Rekomenduojami pranešimai

@Suveln, bandysiu gal užkabins. DS irgi ne momentiškai buvo užkabinęs, bet kai daugiau perpratau valdymą ir sistemą, tai "poneslos".  Man DS atmosfera labai tiko, patinka tie visi šarvai, skydai, kardai. Elden Ring laukiu, turėtu užeit. Be to DS3 kaip 1080p žaidimas fantastiškai atrodo su 4K teliku. Bloodborne kaip nekeista ne taip gerai, nors enginas kaip suprantu praktiškai tas pats. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, Suveln parašė:

daugiau pažaisk ir pagausi kablį. manęs jis irgi laukia vis dar. buvau prisėdęs keletą kartų, tai nustebino gilus lore, įdomus pasaulis, visokius notes randi, kur rašoma apie pasaulį ir įvykius. Minimalistinis jis, palyginus su DS žaidimais itemų ir ginklų prasme - jų daug mažiau. Šiaip Bloodborne fyškė yra jo pasaulis. Bet aš nedaug pats žaidęs, tai per daug nesiplėsiu. Prikaupus daug Insight tavo veikėjui pradeda vaidentis milžiniški vorai ir pan. :)

Nesivaidena, jie visa laik ten yra tik kol pakankamai insight neturi nematai tu ju :D Vienas megstamiausiu souls serijos zaidimas bloodborne kuriame yra pats sunkiausiais bent jau man visoj serijoj bosas. Jabanas orphan of kos :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 58 minutes, kybartai parašė:

sunkiausiais bent jau man visoj serijoj bosas. Jabanas orphan of kos :D

Feel the pain baby?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bloodborne man labai patiko, kiek greitesnis nei DS su savo stilium toks... Platina paimiau, teko pavargti bet verta :D 

Asmeniskai geriausias Soul tipo game. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, Javelin parašė:

@Suveln, bandysiu gal užkabins. DS irgi ne momentiškai buvo užkabinęs, bet kai daugiau perpratau valdymą ir sistemą, tai "poneslos".  Man DS atmosfera labai tiko, patinka tie visi šarvai, skydai, kardai. Elden Ring laukiu, turėtu užeit. Be to DS3 kaip 1080p žaidimas fantastiškai atrodo su 4K teliku. Bloodborne kaip nekeista ne taip gerai, nors enginas kaip suprantu praktiškai tas pats. 

tai Bloodbore yra locked on 30fps, nežinau kaip su DSIII - su konsole nebandžiau. dabar kai atsirado tas trailer leakas Elden Ring, tai irgi užsinorėjau kokį nors Dark Souls pažaist, nusprendžiau DSII, nes mažiau jo matęs, nei DSIII, kur beveik visą įveikiau. man išvis DSII labiau patinka nei DSIII, nes DSIII viską nukopijavo iš praeitų dalių, veikėjus, lygius. netgi iš Demon's Souls daug kopijavo, o DSII techniškai paprastesnis ir kaip kinietiška kopija atrodo, bet bent jau new content jame daugiau ir taisyklės truputį kitokios. aišku, DS1 yra pats geriausias iš visų tų souls-like žaidimų, čia be konkurencijos. 

P.S.: kodėl Elden Ring nepavadintas tiesiog Dark Souls 4? bet rimtai :D. sprendžiant iš to, ką matėme, tai visiškai Dark Souls, tik didesnio pasaulio. 

Redagavo Suveln

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na manau nepavadintas DS4, nes matyt nori jau didesnio išskirtinumo žaidimui, o ne šiaip sekančio eilėje, nors iš techninės pusės praktiškai taip ir gaunasi. Kiek supratau pagrindinis skirtumas bus pasaulio atvirume, kur galėsi gerokai laisviau judėt, o ne hubais vaikščiot. Kind of Witcher3 Dark Souls pasaulyje. Bet kurio atvėju šito tai tikrai laukiu, įtariu kad nenuvils. Dar kažkodėl tai galvoju, kad gali ji išleisti tik kitais metais ir NextGen (dabar jau current gen) konsolems + PC, nors official saite nurodo PS4 ir XOne.

Kur sustojai su DS3 ir kodėl? Aš tai kaip tik DS2 buvau labai nedaug ant PC babandęs ir palikau, neužeidavo man dar tuo metu tokio tipo žaidimai. Tai DS3 labaiu patinka.

Dark Souls 3 ant vanilos PS4 yra 1080p30fps, ant Pro 1080p unlocked fps, bet 60 vistiek netraukia, nebent į sieną žiūrėtum. Kažkur apie 40-45 sukasi. Bet grafiškai atrodo geriau, negu Bloodborne, visas toks neblurintas, vos ne 4K?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai DSIII yra naujesnis nei Bloodborne, gal dėl to ir atrodo geriau. DSIII man liko tik pats paskutinis bosas (Soul of Cinder berods) ir Nameless King bosas (paslėptam lygyje). priėjau iki jų, bet kažkaip sustojau. ne dėl to, kad buvo per sunku, o tiesiog pasidarė nebeįdomu. visą žaidimą kaip ir pamačiau. patiko, bet iki DS1 labai toli... 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na Nameless King neiškojau, bet su Lord of Cinder prašiau pagalbos, nes tiesiog jau norėjau žaidimą užbaigti, o kankintis kelias dienas vien dėl solo įveikimo nenorėjau. Man atsimenu pats įdomumas ir užsidegimas įveikti pačiam ir toliau eit buvo su Abyss Watchers. Ten kankinausi, bet po to patyriau tikrai stiprius įspūdžius dėl ko ir giriamas DS serijos sudėtingumas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš tuos Abyss Watchers iš antro karto nugalėjau :D. nežinau net kodėl taip pavyko, jokio fantomo nekviečiau, gal tiesiog, nes buvau labai pripratęs prie valdymo ir pačio žaidimo. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O, tai tu gabus Souls Games žaidėjas? Pagarba. Aš tai kokias 3 dienas daviausi kol perpratau, net DS3 temoj įspūdžius buvau aprašęs. Bet tuo momentu tikrai vertėjo save nugalėt, nors tiesa sakant buvau jau ant žaidimo palikimo ribos, o kviestis pagalbą nenorėjau. Tai Lord of Cinder manau butum be problėmų per kelis kartus įveikės, keista kad sustojai. 

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kovojau aš su juo pora kartų, bet nieko keisto, kad sustojau - turbūt atradau įdomesnį žaidimą, o tiesiog pereiti nebuvo poreikio, žaidžiau DSIII tiesiog, nes kokybiškas žaidimas, nors daug prastesnis nei DS1. va, DS1 tai tikrai paveikė mane ir mano požiūrį į žaidimus. anksčiau man labiausiai patikdavo cut-scenes filled story-driven games, o DS1 dėka supratau, kad gameplay ir atmosfera first. laukiau labai jo ir žaidžiau pačią pirmą dieną, kai tik išėjo labai lievas portas on PC (nes tuo metu konsolės dar neturėjau). aš to DS1 gal tik daugiau nei pusę nuėjau (nežinau irgi kodėl sustojau, bet sugrįšiu), bet tai vienintelis žaidimas, kuriam kažkada ir Let's Play video buvau sugalvojęs daryti, įkvėptas EpicNameBro youtuberio, bet gana greitai sustojau tai daryti, nes ne man :). 

pastebėjau, kad daugeliui, kas žaidžia souls-like žaidimus, didžiausią įspūdį palieka pats pirmas žaidimas. tai man buvo Dark Souls 1. antra dalis jau daug paprastesnė visais aspektais, bet bent man visai ji simpatiška, o DSIII per nelyg daug visko kopijuoja iš praeitų dalių, tiek veikėjus, tiek ištisas lokacijas, bet tai geras žaidimas tiems, kas neturi konsolės ir nėra žaidę Demon's Souls ir Bloodborne, nes DSIII labai daug įkvėpimo iš jų sėmėsi. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 34 minutes, Suveln parašė:

kad gameplay ir atmosfera first. laukiau labai jo ir žaidžiau pačią pirmą dieną

Patinka man tavo mąstymas, pritariu? Galiu ant greičio pasakyt, kurie žaidimai iš žaistu man paliko savo laiku tikrai neišdildomą ir didžiausią įspudį (čia nepriklauso nuo sistemos ir kadą žaista). Tai va: Iš FPS Heretic, iš RPG Fallout2, iš survival horor Dead Space ir vėliau TLOU, iš open world action/rpg Ghost of Tsushima ir Days Gone iš strategiju Civ V (kai noriu grynai pailsėt iki šiol žaidžiu), na ir iš Souls like kaip supranti DS3. Toks va sąrašelis.

Prieš 34 minutes, Suveln parašė:

pastebėjau, kad daugeliui, kas žaidžia souls-like žaidimus, didžiausią įspūdį palieka pats pirmas žaidimas.

Manau kad tikrai taip.

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos