Rekomenduojami pranešimai

maziau damage tik ant GT6 pamatysi :D tik ten firmos neleidzia,o kas cia neleidzia? :D pokolkas zaidimas antrodo kaip kuriames atsilikeliams,turiu omeni nieko nesuprantantiems ir nesuvokiantiems zmonems.prastai,prastai,o tiek pinigu surinkta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tas damage tai nzn vizualus kad butu ar labai reikia. as kai losiu elite dangerous tai tikrai man neidomu ar ten as padarau damage tam laivui vizualini ar ne is toli plius net nepamatytum. daug svarbiau kad pasovus pvz variklius jie nustotu veikti ar pasovus cargo skyriu laivas ismestu savo krovini, pasovus i kabina galima tiesiog nukepti pilota. siti dalykai svarbiau nei ten vizualus dalykas.

bet aisku grazus blizguciai visada grazu paziuret.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioje temoje pilna dezinformacijos ir šališkumo, todėl pasistengsiu jus užvesti ant kelio ir trumpai paaiškinti esminius žio žaidimo aspektus. 

1. Kosmose girdimi garsai, nes laivo borto kompiuteris juos simuliuoja, tai papildoma pagalba mūšyje, nes kaip kitaip žinoti ar pataikei į priešo laivą esantį už 30km? Kūrėjai suteiks galimybę šiuos garsus išjungti.

2. Temoje išreikštas pasipiktinimas kad laivai daug kainuoja ir pats žaidimas yra pay to win modelio... Jūs klaidingai suprantat pačią esamo žaidimo struktūrą, tai ne laivų kainos, o galima parama kūrėjams, jie kaip atsidėkojimą, už suteiktą paramą duoda vieną ar kitą laivą. Visi laivai įgyti iki galutinės žaidmo versijos bus anuliuoti ir visus juos bus galima nusipirkti žaidime už žaidimo valiutą, o ne realius pinigus.

3. Dėl žalos modelio... Vienareikšmiškai jis yra nerealus! Sakantys kitaip, parodo savo neišmanymą...pasidomėkite cry engine 3 fizikos modelių galimybėmis. Kūrėjai žalos modelį gali padaryti tokį, kad laivas išsiardytų po varžtuką, bet tokiu atveju žaidėjų vaizdo plokštės tiesiog iškeptų. 

4. Norėčiau palinkėti scalman daugiau objektyvumo, pasidomėk bazine žaidimo informacija ir suprasi, kad star citizen ir elite nėra net ko lyginti.

5. Ir paskutinysis punktas, atsakantis į visus neatsakytus klausimus - žaidimas dar tik pre alpha stadijoje, o jau atrodo įspūdingai.

P.S. Mano manymu, tai vienas iš tų žaidimų dėl kurių verta mesti rukyti ir taupyti geram PC :) Peace.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gameplay paziuri ir viska aiskiai gana pasilygini zaidimu. nieko cia sudetingo nera palygint zaidimus is gameplay . aisku kiekvienam kazkas patinka ir nepatinka. ir siaip visi pasirenka patys. kad ir kiek ten kas varytu ant zaidimo kuris man idomus , jis liks toks pat idomus nepaisant kazkieno paistalu.


bet kai tokio tipo zaidimo kazkaip daugiau ir nelabai yra tai idomiau aisku pamegint abu butu. tik kad kaina gerokai skiriasi  :trl:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šioje temoje pilna dezinformacijos ir šališkumo, todėl pasistengsiu jus užvesti ant kelio ir trumpai paaiškinti esminius žio žaidimo aspektus. 

1. Kosmose girdimi garsai, nes laivo borto kompiuteris juos simuliuoja, tai papildoma pagalba mūšyje, nes kaip kitaip žinoti ar pataikei į priešo laivą esantį už 30km? Kūrėjai suteiks galimybę šiuos garsus išjungti.

2. Temoje išreikštas pasipiktinimas kad laivai daug kainuoja ir pats žaidimas yra pay to win modelio... Jūs klaidingai suprantat pačią esamo žaidimo struktūrą, tai ne laivų kainos, o galima parama kūrėjams, jie kaip atsidėkojimą, už suteiktą paramą duoda vieną ar kitą laivą. Visi laivai įgyti iki galutinės žaidmo versijos bus anuliuoti ir visus juos bus galima nusipirkti žaidime už žaidimo valiutą, o ne realius pinigus.

3. Dėl žalos modelio... Vienareikšmiškai jis yra nerealus! Sakantys kitaip, parodo savo neišmanymą...pasidomėkite cry engine 3 fizikos modelių galimybėmis. Kūrėjai žalos modelį gali padaryti tokį, kad laivas išsiardytų po varžtuką, bet tokiu atveju žaidėjų vaizdo plokštės tiesiog iškeptų. 

4. Norėčiau palinkėti scalman daugiau objektyvumo, pasidomėk bazine žaidimo informacija ir suprasi, kad star citizen ir elite nėra net ko lyginti.

5. Ir paskutinysis punktas, atsakantis į visus neatsakytus klausimus - žaidimas dar tik pre alpha stadijoje, o jau atrodo įspūdingai.

P.S. Mano manymu, tai vienas iš tų žaidimų dėl kurių verta mesti rukyti ir taupyti geram PC :) Peace.

 

 

Kokia dar parama kūrėjams, jai žmonės suaukojo rekordinę sumą, už kurią oi koks rezultatas turėtų būti...o čia. . . Žinai su tokiais finansais rezultatas jau senai turėjo būti ačiau pabaigos...O dabar rezultato kolkas nėra...bentjau tokio kokio dauguma tikisi .... 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tarkime, laivas ar jo ginklai prieinami už realius pinigus, o už žaidimo valiutą jo negalima nusipirkti, tada žaidimas ir yra pay2win. Na dar toks aspektas, jeigu prieinama už abi valiutas, bet pirkimas žaidimo valiuta pareikalauja ilgo grindinimo daikto įsigijimui tai taipogi pay2win. Kaip ten yra žaidime su tuom aš nežinau, nes nesidomėjau. Tačiau esu visiškai prieš tokias sistemas kaip: žaidimas nėra free2play, bet savyje turi parduotuvę už realius pinigus. Tai jokia parama kūrėjam, tai tiesiog vartotojų melžimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@cheburator o kaip kūrėjams uždirbti jeigu butu viskas uždika, tai ir yra real pinigai už kuriuos gali nusipirkti gero, arba taupai ilgai žaidimo pinigus ir nusiperki, bet tokio negausi kai už real pinigus perki 
Jau senai naudoja visi free žaidimo kūrėjai ta receptą (real ir žaidimo pinigai) 
 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@cheburator o kaip kūrėjams uždirbti jeigu butu viskas uždika, tai ir yra real pinigai už kuriuos gali nusipirkti gero, arba taupai ilgai žaidimo pinigus ir nusiperki, bet tokio negausi kai už real pinigus perki 

Jau senai naudoja visi free žaidimo kūrėjai ta receptą (real ir žaidimo pinigai) 

 

Na yra žaidimų free2play, kurie turi parduotuvę ir kuri nesuteikia pranašumo "turtingiems", bet labai puikiai išsilaiko jau daug metų ir vis dar yra žaidžiami. Star Citizen atveju kūrėjai tiesiog godūs, gavo milžiniškus pinigus ir vistiek sumastė išgrežti. Na bet ką padarysi, čia manau vakarų problema - turėjimas perdaug pinigų. Rytuose šiuo atžvilgiu protingiau daro.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokia dar parama kūrėjams, jai žmonės suaukojo rekordinę sumą, už kurią oi koks rezultatas turėtų būti...o čia. . . Žinai su tokiais finansais rezultatas jau senai turėjo būti ačiau pabaigos...O dabar rezultato kolkas nėra...bentjau tokio kokio dauguma tikisi .... 

Trumpas palyginimas dėl aiškumo: GTA 4 biudžetas buvo $100mln., prie šio žaidimo dirbo 1000 žmonių, jį sukurti truko beveik 4 metus. Norėčiau pabrėžti, kad gta4 tokį biudžetą turėjo pirmosiomis žaidimo kūrimo dienomis, o star citizen tik po 2,5 metų nuo žaidimo kūrimo starto pasiekė $80mln. Šiandien šį žaidimą kuria 300 žmonių.

Star citizen yra kuriamas naudojant daug sudėtingesnį varikliuką nei gta4, vien dėl šio fakto žaidimo kūrimas trunka ilgiau, taip pat ženkliai skiriasi žaidimų detalumas, gylis ir daugelis kitų aspektų. Pačių projektų apimtys yra visiškai skirtingos, vieni kūrė miestą, o kiti kuria visatą... Manau šis palyginimas turėtų atsakyti į visus klausimus susijusius su laiko ir finansų resusrsais reikalingais tokiam projektui.

 

Jeigu tarkime, laivas ar jo ginklai prieinami už realius pinigus, o už žaidimo valiutą jo negalima nusipirkti, tada žaidimas ir yra pay2win. Na dar toks aspektas, jeigu prieinama už abi valiutas, bet pirkimas žaidimo valiuta pareikalauja ilgo grindinimo daikto įsigijimui tai taipogi pay2win. Kaip ten yra žaidime su tuom aš nežinau, nes nesidomėjau. Tačiau esu visiškai prieš tokias sistemas kaip: žaidimas nėra free2play, bet savyje turi parduotuvę už realius pinigus. Tai jokia parama kūrėjam, tai tiesiog vartotojų melžimas.

Dar karta pasikartosiu, kad žaidimas yra pre alpha stadijoje ir dabartinis modelis nėra sureikšminamas žaidėjų, nes šiuo metu nėra ir negali būti žaidybinės konkurencijos. Yra atvirkščiai, žaidėjai pamatę geresnį laivą nei jų džiaugiasi, nes žmogus parėmė projektą, kuris bus toliau tobulinamas, to rezultate geresnį produktą gaus ir tie kurie jokių laivų nepirko, taigi į šį reikalą patarčiau žiūrėti plačiau. Galutinė žaidimo versija bus subalansuota ir jokių pay2win nebus.

"Kūrėjai yra godūs..." Taip manantiems pasakysiu tai, kad kiekvienas gautas doleris bus sukištas atgal į žaidimo kūrimą, tuo galite net neabejoti. Kūrėjų pelnas prasidės tik nuo žaidimo galutinės versijos pardavimų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir žiūriu plačiai. Jei jau ankstyvojoje stadijoje prašoma susimokėti už game content'ą tai galutinėj versijoj garantuotas pay2win. Paimkim Project CARS, nusistatė ribą tiek ir tiek pinigų priimam paramos ir toliau viskas taškas nebepriimame. O sukūrė gerą žaidimą ir ne vienai platformai su tiek pinigų kiek ir buvo nusistatę. O čia surinko ženkliai daugiau ir dar prašo... Paprašė elgeta pavalgyti, tai žmonės jam nupirko pavalgyti, po to nupirko namą kad turėtų kur šiltai gyventi, nupirko mašiną, surado darbą, bet elgeta kaip elgetavo taip ir elgetauja toliau. Panašus scenarijus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir žiūriu plačiai. Jei jau ankstyvojoje stadijoje prašoma susimokėti už game content'ą tai galutinėj versijoj garantuotas pay2win. Paimkim Project CARS, nusistatė ribą tiek ir tiek pinigų priimam paramos ir toliau viskas taškas nebepriimame. O sukūrė gerą žaidimą ir ne vienai platformai su tiek pinigų kiek ir buvo nusistatę. O čia surinko ženkliai daugiau ir dar prašo... Paprašė elgeta pavalgyti, tai žmonės jam nupirko pavalgyti, po to nupirko namą kad turėtų kur šiltai gyventi, nupirko mašiną, surado darbą, bet elgeta kaip elgetavo taip ir elgetauja toliau. Panašus scenarijus.

Tamsta esate keisto mąstymo žmogus, ne tik kad pats neriamete šio žaidimo, bet ir piktinatės, kad kiti remia... Kūrėjai sutiko kurti didesnio ir geresnio turinio žaidimą, o žaidėjai sutiko remti. Tai vienintelė priežastis kodėl nebuvo apsiribota $2mln. ir nematau tame problemos, nes abi pusės laimi.

Dar kartą sakau, specialiai tau - Pay2win šis žaidimas nebus.

Daugiausia kas gali nutikti šia linkme, tai galimybė nusipirkti tai ką įmanoma žaidime gauti žaidžiant, bet tai nėra p2w. Nežinantiems sakau, kad p2w modelis yra tada, kai už realius pinigus gali nusipirkti tai, ko neįmanoma gauti žaidime, toks yra oficialus sąvokos paaiškinimas. Žinoma atsiras krūva nepatenkintų žmonių kurie sakys, kad tai yra nesąžininga ir t.t., taigi užbėgdamas tam už akių pateiksiu keletą minčių jūsų asmeniniam pamastymui.

1. Ar tikrai yra skirtumas kaip žaidėjas gavo vieną ar kitą daiktą jeigu jį galiu turėti ir aš? Kita vertus žaidėjas kuris daiktą įgijo žaisdamas yra daug pavojingesnis už tą kuris jį pirko, nes pirmasis žaidėjas, savo įgudžių dėka iš jo gali išspausti daug daugiau.

2.Į mano pateiktą klausimą atsakantiems "Taip, yra!" galiu pasakyti, kad negalima pamiršti ir tų žaidėjų, kurie neturi pakankamai laiko žaisti ir gauti viską žaisdami. Galų gale šie žaidėjai jus išlaiko, ypač kalbant apie free2play. Galvojantiems kad tai vistiek kažkuria, tik jums žinoma prasme yra nesąžininga, nes jie turėdami pinigų yra pranašesni, pagalvokite, ar jūs patys nesate pranašesni už juos turėdami daugiau laiko žaidimui.

Redagavo Andrius11

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad nusipirkti kazka gero zaidime. tai zaidi zaidi tam kad uzsidirbt ir tada nusiperki, gerini , tobulini, i tai idedi n valandu zaidimo. toks yra zaidimu tikslas siaip. nes yra zaidimu kur sumoki viena karta , ir gauni viska kuom ta zaidima updeitina veliau jau nieko nemokedamas. jei kalbet apie elite dangerous. pirkt galima ten laivu spalvas , ispaisymus. bet ne laivus pacius kaip kad cia arba ju versijas. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tamsta esate keisto mąstymo žmogus, ne tik kad pats neriamete šio žaidimo, bet ir piktinatės, kad kiti remia... Kūrėjai sutiko kurti didesnio ir geresnio turinio žaidimą, o žaidėjai sutiko remti. Tai vienintelė priežastis kodėl nebuvo apsiribota $2mln. ir nematau tame problemos, nes abi pusės laimi.

Dar kartą sakau, specialiai tau - Pay2win šis žaidimas nebus.

Daugiausia kas gali nutikti šia linkme, tai galimybė nusipirkti tai ką įmanoma žaidime gauti žaidžiant, bet tai nėra p2w. Nežinantiems sakau, kad p2w modelis yra tada, kai už realius pinigus gali nusipirkti tai, ko neįmanoma gauti žaidime, toks yra oficialus sąvokos paaiškinimas. Žinoma atsiras krūva nepatenkintų žmonių kurie sakys, kad tai yra nesąžininga ir t.t., taigi užbėgdamas tam už akių pateiksiu keletą minčių jūsų asmeniniam pamastymui.

1. Ar tikrai yra skirtumas kaip žaidėjas gavo vieną ar kitą daiktą jeigu jį galiu turėti ir aš? Kita vertus žaidėjas kuris daiktą įgijo žaisdamas yra daug pavojingesnis už tą kuris jį pirko, nes pirmasis žaidėjas, savo įgudžių dėka iš jo gali išspausti daug daugiau.

2.Į mano pateiktą klausimą atsakantiems "Taip, yra!" galiu pasakyti, kad negalima pamiršti ir tų žaidėjų, kurie neturi pakankamai laiko žaisti ir gauti viską žaisdami. Galų gale šie žaidėjai jus išlaiko, ypač kalbant apie free2play. Galvojantiems kad tai vistiek kažkuria, tik jums žinoma prasme yra nesąžininga, nes jie turėdami pinigų yra pranašesni, pagalvokite, ar jūs patys nesate pranašesni už juos turėdami daugiau laiko žaidimui.

 

Dar kartą perskaityk mano pirma posta apie p2w, nes nuomonės maždaug kaip ir sutampa. Aš prieš sistemą perki žaidimą ir dar perki ir dar perki. Per tiek metų jau pastebėjau ne vien aš, kaip progresuoja žaidimai ta linkme, kai už kiekvieną "pyrst" pradedama norėti grynųjų pinigų ir prisidengiama "parama". Taip greit prisipratinsime kūrėjus kai už viską reiks mokėti.

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos