Rekomenduojami pranešimai

per pirmas 2 dienas per 500k pardave. devai norejo 1 mln kopiju. 

 

 

Kingdom Come: Deliverance developer Warhorse has announced that the RPG has sold 300,000 copies on Steam, and over 100,000 at retail.

Game designer Daniel Vávra revealed the milestone on national Czech TV, adding that selling a million copies or more would be nice.ingdom Come: Deliverance has had an impressive launch, despite all the bugs, performance problems and the game’s general unfriendliness towards players.

 


ir pasieke

 

Kingdom Come Deliverance has reportedly sold 1 million copies across all platforms.

 

Warhorse Studios, developer of Kingdom Come Deliverance, has confirmed that the game has reached an impressive 1 million sales across PC, PS4, and Xbox One.

The news was first reported by Czech site Lupa, before being confirmed by the game’s US community manager on Twitter.

Looks like we sold 1,000,000 copies of Kingdom Come: Deliverance in less than 2 weeks! This is truly amazing! Thank you sooooooooo much everyone! 

— Sir Rick of Talmberg ⚔ (@rick5292) 

 

 

 

 

pas mane seive jau per 27 val. neskaitant tu visu kur teko gryzt atgal ir lost nuo paskutinio seivo kai pamirsdavau arba nesitikedavau kad galiu mirti kur nors. tai jau per 30 val viso butu manau. 


bet tikrai nemazai laiko prireike kad priprast prie naujos kovu sistemos, uztai dabar jau naturalu kad puolant priesa iskart ziuri kaip jis laiko karda ir puoli su kombinacija is ivairiu kampu , ir niekaip neatsilaiko anksciau ar veliau prakerti gynyba  :sir:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažkaip paskaičiau ir užsimaniau išbandyt, bet 55 svarai tikrai per daug. Tikiuos greitai atpigs

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi visai noreciau isbandyt, bet, kad gaila tiek pinigu ir man 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Kingdom Come Deliverance Patch 1.04 fixes R2 button, Hans Capon and other quests"

 

Na žaidimas po truputi po truputi tampa bent jau žaidžiamu, iki šio updeit'o statistika buvo apgailėtina, vidutinšikai žaidėjui reikdavo 8h kad pasigauti bug'ą kuris neleistu tęsti žaidimo :D. Bet dėl to aš pats asmeniškai mėgstu atsilikti bent puse metų nuo žaidimo išleidimo prieš juos žaidžiant, dažnai žaidimai po updeit'ų pasikeičia neatpažįstamai.

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau per 50 val zaista dar ne vieno bugo nebuvo, niekas nenuluze, npc neskraide ir pan.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau per 50 val zaista dar ne vieno bugo nebuvo, niekas nenuluze, npc neskraide ir pan.

Būną stebuklų :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būną stebuklų :D

 

Baik, neskaudink ,,zaidimu guru''  :trl: ... Sitoje temoje rasyti apie zaidima galima tik gerai arba nieko nerasyti isvis  :yao:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nzn niekad neturejau bugu nei vienam AC kai ten visiem kazkas negerai daresi su Unity ar Syndicate. gal todel kad jau losiau su paskutiniai patchais. bet sita pradejau lost jau nuo to pirmo updeito. niekur niekas nesidare. jau galima sakyt visa mapa isvarinejas viskas atidengta, beveik visur jau buvau. kad NPC vaiksto kiauriai vieni per kitus nelaikau bugu . niekas del to neuzluzta . 


aisku vietoj realaus zaidimo losimo paciam galima rinktis ziuret tik kitu video apie kazka kas jiem negerai darosi su zaidimu. kazkam tai idomus uzsiemimas turbut. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne idomus uzsiemimas, o greiciau apsidraudimas nuo nusivylimo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na jei kiekviena smulkmena taip jau lenda i akis tai sunku megautis zaidimais tada. nors velgi as cia nieko tokio nemaciau kas man zaidimas butu pastrigdine ar pan, skaiciau kad kau kurie npc pastringa ant questu ar ju neduoda ar ju neleidzia pereit, bet as nieko to neturejau. gal ziurint kokia tvarka questus eini. as tai biski main , po to daugybe side questu ir kitu uzsiemimu, tada vel kazkiek main . o siaip kaip ispuola. kai pabosta isvis nelosiu , jau kokia savaite neemiau as jo. jeigu su bloga nuotaika ar su nenoru pasimsi koki zaidima tai jis niekad nepatiks . tai tik zaidimai ir galima megautis tuo ka jie duoda, kiek i tai buna demesio ir laiko ideta . man patinka cia laisve. laisve visko, questu atlikimo, pokalbiu , nesamoniu darymo, nieko nedarymo, ir pasekmiu to ka darai. arba ne pasekmiu kai buni jau geras spynu rakintojas veliau tai eini i bet kuri nama beveik ir rakini viska, imi ka nori ir is kieciausiu armor ar weapon meistru ten ir nieks nieko negali padaryt. veliau kai jau ir kalbet ismoksti kietai tai netgi pagautas ur vagyste pasakai sargybiniam kad tu vykdai cia slapta misija ir jie tave paleidzia. tampi super vagis . dar man patinak akd as tapau labai geras lankininkas. visus gesinu dabar lanku, nemegstu kardo ir vis dar nemoku kaip reikiant juo kautis. zodziu prakertu aisku priesus ir jie mirsta bet nesivarginu ten su gynybom ar kombinacijom. lankas ima viska veliau zaidime. nzn 7 priesus is ju stovyklos prie mane viena... visi dar issiskirsto o ne vienas paskui kita buna. ir visus padedu i vieta tik lanku. kokius 3 isvis galiu is toli toli padet, tada jau kai pradeda like begt link manes gauna streliu i kakta. tokie dalykai ir panasus zaidime tiesiog itraukia. 

panasiai kodel taip patiko Zelda BOTW. laisve visiska ir velgi lankas ten jega . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai zaidimas atitinka tavo skoni visu 100%, tu tiesiog nematai minusu jame. Taip man buvo su No Man Sky. Nemaciau jame minusu ir nematau dabar, nors visas pasaulis sumaise su zemem zaidima. Nesakau, kad sitas zaidimas tavo yra blogiausias, taip nera. Mintis tikrai nebloga, gili senove ir t.t. viskas super, bet npc judejimas, animacijos atrodo nelabai realistiskai, nu truksta gyvasties sitam zaidimui. Grafikos klaidu apstu, fizikos irgi. Optimizacija skyleta. Kaina uz toki skyleta zaidima per didele mano nuomone. As ji tikrai isbandysiu, bet tik tada, kai kaina nukris ir sutvarkys klaidas. Tai, kad tu aiskini, kad viskas gerai sitam zaidimui yra totali nesamone, nes arba tu nematai klaidu, arba meluoji bandydamas pateisint sumoketus pinigus uz zaidima. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet zaidimai vistiek pabosta su laiku ir norisi kazko kito kad ir kuriam laikui. no mans sky man irgi patiko is pat pradziu, gaila kad devui ivare depresija net tokios nesamones su rezultatu. as tai pinai supratau ka jis norejo parodyt su zaidimu ir ka dave visiem. 

sitas neatitinka visko tikrai , bet idomus savo realistiskumu ko nelabai rasi kituose zaidimuose. yra jame irgi kas pabosta ar kaip ir beveik visuose zaidimuose kai nuo puses zaidimo tampi beveik dievu , pinigai kisenes drasko. zodziu as jau jame turiu apie 28k dabar pinigu. nu nera ka pirkt tik parduot. jau ir nustojau pardavinet daiktus nes zinau kad jei tai darysi pinigai tik augs o isleist ju nera kur kaip ir. ginklus ir armor viska nuemiau nuo kazko ka nukoviau tai pirkti nereikejo. 

ir su lvl kelimu velgi tampi labai geru sauliu ar vagiu tai gali daryt beveik ka nori. 

pvz ko nera witcheriuose ar kur kitur ka losiau tai kad labai daug side questu nera susije su kovom isvis. labai daug vagysciu questu, laba idaug mesos atnest ar odos. cia tokiu tai rasi kaimuose visur kad mesos atnest. velgi nebutinai tu ja turi pats sumedziot. ant kelio daug gulinciu stirnu buna. 

bet vistiek zaidimas smagus. devai neskaito saves indie bet nevadina ir AAA aisku. bet tikrai pasistenge gerai cia jie. sunku tikrai sitiek daug NPC ir zveriu visur sudeliot ir visiem paskirt darbus ir kad jie dar tai darytu visi. ka veiks visi nakti aisku miegos. ka veiks pvz pardavejai vakare, kaip nekeista kiti eina i darza pasikapstyt ten. arba atsinesa vandens ir pan. visokiu idomiu dalyku vyksta zaidime ne tiktai siaip kad visiem paskirti ale darbai ir tiek. 

fizika bent jau visko kiek galima prie realistiskos o ne arkada su kardu mosuoji ten kai plunksna kai kitur. arklio jojimas patiko kaip tai vyksta velgi kazkam labai nepatiko arklio jojimas o man tai geriausias turbut nu is realistiskos puses. paptinak kai visuose judesiuose buan svorio tiek judejimo tiek ginklu mosikavimo ar lanko tempimo. tai cia tokie dalykai yra kazkaip perteikti bent jau. 

grafikos klaidu nezinau, nieko nesakau apie tai kad kai fast travelini tai tau atvykus i kaima dar puse kaimo kartais buna nepasikrove, nieko tokio , mano tie nustatymai del LOD labai artimi visi padaryti. siaip skyliu niekur nemaciau ,kiaurai nieka nevaiksciojau ir laiptais visais lipau puikiai. smulkmenos ten man itakos jokios nedaro. pvz kodel AC Origins teksturu kokybe nera jau tokia ultra. vietom gera vietom zeme tikrai prasta. ka padarysi. tai cia viskas bent jau gerai detalizuota. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia apie žaidimą šnekama ar aš čia romaną skaityti turiu, n* net neskaičiau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos