narkata

PlayStation 4 vs. XBOX One

  

241 narys prabalsavo

  1. 1. Kuria konsole žadate pirkti ?

    • PlayStation 4
    • Xbox One
    • Pirksiu abejas PS4 ir Xbone
    • Neapsisprendžiau dar
    • Per brangu
    • Pirksiu kai nulauš konsole PS4
    • Pirksiu kai nulauš konsole Xbone


Rekomenduojami pranešimai

Na nežinau. Mano supratimu, MS taisė klaidas, tai kodėl jie tokie šaunuoliai - nesuprantu. Sony iš pirmo karto viską gerai padarė. MS viską keičia tik todėl, kad yra spaudžiami bendruomenės. Nemanau, kad tai gerai. Jie nežino ko nori rinka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet dabar įsivaizduokit, visas microsoftas dirbo du metus jog viskas tiktu, tas cloud gaming, forza ai ir panašiai, bet taip p*** ir viskas. Visas darbas nebesvarbu, darom viską išnaujo. Tai pagalvokit, kur systema kurta 2metus [PS], kur 6menėsius? [XBOX] Taipogi prasidės visokie bugai, ir galiu užtikrinti, dar turi savo kozerių playstasion, ir per pati išleidimą juos pamatysim :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau, kad MS nesiruošė galimai reakcijai. Šitaip susimauti - reikia sugebėti. Garantuotai turi jie atsarginį planą, kuriuo dabar ir eina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau, kad MS nesiruošė galimai reakcijai. Šitaip susimauti - reikia sugebėti. Garantuotai turi jie atsarginį planą, kuriuo dabar ir eina.

 

Nu jo, čia būtų vienintelis logiškas paaiškinimas. Tiek metų kurti ir taip greit viską pakeisti. Nemanau, kad tokia kompanija taip spontaniškai elgtųsi.

 

Gamescom jau netoli, štai kur bus atskleista daugiau detalių, spėju ir išleidimo datos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau, kad MS nesiruošė galimai reakcijai. Šitaip susimauti - reikia sugebėti. Garantuotai turi jie atsarginį planą, kuriuo dabar ir eina.

 

O aš priešingai, manau, kad jie visiškai nesiruošė tokiai reakcijai. Tada prasidėjo kritinių situacijų valdymas iš ko ir išplaukė pasikeitimai į gerąją pusę bei prisitaikymas prie įprastinės aplinkos. Ir tai čia pažiūrėjus viskas ilgai su pokyčiais pas juos užtruko, kai tuo tarpu pas mus įmonėje kritinės situacijos sprendžiamos per 15-60min, kad išvengti šimtatūkstantinių nuostolių ar klientų pasipiktinimo. Man tokie pokyčiai Microsoft atrodo kaip kasdienybė darbe, tik tiek kad darbo pobūdis skiriasi. Ir pilnai pritariu nuomonei TymbarkFM ar kaip jo ten nickas, pamiršau dabar sorry :) kad MS klaidų taisymas prisidirbus nedaro jų geručiais kažką gero padariusiais.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Taip taip.. Kai MS taiso klaidas - blogiečiai. Kai Sony taiso nevykusio DualShock3 klaidas - vis tiek MS blogiečiai ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
:kid: Nu tu palyginai. Visų pirma kalba eina apie next-gen, o ne dualshock 3. Jie tobulina, o ne taiso. Antra - kad Dualshock3 nevykęs, tai čia tavo nuomone.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atrodo kad mikravalnofkės (1 ar 360 ar One) pultai geri, dinozaurai man jie buvo, ir šiaip Xbox tegul uosto mano varpa

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip tik ps3 pulteliai patogesni uz xboxa :first:

 

Gali pagrįsti faktais? (priimame prielaidą, kad daugumos nuomonė jau yra faktas). Tai kaip?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir xbox 360 ir ps3 ir galiu pasakyti ,kad abu pultai vienodai patogus nematau bėdu su jais :yea:

Redagavo mmmm

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali pagrįsti faktais? (priimame prielaidą, kad daugumos nuomonė jau yra faktas). Tai kaip?

 

Kokiais tau dar faktais? Tiesiog pasake savo asmenine nuomone, o tau iskart kaskokiu faktu reik. Vieniem xbox kitiem ps pultas patogesnis, kuris geresnis cia begaline tema, nes tai priklauso nuo pacio zmogaus kas jam geriau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ok, galiu pagrįsti faktais, ne nuomone, o FAKTAIS.

 

  • DS3 turi šešių ašių krypties atpažinimą (Sixaxis). X - tokios funkcijos išvis neturi.
  • DS3 turi įmontuotą Li-ion bateriją ir standartiniu USB, tinkančiu daugumai prietaisų. X360 - komplekte nėra pakraunamų baterijų, galima pirkti atskirai pakraunamą bateriją, bet kabelis tinka tik jai.
  • DS3 mygtukai reaguoja į spaudimą. X -ne.
  • DS3 jungiasi per Bluetooth, kai X turi specialų belaidį jungimą, kuris yra ne toks kokybiškas, bet skirtumas aišku nedidelis.
  • DS3 analogai yra 10-bit, X - 8bit. DS2 buvo 8-bit, o tai reiškia DS3 turi didesnį tikslumą.
  • D-PAD.

Dualshock3 6:0 X360 controller.

Redagavo tymbarkFM

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ok, galiu pagrįsti faktais, ne nuomone, o FAKTAIS.

 

  • DS3 turi šešių ašių krypties atpažinimą (Sixaxis). X - tokios funkcijos išvis neturi.
  • DS3 turi įmontuotą Li-ion bateriją ir standartiniu USB, tinkančiu daugumai prietaisų. X360 - komplekte nėra pakraunamų baterijų, galima pirkti atskirai pakraunamą bateriją, bet kabelis tinka tik jai.
  • DS3 mygtukai reaguoja į spaudimą. X -ne.
  • DS3 jungiasi per Bluetooth, kai X turi specialų belaidį jungimą, kuris yra ne toks kokybiškas, bet skirtumas aišku nedidelis.
  • DS3 analogai yra 10-bit, X - 8bit. DS2 buvo 8-bit, o tai reiškia DS3 turi didesnį tikslumą.
  • D-PAD.

Dualshock3 6:0 X360 controller.

 

Pagal tavo lyginimo būdą (t.y. atskirų savybių pliusavimą) ir akmuo yra geresnis už iPhone:

Nuotrauka

 

Analizuojant kiekvieną savybę atskirai, paaiškėja, kad populiariausiuose žaidimuose (kalbu apie multiplatforminius) tos funkcijos NET NĖRA naudojamos.

 

O dabar prie reikalo:

 

1. Daugiausia žaidžiamų žaidimų yra - FPS. Tą patvirtina pvz http://majornelson.com/2013/07/24/live-activity-for-week-of-july-15/. Matome pirmame dvidešimtuke dominuoja FPS. Čia yra Xbox statistika, bet, turint omenyje, kad PS3 ir XB kompiuterių yra parduotas panašus skaičius, greičiausiai šie skaičiai galioja ir PS3 atveju.

 

2. Jau rašiau anksčiau (pateikdamas nuorodą į video), kur PS4 architektas patvirtina, kad gavo labai daug nusiskundimų iš FPS mėgėjų, jog DS3 - sucks. O juk FPS yra didžioji žaidėjų dauguma (žiūrim punktą Nr. 1).

 

3. Nors ir teigiamų DS3 savybių yra daugiau, Xbox valdytuvas - laimi. Kaip kad iPhone laimi prieš akmenį.

 

Kokiais tau dar faktais? Tiesiog pasake savo asmenine nuomone, o tau iskart kaskokiu faktu reik. Vieniem xbox kitiem ps pultas patogesnis, kuris geresnis cia begaline tema, nes tai priklauso nuo pacio zmogaus kas jam geriau.

 

Jis nepasakė, kad tai yra jo asmeninė nuomonė. Konstatavo faktą.

 

Aš savo pagrindime jokios savo nuomonės net nekišu (nors ir turiu po ranka abu valdytuvus; nors ir akivaizdžiai DS3 neprilygsta.. net konstrukcinėmis savybėmis). Vadovaujuosi tik skaičiais.

 

OK. Nebefleiminam.. su fanboyais sunku. Tikrai. Padariau klaidą vėl paliesdamas tą temą :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepyk, bet iš to ką skaitau, tai fanbojus esi tu. Buvo pateikti ojektyvūs faktai, kodėl techniškai DS3 pultelis yra pranašesnis už X'o. "Vienas patogesnis už kitą" ir "daugumos nuomonė" tai nėra faktas. Visada bus tokių, kuriems vienas pultelis patogesnis už kitą ir tai, kad tu sakai, jog X'o geresnis - faktų nekeičia. Subjektyvumo atžvilgiu, galbūt esi teisus, bet tik todėl, kad tau tas pultelis labiau patinka. Man pvz. DS3 pultelis tuom ir patogesnis, nes turi simetriškus analogus.

 

Dėl Marko Cerny pasisakymo, tai dar kartą sakau. Niekas jam nesakė, kad DS3 sucks. Buvo pasakyta, kad vienas pultelis yra geresnis FPS žaidimuose, bet tai juk nereiškia, kad tas kitas sucks. Skaičiau straipsnį, kur buvo lyginami pultelių pranašumai skirtinguose žaidimų žanruose, tai pvz. racinge buvo pasirinktas X'o pultelis, o FPS - Dualshock. Tad čia irgi tik nuomonės klausimas kam kur kaip patogiau. Tas straipsnis buvo paremtas ir techniniais faktais, bet kaip matau tu juos ignoruoji.

 

Akmens ir iPhone palyginimas visiškai ne vietoj. Mes lyginam tokius pačius, visiškai identiškas funkcijas atliekamus daiktus. Lygink Samsung Galaxy su iPhone. Ok. Sixaxis gal ir mažai naudojamas, bet kiti faktai tai nėra bereikšmis fintas. Tavo visas X'o gerumas susiveda į pranašumą FPS žaidimuose, o čia yra nuomonė. Pats rašei, kad Xboxe daugiau FPSų, o nepagalvojai, kiek PS3 turi jRPGų ir pnš. kitų žanrų žaidimų? Kur PS3 statistika? Gal ten tiek pat FPSų parduodama? Vienam žanre tarkim X'as pranašesnis ir viskas, nei vienas argumentas daugiau nesvarbus, nes CODas yra labiausiai parduodamas visų laikų žaidimas, o kiti žaidimai nesvarbūs. Išvada: Xboxo pultelis geresnis.

 

Sėkmės su tokiu mąstymu.

Redagavo tymbarkFM

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos