narkata

PlayStation 4 vs. XBOX One

  

241 narys prabalsavo

  1. 1. Kuria konsole žadate pirkti ?

    • PlayStation 4
    • Xbox One
    • Pirksiu abejas PS4 ir Xbone
    • Neapsisprendžiau dar
    • Per brangu
    • Pirksiu kai nulauš konsole PS4
    • Pirksiu kai nulauš konsole Xbone


Rekomenduojami pranešimai

Tai va, pats įrodei, kad nestas buvo teisus. Visi ankstesni DLC, tai čia grynas papirkimas, kitaip nepaaiškinsi. Ryse, Dead Rising ir kt. nėra first party, juos sieja tik leidėjas "Microsoft Studios". Dead Rising 2 buvo multiplatforminis, tai kodėl trečia dalis yra exclusive? Nes gavo riebų avansą. Microsoft pats pripažino, kad nusileidžia Sony first party ir exclusive žaidimų kiekiui, todėl pradėjo daug investuoti į tai naujoj kartoj. Pažiūrėk į šių ar praeitų metų ir palygink kiek kuri kompanija turėjo ekskliuzyvų. Microsoft tikrai gerai daro, kad investuoja į tai.

 

Iš tavo sąrašo Gears of War gali išbraukti, nes nėra patvirtinto next-gen tęsinio. O pridėt gali Titanfall, kuris pasirodys ir PC, bei Remedy Entertainment naują žaidimą Quantum Break, taip pat Sunset Overdrive, Project Spark. Jei jau sakai, kad kažkas neteisus, tai bent pats rašyk teisingai.

 

Sony sąmoningai nekomplektavo kameros, kad sumažinti kainą. Taip, tu teisus. Bet nors ir su kamera pirksi, PS4 vistiek gaunasi pigiau, nes kamera kainuos 59$. Kitas klausimas kaip žaidimų kūrėjai reaguos į tokį sprendimą. Xbone privalumas, kad visi turės Kinect, todėl atsiskleidžia didesnės perspektyvos kūrėjams ir didesnė rinka, daugiau motyvacijos sukurti ką nors įdomaus su kamera.

 

Ir dar. Kalbant apie exclusives. Kiek atsimenu per E3 MS pasakė, kad turi 15 exclusivų, iš kurių 8 tai nauji IP. O Sony kontratakavo su 30 exclusive, iš lurių 20 bus išleisti per pirmuosius konsolės metus, o 12 - tai nauji IP. Kiek čia tiesos nežinau, bet daugiau ko gero sužinosime per Gamescom.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai nematau nieko blogo del to kinect. Seip visai neblogas daiktas pvz: pas drauga losem nba 2k13 ir pradejau angliskai keiktis ir gavau technine :D tai ziauriai nustebau, o pasirodo cia del kinect buvo. Dar seip linksma koki just dance palost ir t.t. Pvz man tai negaila damoket bsk uz toki prieda prie konsoles. Seip su kinect galima tikrai pagerint zaidima padarius daugiau balso komandu visokiu ir t.t visgi greiciau nei sumaigyt viska :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai nematau nieko blogo del to kinect. Seip visai neblogas daiktas pvz: pas drauga losem nba 2k13 ir pradejau angliskai keiktis ir gavau technine :D tai ziauriai nustebau, o pasirodo cia del kinect buvo. Dar seip linksma koki just dance palost ir t.t. Pvz man tai negaila damoket bsk uz toki prieda prie konsoles. Seip su kinect galima tikrai pagerint zaidima padarius daugiau balso komandu visokiu ir t.t visgi greiciau nei sumaigyt viska :)

 

Nesutinku dėl vieno, kad su balso komandomis greičiau nei sumaigyt. Paspaust mygtuką daug greičiau ir paprasčiau, nei kalbeti su TV, kur reikia taisyklingai, aiškiai, garsiai sakyti ir dar nevisada supras ar ne tą komandą atliks. Gal antrasis Kinect bus tobulesnis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su balso komanda gal ir gerai, bet jei aš žaidžiu žaidimus per namu kino sistema ir garsiai, nes man patinka su dideliu garsu žaisti nes DTS audio garsas man patinka, tai mano tu komandų Kinect tikrai negirdės, o aš tikrai nerėksiu visa gerkle iki paraudonavimo

 

Nes minimalus garsas žaidžiant mano yra nuo 40% iki 100% garso

o filmu žiūrėjimas visa laiką 100% tikrai neišgirstu Kinect mano komandos Pause, nebent tuo momentu filme butu tilus momentas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na šiaip vieninteliai privalumai xbox 360 pultelio kiek žinau tai mažesnis latency ir labiau ergonomiškesnis ilgam sėdėjimui prie konsolės. Asmeniškai teko lošti su xbox (ne 360), tai pultelis :dwn: palyginus su Playstation One pulteliu. Gali būti, kad xbox 360 pultelis šioje konsolių kartoje ir laimi multiplatforminiuose žaidimuose, bet nepamirškime exclusive žaidimų, dėl kurių dauguma ir renkasi vieną ar kitą konsolę. Pasižiūriu dabar į savo PS3 nedidelę kolekciją ir iš jų tik 3 multiplatforminiai, kur 2-jų jau nebeturiu ir likęs tik vienas GTA4. Taipogi vienintelis ir vertas dėmesio iš multiplatforminių tai GTA4 ir buvo, anie du buvo pirkti tik dėl mažo žaidimų pasirinkimo tuo metu. Praktiškai vieni exclusivai, bent pas mane. Nesuprantamas man tavo požiūris bat0nas, dėl vieno pultelio tiek šiauštis. Čia panaši situacija kai žmonės peikia BMW iDrive sistemą, nors ji vairuoti netrukdo.

 

Su balso komanda gal ir gerai, bet jei aš žaidžiu žaidimus per namu kino sistema ir garsiai, nes man patinka su dideliu garsu žaisti nes DTS audio garsas man patinka, tai mano tu komandų Kinect tikrai negirdės, o aš tikrai nerėksiu visa gerkle iki paraudonavimo

 

Nes minimalus garsas žaidžiant mano yra nuo 40% iki 100% garso

o filmu žiūrėjimas visa laiką 100% tikrai neišgirstu Kinect mano komandos Pause, nebent tuo momentu filme butu tilus momentas

 

+100 už DTS :) O dėl garso komandų ir garso einančio iš kolonėlių pjovimosi tai nemanau kad taip jau prastai viskas, logiškai mastant turėtų būti tokia funkcija kaip voice canceling.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va vakar užsipreorderinau baituke "xbox one", "day one edition". Lauksim ir žaisim, taip pat to linkiu kitiems tiek ps4 tiek xbox one savininkams, ir kadangi užkniso čia pjautis, tai sutarkit, visgi visi esam plm nariai.

 

O tema "Xbox One vs PS4" niekada nebus išsiaiškinta, nes kekvienas turės kažkokių savo pusės argumentų :) ( as same as xbox 360 vs ps3 )

 

Darbingos ateinančios savaitės :)!

Redagavo Vidmma

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na konsoliu karas tai nesibaigianciu argumentu ratas :D Vistiek visi gins tai ka turi, arba jei turi abi kosoles gins ta prie kurios daugiau laiko praleidzia. Viskas paprasta ir aisku, nors sakai, kad esi ne fanboy'jus bet nors kruopele to visada buna :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tam tema sukurta, kad galima būtų pjautis. Neįdomu, jei visų nuomonė būtų vienoda :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ejo kalba apie exclusives, kad Sony turi daugiau first-party ir t.t.

Paliksiu sita nuotrauka cia, kaip palyginimui, taip pat - JP zaidimu cia nera surasytu, o ju, tokiu kaip Visual Novals tikrai desimtys, kaip niekur yra :)

 

Nuotrauka

 

Taip pat PS1, PS2, PSVita, bet ten jau neinam.

 

Asmeniskai (pasikartosiu, nes turbut jau buvau rases), imsiu PS4 del:

 

  • Keiciamo HDD
  • Jokio isorinio maitinimo bloko (lygtais?)
  • Controller'is (ypac audio-jack'as)
  • Kaina
  • Jokio kinect (PS Eye nedomina, kuri gal kazkada pasiimsiu)
  • Pranesti zaidimai man zymiai labiau prie sirdies + patirtis, jog Sony JRPGs zymiai daugiau turi
  • PS+ (kuri ir taip as issipirkes metais i prieki), kuris taip pat lieka vienam user'y kartu su PS3/PSVita, nes PS3 dar nepasirenges numesti, nors ir preorderines PS4
  • Dizainas

X1 neatmetu, bet tik po kurio laiko. Jeigu jis veiks kaip DevKit'as, tai ilgai neatlaikys jo apsaugos manau ir bus nulauztas, o sitai ramybes per daug neduoda, nes visgi turi is kazkur ateiti pinigai kurejam zaidimu, kad jie kurtu toliau.

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://theomeganerd.tumblr.com/post/57699883785/ps4-recording-doesnt-require-ps-plus

 

Del game recording (share button etc.)

 

Taip pat idomesnis interneto komentaras:

 

That "On, Off switch"... I can just see it now.

 

The XboxOne is set down comfortably on the floor in front of your television, you spend a good 4 or 5 hours trying to unlock an achievement, you're about to unlock it after your 10,000th attempt and bam! Your cat brushes up against the front of the XboxOne purring in ignorance as the console's touch button turns the whole thing off before you could enter that last button command.

 

The icing on the cake? The always-on-Kinect stays on to record your shattered and soul crushed reaction.

 

 

Taip pat:

 

Xbox One Game DVR, Skype, Smart Match are for Gold subscribers

 

Nuotrauka

 

Xbox One Game DVR, a feature that will allow players to record gameplay directly through the console, will be exclusive to Gold subscribers, as will Skype and Smart Match matchmaking.

 

These features are in addition to the established parameters of Xbox Live Gold set on Xbox 360: Premium entertainment apps like Netflix will still require it, as will online multiplayer and those coming live NFL broadcasts. Microsoft hasn't said if self-publishing will require Gold.

 

The Xbox One is slated to launch this November for $500 in North America, €500 in Europe and £430 in the United Kingdom. The Xbox One will initially be available in 21 different markets.

Source: http://www.joystiq.com/2013/08/07/xbox-one-game-dvr-skype-smart-match-are-for-gold-subscribers/

 

Ir sito lyg nebuvo:

 

PS4 Vs Xbox One: A Hypothetical Graphics Comparison

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=G6VLvKHAeXQ#at=145

 

Taip, cia tik hipoteze ir nieko nereiskia, bet paziureti idomu visgi :)

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkaip p* del to, kad gold reikės. Nusiperki įrenginį už 1.8k, tai nusipirksi ir gold.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MS bicam maitekas nu niekaip netelpa I deze idet. galetu ir pc eit su isoriniu PSU . butu idomiau gal

:chan:

zaidimu picu ir video sharinimas tik Goldam. na ka tesiasi visgi tradicija MS viskas mokama , Sony daug maz viskas uz dyka. :gusta:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

Šiaip ta tikrai įdomu kaip MS į tokią didelę dėžę nesugebėjo įdėt powerbricko. Turbūt labai stengėsi kad nekaistų kaip X360 po išleidimo. Šioj kartoj PS4 degs? :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos