scalman

Playstation 4 naujienos

Rekomenduojami pranešimai

ryt reiks bandyt pasikeist :)

Redagavo gedunex

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mikrafono inteuoto reiktu pultelyje na ir arsekalbio. ekranas nereikalinas nes nepatou i kai zaidziam ziurim i tv

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tam yra yra ausines,galetu isvis nebut pulteli tie garsiakalbiai,zaidziant su ausinem, of buna garsiakalbio pultelio

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tam yra yra ausines,galetu isvis nebut pulteli tie garsiakalbiai,zaidziant su ausinem, of buna garsiakalbio pultelio

 

pulto garsiakalbis nebloga gimika :D. Xbox One pultelis vistiek geresnis, pagal mano skoni. O ps4 pultas tikrai yra upgreidas nuo ps3 pulto.

 

Ps3 pultas pats shudiniausias, forma ta pati, kaip ant ps2, pet trumpesnes rankenos - labai nepatogu.

 

Kas yra arde ps4 is xbox one pultus, tai pasakys, kad xbox one pultas yra techniskai geresnis, patvaresnis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pulto garsiakalbis nebloga gimika :D. Xbox One pultelis vistiek geresnis, pagal mano skoni. O ps4 pultas tikrai yra upgreidas nuo ps3 pulto.

 

Ps3 pultas pats shudiniausias, forma ta pati, kaip ant ps2, pet trumpesnes rankenos - labai nepatogu.

 

Kas yra arde ps4 is xbox one pultus, tai pasakys, kad xbox one pultas yra techniskai geresnis, patvaresnis.

ps3 pulto tik kad l2 r2 patobulinta,o seip kaip ps2,uz xbox mesla simta kart patogiau :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau ka tu ten ardei, bet xbox pultelis nera nei geriau surinktas nei patvaresnis. DS4 yra zveris. kaip zmogui lauzanciam pultelius, turiu neblogos patirties patvarumo atzvilgiu :D 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau ka tu ten ardei, bet xbox pultelis nera nei geriau surinktas nei patvaresnis. DS4 yra zveris. kaip zmogui lauzanciam pultelius, turiu neblogos patirties patvarumo atzvilgiu :D

 

 ka tu pasakot, jei pats nesupranti apie tuos pultus, tik apart lauzyma. Kai isardysi ir sutvarkysi pora pultu, suprasi. :D

ps3 pulto tik kad l2 r2 patobulinta,o seip kaip ps2,uz xbox mesla simta kart patogiau :D

 

ps3 pultas nesijaucia taip solidziai, kaip ps2 arba ps4. Kazkoks pigesnis, plonesnis plastikas, net ir lygininant pacius pirmuosius six-axis ir dualshock 3. Buna dualshock 3 pultu, kuriu konstrukcija tokia juokinga, kad net liudna.

 

Playstation pultus gamina keletas gamintoju, prigamina skirtingu variaciju su skirtingom problemom, tai gan chaotiska juos atnaujinti/taisyti. man rodos, tokios tendencijos nera su ps4 pultais, apart v1 ir v2.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai xbox one pultelis po poros menesiu pradejo girgzdet, trigeriuose kazkokios kaip sprandzynkos girdetis. Ne karta teko susidurt su xbox one knopkiu problema, kai sulenda ir neislenda. Siaip mano akim xbox one kokybe pati prasciausia kokia teko matyt per visa gyvenima. Be galo daug brokuotu pulteliu paplite xbox one. Nezinau, ka tu ten ardai

Redagavo Impaler

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai xbox one pultelis po poros menesiu pradejo girgzdet, trigeriuose kazkokios kaip sprandzynkos girdetis. Ne karta teko susidurt su xbox one knopkiu problema, kai sulenda ir neislenda. Siaip mano akim xbox one kokybe pati prasciausia kokia teko matyt per visa gyvenima. Be galo daug brokuotu pulteliu paplite xbox one. Nezinau, ka tu ten ardai

 

Brokuotas pultas yra brokuotas. Pilna ps4 ir xbox one brokuotu pultu. :D

Tai su svariom rankom reikia pulta naudot, prilenda visokiu ... ir pradeda kibti mygtukai, visu pultu problema jei nevala zaidzia. Plauk rankas. :)

 

Dar vienas kadras, komentatorius, kas cia darosi.

 

Klausimas, ar pats tvarkes bent viena pulta. :D

Redagavo Impaler

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, visi kreivarankiai ir nemoka su pulteliais elgtis. jauciuosi kaip kokiame kosmonautikos seminare :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Brokuotas pultas yra brokuotas. Pilna ps4 ir xbox one brokuotu pultu. :D

Tai su svariom rankom reikia pulta naudot, prilenda visokiu ... ir pradeda kibti mygtukai, visu pultu problema jei nevala zaidzia. Plauk rankas. :)

 

Dar vienas kadras, komentatorius, kas cia darosi.

 

Klausimas, ar pats tvarkes bent viena pulta. :D

Per mane tiek praeje pc, laptopu, konsoliu, pulteliu, priedu kiek dar tikriausiai gyvenime nesi mates ir vargu ar matysi. Cia, kad issiardei viena xbox pulteli issivalyt savo spermatazoidus, nevaidink didziausio meistro.

Redagavo Impaler

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per mane tiek praeje pc, laptopu, konsoliu, pulteliu, priedu kiek dar tikriausiai gyvenime nesi mates ir vargu ar matysi. Cia, kad issiardei viena xbox pulteli issivalyt savo ..., nevaidink didziausio meistro.

 

Pirma, kai rasai: ne karto teko susidurti su kibiais mygtukais, vadinasi pas tave zinios yra niekines, nes nesupranti kodel tie mygtukai kibus tampa ir traktuoji, kaip major defekta.

Antra, variantas, fanbojus esi ir rasai tokias nesamones. Kitu variantu nera, tik du: ziniu neturejimas, fanbojizmas. :D

Trecia, labai piktas zmogus esi.

https://www.eurogamer.net/articles/2019-04-16-sony-reveals-first-playstation-5-details?fbclid=IwAR2SthEeRRo17Udkz02g3jOtCDmOD0245BQrUKjHu-Lue2rhdWmbKovNWBE

 

Neužilgo Digital Foundry paleis savo analizę. Man backwards compatibility tai vienas svarbiausių dalykų, tą puikiai supratau vis dar įsijungdamas PS3 žaidimus.

 

Tokia nevykusi generacija (PS4, xbox one), gaila. Nebus sunku padaryti backwards compatibility, kai ps4 naudoja tokia architektura. Turbut padoresnio Gran turismo reikes laukti ant ps5, gal pagaliau isleis bent viena normalu GT, jau beveik 10 metu nuo gt5 nevykelio. o vis dar vyksta eksperimentai. principe nuo 2006 metu jau ekspermentuoja, pradedant su Gran Turismo HD. Gt:HD labai patiko ir net siandien graziai atrodo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Chernis kaip ir prakalbo apie Sony next gen ir apie 2020

 

 

Mark Cerny interview here:

https://www.wired.com/story/exclusive-sony-next-gen-console/
 

  • 8 core AMD 7nm Zen 2 based on third generation Ryzen.
  • Ray-tracing support with custom AMD Navi GPU.
  • Custom AMD unit for 3D Audio, also aided by ray-tracing, a big upgrade.
  • Extremely fast high-end custom SSD storage faster than any solution currently available for PC:
    Spider-Man load times on PS4 Pro: 15 seconds → 0.8 seconds on next-gen PlayStation.
  • Technically supports 8K but Cerny demoed Spider-Man load speed improvements on a 4K screen.
  • New Virtual Reality platform strongly hinted at but also supports current PSVR (meaning millions of VR users 'day one').
  • Death Stranding might be a cross-gen title (speculation in article based on Cerny reply).
  • Physical Media.
  • Backwards Compatible with at least PS4.
  • Four years in development so far.
  • 2020.

 

  •  

bet kodel info paskelbt tokiu budu o ne per koki grazu pristatyma teasa bent jau ar pan ...juk sony gali. 


ir kaina tikrai turetu pakilt iki kokiu $499 , ir tai butu normalu mano manymu jei dar plius 24gb ram plius 4gb OS 


bet super kad bent jau PS4 zaidimus palaikys ir suks juos greiciau , loadins super greitai ir vez jau kaip reikiant. 

PSVR veiks ir dabartinis nuo PS4 , bet bus ir naujas. velgi nereiks nieko ismest ar keist iskart.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos