Fray

Ekonomika

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, niekad nesu klausęs tokio dalyko čia, bet pabandysiu: Ar gali būti taip, kad dirbdamas našiau darbininkas uždirba mažiau?Kodėl?

(ekonomikos pamokai :D )

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyčiau priklauso nuo atlyginimo tipo, jeigu valandinis tai nesvarbu ar jis padaro daugiau per valandą ar mažiau jis vistiek gauna už valandų skaičių. Na jeigu mokama už veikta darbą tada skaičiuojama kiek jis padarė tada. Dar galimas dalykas jis dirbamas našiau padaro daugiau, bet darbas netitinka reikalavimų ir nėra pilnai užskaitomas ir jis gauna mažesni  atlygį, negu padarymas mažiau, bet kokybiškiau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyčiau priklauso nuo atlyginimo tipo, jeigu valandinis tai nesvarbu ar jis padaro daugiau per valandą ar mažiau jis vistiek gauna už valandų skaičių. Na jeigu mokama už veikta darbą tada skaičiuojama kiek jis padarė tada. Dar galimas dalykas jis dirbamas našiau padaro daugiau, bet darbas netitinka reikalavimų ir nėra pilnai užskaitomas ir jis gauna mažesni  atlygį, negu padarymas mažiau, bet kokybiškiau.

AČIŪ :))

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sakyčiau priklauso nuo atlyginimo tipo, jeigu valandinis tai nesvarbu ar jis padaro daugiau per valandą ar mažiau jis vistiek gauna už valandų skaičių. Na jeigu mokama už veikta darbą tada skaičiuojama kiek jis padarė tada. Dar galimas dalykas jis dirbamas našiau padaro daugiau, bet darbas netitinka reikalavimų ir nėra pilnai užskaitomas ir jis gauna mažesni  atlygį, negu padarymas mažiau, bet kokybiškiau.

Pagal mane našumas apima ir kokybę, kuri išlieka tokia pat gera.

 

O atsakant į autoriaus kl., tai, manau, kad jis gali nekisti, bet tikrai nemažėti. Jei fiksuotas atlyginimas už valandas, tai jis tikrai nekis, o jei už pagamintą kiekį, tada tik didės

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beja gal kas žinot kokį forumą, kuriame galėčiau klausti visokių tokių dalykų? :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal mane našumas apima ir kokybę, kuri išlieka tokia pat gera.

 

O atsakant į autoriaus kl., tai, manau, kad jis gali nekisti, bet tikrai nemažėti. Jei fiksuotas atlyginimas už valandas, tai jis tikrai nekis, o jei už pagamintą kiekį, tada tik didės

 

Matai aš abstrakčiai atsakiau, nes situacijos gali būti įvairios. Beto pripažystu jog ekonomika turėjau tik 3 metus pirmam kurse.

 

Remiausi šita našumo reikšme: Darbo našumas apskaičiuojamas darbo laiku produkto (paslaugos) vienetui, arba produkcijos (paslaugų) kiekiui per laiko vienetą. Produkcijos kiekis gali būti išreikštas natūriniais arba piniginiais vienetais.

Beja gal kas žinot kokį forumą, kuriame galėčiau klausti visokių tokių dalykų? :D

 

gali bandyti uždarbis.lt

Redagavo Fisherman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beja gal kas žinot kokį forumą, kuriame galėčiau klausti visokių tokių dalykų? :D

 daryknamudarbuspats.com

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, niekad nesu klausęs tokio dalyko čia, bet pabandysiu: Ar gali būti taip, kad dirbdamas našiau darbininkas uždirba mažiau?Kodėl?

(ekonomikos pamokai :D )

 

As tai manau , kad cia dirbdamas nasiau jis ta pati darba atlieka greiciau nei kitas darbuotojas , pvz jis padaro per 6h, o kitas darbuotojas dirba visa darbo diena (8h) , tai jei darbas valandinis jis dirbo tik 6h ir uzdirbo maziau uz ta kuris dirbo 8h 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek stengiausi tuos namu darbus padaryt, o net netikrino :fuuu:

Zapa*lo desnis :yao:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek stengiausi tuos namu darbus padaryt, o net netikrino :fuuu:

Zapa*lo desnis :yao:

Turbūt labai sunku buvo parašyt į forumą ;)))

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbūt labai sunku buvo parašyt į forumą ;)))

Bet namu darbam buvo ne tik sitas klausimas ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet namu darbam buvo ne tik sitas klausimas ;)

Reikėjo padaryti zapadlo nepadariusiems klasiokams ir paprašyti, kad patikrintų.  :trl:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 ne tik gali buti bet tai ne naujiena ir LABAI daznai pasitaikantis reiskinys, tiksliau ziurint kaip paziuresi, tu mokytojai atsakydamas i sita klausima paklausk jos " jei ji tave ismokys konkrecia tema ne per savaite o per diena ar tai nereiks kad ji savaites darba padare greiciau o likusias 6 dienas taippat kazka veiks ir ar tai nereiskia kad per ta savaite ji nudirbs daugiau darbu", as manau kad taip, bet ar ji gaus daugiau pinigu uz savo darba, manau nea, tai ar nereiskia kad jei ji dirbs daugiau tai uzmokesnis uz jos darbus mazes? (ta prasme kalbant apie darbo ikainius) sitas galioja visiems dirbantiems uz fiksuota atlyginima...

 kitas varijantas kuomet darbdavys manipuliuoja skaiciais, t.y. galutiniu rezultatu. pvz statybos, ten beveik visi dirba uz atlikto darbo ikainius, pvz pas mane darbe, seni darbuotojai dirbe uz 20lt/kvadratas pyksta del mazu dabartiniu ikainiu, bet as atejes i darba galvoju kad man reikia uzdirbti, man reikia seima islakyti zinau kad mazi ikainiai tai reiskia kad reikia visa men be parukymu dirbti kad susidaryti normalia alga, as taip ir dirbu, o senam darbuotojui direktorius atsako "tai kad normalus tie ikainiai, juk uzdirbti dar galima, kiti juk uzdirba...." persasi isvada, jei visi dirbtu triskart leciau tai minimum vistiek turetu moketi ir moketu, tuo musu darbo ir ikainis pakiltu, bet kuomet zmones dirba ir uz maziau ir dar sparciau tai ikainius ir mazina.

 tokiu ir panasiu pavyzdziu paieskojes dar daug rastum, kas antroj darbovietej, vieni uzkrauna papildomas pareigas uz tapati atlyginima kiti vercia sparciau dirbti uz tapati ir t.t. bet tavo klausimas apima visus atvejus kurie leidzia darbdaviui sutaupyti ar daugiau uzdirbti darbuotoju atlyginimu saskaita, o sitas dalykas pas mus jau tapes NORMA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikėjo padaryti zapadlo nepadariusiems klasiokams ir paprašyti, kad patikrintų.  :trl:

Buciau gaves malku tokiu atveju :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiek stengiausi tuos namu darbus padaryt, o net netikrino :fuuu:

Zapa*lo desnis :yao:

 

Pala, o tai tu del ko mokinies? Del mokytoju? Del saves reik, ismokai kazka, tik tai ir svarbu, tikrino ar netikrino tai jokio skirtumo. Tai ko man reikejo as mokinausi, ir mokinausi gerai, ne del to kad gera pazymi turet ar graziai pries tevus atrodyt, bet del to kad reikejo man paciam, reikejo egza to dalyko gerai islaikyt. O ko nereik tas p*, 4 tegu iseina, niekam neidomu tas vidurkis, stojant ziures y egzaminus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos