FUZA

Europos Krepšinio Čempionatas 2013

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka

 

Manau jau laikas pakurti šią temelę :halone:

Taigi,ką tik iš varžybų (Lietuva-Belgija :) jei kas dar nežinot,kad šiandien tokios vyko:) Na pirmiausia tai kaip kėdainietis pasidžiaugsiu puikia,nauja arena.Kompaktiška,nedidėlė,"nedūšna" ir nors sėdėjau 5 eilėje (kas buvo tiesiog super),supratau,kad net ir šū*****sią bilietą įsigijus vaizdelis bus tikrai padorus :) Na,bet čia :offtopic:

Taigi,pirmasis įspūdis....Tikrai neblogas galiu pasakyti,aišku matosi susižaidimo stoka,bet tai išsispręs...Įžaidėjo problema kaip visada opi,Delninkaitis vaizdo negadino,bet jis ne įžaidėjas,Čižauskas pakankamai normaliai sužaidė (bet nepamirškim,kad žaidėm prieš Belgus,ne prieš ispanus kokius),na o nors esu Ž fanas,bet Juškevičius mano akimis tai grybą pjovė,pjovė,kažkoks chaotiškas žaidimas su juo aikštelėje vyko...bent jau mano akimis. :whistling: Na,bet gal Kazlauskas šį reikalą kažkiek aptvarkys.

Žiauriai nustebino Motiejūnas,ne dėl to,kad daugiausia įmetė,bet šiaip,ūgis,masė,energija...žvėris jis tikras bus ateityje artimoje,jau dabar žvėris atrodo,bet kas bus toliau,jei jis gaus žaidybinio laiko NBA,tai net nežinau.Į jį bežaidžiantį žiūrint,galvojau,kad mes galim NBA turėti ne šiaip lietuvį-vidutinioką,bet žvaigždę (aišku,ten turi tam tikros aplinkybės palankiai susiklostyti).

Broliukai,kaip visada geri,patiko Javtoko žaidimas,nieko doro jis neįmetė,bet ginyboje tikrai aria už 2,respectas jam...Ir šiaip viskas palyginus gan normaliai ten atrodė...kaip pirmose varžybose ir su tokiu varžovu...

Bet patikėkit,šitos rinktinės potencialas yra didelis,apie medalius man atrodo tikrai galim svajoti ir net aukščiausios prabos...Na žiūrėsim,ką rytoj turėsim :thumbsup4:

Redagavo FUZA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu del juskevicius , suprantu dar jaunas , jauciamas jaudulys bet cempionate to tikrai negali butu , o seip sakyciau visi kiti savo padare. Motiejunas parode , kad praleistas laikas NBA jam nepakenke.

Redagavo Batista

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš taipat buvau varžybose, irgi kaip Kedainietis sakau, kad šita arena tikrai nėra bloga. :D O rinktinė šaunuoliai laimėjo 1-as varžybas! :notworthy:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmos varžybos pakankamai neblogos.Motiejūnas gerai pavarė.Norėjau pamatyti kaip jis žaidžia ir va tau :D liuks,šaunuolis.Pirmi du kėliniai tokie chaotiški,vėliau gal Kazlauskas velnių davė ar patys susiėmė ir gerai užbaigė varžybas.Šaunu buvo žiūrėt.Laukiam, kas rytoj bus.Jau gal išleis Kleizą, Valančiūną ir Kalnietį bus smagu ir juos pamatyt.Ir dar dėl laimėjimo tai va ką pasakė belgų treneris :) : „Mes nesirengiame nugalėti komandas kaip Lietuva, Ispanija ir Italija. Mes tiesiog ruošiamės ir norime nugalėti tokius oponentus kaip Ukraina. Šiuo pasirengimo laikotarpiu komandiškai žaidėme gana solidžiai, nors ir klydome dažnai.“

Redagavo MGnon

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiskai sutinku su fuza, tragiskas vaizdas su izaidinejimu buvo. O visa kita seip normaliai, broliukai kaip visada garo duoda, Javtokas savam stiliui, dirba tyliai, bet efektyviai. Laibai patiko Motiejuno ir Kuzios zaidimas. Seip manau su rinktine jau aisku bus, jei dabar 15, tai 3 atkabins. Tai speju atkabins 2 jaunuosius izaidejus, nes Kalnietis ir Delninkaitis susitvarkys ir Geceviciu atkabins manau. Na, bet cia mano asmenine nuomone. Beje taipat varysiu i rungtynes 21d. man atrodo, uz 1 bilieta 2 rungtynes Rusija vs Kazkas :) ir Lietuva vs Suomija.

Redagavo Gipsiukas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebuvau arenoje, nors ir turėjau bilietą, dėl iškilusių problemų. Mačiau, paskutinius du kėlinius per TV ir pritariu - susižaidimo labai trūko. Neesu kašes fanas (labiau futbolas), bet EuroBasket galima pažiūrėti.

Ne į temą

Gailiuosi, kad negalėjau atvykti į arena, nes norėjau pažiūrėti, kaip įrengta ji...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazlauskas paliks arba Cižauską, arba Juškevičių. Pats anksčiau sakė, nes nori užauginti ateities įžaidėją iki olimpinių, nes Lietuvoje mes jų neturime. Šiaip, spėju, atkabins Juškevičių, Delininkaitį ir Gecevičių. Bent jau man, tai čia logiškiausia būtų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

patirko rungtynės nors pradžioj matėsi kad doncė taip ant prikolo pradėjo :D nors vėliau parodė ką gali, kuziai ir įsivažiuot turėjo, kaip išleido jį galvojau: wtf kur jo tie dėjimai, bet vėliau prasidėjo ir rungtynių vaizdas visiškai pasikeitė. Na žiūrėsim šiandien ką parodys Jonas, nors įdomu pamatyt kaip Kleizai seksis. Dėl kalniečio tai nemanau kad šiandien bent viena ataką kamuolį įžaidinės, jaučiu Kazlauskas pastatys į gynėjo pozicija jį.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Po ledų šventės nenunešė arenos? :D

O jeigu rimčiau, tai kiek mačiau Kėdainių areną, tai neblogai padirbėta. Kaip sakė, daug pigiau pastatė privatūs asmenys negu su panašiais projektais susitvarko valdininkai.

O rinktinė, manau, kad susižais. Gerų žaidėjų susirinko. Plius naujas, patyręs treneris duos savo.

 

Forma labiau pasimatys, kai žais su rimtesnėmis rinktinėmis. Kuo daugiau pergalių, tuo geriau vyrai jausis. O tai psichologiškai labai padeda. :thumbsup4:

 

Kontrolinės rungtynės:

 

Rugpjūčio 5 diena (Kėdainiai)

19.15 Lietuva – Belgija

 

Rugpjūčio 6 diena (Kauno sporto halė)

19.15 Lietuva – Belgija

 

Rugpjūčio 12 diena (Panevėžys)

19.15 Lietuva – Švedija

 

Rugpjūčio 14 diena (Panevėžys)

19.15 Lietuva – Švedija

 

Rugpjūčio 17 diena (Skopjė)

Makedonija – Lietuva

 

Rugpjūčio 21 diena (Vilnius)

19.20 Lietuva – Suomija

 

Rugpjūčio 22 diena (Vilnius)

19.20 Lietuva – Rusija

 

Rugpjūčio 23 diena (Vilnius)

19.20 Lietuva – Čekija

 

Rugpjūčio 27 diena (Atėnai)

Lietuva – Italija

 

Rugpjūčio 28 diena (Atėnai)

Lietuva – Graikija

 

Rugpjūčio 29 diena (Atėnai)

Lietuva – Bosnija ir Hercegovina

 

Rugsėjo 1 diena (Kaunas; Žalgirio arena)

19.00 Lietuva – Gruzija

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip jums vaizdas šiandienos varžybų, nes man kažkaip nelabai patiko Lietuvių žaidimas. Ypač labiausiai nervina pozicinis žaidimas, kuris beveik visiškai išstūmė prasiveržimus link kašio, o juk tai lengviausi taškai (arba bauda arba taškai). Maloniausiai mane nustebino Delininkaičio žaidimas, netikėjau, kad jo žaidimas bus toks laisvas ir drąsus, o didžiausias nusivylimas Kleiza, nebėr nei vieno prasiveržimo, o ir baudos ( techninės) visiškai be pagrindo. Nepasigedot derinių jūs? Nes atrodo, kaip visiškos improvizacijos. Aišku čia mano nuomonė, o ką jūs manot? Reik tikėtis , kad susižais vyrai ir vis žaidimas eis geryn.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na sunkiai,sunkiai šiandien...Mačas visiškai nesižiūrėjo,vakarykščiai lyderiai nusėdo,o Kleiza iš vis kažkoks išėjęs buvo...tokioj situacijoj,tokiam žaidėjui tai elgtis tikrai nedera ir ypač per draugiškas varžybas...na su įžaidėjais tai šiandien turėjom tikrai daugiau nei bėda,katastrofą kažkokią tiksliau,perdegė vyrai gal ar ką....dar daug prakaito teks jiems išlieti,kad normaliai susižaisti,kita vertus ir laiko dar pakankamai yra ir varžybų apšilimui dar bus,tai gal viskas ir pasitvarkys...Kuzia su braliukais vieninteliai šiandien mane džiugino,na lauksim tolimesniu pasirodymų ir tikiuos Kazlas gerai psichologiškai Kleizą "atvanos" už tą techninę :genius:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pritariu jum abiem.Bet ir belgai mane nervino.Per daug jie baudavosi.Lietuviai tik pabando kažką mastyt,bandyt pyst bauda.Vėliau vėl tas pats.Rungtynės tikrai nesižiūrėjo.Kleizos techninės išvis nesupratau.Ir baudų irgi nelabai sugebėjom pataikyt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na baudų pataikymas dėl fizinio pasirengimo, kaip sakant medinės rankos, su laiku bendras pataikymas turi tik gerėt. Na iš įžaidėjų geriausiai Čižauskas žiūrisi, bent greitai mąsto, neperlaiko kamuolio, kaip Juškevičius. Pritarsiu dėl brolių ir Kuzminsko žaidžia lyg sezono metu - stabiliai gerai. Ir man tikrai nesižiūri komandos pozicinės tuščios atakos, vietoj taškų iš baudos aikštelės renkamasi mesti tritaškį per rankas. Na daug broko, bet potencialas milžiniškas, tikiu, kad Kazlauskas sustyguos viską į vietą. Ne be reikalo vienas tituluočiausių trenerių.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man keista buvo, kad nusprendė rungtynes rengti Kauno Sporto Halėje. Yra tiek pristatyta modernių arenų ir žaidė tokioje, kur net kondicionieriaus nėra. Net žiūrovai, žaidėjai kentėjo karštį. Pats komentatorius kalbėjo apie prastas sąlygas, padidėjusias galimybes gauti traumas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane irgi kažkaip nustebino toks pasirinkimas arenos. Aišku jaučiu niekas nesitikėjo, jog lauke bus virš 30 laipsniu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos