scalman

XBox One naujienos

Rekomenduojami pranešimai

tipo headseto garsas eina per tv ? o zaidimo tada per kur ? :nsure: esme kad vieni kamera ideda kiti headseta.

dar MS paskelbe kad kinect bus super saugus naujas ir nepasijungs jis prie pc taigi jokiu ten stuff nepadarys jau niekas. ir kurejam griezti reikalavimai bus del kinect naudojimo ,kad tik nepaliktu atviru duru hackeriam. o pc tinkantis kinect 2.0 bus leidziamas atskirai. aisku jie ten tik nauja laida prilituos ir tiek.. :trl:

 

Garsas eis lygiai taip pat kaip ir PS3 Eye, voice chatas ir žaidimo garsas abu per TV, o jei nori dar turbūt ir galimybė bus, kad atomatiškai pritildys žaidimą jei kas tuo metu kalbės. Simple as that!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Konsoles Reputation sistema steves kaip elgiesi online ir kaip losi ir kokia REp turesi, pagal tai visus isskaidys i matchus. kad nesimaisytu netinkami zmones.. nes juk pats idomiausias dalykas zaisti online tik su tokiais paciais kaip as ir niekuo kitu .. :npoker: rasistai los su rasistais , freekai su freekais..ir t.t :melvin: ..noobai su noobais :spiderp:

 

Xbox One’s online Reputation system has been detailed in an interview with Microsoft’s senior product manager Mike Lavin, who has explained that player ratings will determine who gets match-made with who, and why it has been created to encourage people to communicate openly, rather than hide away in parties away from the racism and bigotry.

 

Speaking with OXM, Lavin began, “There’s a lot of folks, a lot of our core consumers who just want to basically kick back and stay in touch with some of their old college buddies.

 

“That’s cool, and Party Chat today and our Party system is leaps and bounds ahead of competitors, from the standpoint of just being able to isolate yourself and cross-game chat. But the problem we see is that this fragments voice communication within games. It’s very difficult, because if you’re isolated in Party Chat, you’re leaving everybody else behind.”

 

Lavin added, “What we’re looking at doing is creating a very robust system around reputation and match-making. If people are in your friends list, we’re not touching that, we’re just making it easier for you to come together. It’s really the anonymous side of things where we’re making these investments. Ultimately if there’s a few per cent of our population that are causing the rest of the population to have a miserable time, we should be able to identify those folks.”

 

Although the actual inner workings of the system are yet to be unveiled, Lavin added that there will be rewards and penalties for sportsmanship and griefing equally, and that your reputation will bracket you with similar players.

 

When asked if this might lead to an ‘evil’ side to Xbox Live, where all the bigots and dicks are bandied together, Lavin replied, “I didn’t say that. Some people might like to play with people that are similar to them. I would not necessarily want to play with those folks.”

 

He also added that there is no way a group of people could conspire to tarnish your reputation deliberately, forcing you to the realms of Xbox Live hell.

atsargiai ten reiks su ta rep..nes kokia rep susirinksi su tokia hebra ir tusinsies..kaip kokiam rpg :genius:

 

Reputation lvl : offline :megusta:

 

biciukas isejo..

Nuotrauka

..i jo vieta atejo

Nuotrauka

The woman in charge of Windows is poised to lead up all Microsoft's hardware division – including Xbox.

 

Julie Larson-Green is in pole position to lead hardware engineering, a role that Don Mattrick was previously favourite for, reports Bloomberg.

 

It could mean there will be no direct replacement for Mattrick at Microsoft.

 

As well as Xbox, Green will also lead up Microsoft's Surface tablets.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš šiandien skaičiau, kad Balmeris pats laikinai perims vadžias nes yra susirūpinęs šio padalinio veikla :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

„Microsoft“ paskelbė, kad internetas bus reikalingas tik vieną kartą – pradinio kompiuterio įjungimo metu.

 

„Po vienkartinio naujos „Xbox One“ sistemos suderinimo bus galima žaisti žaidimus, esančius bet kokiuose diskuose, be jokio reikalavimo pakartotinai jungtis prie interneto. Atšaukiamas prisijungimo kiekvieną parą reikalavimas, „Xbox One“ galėsite gabentis su savimi bet kur ir žaisti žaidimus lygiai taip, kaip ir su „Xbox 360“, - rašoma „Microsoft“ pareiškime.

 

 

Be to, panaikintas žaidimų dalijimosi ribojimas – skirtingai nei buvo skelbiama anksčiau (kad tik žaidimo leidėjas gali suteikti teisę perleisti žaidimą kitam žmogui, greičiausiai – už kokį nors mokestį), „Xbox One“ žaidimais bus galima dalintis taip pat paprastai, kaip „Xbox 360“ žaidimais. Papildomų kliūčių žaidimų perpardavimui ar skolinimui nebus sudaroma. Iš interneto atsisiųsti žaidimai veiks lygiai taip pat, nepriklausomai nuo to, ar žaidimo metu internetas bus įjungtas.

 

 

 

čia tiem, kas nemoka paskaityt naujienų ir nusipeza nesamones, apie seniai panaikintą DRM ir Net-Con'ą.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogau pavelavai 1 ar 2 savaites :whistling:

 

tiesiog matau kad forume ir visai neseniai kaušai vis dar plepa apie drm'ą ir interneto ryšį, kai jis seniausiai atšauktas, tai geriau dabar už-paste'insiu negu jie toliau šnekės nesamones. gal pamatys.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Meh, vis vien geriau imti PS4, jei renkies konsolę.

 

kekvienas turi savo nuomonę :)

aš tai už x-vienas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kekvienas turi savo nuomonę :)

aš tai už x-vienas

 

O kuo jis tau geresnis? Nematau jo pranašumų, todėl taip ir sakau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kuo jis tau geresnis? Nematau jo pranašumų, todėl taip ir sakau.

 

Included kinect (aišku dėl to jis brangesnis už PS4)

 

Forza motorsport, Halo.

 

Ir šiaip software atžvilgiu, microsoft padarys tikrai geriau, o jei reikės, tai ir ne tik software. Pamatysit :)

 

baigiam kara.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Pirma isbandyk ta ju software poto spresk. Db nei konsole ciupinejes nei pulta. Nei ps4 nei xbone software gyvai nemates ir nenarses jame, o jau sakai kad kaskas geriau :herp: Del zaidimu nk nesakau kiekvienas turi savo skoni, bet issireiskimas del software kaskaip primena man fanboyzma, nes teigti kad kaskas yra geriau uz kaska, net nemates normaliai ir pats neismegines. Tai vadinama durnizmu
Redagavo sliopis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tik neto reikes visiem tiem zaidimam kurie palaikys cloud ir jo aisku reikes butinai.kurejai sugalvojo kad dali funkciju reikia ten perkelt. be neto tikrai nepazaisi forzos ar kad ir watch dogu,tas irgi naudos cloud. na ir aisku dauguma kitu zaidima to reikalaus. ir jeigu tu jau esi pasijunges online , ka visi dabar ir taip daro, tai koks skirtumas butu tas online checkas ar jo nebutu,mes net nezinotume pvz kad tai yra jei nepaskelbtu jo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Pirma isbandyk ta ju software poto spresk. Db nei konsole ciupinejes nei pulta. Nei ps4 nei xbone software gyvai nemates ir nenarses jame, o jau sakai kad kaskas geriau :herp: Del zaidimu nk nesakau kiekvienas turi savo skoni, bet issireiskimas del software kaskaip primena man fanboyzma, nes teigti kad kaskas yra geriau uz kaska, net nemates normaliai ir pats neismegines. Tai vadinama durnizmu

 

Ir čia tu trolini. Nereikia būti genijumi, kad suprastum, jog software kompanija, kuri turi sukaupusi milžinišką patirtį (bei didžiąją pasaulio rinkos dalį), išnaudos tą savo patirtį ir tęs geriausias tradicijas (jei jau naujosios su DRM - nepasiteisino). O tas sąvokas apie durnizmus - pasilik sau.

 

--

 

Dar dideliu pliusu Xbox One (labiau Xbox 360; bet akivaizdu, kad Xbox One tęs šias tradicijas) laikau Windows Live paslaugą. T.y. viskas integruota: win OS, WP, skydrive, paštas, xbox, skype ir t.t. Tai vėlgi yra iš tos paties SW serijos.

 

Eiliniam žaidimų mėgėjui - tai turbūt joks pliusas. Jau matome, kad žaidėjai renkasi pagal "iops per buck" ar kitais principais.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir čia tu trolini. Nereikia būti genijumi, kad suprastum, jog software kompanija, kuri turi sukaupusi milžinišką patirtį (bei didžiąją pasaulio rinkos dalį), išnaudos tą savo patirtį ir tęs geriausias tradicijas (jei jau naujosios su DRM - nepasiteisino). O tas sąvokas apie durnizmus - pasilik sau.

 

--

 

Dar dideliu pliusu Xbox One (labiau Xbox 360; bet akivaizdu, kad Xbox One tęs šias tradicijas) laikau Windows Live paslaugą. T.y. viskas integruota: win OS, WP, skydrive, paštas, xbox, skype ir t.t. Tai vėlgi yra iš tos paties SW serijos.

 

Eiliniam žaidimų mėgėjui - tai turbūt joks pliusas. Jau matome, kad žaidėjai renkasi pagal "iops per buck" ar kitais principais.

 

Butent, Live paslauga liuksiškai integruota.

 

Galėsiu daugiau apie xbox one pranešti iš Gamescom, kuri įvyks Rugpj. 22-25d, Kiolne.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos