scalman

XBox One naujienos

Rekomenduojami pranešimai

@ Piruvatas.

Cia nevisai tie karai del rezoliucijos ir nepasitenkinimai kyla. O kyla pagrinde del to, kad MS ir vel meluoja, slepia informacija ir pan. MS netgi bando prikisti kad is serijos 720p vos ne geriau nei 1080p. Kai zmones klausia per twiteri kokia rezoliucija bus, tia jie atsako "You don't need to know". Nu sorry bitch, moku 500euru ir dar 100 daugiua nie ps4, tai gal as nenoreciau gauti "silpnesnes" grafiskai versijos nei konkurento.

 

Kita beda, kad kaip ir raso del atsisedimo toliau ir nieko nebesimatys. Ok FPS geimui tai tik, bet losiant RPG kur reikia nemazai skaityti ir po inventoriu knistis, statsus chekinti, tai tu sedi 1 metro atstumu, kitaip neiskaitysi.

 

Sekanti problema, o jeigu abu zaidimai bus 720p tiek ant ps4 ar bone, tai ant ps4 bus galima panaudoti didesni fps skaiciu arba ismelsti geresne grafikos kokybe, ne tik pixelius uzkelti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas kaip ir teisingai, kuo toliau sėdėsi tuo gražiau atrodys ir mažiau matysi. Pagrindinė problema, bent jau pagal mane, ne tame. Nerimauju dėl to, kad X1 jau dabar negali ištempti tokio seno COD variklio ant aukščiausios rezoliucijos. Juk tam varikliui kiek jau? Nuo pirmo Modern Warfare eina? O kas bus toliau su naujais varikliukais kaip Unreal Engine 4? Galbūt blogai optimizavo ar dar ką. Problema ne tame, kad vistiek atrodys beveik taip pat, o tame, kad viena konsolė pagal galią gali daugiau sau leisti ir nesvarbu kaip toli nuo TV tu sėdėsi, fakto tai nekeičia. Aš pvz. sėdžiu ~1m atstumu nuo monitoriaus ir aš gerai matau skirtumą tarp 720p ir 1080p.

 

Na bet ziurint koks tavo monitorius jei mazas atstumas bet monitorius didelis gal ir bus kiek pastebimas skirtumas, jei telikas normalus o atstumas vidutinis, nebus realaus skirtumo...

Del varikliuku ir minimaliai mazesniu spec, panasios abejones ir man kartais kyla tokio nerimo - kad jau jei perki brangu daikta tai reik gaut geresni varianta, tik va klausimas kiek realiai tai jausis. Hardware tikrai nera labai prastesnis xbon, o kai kur net diskutuojama kad panaudojus serverius ir t.t. xbone gal net geresni bus rezultatai uz ps4.

 

Galu gale kokia mano nuomone, kad realus skirtumas yra tikrai labai mazas, o tai kad visa internetine spauda kovoja, tik gerins situacija, nes ir ms ir sony vis atnaujins ir vis labiau optimizuos softa ir kaipnors kitaip viska gerins.

 

man asmeniskai skirtumas kuris lemia yra tas kad kinect daugiau zaidimu, titanfall bus ant xbone, be to bus galima external HDD pasijungt nes kaip jau matyt vitos truks ilgainiui... be to viltis kad xbox daugiau su media bus galima pakvailiot, gal net sugalvot kaip pasijungt koki netflix ar hulu (dar neisivaizduoju kaip ta padaryt, , jungtis intika per amerikos serverius, pirkt subscription, nu nzn bet pasidomet tikrai reikes vien del idomumo)

 

@ Piruvatas.

Cia nevisai tie karai del rezoliucijos ir nepasitenkinimai kyla. O kyla pagrinde del to, kad MS ir vel meluoja, slepia informacija ir pan. MS netgi bando prikisti kad is serijos 720p vos ne geriau nei 1080p. Kai zmones klausia per twiteri kokia rezoliucija bus, tia jie atsako "You don't need to know". Nu sorry bitch, moku 500euru ir dar 100 daugiua nie ps4, tai gal as nenoreciau gauti "silpnesnes" grafiskai versijos nei konkurento.

 

Kita beda, kad kaip ir raso del atsisedimo toliau ir nieko nebesimatys. Ok FPS geimui tai tik, bet losiant RPG kur reikia nemazai skaityti ir po inventoriu knistis, statsus chekinti, tai tu sedi 1 metro atstumu, kitaip neiskaitysi.

 

Sekanti problema, o jeigu abu zaidimai bus 720p tiek ant ps4 ar bone, tai ant ps4 bus galima panaudoti didesni fps skaiciu arba ismelsti geresne grafikos kokybe, ne tik pixelius uzkelti.

 

 

Yra tiesos, ir kaip ir rasiau ir man tokios abejones kartais kyla. Vis delto nemanau kad cia kasnors "melavo", kad pasipelnytu ir apgaudineja ms visus. Visas ishleidimas konsoliu yra didelis zaidimas, tarp kompaniju kurios viena kita netiesiogiai smeizia, ir kartais manau kad net papirkineja puslapiu redaktorius, nes kai kurie straipsniai buna taip sudergia viena ar kita puse kad net juokinga skaityti...

Pats nedasakymas del rezoliuciju arba velesnis pasakymas, nera slepimas specialus, tai taktinis neatskleidimas informacijos... Juk per visus metus abi kompanijos po truputi pranesdavo vis daugiau info po trupineli vis, ir ziuredavo kaip visi reaguos, tik kuriai pasiseka gera reakcija gaut, pradeda smeizt kita puse kaip ana neturi tu funkciju kaip harware prastesnis, arba kaip watchdogs bus ant delay, kaip kas maziau exclusives turi...

cia iki be galo gali but..

 

Esme ka noriu pasakyt kad mano asmenine nuomone dauguma siu hardo skirtumu yra minimalus, ir ilgainius karas tesis, ir softas bus updatintas ir optimizuotas vis geriau.. o siuo metu reiktu manau rinktis ta kas labiau prie sirdies - hardcore gaming - ps4 , casual gaming (su ne prastesniu o gal ir geresniu game line-up, kinectais ir teliko integracijom su ivairia media - xbone.. na bent jau as taip manau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, teko šiandien užsukt į baituką, sakė, kad xbox one jie turės jau išleidimo dieną!

 

gero savaitgalio.

 

 

 

 

p.s. Xbox one turi geresni ekskliuzyvu kurie iseina isleidziant konsole lineup!

Redagavo Vidmma

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

p.s. Xbox one turi geresni ekskliuzyvu kurie iseina isleidziant konsole lineup!

 

Isvardink tuos geresnius ekskliuzyvus...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isvardink tuos geresnius ekskliuzyvus...

 

cia jau skonio reikalas ir kaip zinia del jo nesigincijama.

 

kvaila butu manyti,jog xbox one toks silpnas,kad net cod'o nepatraukia normaliai. paprasciausia neoptimizuotas zaidimas (kaip ir kai kurie kiti),devai neturejo sdk atitinkanciu tikrus spec. ir leading platform vis dar current gen konsoles. next gen zaidimus losim dar tik po kurio laiko,dabar bus tik siek tiek paupgreidintos x360/ps3 versijos dauguma atveju.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia jau skonio reikalas ir kaip zinia del jo nesigincijama.

 

kvaila butu manyti,jog xbox one toks silpnas,kad net cod'o nepatraukia normaliai. paprasciausia neoptimizuotas zaidimas (kaip ir kai kurie kiti),devai neturejo sdk atitinkanciu tikrus spec. ir leading platform vis dar current gen konsoles. next gen zaidimus losim dar tik po kurio laiko,dabar bus tik siek tiek paupgreidintos x360/ps3 versijos dauguma atveju.

 

Taip irankiai patobules ir matysim tiek vienos, tiek kitos platformos zaidimus einancius sklandziau. Bet ka siuo metu 1080p vs 720p parodo. Ogi parodo, kad permetus porta nuo PC versijos ant konsoliu matom tokius rezultatus. Plius kai XBone dar 10% GPU yra rezervavesis savo kinektui. Ziurint internete kad ir nuo PC HD7770 vs HD7850 (kas butu +/- atitikmuo), rezultatai taip pat rodo 40-70% skirtuma fps kiekyje laikant zaidime tuos pacius nustatymus.

 

Dar vienas labai svarbus momentas yra, kad beveik niekada multiplatformu zaidimai, nelenda i low-level koda, nes tai padaro zaidima nesuderinama su kitom platformom, praktiskai reikia kurti "kelias atskiras versijas".

Zinoma, kad kai lendama i low leveli kaip Ryse ar Forza, tai matom kazka graziau. Anyway manau kai irankiai istobules ir jeigu COD ar BF4 butu leistas po kokiu 2-3 metu, tai rezultate butu

XBONE - 900p 60fps su high seetings.

PS4 - 1080p 60fps su high seetings.

 

Bet kad ir kaip bebutu, is dangaus jegos xbonui nepripusi :) Naivu butu tiketis, dedant gerokai silpnesne VGA, gauti tuos pacius rezultatus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo, kai palaus xone, tai daugelio rasanciu kalbos pasikeis :) Bet seip abi konsoles geros ir ju zaidimai su laiku atrodys vis geriau, pvz man ir current gen grafika pakankamai gera, o apie next gen kalbant tai isvis seile tysta ir nesvarbu ar Ps4 turesiu ar X1.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek tam baituke kainuos xbone, as jau is shopto prorderines bet idomu ar permokejau

 

Beje, cia tiem kurie snekejo kaip MS apgaudineja ir koks sony geras. PS4 nebus DLNA, mp3, isvis nebus jokios medios kurios nereikes pirkti is netflix ar kur kitur, nebus jokio usb storage, o db jau zinom kad kai zaidomai po30-40 gb, nekazkiek ju sutalpinsim, beje be update nebus net bluray (o kaip visi pyko kai ms pasake kad jiem reikes interneto pradzioj), ir visa tai paaiskejo likus menesiui iki isleidimo... taip kad jei kas mano kad kazkuri puse blogesne tai klystat, visa tai tik marketingas...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek tam baituke kainuos xbone, as jau is shopto prorderines bet idomu ar permokejau

 

Beje, cia tiem kurie snekejo kaip MS apgaudineja ir koks sony geras. PS4 nebus DLNA, mp3, isvis nebus jokios medios kurios nereikes pirkti is netflix ar kur kitur, nebus jokio usb storage, o db jau zinom kad kai zaidomai po30-40 gb, nekazkiek ju sutalpinsim, beje be update nebus net bluray (o kaip visi pyko kai ms pasake kad jiem reikes interneto pradzioj), ir visa tai paaiskejo likus menesiui iki isleidimo... taip kad jei kas mano kad kazkuri puse blogesne tai klystat, visa tai tik marketingas...

 

Ne į temą

Cool story, bet tam yra atskira tema: http://www.playmanija.lt/forumas/t40773/playstation-4-vs-xbox-one/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O buvo paskelbta, kad į išorinį HDD būtent žaidimus, o ne paprastus media failus galima bus įrašinėti?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O buvo paskelbta, kad į išorinį HDD būtent žaidimus, o ne paprastus media failus galima bus įrašinėti?

 

Taip. pirmoje pastraipoje rasoma.

 

http://www.extremetech.com/gaming/169598-the-great-ps4-vs-xbox-one-storage-debate-is-500gb-really-enough-for-new-games

 

Cituoju: "Right now, the Xbox One has promised to allow external drives for game installation, while the PS4 flatly doesn’t."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

stabdom arklius biski :stare: ..cia ne VS. tema, versus tema yra kita tai tenai su visais "tas geriau uz ana ,o anas turi ta ..."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos