scalman

SpinTires / Mudrunner / Snowrunner

Rekomenduojami pranešimai

Bukit atsargus dirbdami. Gali buti, kad miske teks sutikti vilku!

 

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras nemaciau dar nes nakties skipinimas dabar nieko  nekainuoja kaip seniau kad kuro nuimdavo tai 4 kartus trikampi suspaudai ir jau vel 13 val dienos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galetu pribegt tyliai perkast padangas. Lol. Matyt ju engine jau labai ribotas tik ant masinu, negali nei zmogeliuku miesteliuose prideliot. Atrodo lyg silent hillas koks vazineji visur tuscia ne gyvos dvasios namai ir masinos apleistos visur ,tos postapokaliptinis pasaulis gavosi be gyvybes. Tai netikejau kad miske ka nors sutikt galima tikrai. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tai kiek nereikalingų keliukų žaidime. Praktiškai visur pilna rastų kad save išwinchintum iš bet kokio š su betkokiu š :D Matosi žaidimas pritaikytas masėms, pridėjo daug veiklos bet palengvino challenge. Nebėra taip kad jei sėdai, nu tai davai, sėkmės. Atsirakinau mud tires ant Scout tai dabar vopšė easy, prisikabinęs točkę su kuru tampaus visur :D Ko tik nesuprantu tai padangų skirtumo apart rašto ir kainos tarp I, II ir III.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo rastai uz kuriu gali kabintis ir jie neluzta nei nusitraukia tai keista. Dar pradzioj galvojau istrauksiu rastus tai isvalysiu keliuka bet jie nesitraukia. Jo padare easy gana, is kitos puses dzipu ir stock padangos gerai liptu pagal ta rasta kuri jie turejo bet jos nieko negali ten isvis. 

Padare taip kad reiketu upgreidint  daugiau.

Kad ten visos padangos nereikalingos , stock poto purvo ir po to off road jau extreme, kitu isvis nieko  nereikia ten pridejo visa sarasa padangu lyg kas naudos ten jas.

Sukvezimiam isvis tik 2 padangu reikia stock ir purvo. Na ziemai dar grandiniu reik visom masinom. Visa kita ten tik kad sarasas geriau atrodytu turbut.

Gera ideja tampytis maza priekaba. Vat nebandziau to . 

 

suvariau savo seiva vel, reiks nuo siol seivus kazkur persikelt nes zaidimas net neleidzia turet keliu seivu. meginsiu modus, ne cheatus o tik pvz realistiskas padangu slegis, minsktesne shevio pakaba, 25% daugiau varikliu galios ir pan kurie mano manymu leistu jaust realistiskiau, nes del galios bent jau kaip dzipai jauciasi tai tikrai per mazai, tokie varikliai ju turetu raut gan neblogai is vietos bent jau, velgi tai nera zaidimas apie off roadinima su dzipais tai devai tam ir neskyre per daug demesio.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau pasukt su džipu į degaline, apsiverčiau. Atvažiavau su sunkvežimiu atverst, ant to pačio posūkio apsiverčiau. Cool.

DdY9em8.jpg

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as verciuosi su keltais dzipais tiktai taip tuose isvaziavimuose , su sunkvezimiu dar neteko plius ant ledo, nebent is pradziu slydo o paskui pagavo asfalta. 

tokiem atvejam ta gerve kuri veikia be variklio visada super padeda atsiverst apsivertus. 

tie bonusiniai dzipai kur p radzioi gauni isvis pereboras ten ir sukvezimiai keli. tas khan dzipas , su juo gali visa alaska isvazinet visur kur nori per bet koki sniega skersai isilgai niekur nesesi. tai kazkaip atima isvis nauda tobulint kazka jeigu jau yra toks aparatas kuris visur vaziuoja. 

situs turiu omeni

hqdefault.jpg

o po to alaskoj issigelbeji humeri kuris jau gali per beveik bet koki purva vazinet stock nieko jam daryt nereikia o dizelis jo tiek mazai kuro ryja kad visa mapa vazinek ir nesibaigs kuras.  ant sniego humeris nelabai bet ji persikeli i pirma mapa ir ten jis eina beveik visur.

dar neperejau toliau alaskos kazkaip bet reikes prisiruost ten tas misijas atlikt. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na per sniega važiavimas na netikroviškas pasakysiu, užklimpt jame neužklimpsti bet per jį važiuoti taip erzina... kaip vėžlys, nesvarbu kokias net padangas užsidėsi, nesvarbu net jei važiuokle aukščiau sniego stovi. Tai aš spjoviau į tą reikalą ir persėdau į Khan, kuris na praktiškai nesiverčia. O jei apsiverčia tai atverst labai sunku, apverstas slysta lygioj vietoj, pradeda trankytis. Nu krč įdomumo lyginant su Spintires nedaug, dabar tiesiog noriu praeit ir viskas. Trūksta to realistiškumo. Longhorn 3194 išvis kažkoks nesusipratimas, tie maži ratai per viduri kažkokia nesamonė, nors AWD bet jie nesisuka tai visur kliūna už betkokio kalniuko ir pravažumo lieka 0... Dar užknisa kad kai pradeda trūkt galios vietoj to kad iš 4 į 3 pavara permestu tai sustojo, įjungia 1... nu com'on wtf?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ai jo begius meto tai super. butent varai 3 kad ir nu ir neuztenka galios, ka mesiu i 2 o ne ..sustosiu ir tada mesiu 1 b* ?. cia padeda kai pakeiti is auto i paletinta ir jei dar turi paletinta 3 padeciu tai paletintas pagreitintas bent jau nemetu jokiu begiu tada vienu begiu lipa jau ir gana gerai visur. 

ir siaip visos masinos gerai valdosi tik mazu greiciu , nes normaliam kely jeigu isibegesi tik greiciau ir jau sakes, masina metosi po kelia slydineja o jei dar kelias turi bortelius tai tikrai i juos ileksi, dar ir padanga pradurt gali , po to likusi kelia vaziuosiu viena tuscia padanga , kas tikrai nepadeda visai . 

bet kaip man tas garsas keistai skamba nesvarbu kokiu greiciu vaziuosi tai arba negirdesi variklio isvis arba jis pergazuos taip garsiai ir po to vel tyliai viskas bus. 

ir kas buna kai atleidi gaza jeigu kad ir isibegejas , nzn kazkodel gazo atleidimas cia tolygu rankinio uztraukimui nes masina tiesiog stabdosi iskart. masinos valdymas geras tik purve ir letai i kalnus ,daugiau niekur. 

as tai kasdiena vis ziuriu kokiu modu ideda ir viska meginu na kas tinka tom orginaliom masinom . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar tik dabar rusu mape palosiau tai ten labai smagus mapas bent jau pirma dalis jo ir smagu tas masinas suluzusias traukt ir vezt taisys ir pagaliau jau matau tuos gerus senus rusu 4x4 klasikas 

viena jau ir gavau pats

K03ANBc.jpg

o kitus dar tik taisyt veziau, su nuotykiais

7t3KCkC.jpg

ka cia po viena veziot po du iskart galima 

q6oUTQi.jpg

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos