narkata

Let's Play / Youtube / Broadcast / Live / Stream

Rekomenduojami pranešimai

Video nežiūrėjau dar gal pažiūrėsiu

Bet tik patarimas mes turime forume spec tema tokiems dalykams kuri yra off žaidimų offtopic skiltyje ten visi dedame savo kurtus gameplay klipus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveiki, Draugai. 6-asis GTA 5 online epizodas, kuriame pamatysite kas buvo geriausias :D .Prašau jūsų nepaigalėti keletos sekundžių ir paspausti SUBSCRIBE, LIKE, taip pat komentuokite ir padėkite man tobulėti !!!

Gero ziurejimo. Iki.


Mane taip pat galite rasti ir čia:


Skype: k_a_r_k_a

Instagram: @kjkarolis11

Twitter: @kjkarolis96

Snapchat: kjkarolis


Mano tecio fotografiju puslapis:https://www.facebook.com/dariusjphotography

Redagavo karoplis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žaidimo "Pallete" Pristatymas

 

Paletė -  tai psichologinis žaidimas,nei siaubo.

Sukurtas vieno japono Nišidos Jošitakos  (西田好孝) dar 1998 metais su RPG MAKER 95 versija.

Žaidimo kūrėjas pristatė žaidimą kompanijos ASCII rengiamame konkurse ir laimėjo pagrindinį 10.000.000 jenų prizą, kas būtų apie 15000 ir daugiau USD. Nors ir sukurtas su RPG Maker programa šis žaidimas nėra rpg, labiau jau tyrinėjimo, mistikos.

Žaidimas prasideda Cianoso B.  kabinete, jis yra visame pasaulyje žinomas psichiatras rašantis memuarus vienam „respektabiliam" dienraščiui. Jau darosi vėlu, jis paskutinį kartą paskambiną ir pradeda eiti namo, kol jis eina prie durų jis išgirsta moters balsą, moteris paprašo paslaugos, daktaras žinoma atmeta. Nepatenkinta tokių atsakymų ji išsitraukia Koltą, peršauna duris ir liepia Daktarui paskambinti nurodytu numeriu. Neturėdamas kitos išeities daktaras sutinka, jam liepiama gražinti atminti  skambinančiai merginai, kuri prisistato B.D inicialais. Pasirodo ji yra akla ir nieko neprisimena
Vieninteliai dalykai, kurios ji prisimena ir mato yra raudonos spalvos.

Didžiąją žaidimo dalį mes valdysime B.D ir stengsimės atskleisti prisiminus, kuriuos protas stengia užgniaužti.
Suradus visus prisiminimus žaidimas, bus baigtas.Dešinėje pusėje, bus atgautu prisiminimų eilutė, kuri  taip yra ir gyvybės eilutė, kiekvieną kartą kai stiklas dužtą ar kas nors atsitinka ji nukrenta.kartais ant žemės ir  pasirodo apskritimai, kurie gražina protinį stabilumą. Eilutei pasiekus 0 BD pradeda skaudėti galvą ir pokalbis su ja baigiasi. Kadangi šiame žaidime nėra jokių „Gameover" mes galime paprasčiausiai jai perskambinti ir tęsti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki visi gerbiami žiūrovai, dabar pasakosiu apie vieną iš senų ir pakankamai įdomių žaidimų, kurį atradau prieš savaitę tik, vienos vokiečių internetinės žaidimų parduotuvės Dlh.net vykdomos akcijos dėka, kai tinklapis dalino  trijų žaidimų „Steam“ kodus, Kolkas žaidime esu praleidęs, tik 3-4 valandas ir galiu drąsiai teigti, kad žaidimas man patinka. Išgirdęs ir pamatęs pavadinimą iš karto pradėjau galvoti apie rimtus kentus jėgos šarvuose iš žaidimų serijos „Fallout“ tačiau, buvau nustebintas, kai įsijungiau žaidimą.

Tai yra  „Hack and Slash“ tipo žaidimas su žaidimų vaidmenimis elementais, kuris galbūt savo kovos sistema ir neprilygsta tokiems žaidimams kaip „Vindictus“ ar „Continent of ninth“, tačiau vis tiek yra pakankamai smagus. Originaliai išleistas ant pirmo Xbox, dar 2002 ir vėliau 2003 pasirodęs asmeniniuose kompiuteriuose. Kaip 2002/3 metu žaidimui jo grafika tiesiog fantastiška, man pirmą kartą įjungus atrodė, kad žaidimas išleistas 2005-2006. Visi veikėjai ir jų modeliai, bei tekstūros pakankamai detalūs ir pagal to metų grafikos standartus tiesiog įspūdingi.
Enclave – veiksmas vyksta tipiniame viduramžių fantazijos siužete, mūsų žemę užpuolė blogio imperija „Dregatar“ ir mūsų veikėjas, kuris dabar uždarytas, kalėjime priverstas klausyti, kažkokios moters su gobtuvu monologo, kaip ji jį sutvarkys, bet kaip sakoma jeigu nori nužudyti-žudyk, nevaryk monologų.
Kalbant apie žaidimo eigą, galiu pasakyti, kad sunkumas einant tolyn stipriai padidėją, ir kadangi negalime išsaugoti žaidimo kada norime, turime ieškoti išsaugojimo taškų, kurie būna labai toli ir juos pasiekiame dažniausiai leisgyviai. Nors ir pradedame žaidimą su kariu, aš patarčiau jį keisti vos tik atsirakinus kitas klases, nes priešai lengviau juo susidoroja. Enkleive prieš priešus geriausią yra naudoti tolimo puolimo ginklus lankus, arbaletus ir magija, nes ypač tą būsenos efektais , nes dažniausiai einant tolyn, sutiksite šarvuotų priešininkų, kurių neiims paprasti kovos veiksmai. Aš pats aktyviai naudoju lankininkę ir Halfling, nes šitos veikėjos, gali sukelti didžiausią žalą priešams ir išgyventi.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Turiu su vienu draugu tokia kaip ir tradiciją kaip susitikti ir pažaisti kokį siaubekę, kaip RE, Dino Crisis ar kitka, tai dabar sumąstėm palošti Silent Hill. Tuo pačiu iš oro sugalvojau,kad ir pafilmuot ir pakomentuot. Nu ir žiesim kas gavos :) Šį kartą komentuoju su naujuoju sveteliu :D

 

 

Redagavo cookeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@cookeris įdomi apžvalga, tik mažokai nuėjot per video. O šiaip savam stiliuje tu: kai šokai airių šokį, dar kentėjau. Kai komentavai imdamas įrankius kad papjausi-dar iškenčiau. Bet kai skėlei "ką tu čia š*ki" tai pramušė :D :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Nekyla net menkiausios abejonės. Kalba kad pačios architektūros parengimo darbai baigti. Prasideda testavimas. 
    • "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų" suprantu kaip is konsoliu ir exlusive zaidimu "išeina iš konsolių excliuzivų karų" suprantu kaip konsoliniu exlusivu. na bet cia gal neteisingai supratau.. tiek to o kas del naujos konsoles tai visai  tiketina data yra 2026. nes jei paziuret i praeiti tai konsoles ir leidziamos mazdaug kas 6-8 metus. garantuotai ir sony jau senokai tyliai dirba ties ps6
    • @WirmiS, aš taip ir nesakiau. Skaityk tiesiogiai - "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų", o ne "iš konsolių". Aišku kad Microsoft pasilieka konsolinių žaidimų rinkoje, tik jau nebekonkuros su Sony tiesigiai geležimi kas daugiau parduos konsolių exclusive pagalba. Ir ištikrųjų gali būti kad naują XBox išleis jau 2026 metais. Žiūrėsim. 
    • MS nepasake, kad iseina is konsoliu, netgi priesingai jie yra pasake, kad  jau dirba ties nauja, o taip pat experimentuoja su handheld'u. del isejimo is exclusivu tai kaip ir logiskas sprendimas. vienaip ar kitaip MS dabar vienas is didziausiu leideju.
    • Na lyginant su Civ V ir VI reikėtu pirmiausia pamimėti kad Firaxis jau kurį laiką niekuomet iš karto neišleidžia pilno žaidimo. Ne tą prasmę kad jis yra nefunkcionalus, bet dalis papildomų mechanikų dar bus ateity, būsimose expansion pakose. Be to visada išleisdama naują žaidimo iteracija paprastai apie 60% core mechanikų palieka senas, bet ~ 40% keičia. Ir tai imho yra gerai, nes priešingu atveju po n metų laukimo gautum seną žaidimą, tiesiog su nauja grafine išvaizda. Iš dalies Firaxis toliau stebi žaidėjį reakcija ir gali pastumti žaidimą ar į vieną ar kitą pusę kiek tai dar įmanoma. Na pagal tai ką dabar turim. Žaidimas yra pasikeitęs. Jis nėra labiau sudėtingas, sakyčiau tam tikra prasme kiek paprastesnis, negu ankstesnės versijos (ypač Civ 6) ir toks visas labiau tiesmukas. Kaip jau buvo ra6oma yra tik 3 epochos (kol kas) - Antika, Atradimų laikotarpis ir Modern. Manau ateittį tikrai bus dar ketvirtą epocha, pvz. Information Age, nes verrinant visą žaidimo eigą akivaizdžaii matosi kad truksta dar gabalo. Unitai baigėsi ties II Pasaulinio karo lėktuvais ir tankais - taip niekuomet nėra buvę, visada budavo Modern armor, reaktyviniai lektuvai ir t. t. Aš jau nekalbu apie Giant Death robots. Kaip jau sakiau tu iš esmės pasirenki lyderi su kurio eisi per visas epochas, o nacijos keičiasi. Bet tai atrodo tikrai organiškai ir savaip žavi. Keičiant epochą dalis nacijų pasirinkimų būna defaultiniai, dalį galima atrakinti, dalis lieka neįmanoma dėl pasirinkto lyderio. Bet kurio atvėju atrodo gan organiškai ir gerai padaryta. Šiaip žaidimas dabar toks vosas labiau atitinkantis "istorine realybe" taip pasakykikim. Iš dalies tai yra smagu iš dalies ne. Antikoje pvz tu gali rinktis iš riboto civilizacijš skaičiaus, kurios iš tikrųjų ir buvo Antikoje. Logiškai mastant JAV civilizacija nuo Antikos atrodo keistai. Bet tame buvo savotiškas prieš tai visų buvusių Civilizacijų žavėsis.  Bet pvz. jeigu lyderį pasirinksi Jekateriną Dydžiają, tai Rusija automatiškai atsirakins Modern Age pagal lyderį. Esu baigęs viena pilną patija. Tai atrodė maždaug taip - pasirinkau Cezarį ir Romenus, Exploration pavirtau Ispanija, Modern prancūzais. Laimėjau Domination victory. Buvo savotiškai linksma. Visas pirmas amžius yra praktiškai mokomasis.  Tave už rankos vedžioja aiškinant žaidimo mechanikas. Tikras žaidimas prasideda II etape. Bet ir pirmoje epochoje po senovei kokią vieną civilizacija (t. y. lyderį) galima išnešti iš žaidimo. Kariniai unitai negauna patirties, tik generolai (kurie pasilieka) ir nusiresetina su kiekviena nauja epocha, todėl kaip ankšęiau sutikti pirmikšti karį su kuoka prieš tanką jau neįmanoma. Religija dabar "išpjauta" dar labiau negu V serijoje. Religinės pergalės nėra. Veikia tik Explaration Age ir dingsta Modern. Tą prasmė kad miestai su religija pasilieka, bet ji nebevystoma ir jos negalima palatinti. Domination Victory jeigu teisingai žaisti dabar tikrai gan paprasta. Pirmame žaidime buvau ją pasiekęs, nepastatęs dar nei vieno lėktuvo, bet aviacija jau atidariau. Nereika užkariauti viso pasaulio, užtenka sukurti Atomine bombą. Kas liečia grafika, tai žaidimas atrodo praktiškai tobulai. Įsivaizduokit tą ramesnį V serijos istorinį styliu + graži 3D grafika iš 6. Dėmesys detalėms milžiniškas - pvz. Rusijos modern age pėstininkai ir atrodo kaip jos rodo su WW2 filmose - su durtuviniais šautuvais ir Maxim kulkosvaidžiais. Pranc0zų tankai atrodo kaip jų tikri WWI tankai ir skiriasi nuo kitų civilizacijų. Reziumuojant dabartinėje savo versioje yra tam tikra prasme supaprastintas, bet vistiek labai smagiai žaidžiasi. Manau kaip ir ankstesnės serijos būs n metų vystomas, sulauksim expansion pakų su mechanikų praplėtimų ir bus super. Tiesa labai gerai optimizuotas. Mano vaiko gan sename i5 ir GTX1070 pilnai veža 4K su vidutiniais/aukštais grafikos nustatymais. Vienintelio ko jam tikrai reika, tai SSD. Kol kas tiek.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos