scalman

Playstation 4 naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Tam, kad smagiai laika praleist? ka ta data keicia? kad ja parodys nuo to zaidimas greiciau neiseis gi, plius is kur tu zinosi ar tas zaidimas tures data ar ne kai ji rodys per e3

Redagavo Lonsdale

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man patinka grazus treileriai. Pagrinde i tai ir ziurim. Kazkodel sony sugalvojo kad nereikia. Idomus sprendimas kai gavo rekordinius pelnus siemet.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip. Geriau kazkas konkretaus negu hype traileriai kurie realiai nieko neduoda. Po hype gyvenimas eina toliau, o zaidimo isleidimo reikia laukti 2/4 metus. Gal ir gerai. Tik aisku ir keista, kad praleis. Per daug uzsizaide su savo ekskliuzyvais ir anonsais matyt.

 

Na, o MS aisku plos katutem. Bandys kuo daugiau kazko gero pristatyti. Cia ju laikas bus.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

E3 mirštantis dalykas, tai buvo prognozuota iškart po to kai padarė viešą renginį. Jau dabar kai kurie net nepasirodo jame, dar kai kurie pasirodo bet atskirai ir kitose patalpose, per daug nenustebino, visi orientuojasi į savo renginius.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad nebera ka pristatinet,negi tuos pacius,per kita e3 manau pristatys jau ps5,like keli ps4 exlusivai,kozeris ant pabaigos

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PS5 jau per PSX bus arba net anksciau pristatytas, nes 2020 jau iseis jis kova arba lapkriti veliausia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hm.. Man tai aplamai keista, o kam dabar reikia to PS5? Ka jis naujo gales pasiulyti? 8K, nauja konsoles ir rankenu dizaina ir..? Man atrodo visiems ir PS4 pro uztenka pilnai. Vis del to tik 5m. prabego.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad neuztenka. kaip gali uztekt. juk nemaxina zaidimu galimybiu. paskutiniai zaidimai ypac parodo kodel ant X1X viskas atrodo daug geriau nei ant Pro. tai cia i prieki eit ir eit dar. ar isvis kada nors bus gana idomu. na kai pirmi devai jau gales prakalbet apie PS5 naujas galimybes ir kaip jie tai panaudos zaidimuose manau ir paaiskes kas dar netiki kam reikia nauju konsoliu. devai parodys kam. 


ir siaip zaidimai gali but daug kartu geresni. ir ne tik apie grafika kalba eina. apie viskas bendrai. apie AI apie tai koks gyvas gali buti pasaulis, su RDR2 manau didziausias limitas buvo pacios konsoles. tiesiog daugiau neina ispest. kodel Ubisoftas tiek daug visko downgradino. todel kad ju pirmine vizija buna - va mes galim jum duoti tai... o galutinis produktas lieka tai kiek galima gaut is to laiko platformu. kuri konsole silpniausia ta ir labiausia nuleme kiek gowngreidint reikia viska. tai va dar reikia pasiekt tuos laikus kai jie gales nedowngreidint o parodyt viska ka jie buvo sugalvoja. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Mane tai užknisa tie spėliojimai apie PS5. Jau kaikas neva numato kokią geležį ji turės. Vat kai oficialiai paskelbs tada ir pamatysim. Nesiginčiju jog ji bus kažkada. Aš išvis esu tokios nuomonės jog žaidimų rinką stabdo ne silpniausia konsole tuo metu rinkoje, o žaidėjų kišenės. Jei žaidimą kurtų specialiai pačiai galingiausiai geležiai kuri katik pasirodė rinkoje ar būtų patenkintų? Nebent vienetai kurie galėtų su kiekvienu nauju žaidimu leisti sau keisti kompą. Aš dar pamenu kokį vėją pakėlė savo laiku Carmageddon 2 pareikalaves tais senais laikais 3D spartintuvo. Manau niekada ir nebus taip jog žaidimo kūrėjams nebūtų kas stabdo. Nebent vaizduotės stoka. :D
Redagavo Luigi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visur visa procesa stabdo silpniausia grandis. dabar jeigu ims ir naujose konsoles atsiras 32gb ram. na tiek bent reiktu. ir iskart nauji zaidimai kurie iseis ir PC tiek reikalaus. kodel? nes devai gales tiek isnaudot . zaidimai aisku kad eina pagal konsoles. jei exclusivas tai viskas geriau ,o jei multiplatforminis, tai klausimas buna toks - ka gali pavezt silpniausia konsole siai dienai? ai viskas aisku tada downgreidinsim iki tol kol ji tai paves. viskas paprasta. nes ji turi tai pavezt . cia gerink ir gerink . o apie VR tai isvis kalba atskira. naa su PS5 VR pageres aisku , bet jei paimt kokiam lygi dabar VR ant pc nu nera ten niekas idealu. sunku zaidimus pavezt per VR labai geroj grafikoj. tai cia gerintis ir gerintis. 

jei dingtu visos konsole o viskas streamintusi tada jau kita sneka. tada devu kaip ir niekas neribotu. jei pafantazuot kad streamu greiciai butu kosminiai. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia manau ne klausimas ar reikia tos naujos konsoles ar ne. Cia jau kaip ir ne mums spresti. Reikalas tame, kad nepradetu jos leisti kas metus ar kas pora kaip kokio samsung ar apple telefono. Nes vidurius galima keisti, o kas realiai pasikeis tai isvaizda. Nezinau ar geriau sukurti PS4 pro 1 ar PS5. Aisku, kad cia ir pinigai. Nauja konsole nauji pirkimai.

 

Aisku ir 5 metai jau ilgas laikas per kuri daug kas pasikeite, pagerejo, sumazejo ir panasiai. Jeigu jau kuria PS5 tai vadinasi kazka tikrai gero pasiulys. O jeigu pasiulys 8K, kazkoki tai nauja servisa patogiau pirkti zaidimus tai nafik tada.

 

Kas siuo atveju bus geriau zaidimuose? Sakykime kaip Pubas nemoka optimizuoti zaidimo, tai galingesne konsole pades siuos trukumus paslepti ar ju tiesiog netaisyti? Ar pamatysime kazka graziau uz RDR2 ar CyberPunk ar AC?

 

Su nauja konsole aisku, kad pamatysime KAZKA geriau zaidimuose. Bent jau pirmuose. Bet jeigu tai bus kazkoks konvertavimas is PS4 i PS5 tai ir vel gi nafik.

 

Aisku tai tik gandas, bet gali buti taip, kad naujas X1 modelis netures CD draivo. Tai cia irgi bus kaip kazkoks technologiju proverzis jeigu PS5 jo netures?

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na juk ne kas metus . PS4 jau ilgokai gyvuoja. pro tik tarpinis variantas toks nesiskaito kaip ir. tai jau laikas naujai. juk labai idomu kokie specai bus ir pan. uz geru puses metu gal kiek daugiau jau ir suzinosim jeigu kokie devai ko nors nepaleakins apie dev kitus kuriuos jie turi.  tik labai tikiuosi kad devai nepersoks i nauja konsole su tais naujais zaidimais kurie dar musu laukia. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is kur scalman tu trauki situos gandus, nes taip uztikrintai sneki apie ja, gal jau matei ir fotkes ir spec jos? Zinai ir kada isleis ir t.t.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is kur scalman tu trauki situos gandus, nes taip uztikrintai sneki apie ja, gal jau matei ir fotkes ir spec jos? Zinai ir kada isleis ir t.t.

:)

scalman_leaks

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos