Rekomenduojami pranešimai

941253_462738263810883_66087422_n.jpg



Kūrėjas: Visual Concepts
Leidėjas: 2K Sports
Žaidimo variklis:
Žanras: Sporto
Režimai: SP / MP
Išleidimo data: Spalio 1d.
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Platformos: PS3 / PS4 / XBOX 360 / XBOX ONE
Puslapis:


Pristatomasis traileris


Reklama

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal Karalius ant viršelio, senai laikas jau. Tikiuosi daug naujovių ir pagrindinių klaidų ištaisymo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nice.LeBron'as ant NBA 2k14 viršelio.Šiaip gal ir ne staigmena.Na ir jeigu James'as sako, kad žaidimas bus geriausias, kurį matėm tai reikia tikėt :D .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, LeBronas sezono MVP, dabar žaidžia finale. Būtų naivu nesitikėti jo ant viršelio. Apie LeBrono video, tai juk reklama. Nesakysi, kad žaidimas bus š****. :D Aišku, tikėkimes gero gaminio.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man, kaip neturinčiam konsolės, labiausiai norėtųsi, kad pridėtų visas online galimybes ant pc, bet manau taip nebus, nes pre order kaina nuo xbox 360 ar ps3 lyginant su pc skiriasi vos ne pusiau.. Tenka nusivilti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, LeBronas sezono MVP, dabar žaidžia finale. Būtų naivu nesitikėti jo ant viršelio. Apie LeBrono video, tai juk reklama. Nesakysi, kad žaidimas bus š****. :D Aišku, tikėkimes gero gaminio.

 

O praeiti metai kuom skyrėsi Karaliui ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O praeiti metai kuom skyrėsi Karaliui ?

 

Praeitais metais buvo LeBronas. Tik ne vienas. Rose vis dar buvo labai populiarus po MVP sezono, o Durantas pagrindinis LeBrono konkurentas. Taip ir padarė. Šiemet tokios konkurencijos nebuvo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praeitais metais buvo LeBronas. Tik ne vienas. Rose vis dar buvo labai populiarus po MVP sezono, o Durantas pagrindinis LeBrono konkurentas. Taip ir padarė. Šiemet tokios konkurencijos nebuvo.

 

Nebuvo, bet ir praeitais metais dominavo. My mind was blown away kai sužinojau, kad ant 2k13 viršelio ne Karalius, o Durant, Rose ir Griffin (ką ten tas veikė tai neįsivaizduoju, nebent dėl marketingo), tai šiais metais nesitikėjau LeBrono ant viršelio, tačiau maloniai nesutebino 2K, well done.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu ar greitu metu parodys gameplay. O dėl visų klaidų ištaisymo nesijaudinkite, iki galo žaidimas nebus tobulas, nes tada nebūtų ką tobulinti kitais metais :D O jei ir kalbėti apie tobulinimus, manau pats metas tobulinti patį varikliuką žaidimo, mažiau animacijų ir daugiau dinamikos reikia, panašiai kaip naujose Fifa žaidimuose, pvz. dunkai, dabar jų neįmanoma sustabdyti, prasideda animacija ir viskas, "you are doomed", net koks nate robinsonas tau prieš nosį pašoks ir įdės per kokį lebroną, kaip per mažą vaiką, o visai norėtųsi, kad visgi būtų kažkokie susidūrimai ir kontaktai ore, kad bandantis dunkinti susidurtų ore su ginėju ir nukristų ar nepatogiai mėgintų užbaigti savo dėjimą, paprasčiau tariant- iššokus mažesniam žaidėjui į orą, tu jį galėtum "nuskinti" ir kad tas griūtų ant žemės paslikas. Paskui labai svarbu būtų pagerinti patį žaidėjo valdymą, nes jau kelis metus atrodo, kad 2k pasaulyje krepšinis yra žaidžiamas ant ledo, norisi, kad tų žaidėjų judesiai tokie būtų "tvirtesni", be jokių slidinėjimų. Na, žinoma tos visos susirėmimų animacijos irgi kartais erzina, nes žaidėjai kaip magnetas sulimpa ir neina atsiplėšti Nuotrauka Ir kas labiausiai mane erzina 2k žaidimuose, tai pasai ir fastbreak, nors ir įvedė pagaliau į 2k13 bounce pass galimybę, bet ji vistiek nebuvo tobula, daug pasų nueina kaip nors kvailai į priešininkų kojas arba duoda net ne tam žaidėjui kuriam norėjai duoti, o fastbreak prieš cpu išvis neįmanoma misija :D Na gal tik tiek tų mano svajonių, jų žinoma yra daugiau, bet ai, vistiek nieks neskaitys :D

Redagavo LFXiksas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu ar greitu metu parodys gameplay. O dėl visų klaidų ištaisymo nesijaudinkite, iki galo žaidimas nebus tobulas, nes tada nebūtų ką tobulinti kitais metais :D O jei ir kalbėti apie tobulinimus, manau pats metas tobulinti patį varikliuką žaidimo, mažiau animacijų ir daugiau dinamikos reikia, panašiai kaip naujose Fifa žaidimuose, pvz. dunkai, dabar jų neįmanoma sustabdyti, prasideda animacija ir viskas, "you are doomed", net koks nate robinsonas tau prieš nosį pašoks ir įdės per kokį lebroną, kaip per mažą vaiką, o visai norėtųsi, kad visgi būtų kažkokie susidūrimai ir kontaktai ore, kad bandantis dunkinti susidurtų ore su ginėju ir nukristų ar nepatogiai mėgintų užbaigti savo dėjimą, paprasčiau tariant- iššokus mažesniam žaidėjui į orą, tu jį galėtum "nuskinti" ir kad tas griūtų ant žemės paslikas. Paskui labai svarbu būtų pagerinti patį žaidėjo valdymą, nes jau kelis metus atrodo, kad 2k pasaulyje krepšinis yra žaidžiamas ant ledo, norisi, kad tų žaidėjų judesiai tokie būtų "tvirtesni", be jokių slidinėjimų. Na, žinoma tos visos susirėmimų animacijos irgi kartais erzina, nes žaidėjai kaip magnetas sulimpa ir neina atsiplėšti Nuotrauka Ir kas labiausiai mane erzina 2k žaidimuose, tai pasai ir fastbreak, nors ir įvedė pagaliau į 2k13 bounce pass galimybę, bet ji vistiek nebuvo tobula, daug pasų nueina kaip nors kvailai į priešininkų kojas arba duoda net ne tam žaidėjui kuriam norėjai duoti, o fastbreak prieš cpu išvis neįmanoma misija :D Na gal tik tiek tų mano svajonių, jų žinoma yra daugiau, bet ai, vistiek nieks neskaitys :D

 

Pamąstymai labai taiklūs ir geri. Man viskas su fastbreak yra gerai (tritaškius laidau, delioju, oop'us mėtau), bounce pass tai nelabai naudojamas man - jei atlieku netyčia tai smagu pažiūrėti (vieną kartą pavyko pro dviejų žaidėjų kojas bounce pass atlikti ir ataką užbaigta su poster dėjimu). Būtų tobulas žaidimas, jei padarytų taip kaip rašai su animacijom, susidurimais, dar galėtų panaikinti fizinių objektų susiliejimą (kamuolis kiauriai kojas, rankos kiaurai lentas) :notworthy:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau praeitais metais lbj galejo ant virselio det.O siaip noreciau my crew kad grazintu nes uzknis kai per 2k13 tik blacktope gali zaist su savo zaideju online,Kaip minejo kazkas kad fizika sutvarkytu nes ziauriai uzknis tie dejimai kai ta kuris ginas nustumia i sona kazkokia jega(star wars?) ir beabejones perdavimai turi buti sutvarkyti,nes atroda kad duodi passa atsidengusiam zmogui tai jis duod tam kur ginejas bun prieki atsistojes ir pasiruoses perimt kamuoli.Arba duodi perdavima visiskai laisvam gynejas toli bet vistiek kartais kazkaip staigiai atsiranda prie puolejo.Dar tas vadinamasis shot clock cheese

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai žmonės, gameplay jokio nerodė? :D

EDIT: Tik šitą radau, grafika nebloga, bet man čia per mažai Nuotrauka

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=46eZWwCuTZ8

Redagavo LFXiksas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos