scalman

XBox One naujienos

Rekomenduojami pranešimai

Blyn koks sh. Vienintelis geimas kuris sudomino tai Quantum Break, nu dar Forza bet ir tas i f4 labai jau panasus. Dar gal kiek Ryse bet kazko per dagu QTE :/ Visa kita, tai tik 3rd paty geimai kur bus ir ant kitu konsoliu, arba viena shooteriai.

Ar kas matet 1st party RPG koki geima (apart witcherio nes jis ir nat pc ir ant ps4 bus). Ne. Vel tas pats per ta pati, shooteria arba casual shudukai :(

Kazkaip nepastebajau koks launch lainupas (Ryse, f4 ir kas dar ??).

 

DR3 sakė launch title

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DR3 gameplay gerulis, plius dar tas fighting kur i mortal kombat panasus patiko.

 

Man tai tas Killer Instinct labai jau priminė Street Fighter 4, negu Mortal Kombat.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man tikrai patiko MS e3 dalis, nesu nei loveris nei hateris, turiu ir ps3 ps2 ir xbox 360 bet naujos kartos prasme xbox one patiko labiau:

 

aišku prie to stipriai prisidėjo ištikimumas ekskliuzyvams Halo, Forza, ir šiaip Microsoft'as visada padaro geresnę sofware, ir MS studio geimai - tikrai puikūs.

 

Per tetą kuri gyvena US užsipre-orderinau Day One ed. o dabar teliko laukti išleidimo, kuris įvyks lapkritį :)

 

 

hateriai duskit.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palinkesiu tik sekmes ir ziurek, kad nereiktu gailetis :))

 

dėkui, šiaip ir ps4 planuoju įsigyt, bet kažkaip pirmiausiai norisi xbox'o.

Nesakau kad sony nemoka padaryt software, bet ms šiuo atžvilgiu - profai.

 

O gailėtis nemanau, jog teks, nes vien USA kiek bus parduoda xbox one'ų, tai sudarys nemažą kiekį, kaip ir 360.

 

Tas pats bairis buvo ir su 360, visi sakė, kad nesamonė, kaip ir dabar, bet yra populiariausia žaidimų konsolė po šiai dienai xbox360

Redagavo Vidmma

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas pats bairis buvo ir su 360, visi sakė, kad nesamonė, kaip ir dabar, bet yra populiariausia žaidimų konsolė po šiai dienai xbox360

 

Ironiška, bet X360 pagal pardavimus paskutinėj vietoj nors rinkoj yra metais ilgiau ir paleistas buvo su 100 dolerių mažesne kaina negu PS3. Tiek iš to tavo populiarumo Redagavo GYNGA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ironiška, bet X360 pagal pardavimus paskutinėj vietoj nors rinkoj yra metais ilgiau ir paleistas buvo su 100 dolerių mažesne kaina negu PS3. Tiek iš to tavo populiarumo

 

Pagrįsk.

Pagal: http://en.wikipedia.org/wiki/Console_wars#Worldwide_sales_figures_6 matome šiuos faktus:

 

Worldwide sales figures

 

Wii – 99.84 million as of 31 March 2013[8]

PlayStation 3 – 70 million as of 4 November 2012[53] (IDC January 2013 estimate: "about 77 million")[54][55]

Xbox 360 – 74.94 million as of 31 December 2012[56]

Atmetus Wii kaip šiek tiek neadekvatų konkurentą, gauname Xbox 360 pirmoje vietoje ir PS3 - paskutinėje.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hateriai duskit.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TIFrTNfgN5o#!

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XlkZNNaYBro#!

 

Bite me. Negirdziu taves per visus tuos zaidimus, kuriuos nemokamai is draugu pasiskolinsiu.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=0rJDn0jRnUQ

 

Busiu saziningas, pastumsim ir ant kitos puses mazdaug:>

 

Tas pats bairis buvo ir su 360, visi sakė, kad nesamonė, kaip ir dabar, bet yra populiariausia žaidimų konsolė po šiai dienai xbox360

 

http://www.ign.com/articles/2013/01/10/report-ps3-surpasses-xbox-360s-worldwide-shipped-total

Ir konsole isejusi metais anksciau. Man atrodo logikos skyle su 'populiarumo' savoka.

 

Pagrįsk.Pagal: http://en.wikipedia.org/wiki/Console_wars#Worldwide_sales_figures_6 matome šiuos faktus:Atmetus Wii kaip šiek tiek neadekvatų konkurentą, gauname Xbox 360 pirmoje vietoje ir PS3 - paskutinėje.

 

Ign article above ^

Ir nebent per menesi xboxas pardave 2m konsoliu, kuo as abejociau, nes gruodzio gale kaledos jau pasibaigusios, tai tavo link'as taip pat irodo, kad x'as paskutineje vietoje.

 

Units sold Worldwide: 77.2 million (as of April 18, 2013) <-- X360

Tai nori pasakyti, kad Sony bus pardave maziau nei 200k konsoliu per 2.5men (est. 77m Jan 2013)?

 

EDIT:

Ps3 Vasaris 2013 - 263K (Data from Macquarie Capital analyst)

Ps3 Kovas 2013 - 211K

 

Taigi laukiu pagrindimo, kad ~77.5m yra maziau uz 77.2m

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau ar kas buvo idejas, bet...NuotraukaMicrosoft Store Achievements

Xbox One Preorder 0

Ensure that the most powerful console ever made will be delivered to you on day one. :lol2:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Per tetą kuri gyvena US užsipre-orderinau Day One ed. o dabar teliko laukti išleidimo, kuris įvyks lapkritį :)

 

Zaidimus irgi per teta pirksi?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas pats bairis buvo ir su 360, visi sakė, kad nesamonė, kaip ir dabar, bet yra populiariausia žaidimų konsolė po šiai dienai xbox360

 

Tiksliau, populiariausia tarp piratų, nors US, EU ir JP rinkose atsilieka nuo PS3. Dar taipogi galima pridėti RRoD problemą, dėl kurios kilstelėjo pardavimų skaičiai. Tokia ir poopuliariausia...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man tikrai patiko MS e3 dalis, nesu nei loveris nei hateris, turiu ir ps3 ps2 ir xbox 360 bet naujos kartos prasme xbox one patiko labiau:

 

aišku prie to stipriai prisidėjo ištikimumas ekskliuzyvams Halo, Forza, ir šiaip Microsoft'as visada padaro geresnę sofware, ir MS studio geimai - tikrai puikūs.

 

Per tetą kuri gyvena US užsipre-orderinau Day One ed. o dabar teliko laukti išleidimo, kuris įvyks lapkritį :)

 

 

hateriai duskit.

 

Nebesvaik, X360 pasirinkau nes jis man buvo labiau prie širdies, bet PS4 palyginus su Xone........

 

Xbox one - Internetas būtinas, negalimi naudoti žaidimai. Pvz aš vežiuosi Xbox'a pas kokį pusbratkį ir jo telikas nėra arti neto tai aš turėsių vidurį geimo išjungti jį ir tempt prie interneto kabelio? Taip kad ne heiteriai čia, tiesiog faktai kalba už savę.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiksliau, populiariausia tarp piratų, nors US, EU ir JP rinkose atsilieka nuo PS3. Dar taipogi galima pridėti RRoD problemą, dėl kurios kilstelėjo pardavimų skaičiai. Tokia ir poopuliariausia...

 

US rinkoje tikrai neatsilieka, net pirmauja, jau gal koki 50 savaičių iš eilės ten. Redagavo Vinsanty

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos