narkata

PlayStation 4 vs. XBOX One

  

241 narys prabalsavo

  1. 1. Kuria konsole žadate pirkti ?

    • PlayStation 4
    • Xbox One
    • Pirksiu abejas PS4 ir Xbone
    • Neapsisprendžiau dar
    • Per brangu
    • Pirksiu kai nulauš konsole PS4
    • Pirksiu kai nulauš konsole Xbone


Rekomenduojami pranešimai

dabar nieks nekalba apie nulauzimus nes toli iki to ir kam kalbet apie svaigimus. kalbam apie informacija kuria zinom ir turim ir apie tai kaip konsoles pristatytos. ka as matau is free-to-play zaidimu tai kad pratavimas isvis gali dingt kaip dalykas ..nes plius dar jei gautum idomiu zaidimu uz dyka ..o kelis kitus nusipirktum ..plius kad turetum visus neto fintus galimus.. o ka gausi is nulauzimo ..tikrai neto negausi jei isvis kada kas nulauz tai ..cia ne pc kad pasileidai offline ir tiek. cia butent kad viskas bus visiskai kitaip . bet aisku paverkim visi kas antram poste apie nulauzimus.

 

na va beda ta, kad pvz del xbox dar labai daug visokiu klaustuku. nes normaliai ir aiskiai nieko nera pasakyta apie naudotus zaidimus. (daug visokiu kalbu bet nieko konkreciai ir aiskiai)

o del free to play. ta su ms viskas aisku. turi gold zaidi kaip priklauso. o va del sony tai aisku tik, kad norint multiplayer tai turi psn+ pirktis. free to play paliekama developeriam spresti ar reikes psn+ ar ne.

o del nemokamu zaidimu dalinimo tai ms pasimoke is psn ir taip pat dalins...

kalbant del konsoliu kainos. tai xbox komplekte ieina kinect, ps4 komplekte netures eye kameros. va is to ir gaunas 100$ daugiau.

minusas tik tas, kad nori tu to kinect ar ne vistiek kito varianto pirkdamas neturi...

siaip tai pagrindinis ir visa zudantis sony akcentas buvo, kad galima zaisti offline ir used games.... visa kita daug maz panasu tarp konsoliu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va beda ta, kad pvz del xbox dar labai daug visokiu klaustuku. nes normaliai ir aiskiai nieko nera pasakyta apie naudotus zaidimus. (daug visokiu kalbu bet nieko konkreciai ir aiskiai)

o del free to play. ta su ms viskas aisku. turi gold zaidi kaip priklauso. o va del sony tai aisku tik, kad norint multiplayer tai turi psn+ pirktis. free to play paliekama developeriam spresti ar reikes psn+ ar ne.

o del nemokamu zaidimu dalinimo tai ms pasimoke is psn ir taip pat dalins...

kalbant del konsoliu kainos. tai xbox komplekte ieina kinect, ps4 komplekte netures eye kameros. va is to ir gaunas 100$ daugiau.

minusas tik tas, kad nori tu to kinect ar ne vistiek kito varianto pirkdamas neturi...

siaip tai pagrindinis ir visa zudantis sony akcentas buvo, kad galima zaisti offline ir used games.... visa kita daug maz panasu tarp konsoliu

 

 

Su tokia mastysena rmt man atrodo busi prie ms fanboy..., ir jei tau panasu TV TV TV i PLay play play tai gal eik jau pailsek, issimiegok.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tokia mastysena rmt man atrodo busi prie ms fanboy..., ir jei tau panasu TV TV TV i PLay play play tai gal eik jau pailsek, issimiegok.

 

va butent, kad visiem ir uzkliuvo tas tv tv tv...

po visko pasiziurim i konsoliu isleidimo diena iseinancius zaidimus ir matosi, kad abi konsoles turi tuos pacius zaidimus. plius kiekviena savo exlusive'us.

nesu as kazkoks fanboy. bet atsiboska skaityt kaip visi dziaugias ps4 nors realiai is visos parodos isimine tik pora fraziu, kad neprivalomas online ir naudoti zaidimai. visas sony pristatymas buvo

paremtas butent tuo.. nes realiai jie nieko geriau uz ms neparode

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tokia mastysena rmt man atrodo busi prie ms fanboy..., ir jei tau panasu TV TV TV i PLay play play tai gal eik jau pailsek, issimiegok.

 

Kodėl, jei žmogaus nuomonė apie konsoles yra kitokia iškart kišamas terminas "fanboy". Jau ne vienoj vietoj tokį dalyką pastebiu. Išmokstam civilizuotai diskutuot galu gale :sir:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va beda ta, kad pvz del xbox dar labai daug visokiu klaustuku. nes normaliai ir aiskiai nieko nera pasakyta apie naudotus zaidimus. (daug visokiu kalbu bet nieko konkreciai ir aiskiai)

o del free to play. ta su ms viskas aisku. turi gold zaidi kaip priklauso. o va del sony tai aisku tik, kad norint multiplayer tai turi psn+ pirktis. free to play paliekama developeriam spresti ar reikes psn+ ar ne.

o del nemokamu zaidimu dalinimo tai ms pasimoke is psn ir taip pat dalins...

kalbant del konsoliu kainos. tai xbox komplekte ieina kinect, ps4 komplekte netures eye kameros. va is to ir gaunas 100$ daugiau.

minusas tik tas, kad nori tu to kinect ar ne vistiek kito varianto pirkdamas neturi...

siaip tai pagrindinis ir visa zudantis sony akcentas buvo, kad galima zaisti offline ir used games.... visa kita daug maz panasu tarp konsoliu

 

Deja, bet PS Eye 2(ar kaip ji vadnsis dbr) kainuoja 69$ ar 59$... :)

 

va butent, kad visiem ir uzkliuvo tas tv tv tv...

po visko pasiziurim i konsoliu isleidimo diena iseinancius zaidimus ir matosi, kad abi konsoles turi tuos pacius zaidimus. plius kiekviena savo exlusive'us.

nesu as kazkoks fanboy. bet atsiboska skaityt kaip visi dziaugias ps4 nors realiai is visos parodos isimine tik pora fraziu, kad neprivalomas online ir naudoti zaidimai. visas sony pristatymas buvo

paremtas butent tuo.. nes realiai jie nieko geriau uz ms neparode

 

WirmiS, Sony tuom ir nugalejo, kad i ateinancia generacija nesusirose surakint pirkeju ir siulyti zaidimu licenzijas, o pilnas zaidimu kopijos su kuriom tu darai ka nori ir nesi priklausomas nuo savo internet provideriu :) O tu del exliusivu dar luktelk po TGS galesi kukuot kiek noresi :) exliuzyvu padauges desimtimis tikrai :)))

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai pasakyta.

Žmonės neįvertina tokių pliusų, kaip: nebereikia diskų, gali tavo žaidimais naudotis 10 žmonių (tiesiog parsisiųsti iš tavo game library) ir pan. Vien pastaroji savybė leidžia keletui žmonių susimesti ir pirkti vieną žaidimą.

 

 

 

Sent from my Galaxy Nexus

 

Kam pliusas, kam minusas, asmeniskai niekada neiskeisiu fizines kopijos i digital

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nelabai sutinku. Kiek žinau MS pirmas įvedė achievementus, o tik po to Sony nukopijavo įdėją. Xbox taip pat buvo pirmas su Live ir multiplayerio populiarinimu ant konsolių. Move yra kopija Nintendo sėkmės. Kinect išvis sakyčiau yra gan unikali technologija konsolėms. Taip kad dauguma tavo pateiktų Sony inovacijų visai nėra tokios originalios. Dabar kalbėti apie Xbox nesėkmę per anksti. Sufailino jie todėl, kad nemoka tinkamai PRinti savo prekės. Kolektyvas pas juos išvis kažkoks neorganizuotas. Į klausimus atsako kas kaip nori, dažnai skirtingai. Dėl savo neapdairumo dabar šūde maudosi. Sony net nereikėjo nieko daryt tik išeit ir pasakyt, kur MS padarė klaidą ir kad jie to nekartos = profit.

 

Kitu postu neskaiciau, prisipazinsiu, tai nezinau ar jau buvo pasakyta, bet:

 

Nuotrauka

 

Unikalumas verziasi per krastus :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oho stebiuos, kaip USA stovi antroje vietoje po Vokietijos. Maniau jog USA bus daugiausiai prabalsavusių už xbone, bet suklydau :)

 

Beje noriu prisipažinti, kad visą gyvenimą nuo PS1 laikų buvau ir esu PS fanboy'us :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašu, kad viskas per naktį pasikeitė radikaliai.

 

T.y. x1 tapo beveik lygu ps4 be visų drm.

 

Vėl pasirinkimas tapo neaiškus :-) :-)

 

 

 

Sent from my Galaxy Nexus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašu, kad viskas per naktį pasikeitė radikaliai.

 

T.y. x1 tapo beveik lygu ps4 be visų drm.

 

Vėl pasirinkimas tapo neaiškus :-) :-)

 

 

 

Sent from my Galaxy Nexus

 

Viskas visiem aisku, tik tau vienam ne. Cia seip sneki kad tik sneketi, ar seip nakties metu susapnavai? Saltini bent koki duok is kur cia trauki tokius vejus

 

P.S. Go home batonas you drunk :troll:

Redagavo sliopis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas visiem aisku, tik tau vienam ne. Cia seip sneki kad tik sneketi, ar seip nakties metu susapnavai? Saltini bent koki duok is kur cia trauki tokius vejus

 

P.S. Go home batonas you drunk :troll:

 

http://news.xbox.com/2013/06/update

 

As vistiek lieku prie ps4, £80 pigiau, neprivalomas kinect'aa ir galingesnis + persikelia mano profilis su trofejais. Daugiau man nieko nereikia, kazkuria diena priciupsiu X1, kai bus daugiau exclusives, tiek dabar isitikinau, ko anksciau tikrai nebuciau pirkes :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos