narkata

PlayStation 4 vs. XBOX One

  

241 narys prabalsavo

  1. 1. Kuria konsole žadate pirkti ?

    • PlayStation 4
    • Xbox One
    • Pirksiu abejas PS4 ir Xbone
    • Neapsisprendžiau dar
    • Per brangu
    • Pirksiu kai nulauš konsole PS4
    • Pirksiu kai nulauš konsole Xbone


Rekomenduojami pranešimai

Sony nera k**** kuri laksto paskui kiekvieno pinigine.jie laikosi savo politikos.tik m$ spaudo savo zaidejams i veidus o kai negauna pinigu tada pakeicia dainele.beeto m$ ir taip jau kaina buvo sumazine su kinectu :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei dar nesiseks pardavimai xbone, tai tikėkimės išims ir "HDMI in" opciją, dar papigintų konsolę. Manau būtų puiki versija reikalaujantiems pigesnės xbone versijos. Tokios pačios įdėjos laikausi ir su BD grotuvu. Visgi žaidėjų teisė rinktis jiems reikia to ar ne.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kodėl Playstation 4 pardavimai didesni nei Xbox One? Microsoft versija

PS4-vs-XO.jpg

 

 

Duodamas interviu leidinio Forbes žurnalistams, Microsoft Xbox marketingo padalinio vadovas Yusuf Mehdi išsakė savo nuomonę apie tai, kodėl PlayStation 4 pardavimai didesni nei Xbox One – bent jau dabar, kai kainų skirtumas tarp konsolių sudaro 100 JAV dolerių PlayStation 4 naudai.

„Playstation 4 prieinamas jau daugiau nei 40 pasaulio šalių, tuo tarpu Xbox One pardavinėjamas tik 13 rinkų“, – pareiškė Yusuf Mehdi. „Tačiau rugsėjo mėnesį, kai Xbox One startuos 25 naujose šalyse, situacija pasikeis“.

Xbox marketingo padalinio vadovo teigimu, yra dar viena priežastis – Xbox 360 savininkai yra labiau patenkinti savo žaidimų konsole, nei Playstation 3 naudotojai. Be to, konsolei Xbox 360 ir toliau reguliariai išleidžiami nauji žaidimai, todėl žaidėjai neskuba keisti turimos konsolės į naują, skirtingai nei Sony gerbėjai.

Abi naujos kartos žaidimų konsolės debiutavo 2013 m. pabaigoje. Sony Playstation 4 iš karto buvo pasiūlytas už 399 JAV dolerius, tuo tarpu Microsoft Xbox One pradėtas platinti už 499 JAV dolerius, tiesa, komplekte siūlo antros kartos sensorių Kinect. Tiesa, Microsoft prisipažino, kad greitai bus išleistas Xbox One komplektas be Kinect, kurio kaina

sudarys 399 JAV dolerius.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kokias jis nesąmones pasakė?

Pvz. Xbox marketingo padalinio vadovo teigimu, yra dar viena priežastis – Xbox 360 savininkai yra labiau patenkinti savo žaidimų konsole, nei Playstation 3 naudotojai. Be to, konsolei Xbox 360 ir toliau reguliariai išleidžiami nauji žaidimai, todėl žaidėjai neskuba keisti turimos konsolės į naują, skirtingai nei Sony gerbėjai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ir siaip, zino jis, kad ir kitos rinkos situacijos nepakeis. Nes visose esminese rinkose, kur jie gali pirmauti ir kur yra sugeneruojami 85% pardavimu, jie ten jau ir yra. Tad realiai pakalbejo apie nieka. Kaip ir minejos neveltui marketingo vadovas.

Redagavo Thetruth

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kurios zaidimai geresni ta ir geriau turet. geriau nei pc susirinkt kas be ko . tik orgus reikes pirkt. bet geru zaidimu desimtim ir nekuria..po viena po du i metus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Naujos kartos konsolės jau miršta?
 
35432.jpg
 

 

Kai apie konsolių galimybių ribas kalba paprasti žaidėjai dažniausiai remiamasi tuo, kad konsolių žaidimų grafika būna žymiai mažesnė, nei asmeniniams kompiuteriams skirtų versijų. Tai gali būti labai rimtas argumentas nepirkti konsolių, tačiau tai dar nereiškia, jog patys žaidimų kompiuteriai bus pakeisti naujais. Tai puikiai įrodo ir Xbox 360 ir Playstation 3 istorija, kai minimilizuota grafika naujausi žaidimai buvo žaidžiami ne vienerius metus.

 

Tačiau kai apie naujos kartos konsoles užsimena jų gamintojai ar prie jų kūrimo svariai prisidedančios kompanijos tai jau tampa rimta. Nepamirškime, kad išgirsti kažką, kas nebuvo tik tušti gandai prieš Xbox One ir Playstaion 4 pavyko tik prieš pat oficialų jų debiutą. Tai yra suprantama - gamintojai norėjo parduoti kuo daugiau praeitos kartos įrenginių.

Na o pirmoji informacija apie Playstation 4, Wii U ir Xbox One eros pabaigą iš gamintojų lūpų pasklido jau dabar. Apie tai užsiminė AMD vyriausiasis finansininkas Devinderas Kumaras. Priminsiu, jog AMD tiekia procesorius su grafiniais posistemiais Microsoft ir Sony konsolėms, taip pat Wii U vaizdo plokštes.

 

Jis teigė, jog „naujųjų konsolių gyvavimo ciklas bus trumpesnis nei ligšiolinių“. Taip pat jis pridūrė ir dar įdomesnį faktą. Jo teigimu gamintojai jau pradeda galvoti kaip atrodys jų sekantys gaminiai, taigi galima teigti, kad kompanijos po truputį ima kurti naujos kartos žaidimų kompiuterius.

Taigi panašu, kad konsolės praranda vieną dažniausiai įvardijamų jų privalumų - ilgą gyvavimo laiką. Ir tai daro pačiu blogiausiu laiku - kai žaisti įsitaisius ant sofos ir vaizdą matyti TV ekrane bus galima ne tik konsolių dėka, bet ir naudojant naujasias Steam Machine konsoles - kompiuterius.

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is kur tokia pieva parovei cia :yao:  . tikrai ilgai laikysis kaip ir praeitos. PS3 dar laikysis PS Now deka .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos