Rekomenduojami pranešimai

maziau damage tik ant GT6 pamatysi :D tik ten firmos neleidzia,o kas cia neleidzia? :D pokolkas zaidimas antrodo kaip kuriames atsilikeliams,turiu omeni nieko nesuprantantiems ir nesuvokiantiems zmonems.prastai,prastai,o tiek pinigu surinkta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tas damage tai nzn vizualus kad butu ar labai reikia. as kai losiu elite dangerous tai tikrai man neidomu ar ten as padarau damage tam laivui vizualini ar ne is toli plius net nepamatytum. daug svarbiau kad pasovus pvz variklius jie nustotu veikti ar pasovus cargo skyriu laivas ismestu savo krovini, pasovus i kabina galima tiesiog nukepti pilota. siti dalykai svarbiau nei ten vizualus dalykas.

bet aisku grazus blizguciai visada grazu paziuret.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioje temoje pilna dezinformacijos ir šališkumo, todėl pasistengsiu jus užvesti ant kelio ir trumpai paaiškinti esminius žio žaidimo aspektus. 

1. Kosmose girdimi garsai, nes laivo borto kompiuteris juos simuliuoja, tai papildoma pagalba mūšyje, nes kaip kitaip žinoti ar pataikei į priešo laivą esantį už 30km? Kūrėjai suteiks galimybę šiuos garsus išjungti.

2. Temoje išreikštas pasipiktinimas kad laivai daug kainuoja ir pats žaidimas yra pay to win modelio... Jūs klaidingai suprantat pačią esamo žaidimo struktūrą, tai ne laivų kainos, o galima parama kūrėjams, jie kaip atsidėkojimą, už suteiktą paramą duoda vieną ar kitą laivą. Visi laivai įgyti iki galutinės žaidmo versijos bus anuliuoti ir visus juos bus galima nusipirkti žaidime už žaidimo valiutą, o ne realius pinigus.

3. Dėl žalos modelio... Vienareikšmiškai jis yra nerealus! Sakantys kitaip, parodo savo neišmanymą...pasidomėkite cry engine 3 fizikos modelių galimybėmis. Kūrėjai žalos modelį gali padaryti tokį, kad laivas išsiardytų po varžtuką, bet tokiu atveju žaidėjų vaizdo plokštės tiesiog iškeptų. 

4. Norėčiau palinkėti scalman daugiau objektyvumo, pasidomėk bazine žaidimo informacija ir suprasi, kad star citizen ir elite nėra net ko lyginti.

5. Ir paskutinysis punktas, atsakantis į visus neatsakytus klausimus - žaidimas dar tik pre alpha stadijoje, o jau atrodo įspūdingai.

P.S. Mano manymu, tai vienas iš tų žaidimų dėl kurių verta mesti rukyti ir taupyti geram PC :) Peace.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gameplay paziuri ir viska aiskiai gana pasilygini zaidimu. nieko cia sudetingo nera palygint zaidimus is gameplay . aisku kiekvienam kazkas patinka ir nepatinka. ir siaip visi pasirenka patys. kad ir kiek ten kas varytu ant zaidimo kuris man idomus , jis liks toks pat idomus nepaisant kazkieno paistalu.


bet kai tokio tipo zaidimo kazkaip daugiau ir nelabai yra tai idomiau aisku pamegint abu butu. tik kad kaina gerokai skiriasi  :trl:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioje temoje pilna dezinformacijos ir šališkumo, todėl pasistengsiu jus užvesti ant kelio ir trumpai paaiškinti esminius žio žaidimo aspektus. 

1. Kosmose girdimi garsai, nes laivo borto kompiuteris juos simuliuoja, tai papildoma pagalba mūšyje, nes kaip kitaip žinoti ar pataikei į priešo laivą esantį už 30km? Kūrėjai suteiks galimybę šiuos garsus išjungti.

2. Temoje išreikštas pasipiktinimas kad laivai daug kainuoja ir pats žaidimas yra pay to win modelio... Jūs klaidingai suprantat pačią esamo žaidimo struktūrą, tai ne laivų kainos, o galima parama kūrėjams, jie kaip atsidėkojimą, už suteiktą paramą duoda vieną ar kitą laivą. Visi laivai įgyti iki galutinės žaidmo versijos bus anuliuoti ir visus juos bus galima nusipirkti žaidime už žaidimo valiutą, o ne realius pinigus.

3. Dėl žalos modelio... Vienareikšmiškai jis yra nerealus! Sakantys kitaip, parodo savo neišmanymą...pasidomėkite cry engine 3 fizikos modelių galimybėmis. Kūrėjai žalos modelį gali padaryti tokį, kad laivas išsiardytų po varžtuką, bet tokiu atveju žaidėjų vaizdo plokštės tiesiog iškeptų. 

4. Norėčiau palinkėti scalman daugiau objektyvumo, pasidomėk bazine žaidimo informacija ir suprasi, kad star citizen ir elite nėra net ko lyginti.

5. Ir paskutinysis punktas, atsakantis į visus neatsakytus klausimus - žaidimas dar tik pre alpha stadijoje, o jau atrodo įspūdingai.

P.S. Mano manymu, tai vienas iš tų žaidimų dėl kurių verta mesti rukyti ir taupyti geram PC :) Peace.

 

 

Kokia dar parama kūrėjams, jai žmonės suaukojo rekordinę sumą, už kurią oi koks rezultatas turėtų būti...o čia. . . Žinai su tokiais finansais rezultatas jau senai turėjo būti ačiau pabaigos...O dabar rezultato kolkas nėra...bentjau tokio kokio dauguma tikisi .... 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tarkime, laivas ar jo ginklai prieinami už realius pinigus, o už žaidimo valiutą jo negalima nusipirkti, tada žaidimas ir yra pay2win. Na dar toks aspektas, jeigu prieinama už abi valiutas, bet pirkimas žaidimo valiuta pareikalauja ilgo grindinimo daikto įsigijimui tai taipogi pay2win. Kaip ten yra žaidime su tuom aš nežinau, nes nesidomėjau. Tačiau esu visiškai prieš tokias sistemas kaip: žaidimas nėra free2play, bet savyje turi parduotuvę už realius pinigus. Tai jokia parama kūrėjam, tai tiesiog vartotojų melžimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@cheburator o kaip kūrėjams uždirbti jeigu butu viskas uždika, tai ir yra real pinigai už kuriuos gali nusipirkti gero, arba taupai ilgai žaidimo pinigus ir nusiperki, bet tokio negausi kai už real pinigus perki 
Jau senai naudoja visi free žaidimo kūrėjai ta receptą (real ir žaidimo pinigai) 
 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@cheburator o kaip kūrėjams uždirbti jeigu butu viskas uždika, tai ir yra real pinigai už kuriuos gali nusipirkti gero, arba taupai ilgai žaidimo pinigus ir nusiperki, bet tokio negausi kai už real pinigus perki 

Jau senai naudoja visi free žaidimo kūrėjai ta receptą (real ir žaidimo pinigai) 

 

Na yra žaidimų free2play, kurie turi parduotuvę ir kuri nesuteikia pranašumo "turtingiems", bet labai puikiai išsilaiko jau daug metų ir vis dar yra žaidžiami. Star Citizen atveju kūrėjai tiesiog godūs, gavo milžiniškus pinigus ir vistiek sumastė išgrežti. Na bet ką padarysi, čia manau vakarų problema - turėjimas perdaug pinigų. Rytuose šiuo atžvilgiu protingiau daro.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokia dar parama kūrėjams, jai žmonės suaukojo rekordinę sumą, už kurią oi koks rezultatas turėtų būti...o čia. . . Žinai su tokiais finansais rezultatas jau senai turėjo būti ačiau pabaigos...O dabar rezultato kolkas nėra...bentjau tokio kokio dauguma tikisi .... 

Trumpas palyginimas dėl aiškumo: GTA 4 biudžetas buvo $100mln., prie šio žaidimo dirbo 1000 žmonių, jį sukurti truko beveik 4 metus. Norėčiau pabrėžti, kad gta4 tokį biudžetą turėjo pirmosiomis žaidimo kūrimo dienomis, o star citizen tik po 2,5 metų nuo žaidimo kūrimo starto pasiekė $80mln. Šiandien šį žaidimą kuria 300 žmonių.

Star citizen yra kuriamas naudojant daug sudėtingesnį varikliuką nei gta4, vien dėl šio fakto žaidimo kūrimas trunka ilgiau, taip pat ženkliai skiriasi žaidimų detalumas, gylis ir daugelis kitų aspektų. Pačių projektų apimtys yra visiškai skirtingos, vieni kūrė miestą, o kiti kuria visatą... Manau šis palyginimas turėtų atsakyti į visus klausimus susijusius su laiko ir finansų resusrsais reikalingais tokiam projektui.

 

Jeigu tarkime, laivas ar jo ginklai prieinami už realius pinigus, o už žaidimo valiutą jo negalima nusipirkti, tada žaidimas ir yra pay2win. Na dar toks aspektas, jeigu prieinama už abi valiutas, bet pirkimas žaidimo valiuta pareikalauja ilgo grindinimo daikto įsigijimui tai taipogi pay2win. Kaip ten yra žaidime su tuom aš nežinau, nes nesidomėjau. Tačiau esu visiškai prieš tokias sistemas kaip: žaidimas nėra free2play, bet savyje turi parduotuvę už realius pinigus. Tai jokia parama kūrėjam, tai tiesiog vartotojų melžimas.

Dar karta pasikartosiu, kad žaidimas yra pre alpha stadijoje ir dabartinis modelis nėra sureikšminamas žaidėjų, nes šiuo metu nėra ir negali būti žaidybinės konkurencijos. Yra atvirkščiai, žaidėjai pamatę geresnį laivą nei jų džiaugiasi, nes žmogus parėmė projektą, kuris bus toliau tobulinamas, to rezultate geresnį produktą gaus ir tie kurie jokių laivų nepirko, taigi į šį reikalą patarčiau žiūrėti plačiau. Galutinė žaidimo versija bus subalansuota ir jokių pay2win nebus.

"Kūrėjai yra godūs..." Taip manantiems pasakysiu tai, kad kiekvienas gautas doleris bus sukištas atgal į žaidimo kūrimą, tuo galite net neabejoti. Kūrėjų pelnas prasidės tik nuo žaidimo galutinės versijos pardavimų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir žiūriu plačiai. Jei jau ankstyvojoje stadijoje prašoma susimokėti už game content'ą tai galutinėj versijoj garantuotas pay2win. Paimkim Project CARS, nusistatė ribą tiek ir tiek pinigų priimam paramos ir toliau viskas taškas nebepriimame. O sukūrė gerą žaidimą ir ne vienai platformai su tiek pinigų kiek ir buvo nusistatę. O čia surinko ženkliai daugiau ir dar prašo... Paprašė elgeta pavalgyti, tai žmonės jam nupirko pavalgyti, po to nupirko namą kad turėtų kur šiltai gyventi, nupirko mašiną, surado darbą, bet elgeta kaip elgetavo taip ir elgetauja toliau. Panašus scenarijus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir žiūriu plačiai. Jei jau ankstyvojoje stadijoje prašoma susimokėti už game content'ą tai galutinėj versijoj garantuotas pay2win. Paimkim Project CARS, nusistatė ribą tiek ir tiek pinigų priimam paramos ir toliau viskas taškas nebepriimame. O sukūrė gerą žaidimą ir ne vienai platformai su tiek pinigų kiek ir buvo nusistatę. O čia surinko ženkliai daugiau ir dar prašo... Paprašė elgeta pavalgyti, tai žmonės jam nupirko pavalgyti, po to nupirko namą kad turėtų kur šiltai gyventi, nupirko mašiną, surado darbą, bet elgeta kaip elgetavo taip ir elgetauja toliau. Panašus scenarijus.

Tamsta esate keisto mąstymo žmogus, ne tik kad pats neriamete šio žaidimo, bet ir piktinatės, kad kiti remia... Kūrėjai sutiko kurti didesnio ir geresnio turinio žaidimą, o žaidėjai sutiko remti. Tai vienintelė priežastis kodėl nebuvo apsiribota $2mln. ir nematau tame problemos, nes abi pusės laimi.

Dar kartą sakau, specialiai tau - Pay2win šis žaidimas nebus.

Daugiausia kas gali nutikti šia linkme, tai galimybė nusipirkti tai ką įmanoma žaidime gauti žaidžiant, bet tai nėra p2w. Nežinantiems sakau, kad p2w modelis yra tada, kai už realius pinigus gali nusipirkti tai, ko neįmanoma gauti žaidime, toks yra oficialus sąvokos paaiškinimas. Žinoma atsiras krūva nepatenkintų žmonių kurie sakys, kad tai yra nesąžininga ir t.t., taigi užbėgdamas tam už akių pateiksiu keletą minčių jūsų asmeniniam pamastymui.

1. Ar tikrai yra skirtumas kaip žaidėjas gavo vieną ar kitą daiktą jeigu jį galiu turėti ir aš? Kita vertus žaidėjas kuris daiktą įgijo žaisdamas yra daug pavojingesnis už tą kuris jį pirko, nes pirmasis žaidėjas, savo įgudžių dėka iš jo gali išspausti daug daugiau.

2.Į mano pateiktą klausimą atsakantiems "Taip, yra!" galiu pasakyti, kad negalima pamiršti ir tų žaidėjų, kurie neturi pakankamai laiko žaisti ir gauti viską žaisdami. Galų gale šie žaidėjai jus išlaiko, ypač kalbant apie free2play. Galvojantiems kad tai vistiek kažkuria, tik jums žinoma prasme yra nesąžininga, nes jie turėdami pinigų yra pranašesni, pagalvokite, ar jūs patys nesate pranašesni už juos turėdami daugiau laiko žaidimui.

Redagavo Andrius11

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad nusipirkti kazka gero zaidime. tai zaidi zaidi tam kad uzsidirbt ir tada nusiperki, gerini , tobulini, i tai idedi n valandu zaidimo. toks yra zaidimu tikslas siaip. nes yra zaidimu kur sumoki viena karta , ir gauni viska kuom ta zaidima updeitina veliau jau nieko nemokedamas. jei kalbet apie elite dangerous. pirkt galima ten laivu spalvas , ispaisymus. bet ne laivus pacius kaip kad cia arba ju versijas. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tamsta esate keisto mąstymo žmogus, ne tik kad pats neriamete šio žaidimo, bet ir piktinatės, kad kiti remia... Kūrėjai sutiko kurti didesnio ir geresnio turinio žaidimą, o žaidėjai sutiko remti. Tai vienintelė priežastis kodėl nebuvo apsiribota $2mln. ir nematau tame problemos, nes abi pusės laimi.

Dar kartą sakau, specialiai tau - Pay2win šis žaidimas nebus.

Daugiausia kas gali nutikti šia linkme, tai galimybė nusipirkti tai ką įmanoma žaidime gauti žaidžiant, bet tai nėra p2w. Nežinantiems sakau, kad p2w modelis yra tada, kai už realius pinigus gali nusipirkti tai, ko neįmanoma gauti žaidime, toks yra oficialus sąvokos paaiškinimas. Žinoma atsiras krūva nepatenkintų žmonių kurie sakys, kad tai yra nesąžininga ir t.t., taigi užbėgdamas tam už akių pateiksiu keletą minčių jūsų asmeniniam pamastymui.

1. Ar tikrai yra skirtumas kaip žaidėjas gavo vieną ar kitą daiktą jeigu jį galiu turėti ir aš? Kita vertus žaidėjas kuris daiktą įgijo žaisdamas yra daug pavojingesnis už tą kuris jį pirko, nes pirmasis žaidėjas, savo įgudžių dėka iš jo gali išspausti daug daugiau.

2.Į mano pateiktą klausimą atsakantiems "Taip, yra!" galiu pasakyti, kad negalima pamiršti ir tų žaidėjų, kurie neturi pakankamai laiko žaisti ir gauti viską žaisdami. Galų gale šie žaidėjai jus išlaiko, ypač kalbant apie free2play. Galvojantiems kad tai vistiek kažkuria, tik jums žinoma prasme yra nesąžininga, nes jie turėdami pinigų yra pranašesni, pagalvokite, ar jūs patys nesate pranašesni už juos turėdami daugiau laiko žaidimui.

 

Dar kartą perskaityk mano pirma posta apie p2w, nes nuomonės maždaug kaip ir sutampa. Aš prieš sistemą perki žaidimą ir dar perki ir dar perki. Per tiek metų jau pastebėjau ne vien aš, kaip progresuoja žaidimai ta linkme, kai už kiekvieną "pyrst" pradedama norėti grynųjų pinigų ir prisidengiama "parama". Taip greit prisipratinsime kūrėjus kai už viską reiks mokėti.

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos