scalman

XBox One naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Ne į temą
Jis sako kad turi, o tu sakai kad neturi, tai kuriuo reik tiketi? Ar zmogumi kuris sako kad turi (kuriuo nera pagrindo netiketi) Ar tavo nuojauta (kuri tik ir lieka nuojauta neaiski)? Nori pasakyti kad sitoje temoje reikia sneketi apie xbox gerai arba nieko? Taip nebus, tam ir yra temos kad diskutuoti, aptarti pliusus minusus ir t.t.

Raukiam tema nes paskui abu dar atostogu issius :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visu pirma, tai labai abejoju ar tas zmogus turi ta xbox one isvis,man ten panasiau buvo i gera sarkazmo doze norint eilini karta pasiept xbox turetojus.

antra, as po kol kas neturiu dar ps4,tai is lempos rasyt neigiamu komentaru nera tikslo.

ir seip man svarbiausia yra zaidimai o ne deze kuri juos paleidzia. visos kitos funkcijos eina tik i antra plana,bet tai nereiskia,jog as jom nesinaudoju.

 

zinau sita zmogu is kitu forumu ir zinau,kad jis uzkietejes ps fanas ir seip is konteksto matosi jo sarkazmas, bei meginimas pastumt.

tik niekaip nesuprantu kodel daugumai forumieciu,kurie linke i ps puse, vis uzkliuna tas xbox'as ? taigi loskit su savo uber super konsole ir pamirskit ta apipelijusi xbox one...

Man, pavydziui, dar labai svarbu yra tos "dezes" dizainas, bei viduriai. Kai ateina sveciu ir mato prie TV stovinti aparata - vistiek susidaro interjero ivaizdis. 

 

Kodel Cola vs. Pepsi, Android vs. iPhone, Windows PC vs. Mac, BMW vs. Mercedes, 3DS vs. Vita ir t.t.? Paprasta, nes abu dalykai yra vienoje rinkoje, abu dalykai yra naujoves ir jos domina, kiekviena yra pritaikyta tiem patiem vartotojam, t.y. siuo atveju - gamer'iam (hint: zaidimai) zinoma nepamirstant ir papildomu funkciju kaip TV (kurias visi, siaip, ignoruoja ir nieko apie jas nesako). Jeigu yra du daiktai skirti tam paciam vartotojui, tai vartotojas ir lygina, kuris pranasesnis, pliusai ir minusai ir t.t. O jeigu vienas ir yra pranasesnis, tai ir pabreziama kame jis pranasesnis. Niekuo tas xbox'as neuzkliuna, bet tau uzkliuna, kad du tos pacios rinkos produktai yra lyginami. Tai kaip, kad neizeisti tamstos, reiktu neskaityti technologiju naujienu, o jei butu palyginimas - nesidalinti informacija ar informacija perteikti sitaip:

 

X1 tema: Tomb Raider runs at 1080p, 30-45fps (30 avg), valio, gaunam tomb raider su normaliu fps!

PS4 tema: Tomb Raider runs at 1080p, 45-60fps (45avg), valio, gaunam tomb raider su geru fps!

X1 vs. PS4 tema: Valio, iseina tomb raider ant X1 ir PS4, bet palyginimo nerasysiu!

 

Kazkaip ne ta gala tau skauda. Zinoma, sutinku, kad X1 tema nera vieta karam, bet jei yra kritikos be palyginimu - kodel ji neturetu buti cia?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man patinka X1 dizainas labiau už PS4. Yra žmonių su bendra numone? Ne? Prašau būkit ;(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man, pavydziui, dar labai svarbu yra tos "dezes" dizainas, bei viduriai. Kai ateina sveciu ir mato prie TV stovinti aparata - vistiek susidaro interjero ivaizdis. 

 

Kodel Cola vs. Pepsi, Android vs. iPhone, Windows PC vs. Mac, BMW vs. Mercedes, 3DS vs. Vita ir t.t.? Paprasta, nes abu dalykai yra vienoje rinkoje, abu dalykai yra naujoves ir jos domina, kiekviena yra pritaikyta tiem patiem vartotojam, t.y. siuo atveju - gamer'iam (hint: zaidimai) zinoma nepamirstant ir papildomu funkciju kaip TV (kurias visi, siaip, ignoruoja ir nieko apie jas nesako). Jeigu yra du daiktai skirti tam paciam vartotojui, tai vartotojas ir lygina, kuris pranasesnis, pliusai ir minusai ir t.t. O jeigu vienas ir yra pranasesnis, tai ir pabreziama kame jis pranasesnis. Niekuo tas xbox'as neuzkliuna, bet tau uzkliuna, kad du tos pacios rinkos produktai yra lyginami. Tai kaip, kad neizeisti tamstos, reiktu neskaityti technologiju naujienu, o jei butu palyginimas - nesidalinti informacija ar informacija perteikti sitaip:

 

X1 tema: Tomb Raider runs at 1080p, 30-45fps (30 avg), valio, gaunam tomb raider su normaliu fps!

PS4 tema: Tomb Raider runs at 1080p, 45-60fps (45avg), valio, gaunam tomb raider su geru fps!

X1 vs. PS4 tema: Valio, iseina tomb raider ant X1 ir PS4, bet palyginimo nerasysiu!

 

Kazkaip ne ta gala tau skauda. Zinoma, sutinku, kad X1 tema nera vieta karam, bet jei yra kritikos be palyginimu - kodel ji neturetu buti cia?

jo gavai grazesni dizaina (skonio reikalas) ir dar dulkiu siurblio uzesi kartu.

yra skirta tema ivairiems lyginimams,butu lyginama ten,man tikrai neuzkliutu. tiesiog sakau, jog nera tvarkos cia...

del zaidimu, jei jau performance toks svarbus, tai reiktu pc tada rinktis o ne konsole.

last generation'e beveik visada zemesni fps turejot ir isgyvenot,taip pat isgyvensim ir mes dabar su xbox one.

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau cia aiskiai mano nuostabiojo dulkiu siurblio pavydi. Viskas su tavim aisku.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau cia aiskiai mano nuostabiojo dulkiu siurblio pavydi. Viskas su tavim aisku.

su tavim taip pat,tad nebespamink cia savo nesamoniu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas pagrindinis dashboard atnaujinimas planuojamas šį kovą. Atnaujinimas ištaisis keleta klaidų su Xbox Live servisu ir dar keleta sistemos pataisymų. Party-chat bus patobulintas taip pat. Anoniminis forumo narys taip pat teigia, kad MS išleist baltą koncoles versiją Spalį. 1TB X1 versija galbūt bus išleista po mėnesio nuo baltos X1 versijos - lapkritį. Dar va sklinda gandai, kad MS testuoja jau Xbox One versiją be Blu-ray driverio, bet dar neaišku ar bus išleista.

Balta xbox versija tikrai nuostabiai man asmeniškai atrodo.

Xbox_One_White_Color_Variation.jpgTaip pat ir TitanFall X1 versija:

 

AVDmdJz.png

 

http://www.theverge.com/2014/1/29/5359540/xbox-one-dashboard-update-white-console-release-date

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man asmeniskai, tai balta baisiai atrodo.

MS pries konsoles pristayma turejo planu ja isleisti be diskasukio ir su didesniu hdd,bet persigalvojo.

ir seip retas kuris pirktu be jo,nes naudoti zaidimai atkrenta,nuoma bei media paleidimas is disku...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tame ir problemos, kad per velai viska susipranta jie. Mato, kad pardavimai 1:2, svyla investuotojam sedynes ir sukasi. Siaip gerai, jei is tikro isleis pigesne versija ir be kinect'o (ir dar balta) tai pasiimsiu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebus versijos be kinecto,per daug viskas ten surista su juo... nebent kardinaliai visa dashborda keistu.

ir seip MS'o kaip ir koziris tas kinect...

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mano nuomonė apie One kad tai nieko gero nėra,lieku prie 360...

Pirmiausia todėl kad kaina yra milžiniška,butinas internetas,dizainas ir išvaida nekokia (nors man visada yra svarbiau kas vidui,bet maloniau kai stovi stilingas daiktas o ne batų dėže kaip minėjo kažkas iš forumiečių.),jam butinas kinnectas (tas kinnectas,kam toks didelis??)...

Taigi mano nuomone labai kritiška,gal kas nesupras bet visi turi nuomonės laisvę.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na mano nuomonė apie One kad tai nieko gero nėra,lieku prie 360...

Pirmiausia todėl kad kaina yra milžiniška,butinas internetas,dizainas ir išvaida nekokia (nors man visada yra svarbiau kas vidui,bet maloniau kai stovi stilingas daiktas o ne batų dėže kaip minėjo kažkas iš forumiečių.),jam butinas kinnectas (tas kinnectas,kam toks didelis??)...

Taigi mano nuomone labai kritiška,gal kas nesupras bet visi turi nuomonės laisvę.

Umm, internetas nebutinas, o Kinect didelis todėl, kad ten toks aparatas kurį mažesnį padaryt turbūt labai sunku. Čia tas pats kas stacionarų kompiuterį bandyti sutalpinti į PS4 dėžę. Tai tiek. Toks greitas pastebėjimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos