Zaliasvergas

Išviso keistas klausimas :D

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki taigi, gal jau atėjo metas mesti tuos visus geimus? nes nei vienas nebetraukia lošiu dabar bf3 tai palošiu biški ir atsibosta labai greitai, lošiau uncharted 3 irgi net nevilko išviso, seniau prisimenu lošdavau prieš kokius 3-4metus su ps2 geimus vilkdavo taip, kad į lauką neišlysdavau, o dabar nebevelka, turbūt atėjo metas surimtėti :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nori loši, nori neloši. Tavo pasirinkimas ir manau neverta klausti, kad kiti nusprestų už tave. Pats irgi kažkaip mažiau bežaidžiu. Užeina kaip seniau būdavo, kad pragrajini, bet vistiek, ne tie laikai :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nori loši, nori neloši. Tavo pasirinkimas ir manau neverta klausti, kad kiti nusprestų už tave. Pats irgi kažkaip mažiau bežaidžiu. Užeina kaip seniau būdavo, kad pragrajini, bet vistiek, ne tie laikai :)

Žiaurų čia iš tikro klausimą uždaviau, tik taip įdomiai, šiaip tai kažkiek jau gailiuosi, kad nusipirkau naują ps3 nebėra kur dėti, parduot nebent, bet išeisiu į nemažą minusą :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Duok man. Pralošiu ekskliuzyvus, atiduosiu atgal :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Losk ta, kas patiks, atsibodo - zaisk senus, nostalgija kelencius zaidimus. As tai geiminu nuo vaikystes ir niekad taip nebuvo, nors daug, tikrai daug zaidziusiuju "isaugo". Man tai didziule pramoga ir ilgai dar to nemesiu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uz Tave dabar nuspresti ar tau losti ar ne? Su tokiais "klausimais" tik demesio trukuma rodai

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uz Tave dabar nuspresti ar tau losti ar ne? Su tokiais "klausimais" tik demesio trukuma rodai

Ne, tai gal yra kam buve nebepatinka, parekomenduoja žmonės matai, lošk senesius mėginsiu gal patiks labai, o taip ir numest nenoriu tos konsolės :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma, nereikėtų šio dalyko sieti vien tik su vaikų žaidimais. Tai tik užsiėmimas, laiko praleidimas.

 

Kaip ir kitas bet kuris pomėgis gali prarasti žavesį.

 

Jei taip nutinka, tuomet laikas ieškoti kitų dalykų, kuriais galėtum užsiimti. Naujovės visada tik į naudą.

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastoviai taip būna. Tik aš kitaip tai vadinu. Man kartais šauna ir sėdžiu nolaifinu prie žaidimų, kartais užsitęsia keliems žaidimams, kartais tik vienam. Tada kažkaip noro nėra jungti, persijungiu į filmus, serialus. Po to vėl prie žaidimų. Būna, kad lyg ir turi ką žaisti, bet kažkaip netraukia, nėra noro, o po kelių dienų jau norisi. Čia priklauso tikriausiai nuo dienos, nuotaikos, galbūt nuo mėnulio fazės. Žodžiu, tai normalu. Man nė karto nebuvo šovusi mintis visiškai mesti žaidimus, nėra tokio dalyko kaip "išaugai". Čia logika iš sovietinių laikų sugalvota tėvų, kad vaikai mažiau žaistų :D Tas pats kai sakydavo: užteks žaisti, nes teliką sugadinsi :D

  • Patinka 8

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaiciau posta, taip ir nesuprantu kur klausimas :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausima reikejo suprasti is pirmo posto, bet jei nesupratai, tai klausimas daugmaz skambetu taip: Ar jum nebuna kad norite mesti visus zaidimus, nes jie nebetraukia, nebeydomu zaisti taip kaip buvo ydomu losti pries 3-4 metus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 ne isaugama is zaidimu, o tiesiog augant keiciasi pomegiai, as pries kokius 10-15m nenulipdavau nuo kompo, vien prie duke nukem 3d, priject igi, hitman, carmageddon ir kitu to laiko zaidimu kiek prasedeta,  nu db tiesiog nera tokio susidomejimo, zaidimai nebeitraukia, tiesiog kiti dalykai pirmenybe paeme, namuose yra pora koncoliu bet su viena vaikas dar zaidzia kita tik dulkes renka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man, kaip ir visiems būna, kad žaidžiu mažiau, žaidžiu daugiau, išvis kurį laiką nelošiu, bet žaidimų niekada nepamirštu ir po kurio laiko prisėdus būna gera grįžti. Tik kiek pastebiu dažnai bėda būna ta, kad iš žaidimų neaišku ko reikalaujama. "Nebesėdžiu kiek anksčiau, nors seniau lošdavau visą dieną", "palošiu kelias h ir išjungiu". Na tai ir gerai, pasipildė pomėgiai, liko mažiau laiko tai ir žaidi mažiau, prie ko čia įsitraukimas. Aš dažniausiai per diena 1-2h pažaidžiu ir labai smagiai laiką praleidžiu.

Kažkodėl žaidimas irgi liko toks durnas įsitikinimas, kad jei turi tai turi pliekti per dienas, arba vadinasi jau nebeįdomu. Arba jei nusipirkai konsolę tai jau reikia pliekti, kad ji atidirbtų. Kažkaip nepastebėjau to su kokia žvejyba, kad jei patinka kažkam tai, kad sakytų, b***** jau nebežvejoju visą savaitgalį kaip anksčiau, nebepatinka, gal nebežvejot. :)

 

 

 

 

 Tas pats kai sakydavo: užteks žaisti, nes teliką sugadinsi  :D

Šitą pamenu, man dar neleisdavo lošti su spalvotų tv, nes sakydavo, kad spalvas sugadins.  :lol2:

Redagavo Thetruth
  • Patinka 2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būna žaidžiu labai mažai, bet būna kad žaidžiu labai daug, priklauso nuo nuotaikos

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tokiais klausimais temos nelabai reikėtu kurti, nes tai Tavo asmeninis pasirinkimas ir kitas žmogus nenuspres už Tave ar Tau reik žaist ar ne. Bet tas pats dalykas buvo ir man, nusipirkau Xbox'a 360, nuo to prasidėjo mano didysis nolife'inimas, atsibodo žaist, pakeičiau į PS3, atsibodi vėl, pakeičiau į Xbox'a ir dar kartą tas pats, bandžiau žaisti ir dėti į YouTube, bet patyngėjau toliau tai testi ir laiko pradėjau gailėti, pardaviau viską ir baigiau žaidimus, nes atsibodo, susiradau kitų veiklų, darbas, mokslams daugiau laiko skyriau ir žinoma draugams, tūsams ir kolkas net netraukia tos konsolės manęs, karts nuo karto ant PC kažka sumetu ir tiek, nes tai kolkas nebedomina manęs. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.

  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos