narkata

PlayStation 4 vs. XBOX One

  

241 narys prabalsavo

  1. 1. Kuria konsole žadate pirkti ?

    • PlayStation 4
    • Xbox One
    • Pirksiu abejas PS4 ir Xbone
    • Neapsisprendžiau dar
    • Per brangu
    • Pirksiu kai nulauš konsole PS4
    • Pirksiu kai nulauš konsole Xbone


Rekomenduojami pranešimai

nusipirkai suda ir dabar isleides bapkes giniesi,ale ne keliuose pikseliuose esme.bet realybe tokia kad jei butu tik keli pikseliai tai nuo 8bit zaidimu su tavo tokiu suvokimu per 20metu butume pasieke max 64bit zaidimelius

o mus vadinti troliais ar vaikais tai turi is vis gyvenime nesigaudyti.bet isigyjas xshit tai jau irodei :) tad maziau burbuliuok :)

Tai kad vis dar sėdim su 24 ir 32bit :D

 

 

Tipo labai jau didelis skirtumas tarp X1 ir Ps4 grafikų...

Jei jau prakalbai apie grafikus, tai va prašom skirtumas tar jų  :troll:

0.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@gedunex mažiau įžeidinėk kitus, nes tuo konfliktus užkelsi kurie baigsis tikrai blogai 

Ne į temą

tai ka as jam is vis sakiau? kalbam apie PS4 ir Xshit,o jis cia is kart i asmeniskumus.lyg pats gamintu ta suda.tegu atsoka ir kalba apie PS4 ir xshit,ka as ir darau.o neprakaituotu ir kimbu prie kitu zmoniu.o jei neturi ka pasakyt apie PS4 ir xshit tegu patyli.
Redagavo gedunex

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Ne į temą
tai ka as jam is vis sakiau? kalbam apie PS4 ir Xshit,o jis cia is kart i asmeniskumus.lyg pats gamintu ta suda.tegu atsoka ir kalba apie PS4 ir xshit,ka as ir darau.o neprakaituotu ir kimbu prie kitu zmoniu.o jei neturi ka pasakyt apie PS4 ir xshit tegu patyli.

š**** tai pas tave galvoj tik,nes mastymas toks kreivas kad net smirda klausyt.

neketinu net leistis i gilesnes diskusijas,nes visi komentarai is tavo puses be jokio pagrindo ir net juokingi. taip,kad atsok snargliau. pabendrauk geriau kieme su bendraamziais-pradinukais.

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

9m vs. 5m 

 

871b2a5a195395a3f5fae8c2869db4da.jpg


xb1newest-131-640x426.jpg


xb1newest-61.jpg


senai jau galbut buvo skelbta apie tai kiek laiko uzima nuo tada kai ispakuoji nauja zaidima iki tada kai jau gali ji pradet zaist ant abieju konsoliu ..

rezultatai is disku. idedi diska ir po kiek laiko jau gali realiai pradet zaist zaidima. meginta buvo ir su laidu jungt neta ir wifi, skirtumo tas labai mazai sudaro.

 

Assassin's Creed IV: 
Xbox One (offline, no update): 5 minutes 50 seconds
Xbox One (with update, fastest connection): 7 minutes 2 seconds
Xbox One (with update, 10Mbps connection): 10 minutes 32 seconds
PS4: 42 seconds

 

Need For Speed Rivals: 

XBO: 09:25 (including update)
PS4: 00:32

Just Dance 2014: 
XBO: 08:48 (including update)
PS4: 00:45

NBA Live 14: 
XBO: 16:26 (including update)
PS4: 00:35

FIFA 14:
XBO: 16:06 (including update)
PS4: 00:34

Madden 25:
XBO: 9:38 (including update)
PS4: 00:38

 

x1 turi problema kad jis pirma instaliuoja dali zaidimo o tik po to updeita jei toks buna. ps4 tuo tarpu leidzia pradet zaist o updeitina tuo paciu metu , nereikia nieko laukt.

cia is sito paemiau http://kotaku.com/installing-xbox-one-games-takes-way-too-long-1471191836

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ps4 atveju tiesiog žaidi be update, kol jis dar neparsiųstas. Manau yra lyginami skirtingi dalykai.

 

Bet kokiu atveju, vienas laimi vienoje vietoje, kitas - kitoje (pvz imkime įrenginio startavimo laiką; akivaizdu, jog tai yra milijoną kartų svarbesnis kriterijus, nei naujo žaidimo paleidimas).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lyginama realus dalykai nuo sekundes kai idejai diska iki tada kai jau gali zaist.viskas labai aisku ir paprasta. tik ant x1 uztrunka ilgokai. o po to konsoles bootinimai abieju tikrai panasus. velgi konsole i jungsi tik viena karta tai tas dalykas tikrai paskutinej vietoj . o pagalvok kad idejai viena zaidima tik ismegint ..ant x1 laukei 15 min kad ismegint..po to nori ismegint kita..vel lauki :yao:  . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pilnas netas info,kaip instaliavima sutrumpint,t.y. nedaryti to updeito zaidimam. ir seip seni startiniai bugai bei zaidimai,su siandieniniais ir ateinanciais tikrai taip nera ir nebus,kad 15 min laukt.

zaidima nusipirkai instaliavai viena karta ir viskas, o konsole ijungineji ir zaidimus paleidineji i diena po kelis kartus net,tad greitas konsoles startas ar pats zaidimo tesimas su konsoles ijungimu sudejus per maziau nei 10s,kai iskart ir zaidi jau,kur kas naudingesnis feature'as nei kazkoks instaliavimo laikas.

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent.

@scalman, matosi tavo polinkis į ps4 pusę, tačiau neskleisk netiesos - konsolės startavimas ir paruošimas darbui yra be jokių kalbų svarbiau. Kiek kartų per mėnesį „pasibandysi” žaidimą ir kiek kartų jungsi konsolę, kad pažaistum turimą žaidimą. Lygini nesulyginamus skaičius.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kad PS4 ir įsijungia greičiau, tai nesuprantu dėl ko čia nesutariat :D

Žr. pasikrovimą iš miego režimo (man tai aktualiau nei cold boot)

 

„PS4 versus Xbox One | Boot times | Cold Boot | St…“:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Miego režimas pasiteisina dėl atnaujinimų (žaidimų ir paties ps4), bei galimybės pakrauti pultelius (nes Sony pamiršo vieną savybę nuo Xbox360 nukopijuoti). Vis tik šiandien yra instant play laikai. Tad standby ir krovimosi greitis iš jo - esminis kriterijus daugeliui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos