Thetruth

Paskutinis įsigytas originalus žaidimas

Rekomenduojami pranešimai

Call of duty calssic ant ps3 :) Vat ten tai ir misijos geros ir jauciasi WW2 dvasia :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The Last Of Us Remastered, likau šiek tie nusivylęs, tikėjausi iš žaidimo daugiau..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš prisigriebiau štai ką:

 

ps3-game-6747-packart.jpg

 

Anksčiau turėjau promo kopiją, kurią ir perėjau, bet tokį gėrį norisi turėti originaliam pavidale, neseniai dalino PS+, tai smagu, kad taip nemaža dalis playmanu susipažino/ins su šiuo gėriu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The Last Of Us Remastered, likau šiek tie nusivylęs, tikėjausi iš žaidimo daugiau..

parašyk kas tau asmeniškai netiko, Matai? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma žaidimo nebuvau žaidęs ant ps3 , nežiūrėjau jokių gameplay , kurie galėtų išspoilinti siužetą, todėl apie patį žaidimą žinojau ganėtinai mažai. Žinojau tik tiek, kad turėtų būti kažkas panašaus į uncharted , su zombiais?, ir , kad žaidimas labai palankiai vertinamas kritikų , traktuojamas kaip vienas geriausių praėjusios kartos žaidimų, todėl natūralu, kad ir lūkesčiai patys didžiausi. Visų pirma žaidimas pasirodė labai trumpas, žaidžiant ant easy "story mode" manau būtų nesunku pereiti per keletą valandų, kadangi žaidžiau ant hard, buvo nemažai vietų , kuriose teko strigti ir nervintis, dvejojant išvis nebežaisti, todėl žaidimą įveikiau pusiau per prievartą. Nepatiko gameplay šabloniškumas , pasikartojančios situacijos ir monotoniškumas - nuolatiniai susišaudymai beveik be atokvėpio, mažai įvairovės, o ir užduotyse kuomet reikia rasti kelią ar perėjimą į norimą vietą kartodavosi tie patys triukai - atrasti lentą, padėti lentą , kopečias ir t.t (kurie žaidė supras) , kurios visada kaip tyčia mėtydavosi šalia tada, kuomet mums jų labiausiai reikėdavo, pasigedau daugiau laisvės, galimybės , sunkumus įveikti keliais skirtingais būdais,  užuot tik ėjus tiesia kreive, kurią mums paliko kūrėjai. Gameplay fizika taip pat nepasirodė aukščiausio lygio tačiau čia nesiplėsiu, grafiškai žaidimas mažai patobulėjęs, žaidžiant jaučiasi lyg žaistum senosios kartos konsolių žaidimą (cutscenene'uose grafika žymiai gražesnė, nei realiai) ir apskritai realistiški ir gyvenimiški cutscene'ai buvo vienintelis dalykas kuriantis kažkokią intrigą ir norą eiti toliau, tačiau toliau tektadvo nusivilti nes kaip visada laukdavo susišaudymai , tos pačios užduotys, ir nuolatiniai ieškojimai, dėl šių dalykų žaidimas pasirodė ištemptas , nors ir taip nėra iš ilgųjų. Žaidimas įsibegėja ir savo kulminaciją pasiekia pabaigoje , tačiau visą įdomumą apkartina mąsiniai susišaudymai, kuriuos pereintant gali tekti, tą pačią užduotį kartoti ir dešimtis kartų,  . Iš esmės žaidimas labai panašus į tomb raider, dead trigger, uncharted, resident eviil ir kitų panašių žaidimų mišinį, viskas matyta, viskas kartojasi .. žvelgiant iš šviesiosios pusės žaidime didžiausią įspūdį patiko dialogai ir priešų dirbtinis intelektas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma žaidimo nebuvau žaidęs ant ps3 , nežiūrėjau jokių gameplay , kurie galėtų išspoilinti siužetą, todėl apie patį žaidimą žinojau ganėtinai mažai. Žinojau tik tiek, kad turėtų būti kažkas panašaus į uncharted , su zombiais?, ir , kad žaidimas labai palankiai vertinamas kritikų , traktuojamas kaip vienas geriausių praėjusios kartos žaidimų, todėl natūralu, kad ir lūkesčiai patys didžiausi. Visų pirma žaidimas pasirodė labai trumpas, žaidžiant ant easy "story mode" manau būtų nesunku pereiti per keletą valandų, kadangi žaidžiau ant hard, buvo nemažai vietų , kuriose teko strigti ir nervintis, dvejojant išvis nebežaisti, todėl žaidimą įveikiau pusiau per prievartą. Nepatiko gameplay šabloniškumas , pasikartojančios situacijos ir monotoniškumas - nuolatiniai susišaudymai beveik be atokvėpio, mažai įvairovės, o ir užduotyse kuomet reikia rasti kelią ar perėjimą į norimą vietą kartodavosi tie patys triukai - atrasti lentą, padėti lentą , kopečias ir t.t (kurie žaidė supras) , kurios visada kaip tyčia mėtydavosi šalia tada, kuomet mums jų labiausiai reikėdavo, pasigedau daugiau laisvės, galimybės , sunkumus įveikti keliais skirtingais būdais,  užuot tik ėjus tiesia kreive, kurią mums paliko kūrėjai. Gameplay fizika taip pat nepasirodė aukščiausio lygio tačiau čia nesiplėsiu, grafiškai žaidimas mažai patobulėjęs, žaidžiant jaučiasi lyg žaistum senosios kartos konsolių žaidimą (cutscenene'uose grafika žymiai gražesnė, nei realiai) ir apskritai realistiški ir gyvenimiški cutscene'ai buvo vienintelis dalykas kuriantis kažkokią intrigą ir norą eiti toliau, tačiau toliau tektadvo nusivilti nes kaip visada laukdavo susišaudymai , tos pačios užduotys, ir nuolatiniai ieškojimai, dėl šių dalykų žaidimas pasirodė ištemptas , nors ir taip nėra iš ilgųjų. Žaidimas įsibegėja ir savo kulminaciją pasiekia pabaigoje , tačiau visą įdomumą apkartina mąsiniai susišaudymai, kuriuos pereintant gali tekti, tą pačią užduotį kartoti ir dešimtis kartų,  . Iš esmės žaidimas labai panašus į tomb raider, dead trigger, uncharted, resident eviil ir kitų panašių žaidimų mišinį, viskas matyta, viskas kartojasi .. žvelgiant iš šviesiosios pusės žaidime didžiausią įspūdį patiko dialogai ir priešų dirbtinis intelektas.

dėkui už išsamų atsakymą, aš irgi jo niekada nežaidęs, visi labai giria. Reikės vis tiek kada imti kai atpigs,gal praeis man, tik ant hard neisiu,nes ir kiti kalba kad labai sunku vėliau :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Irgi niekada nesu žaides sito žaidimo, tad tikiuos šiais metais prigrebt dar ir išbandyt :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma žaidimo nebuvau žaidęs ant ps3 , nežiūrėjau jokių gameplay , kurie galėtų išspoilinti siužetą, todėl apie patį žaidimą žinojau ganėtinai mažai. Žinojau tik tiek, kad turėtų būti kažkas panašaus į uncharted , su zombiais?, ir , kad žaidimas labai palankiai vertinamas kritikų , traktuojamas kaip vienas geriausių praėjusios kartos žaidimų, todėl natūralu, kad ir lūkesčiai patys didžiausi. Visų pirma žaidimas pasirodė labai trumpas, žaidžiant ant easy "story mode" manau būtų nesunku pereiti per keletą valandų, kadangi žaidžiau ant hard, buvo nemažai vietų , kuriose teko strigti ir nervintis, dvejojant išvis nebežaisti, todėl žaidimą įveikiau pusiau per prievartą. Nepatiko gameplay šabloniškumas , pasikartojančios situacijos ir monotoniškumas - nuolatiniai susišaudymai beveik be atokvėpio, mažai įvairovės, o ir užduotyse kuomet reikia rasti kelią ar perėjimą į norimą vietą kartodavosi tie patys triukai - atrasti lentą, padėti lentą , kopečias ir t.t (kurie žaidė supras) , kurios visada kaip tyčia mėtydavosi šalia tada, kuomet mums jų labiausiai reikėdavo, pasigedau daugiau laisvės, galimybės , sunkumus įveikti keliais skirtingais būdais,  užuot tik ėjus tiesia kreive, kurią mums paliko kūrėjai. Gameplay fizika taip pat nepasirodė aukščiausio lygio tačiau čia nesiplėsiu, grafiškai žaidimas mažai patobulėjęs, žaidžiant jaučiasi lyg žaistum senosios kartos konsolių žaidimą (cutscenene'uose grafika žymiai gražesnė, nei realiai) ir apskritai realistiški ir gyvenimiški cutscene'ai buvo vienintelis dalykas kuriantis kažkokią intrigą ir norą eiti toliau, tačiau toliau tektadvo nusivilti nes kaip visada laukdavo susišaudymai , tos pačios užduotys, ir nuolatiniai ieškojimai, dėl šių dalykų žaidimas pasirodė ištemptas , nors ir taip nėra iš ilgųjų. Žaidimas įsibegėja ir savo kulminaciją pasiekia pabaigoje , tačiau visą įdomumą apkartina mąsiniai susišaudymai, kuriuos pereintant gali tekti, tą pačią užduotį kartoti ir dešimtis kartų,  . Iš esmės žaidimas labai panašus į tomb raider, dead trigger, uncharted, resident eviil ir kitų panašių žaidimų mišinį, viskas matyta, viskas kartojasi .. žvelgiant iš šviesiosios pusės žaidime didžiausią įspūdį patiko dialogai ir priešų dirbtinis intelektas.

O kam iš karto nerti į hard, jei ieškai lengvo, vieno karto užduoties? Žaidžiau normal ir užtrukau 16 val., o tai man padorus laikas buvo. Gal net per ilgai. :D Bet viską tyrinėjau ir neprailgo žaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Matoxas skaitau ir toks jausmas lyg skirtingus zaidimus zaideme. Jau koks, bet nei monotoniskas, nei trumpas, nei tuo labiau sunkus jis man nepasirode. Keista matyti tokias visiskai skirtingas nuomones. Jei tikejeisi panasaus zaidimo i Uncharted, tai tuo labiau lukesciai turejo buti pateisinti, nes labiau linijinio zaidimo nei Uncharted tikriausiai nebuna :D Man atrodo viskas priklauso nuo zaidimmo stiliaus ir isijautimo. Pvz as zaisdamas ant sunkiausio lygmens ir stengiantis viska daryti stealth, visiskai nejauciau jokio diskomforto ir kiekvienas susitikimas su priesais buvo vis kitoks, nes ant hard maziau resursu randi ir tenka imtis visu tau tuo metu prieinamu priemoniu, labai daznai visiskai be kulku sedejau, ypac kai nesekmingai suplanuoji situacija, tai tenka eikvoti paskutines kulkas. Jei zaidziat kaip shooteri, iskart sakau, you are doing it wrong. Na bet skoniai skiriasi, suprantu. Man asmeniskai tai vienas geriausiu zaidimu aplamai. Tai del tokiu zaidimu as vis nenustoju geiminti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau kaip ps4 versija. bet jau bloge kai isleido zaidima as aprasiau ji visa. zaidimas story based, didzioji puse. buvo niuancu tikrai prastu ir visas internetas snekejo, bet kazkodel jie neisigilino, baige zaidimo net nesidomejo kaip jis kurtas buvo. neginu as zaidimo, ar nebandau papeikt tavo experience perejus, bet dievazi lengviau nei ant hardo net neapsimoka jo zaist, jis nera sunkus. ant hard tik pasijaucia tas normalus survival. monotonija ? taip yra, parodyk kur jos nera. tai vadinama mechanika zaidimo. gta irgi neturi super ivairoves, jei ismimam miesta, kruvas ginklu, ir kruvas transporto priemoniu. geras pavyzdys watch dogs. 

realiai turejom craftinimo sistema, stealth sistema. kas gan gerai. 

zaidziant ant hard buvo vietu kur planuot tekdavo susisaudyma ilgai, kas dazniausiai virsdavo visu smaugimu, nes realiai turedavau kiekvienam ginkle iki 3 kulku. zaidziant ant survivor kazkaip lengviau gaunasi net eit man ji nei ant hard, nors ir netur hearing mode.

grafika kad atrodo kaip praeitos kartos konsoliu zaidimas :D prajuokino, tai ir yra praeitos kartos zaidimas, tarpas tarp dabartines ir buvusiuos. beto nesitikek tu nei is ps4 kad spaus kiek sugebejo ispaust is ps3 iki dabar, perdaug i pc panasi architektura, ir pergreit viska isnaudos, ka gali, kol veliau prades mastyt kaip apgaut procesa ir isgaut kitais budais viska su turimais resursais, PC MASTER RACE. beto ps4 versija arciausiai buvo to ka turejo cutscenes, naughtydog'as nekure atskirai high poly ir low poly kiekvieno asseto, ka turejo nuo cutscene ta sudejo i remasteri. cutscenes visai kitas kurimo procesas, nors realiai real time engine neperdaugiausiai ir atsiliko pagal cutscene lygi. 

na bet visa tai mano nuomone. gal per velai gavosi, kad dabar tik zaidei zaidima, nezinau kiek remaster'is i virsu ar i apacia soko lyginant su originalu realiu gameplay experience, bet visgi zaidimas sluosto nosi visiem kam gali ir kas ejo i panasu stiliu. ir siaip daugeliui 2013 zaidimu jis lengvai nusluosto nosi, drasiai tariant bioshock - kuri sugebejo is geros idejos padaryt, gan mainstream, perkuriant 4 - 6 kartus (TIEK BUILDU IKI NUSIVAZIAVIMO DAR NEBUVAU MATES, ARE THEY FUCKING NUTS ?)

 

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvojau palauksiu kol bent šiek tiek atpigs, bet neištvėriau ir užsisakiau. Oh boy, am I excited now!

 

col-610x343.jpg

Redagavo Artorias

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos