narkata

PlayStation 4 vs. XBOX One

  

241 narys prabalsavo

  1. 1. Kuria konsole žadate pirkti ?

    • PlayStation 4
    • Xbox One
    • Pirksiu abejas PS4 ir Xbone
    • Neapsisprendžiau dar
    • Per brangu
    • Pirksiu kai nulauš konsole PS4
    • Pirksiu kai nulauš konsole Xbone


Rekomenduojami pranešimai

normali ten ta temp PS4 o kad pasiskirsto po visa korpuse tai gerai. taip ir buvo suprejektuota. is kitos puses X1 ausinimas as simple as it can get. toks pat kaip ir x360 slimo. nieko neisradinejo naujo. mano x360 rgh ir daugiau nei 60 buna. kam tai rupi isvis? :say:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesioginis palyginimas kaip greitai instaliuojasi zaidimai is disko (abi konsoles turi mandatory instal'us):

 

http://www.youtube.com/watch?v=fscS8iOMenk

 

Ir dar keli laikai:

 

Need For Speed Rivals: 
XBO: 09:25 (including update)
PS4: 00:32P

Just Dance 2014: 
XBO: 08:48 (including update)
PS4: 00:45P

NBA Live 14: 
XBO: 16:26 (including update)
PS4: 00:35P

FIFA 14:
XBO: 16:06 (including update)
PS4: 00:34P

Madden 25:
XBO: 9:38 (including update)
PS4: 00:38P

 

EDIT: Jei kam klausimu kyla kas cia pavaizduota, tai kadangi X1 turi HDMI IN ir OUT, tai pajungtas PS4 i X1, kad butu matoma tiesiogiai kas viename ekrane viskas.

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai taip išeina PS4 galima po minutės pradėti žaisti, o ant xbone tik po minnimum 8min?

Taip.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jop, kai ps perkope 2mln, tai ten jiem nacionaline naujiena buvo, kai aš parašiai apie x-one, tai aš fanboy.

matomai žmonėm šiektiek didesne kaina nė motais, ima aparatą, kuris jiems atrodo geresnis, turi daugiau funkcijų. Kolkas lygu, nesitikėjot?

Taip, tu "fanbojus". Kodel? Paprasta, nes pats pili zibala i ugni kur tik netingi, aukstini tik viena konsole ir vietoj to, kad i kritika atsakytum argumentuotai - pili DAR daugiau zibalo i ugni ir tiesiog ignoruoji ta, bet kitur, kur tik palyginimas galimas - progos niekaip nepraleidi.

 

Taip pat, kadangi tu cia karus keli, o ne temoje skirtoje, galiu ir as parasyti. Apie 2m sales:

PS4 per 15d pardave 2.1m units, X1 per 18d 2m.

 

PS4 pardave 2.1m units Gruodzio 3d, kas buvo pries 8d. Tu supranti, kad jei jie per 2sav pardave 2m, tai dabar jau gali 3m buti, nes tavo duomenys nera "up-to-date"?

 

Nesakau, kad yra, bet ka as noriu pasakyti, tai ATSIMERK, nusibodai su savo Jezum Kristum YksboksuVienas, kur tu matei, kad kas nors taip aukstintu ps4? Isvis viskas aprime yra.

 

kazining.gif

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atleiskit :D

o tai ps4 amerikoj ne anksčiau startavo? :D

 

tikrai neuždrausi man parašyti xbox temoj, kiek xbox vienetų parduota, o bangas keli tu. aš pateikiu naujienas :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atleiskit :D

o tai ps4 amerikoj ne anksčiau startavo? :D

 

tikrai neuždrausi man parašyti xbox temoj, kiek xbox vienetų parduota, o bangas keli tu. aš pateikiu naujienas :)

Man atrodo i antitroll scripta reikia tave isirasyti kaip linkomanijoj Jaski ir rami galva bus.

 

Tai tu nori pasakyti, kad ne bangas cia keli su savo parasu? :D

 

"XBOX ONE parduota jau daugiau kaip 2mln vienetų. theverge.com/2013/12/11/5199600/xbox-one-2-million-sales

,nes xbox one savininkai žaidžia, o ps - skelbiasi kuo jie geresni! Ha, sony"

 

Tu lygini informacija ja iskraipes. Ir ka tu nori pasakyti, kad ps4 anksciau startavo?

 

PS4 outsells Xbox One in Spain by more than 3:1 – report

PlayStation 4 seems to be continuing the brand’s traditional dominance of European territories, with notable success in Spain compared to the Xbox One.

 

http://www.vg247.com/2013/12/10/ps4-outsells-xbox-one-in-spain-by-more-than-31-report/

 

Paziurek i abi medalio puses kartais :)

 

EDIT: Tu supranti, kad yra skirtumas tarp parasymo "Xbox1 pardave 2m konsoliu *insert link* " ir "XBOX1 PARDAVE 2m KONSOLIU VALIOOOOOO, HA SONY!" ?

 

Taip pat atsiminkime, kad nei viena konsole neisejusi Japonijoje (PS4 iseina vasario 22 lyg) ir niekam ne paslaptis, kaip nuostabiai x360 sekasi japonijoje.

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą
Absolutely agree with Tii. Viddma, raminkis arba tuoj ateis Sony mėgėjas Narkata ir vėl duos velnių. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dalis tiesos tik yra :say:  geriau butumet pamineje kiek buvo parduota xbox per 24 valandas :working:  juokingas skaicius :cute:  graudu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia ne konsoliu karu tema. Chill everybody. Relax . Koks skirtumas kiek burgeriu su suriu ar mesa nupirko kazkas kazkur, jus ka irgi del to juos kimsit? :D savo nuomone reik paciam susidaryt ne pagal kazkokius skaicius ar kitu svaigalus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, tu "fanbojus". Kodel? Paprasta, nes pats pili zibala i ugni kur tik netingi, aukstini tik viena konsole ir vietoj to, kad i kritika atsakytum argumentuotai - pili DAR daugiau zibalo i ugni ir tiesiog ignoruoji ta, bet kitur, kur tik palyginimas galimas - progos niekaip nepraleidi.

 

Taip pat, kadangi tu cia karus keli, o ne temoje skirtoje, galiu ir as parasyti. Apie 2m sales:

PS4 per 15d pardave 2.1m units, X1 per 18d 2m.

 

PS4 pardave 2.1m units Gruodzio 3d, kas buvo pries 8d. Tu supranti, kad jei jie per 2sav pardave 2m, tai dabar jau gali 3m buti, nes tavo duomenys nera "up-to-date"?

 

Nesakau, kad yra, bet ka as noriu pasakyti, tai ATSIMERK, nusibodai su savo Jezum Kristum YksboksuVienas, kur tu matei, kad kas nors taip aukstintu ps4? Isvis viskas aprime yra.

 

kazining.gif

 

As kazkiek tave pataisysiu, nes nevisiskai teisingai surasiai.

PS4 startavo statuose ir per 24h parsidave 1.1milijono. Praktiskai visur paliko tuscia ir rasti konsoles nebebuvo imanoma. +/- dar is kazkur atsirasdavo stoko, gal minimaliai papilde bet per likusi laika prasikale paie 200-300k vineteu USA. Po to startavo EU ir per 24h kartu su pries tia parduotom konsolem pasieke 2.1limono. tai galima is serijos teikti kad 48-72h laikotarpy parsidave apie 1.9milijono. nes europa tik 2 dienas skaiciavo. Zinoma irgi vsikas patapo tuscia. Kas lice Boxa, tai jis kai startavo, jo galejai visas 2 savaites ir net dabar pasiknises rasti. Va draugo kambariokas nusipirko UK boxa pries 4 dienas. Tai tiek. Bet pripazinkim grazus ir xboxo skaiciai, nes po tokio E3 feilo, galvojau bus liudniau :) Kagi congratzz, bet as vistiek jo nepirksiu. Apsisiko MS tai apsisiko, as taip lengvai neateleidziu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia kaip su cod serija . Nesvarbu koki zaidima sukuria, vistiek parduoda. Deja kad parduoda dar nieko nereiskia. Pasauli daug zmoniu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos