narkata

PlayStation 4 vs. XBOX One

  

241 narys prabalsavo

  1. 1. Kuria konsole žadate pirkti ?

    • PlayStation 4
    • Xbox One
    • Pirksiu abejas PS4 ir Xbone
    • Neapsisprendžiau dar
    • Per brangu
    • Pirksiu kai nulauš konsole PS4
    • Pirksiu kai nulauš konsole Xbone


Rekomenduojami pranešimai

Per telefoną kažkokių didelių skirtumų nesimato, bet.. x1 vaizdas toks truputi patrauklesnis dėl savo šviesumo ir kontrastingumo atrodo.

 

EDIT: Pamiršau pridurti, kad PS4 vis tiek geresnis ir MS sumokėjo IGN'ui daug daug $$$ :D Sarcasm ON ;)

 

 

bat0nas

Sent from my mobile device

Redagavo bat0nas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, jei žaisi per tokio didumo ekraną kaip telefone tai irgi nieko nesimatys, kontrastingumas bus puikus, tekstūros nerūpės.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ką, du pirmi multiplatforminiai žaidimai, abu atrodo skirtingai ir abu xbox nenaudai. Užuojauta tiems, kurie pirko xbone dėl multiplatforminių žaidimų, nes ale jie atrodys vienodai, kaip patys sakė. Pasitrolino save kaip reikiant. Toks promahas...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sita biceli is t ikro gerbiu visai padoriai jis vertina dalykus kiek ziurejas. nedaug ziurejau bet ka ziurejau tai daugumoj atveju sutinku. aisku smulkmenos konsolem tikrai nieko nei prides nei atims. nebent tik tam kad apie tai pasneket, bet tai kas svarbu ir liks svarbu, svarbu pasirenkant viena ar kita. vieno zaidimo reza tikrai nelabai svarbu. svarbiau tai kad galbut del to kalti X1 ESram kurie ir stabdo ta dalyka kad reza tenka mazint kurejam.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stabdo blogi driveriai, kaip jau buvo minėta bei esram trūkumas. Kūrėjai skundžiasi, kad sunku dirbti su 32MB esram, tenka textūras suspaudinėt ir pan.

O tas bičiukas nieko gero. Iš veido matosi, kad gimęs būti xbox fanatu, o marškinėliai tą asocijaciją tik sustiprina :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nice Story

 

A guy from the comments section of this news article walks into an electronics store. The salesman says "Hey welcome to wherever-the-fuck, what brings you in this afternoon?" Comments guy says, "Actually, I'm in the market for a brand spankin' shiny new HDTV!" Salesman says to the guy from the comments section of this news article, "Okay, great, you've come to the right place, we have two to choose from. This model here which is 720p and this model over here which is 1080p." Comments guy pulls a dumb face and asks, "Which one is better?" Salesman says, "Most people agree that the 1080p version looks better." Comments guy pauses for a minute and inquisitively looks over the opposing sets, painfully mulling over this tough decision. The salesman asks "Do you have any other questions I can answer for you?" Comments guy says, "No, I think the decision is an easy one, I'll take the one that's 1080p." Salesman says, "Good choice, it's a hundred dollars cheaper."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stabdo blogi driveriai, kaip jau buvo minėta bei esram trūkumas. Kūrėjai skundžiasi, kad sunku dirbti su 32MB esram, tenka textūras suspaudinėt ir pan.

O tas bičiukas nieko gero. Iš veido matosi, kad gimęs būti xbox fanatu, o marškinėliai tą asocijaciją tik sustiprina :D

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=hSogqEhgTBU

Kaip tik tau atsakanti vaizdo įrašą išleido

Redagavo Fisherman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o blogiausia hebra ta kuri realiai net nezaidzia zaidimu, jie tik aptarineja konsoles ten pagal specus ir pan. o iseina naujas zaidimas koks tai jie toliau apie konsoles kalba. :chan: kas yra suknistas geimeris..tikrai ne tas kuriam rupi pasneket apie kazka nieko nezaidziant realiai. :stare:

next genai jau cia , bet as vis dar nematau ne vieno is nauju zaidimu kur viskas nebutu nuspejama ar is anksto suresizuota. zaidimu tai tikrai trukuma. ir dar kaip. trukuma zaidimu kurie tikriausia daugumai shooterieciu butu nuobodus ar kurie neturetu multiplayerio, bet ir is nauju as matau na gal viena ar du tiktai tokius kur galima pasakyt kad na gali zaist kaip nori, daryt sprendimus kokius nori. kazkas panasaus i far cry 3 tik labiau i stalker gal . bf4 , cod ghosts.... na viskas per ta pati kas buvo pries 2-4 metus. nieko labai kito vistiek nera ten.

todel man kazkaip kai kuriu pc zaidimu perejimas i ps4 puse kai kuriu yra sioks toks na pasikeitimas i gera puse. bet dar mazai vistiek.

kur fps zaidimai bet ne vien shooteriai arba isvis ne shooteriai.. kur next gen pasikeitimai AI sriti , nes su bukaprociais AI vis dar reikia zaist principu " kol nedabegsi iki chekpoint tol jie nenustos respawnine" ..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o blogiausia hebra ta kuri realiai net nezaidzia zaidimu, jie tik aptarineja konsoles ten pagal specus ir pan. o iseina naujas zaidimas koks tai jie toliau apie konsoles kalba. :chan: kas yra suknistas geimeris..tikrai ne tas kuriam rupi pasneket apie kazka nieko nezaidziant realiai. :stare:

next genai jau cia , bet as vis dar nematau ne vieno is nauju zaidimu kur viskas nebutu nuspejama ar is anksto suresizuota. zaidimu tai tikrai trukuma. ir dar kaip. trukuma zaidimu kurie tikriausia daugumai shooterieciu butu nuobodus ar kurie neturetu multiplayerio, bet ir is nauju as matau na gal viena ar du tiktai tokius kur galima pasakyt kad na gali zaist kaip nori, daryt sprendimus kokius nori. kazkas panasaus i far cry 3 tik labiau i stalker gal . bf4 , cod ghosts.... na viskas per ta pati kas buvo pries 2-4 metus. nieko labai kito vistiek nera ten.

todel man kazkaip kai kuriu pc zaidimu perejimas i ps4 puse kai kuriu yra sioks toks na pasikeitimas i gera puse. bet dar mazai vistiek.

kur fps zaidimai bet ne vien shooteriai arba isvis ne shooteriai.. kur next gen pasikeitimai AI sriti , nes su bukaprociais AI vis dar reikia zaist principu " kol nedabegsi iki chekpoint tol jie nenustos respawnine" ..

 

Tikrai tau pritariu, nes atrodytu su naujomis technologijomis turėtu ir "evoliucionuoti" žaidimai, bet dažniausiai žaidimai kurie kažkuom išsikyria būna užmiršti vadinamu AAA žaidimų kurie tik tesinys po tesinio. Aš manau jog ateityje jeigu ko nors naujo norėsi reik žvegti į indie, nes didžiosios kompanijos tik skaičiai rūpi ir leisti tą pati per tą pati, o indie sugeba su minimumu įnešti ką nors naujo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos