumo, tuo labiau pėsčiomis gaudyti mašinas ar ieškoti pėsčiomis priešo... iškenčiau visas 15min ir išjungiau.

 

Conquest - Map tikrai didelis, tik čia vėl last gen, per mažai žmonių kad būtų daugiau veiksmo. Viskas paprasta lakstai prie A,B,C taško bandydamas jas užimti, kas man visuose BF nelabai patiko ir žaisdavau tik tai rush.

 

Ant next gen, visko turėtų būti daugiau ir dar greičiau viskas vykti (didesnė mėsmalė cod mapuose ir daugiau veiksmo cq), bet neturiu PSN+ kad galėčiau išbandyti. Visumoj MAN žaidimas nevertas nei 30eu, o ką jau kalbėti jog už digital versiją nori jie gauti 70eu (60dolcų ar 55 svarų) diske 45 (visos kainos žiūrėtos ant PS4) Nežaidžiau BF4 ką norėčiau išbandyti, visgi 24dolcai USA store kainuoja, bet ir tas atrodo nelabai vertas jų :D

Redagavo Agnusas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uhhh baby :D mano laptopas tempia sita game :DD oi smagumelis isbandziau tai patiko :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man uzkliuvo pati mechanika, labai jau greit krenti kaip lapas. Nu suprantu snaiperis i galva is vieno suvio, bet ce is bet kokio sautuvo ir net i ranka. Tai jeigu prie taves prieis is sono praktiskai neturi jokio sanso atsisukt, griuni vietoj. Tai zaidimas praranda toki smagu pasisaudyma, kur soviniai baigiasi isisitrauki pistoleta tada, o ce gaunasi kad turi mapa zinot ir laukti kur ir kas islys. Kazkaip "Zombie vs Plants : Garden warfare" smagesnis buvo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš gana ilgą pertrauką turiu nuo šaudyklių (MP) BF3 buvo prieš turbūt metus taip labiau rimtai žaidžiamas, bet ir ten jet tik dominavau (kol nenugradino...) nes ant žemės kažkaip man ten sunkiau šaudyti buvo, dar ir tas valdymas nebuvo ištaisytas kada su tokiu vėlavimu valdėsi ginklas... Čia gal ir tiesa kad gana greitai krenti, buvo tokių vietų kada dar aš pats taikausi, o tas atsisukęs headshotą padarė taip lengvai ir iš gana tolimo atstumo :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ispudzio nepaliko, nera to tokio, kad po match'o sakytum, nu dar viena karta ir tai uzsitestu iki velumos ( kaip su Destiny buvo) Nera to "pasitenkinimo" kai kazka nusauni, velgi prikisiu Destiny, tai jie saudymo mechanika ten tobulai yra padare. 

 

Nedejau daug vilciu i BF: Hardline, tai ir nusivilt daug neteko, bus eiline saudykle kuri po keleriu menesiu kainuos 19.99.

 

Kaip kazkas minejo Plants vs Zombies: Garden Warfare daug idomesnis  :trl:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galiu pamineti man patikusius dalykus: antras ir trecias rezimai, kai masinas uzgrobi, ir kitas kai mentai pries banditus. Ten tai smagu su masinom, mocais, sunkvezimiais ir t.t. praeit per zmones. Daugiau kazko gero nemaciau, reiktu geros akcijos kad imti :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent jau beta visiškai be ryšio. Jokių pliusų nepamačiau. Jei jau pasiimė Battlefield vardą, tai jau tikrai visų lūkesčiai turėtų būti nemaži.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš esmės viskas tas pats kas ir bf4 tik kad nauji mod pridėti su mašinom ir ten tas heist ir fsio Visą kitą yra kaip bf4 bet jamu vien tik dėl tų dviejų mod šitą žaidimą

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent jau beta visiškai be ryšio. Jokių pliusų nepamačiau. Jei jau pasiimė Battlefield vardą, tai jau tikrai visų lūkesčiai turėtų būti nemaži.

 

Pritariu, SP gal ir geras bus, bet MP tai man BF4 geresnis 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isbandziau ir as, labai patiko, smagus  zaidimas. Ner ka lygint su bf3 ar bf4 nebe tokio stiliaus zaidimas. Yra kur tobulet dar daug, bet vienas dydelis minusas tai saudymas su snaiperiu nebetoks koks bf3 ar bf4, bullet drop galima sakyt kaip ir nebera, supanasejo i cod.
Labai keista ispradziu atrode kad viska reikia uz pinigus pirkt :D

 

Redagavo WhyOrWho

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos