scalman

XBox One naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Priezasciu del to gali buti daug, o kiek zinau, xbox OS padaryta nebe linux o Windows 8 pagrindu, tai galbut del to, tqip ir daro, nors tikrai keista.

Redagavo Vidmma

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

xbox_one_56834.jpg

cia is praeitu metu, kai leido grajus, toli  grazu ne ant dideliu ekranu :) paprasciausia priezastis - xbox one yra per silpnas, kad kazka nustebintu. Tai, kaip zmonems aiskinti, kad jie rodo kazkoki "next gena" jei ju nextgen atrodo prasciau uz curent gen? Reikia imti galingiausias VGA ir demonstruoti, kas is tiesu imanoma zaidimu rinkoje. 

 

 

Microsoft naudoja apgaules, papirkineja zaidimu kurejus, kad jie parodose nedemonstruotu zaidimu skirtu PS4, idomu, kad ir bendrai ms su sony papirkineja kurejus, kad jie apkarpytu, nukeltu PC zaidimus. Tai yra slykstu ir zema, vien todel nesinori remti tokiu dalyku.

 

Trumpai tariant, man konsoles yra mirusios su Xbox atsiradimu, nes iki tol nebuvo dirbtinio reguliavimo, zaidimai buvo pasiskirste vos ne pagal savo zanrus  platformose ir tobulejo nepriklausomai vienas nuo kito.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na bent jau aš šitą fiasko suprantu taip, kad žaidimai kol kas nėra dar gerai optimizuoti konsolei, todėl greičiausiai jiems techniškai ir programiškai paprasčiau Demo versiją parodoms sulipdyti būtent ant PC.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

piratas del piratavimo complain'us meta :trl: ,nenuostabu juk tai @scalman ir jis xbox temoj,kaip visada...

as visose temose zmogau ir skirsk complainus nuo sarkazmo. jei ka tai cia geri updeitai i xbox ateina. bet ne visiem suprantama, tai geriau suprast tiesiogiai aisku pazodziui. :genius:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

xbox_one_56834.jpg

cia is praeitu metu, kai leido grajus, toli  grazu ne ant dideliu ekranu :) paprasciausia priezastis - xbox one yra per silpnas, kad kazka nustebintu. Tai, kaip zmonems aiskinti, kad jie rodo kazkoki "next gena" jei ju nextgen atrodo prasciau uz curent gen? Reikia imti galingiausias VGA ir demonstruoti, kas is tiesu imanoma zaidimu rinkoje. 

 

 

Microsoft naudoja apgaules, papirkineja zaidimu kurejus, kad jie parodose nedemonstruotu zaidimu skirtu PS4, idomu, kad ir bendrai ms su sony papirkineja kurejus, kad jie apkarpytu, nukeltu PC zaidimus. Tai yra slykstu ir zema, vien todel nesinori remti tokiu dalyku.

 

Trumpai tariant, man konsoles yra mirusios su Xbox atsiradimu, nes iki tol nebuvo dirbtinio reguliavimo, zaidimai buvo pasiskirste vos ne pagal savo zanrus  platformose ir tobulejo nepriklausomai vienas nuo kito.

 

Tu cia vel gvildeni sena tema kad ps4 geriau us xbone, kad isvis konsoles shudas, kad naudotis galingesni hardware yra zema... jau simta kartu viskas apsneketa ir pyktasi tarp visu...

Kam isvis tu rasai xbox temoje koks lievas xbox? ar tu ji turi? ar tu nuogastauji kad ji nusipirkai? ar neturi ka veikt kad neturedamas nueini i random foruma ir bandai isreikst savo pikta nuome? kam? kad pakeistum cia esanciu kad jie nepikrtu xbox?

 

Jei del silpnumo: pilna priezasciu kurios gali tave paneigti: pvz kad pixeliu kiekis nera viskas, kad  optimizacija  ir teksturos gali geriau atrodyti net su mazesniu pixeliu kiekiu... Kad tas hardware skirtumas nera toks jau didelis...

Jei del kodel naudoja PC, gal jie nori apsidrausti kad kasnors neatsitiktu? Gal patogiau naudoti pc? Gal ant to vieno pc sujungtos kelios teliku sistemos ir vietoj 10 xox ONE jie naudoja pvz 5 o gal net 3 PC? ir taip daug patogiau? 

Jei del to kad konsoles nusivaziavo? Gal del to kad zmonem nebereikia complicated zaidimu, pats principas pirkt konsole kad tu nori isidrebt ant sofos ir nemaigut 30 mygtuku (kaip pvz per WoW) o tiesiog atsipalaiduot)

Gal pasukt galva reiktu vietoj reishkimo savo neigiamos nuomones, visad turetum pagalvot apie ivairius variantus o ne vienareiksmiskai uzsisest ant konsoliu, nors pats net neturi tos kuria peiki...

 

Viska ka as sakau yra tik mano nuomone ir sakau nepiktai, tiesiog sakau, kad visad reikia pazveglt is ivairiu pusiu ir tada tikrai neatrodo viskas taip neigiamai..

Redagavo Piruvatas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del to pc zaidimo leidimo per xbox stendus tai viskas ok jei ten anksyva zaidimo stadija ir jie nori tiesiog zaidima parodyt, nereiskia kad jis taip atrodys kai iseis, nes jau visi ir taip zino kad taip neatrodys bent jau xbox atveju :trl: . vis geriau kad parodo zaidima kad ir ant ko, negu jei o visai neparodytu. bet vistiek yra geresne konsole is dvieju uz sita , tai ..ja isgelbes tik zaidimai. kelis indie ten parode jau neblogus, bet dar mazai aisku. dar kaina turi but konkurencinga ir konsolei kuri perkama maziau ji turetu but mazesne, ko irgi nera. atrodo kitas MS zingsnis prisipirkt exclusivu teisiu i zaidimus , kad bent kazkaip pritraukt. vistik geriausia butu jei kaina sumazintu netiketai. pardavimai pasikeitu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Piruvatas

 

man atrodo didele neteisybe, kad PC zaidimu lygis jau buvo stabdomas su senomis konsolemis paskutinius 5-6 metus ir dabar tai tesiasi. MS ir Sony nachaliskumas skatinant savo konsoles  jau perzengia visas ribas. Jei nebutu sito reguliavimo, tai visi galetu dziaugtis ir rinktis tai kas jiems patinka. Tuopaciu stebetume daug spartesni progresa, nes nereiktu laukto kol skrudzai is ms ar sony pakankamai pasipelnys. 


MS xbox atsiradimas ir atnese sita trenda, nes kol dominavo sony su ps1, ps2, tol abi didziosios platformos tobulejo nepriklausomai viena nuo kitos, net pacius zaidimus suvokdavome, kad cia playstationo grajus, o cia PC.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Piruvatas

 

man atrodo didele neteisybe, kad PC zaidimu lygis jau buvo stabdomas su senomis konsolemis paskutinius 5-6 metus ir dabar tai tesiasi. MS ir Sony nachaliskumas skatinant savo konsoles  jau perzengia visas ribas. Jei nebutu sito reguliavimo, tai visi galetu dziaugtis ir rinktis tai kas jiems patinka. Tuopaciu stebetume daug spartesni progresa, nes nereiktu laukto kol skrudzai is ms ar sony pakankamai pasipelnys. 

MS xbox atsiradimas ir atnese sita trenda, nes kol dominavo sony su ps1, ps2, tol abi didziosios platformos tobulejo nepriklausomai viena nuo kitos, net pacius zaidimus suvokdavome, kad cia playstationo grajus, o cia PC.

Tai, kad x360 visiems devams buvo galingesnis ir lengvesnis zaidimu kurimams, tai nusnekejai bsk cia :D O del xone tai nesuprantu, kaip kurejai nesugeba padaryt 1080p 60 fps zaidimu kai konsole yra 10 kartu galingesne uz x360, kai forza horizon ejo 720p 30fps. Bet nemanau, kad tai didelis stabdis, jei butu noreja ta progresa spartitnti, tai seniausiai viskas butu pc only, su laiku prasimus abi konsoles ir tikrai nenusileis ir pc bent 5 metams, o tada kaip ir su last gen buvo jau prades tokius vidutines isvaizdos metyt visi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, netolimoje ateityje planuoju uzsisakyti Xbox One Sunset Overdrive Bundle is Italijos arba Vokietijos gamestop. Noreciau suzinoti ar nebus jokiu problemu bandant parsisiusti sia nemokamai prideta Sunset Overdrive zaidimo skaitmenine versija, nes girdejau XBL nepalaikanciuose salyse kyla ivairiu problemu su tais siuntimais ir pns. Be to, ar nereikes butinai tada registruoti savo XBL account prie Italijos arba Vokietijos? Aciu.

Redagavo dominykask

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, netolimoje ateityje planuoju uzsisakyti Xbox One Sunset Overdrive Bundle is Italijos arba Vokietijos gamestop. Noreciau suzinoti ar nebus jokiu problemu bandant parsisiusti sia nemokamai prideta Sunset Overdrive zaidimo skaitmenine versija, nes girdejau XBL nepalaikanciuose salyse kyla ivairiu problemu su tais siuntimais ir pns. Be to, ar nereikes butinai tada registruoti savo XBL account prie Italijos arba Vokietijos? Aciu.

 

 Viskas bus gerai, registruosi XBL prie bet kokios salies, pvz as prie anglu... koda digital versijai turetum gauti dezeje su siuntimu, taip kaip as gavau pirkdamas is gamesup is anglu, kai prikau xbox one su forza digital

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, kad x360 visiems devams buvo galingesnis ir lengvesnis zaidimu kurimams, tai nusnekejai bsk cia :D O del xone tai nesuprantu, kaip kurejai nesugeba padaryt 1080p 60 fps zaidimu kai konsole yra 10 kartu galingesne uz x360, kai forza horizon ejo 720p 30fps. Bet nemanau, kad tai didelis stabdis, jei butu noreja ta progresa spartitnti, tai seniausiai viskas butu pc only, su laiku prasimus abi konsoles ir tikrai nenusileis ir pc bent 5 metams, o tada kaip ir su last gen buvo jau prades tokius vidutines isvaizdos metyt visi.

 

 Na kiek zinau tai  Forza Motosport 5 buvo 1080p/60fps, o neuzilgo iseinantis Forza Horizon 2 bus 1080p/30fps, tai mano manymu visai neblogai, bent jau ant lenktyniniu simuliatoriu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Na kiek zinau tai  Forza Motosport 5 buvo 1080p/60fps, o neuzilgo iseinantis Forza Horizon 2 bus 1080p/30fps, tai mano manymu visai neblogai, bent jau ant lenktyniniu simuliatoriu.

As nesakau, kad kaskas blogai tik manau devams mazai laiko kad ta 1080p 60 fps sugebetu stabilu padaryti. Su laiku manau visi bus 1080p 60fps.

Redagavo Gipsiukas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Gipsiukas is kur tokia natura ieskoti kazkokiu paaiskinimu? Faktas, kad  x one jau yra per silpnas,  bado akis nors nepraejo ne metai nuo jo pasirodymo. Kurejai jau galvoja visokius pateisinimus, bando nukreipti tema nuo to, kad "next gen" konsoles nepajegios ne elementariam full HD ir 60+ FPS. Horizon 2  kuria paciu ms padalinys, tai sakyti, kad jie neturi galimybiu ispausti ka gali x one yra nelogiska..

 

Lenktyniu zaidime su 30 fps  tu turesi kadru perziura, matysi, kai aplinka keiciasi ne sklandziai, o karpytai, as pazaidziu Gran turismo 6 su ale 60 fps ir ten matosi kaip keicias kadrai, bet speju ten buna dideli frame dropai, nes kartais visai gerai sukasi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai faktas tas, kad diablo 3 turejo but 900p, bet microsoft nesutiko ir pasiunte savo zmoniu grupele pas diablo devus, tam, kad padetu suprasti naujos konsoles architektura ir lengviau galetu optimizuoti zaidima ir va rezultatas 1080p.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tai saunu, kad dar kazka ispesa. Bet beda, kad  full HD ir 60 fps jau yra keliu metu senumo standartas ir labai keista kai tokiu dalyku aplamai reikia "next gen" konsolei. Sutinku, kad pazengs developeriai, ateityje bus daugiau full HD 60fps graju, tik butu sazininga jei PC del to nekentetu, bet svieciasi, kad taip nebus, nes multiplatformiai zaidimai jau yra karpomi, kad nebutu didziulio skirtumo. Realiai ant PC jau galetu buti tikras next gen, o konsoles dziugintu curent genu issidrebus ant sofos ;)

Redagavo zirnis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos