scalman

E3 2013

Rekomenduojami pranešimai

EA nieko nelauke jau paskelbe savo konfo diena ir laika.

 

EA has spilled details of its pre-E3 2013 conference in Los Angeles. With next-gen on the horizon you can bet this is going to be a barn-burner.

 

The company made its announcement over on its official site, and confirmed it the conference would kick off at 1pm PDT on June 10.

ko laukiam is EA. na o ko dar galima laukt is ju, aisku Fifa ir BF4 ..kas cia dar ..ai kazkas naujo nuo Bioware, na bendrai daug maz viskas naudos Frostbite engine vienaip ar kitaip. turetu but grazu. :megusta:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug idomiau kad next genu versijas parodytu jau tada. o del EA tai noretusi Mirros Edge 2. aisku svajoneses kur nors :melvin: .aisku naujas NFS laukia ..vruuum :devil:

ir na kaip del ME4 ..gal jau laikas. Dragons Age naujo irgi. viskas ant naujo Frostbite suksis kai bite, ant PC bent jau ir nextu.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs gal juokaujat? Naujas Mass Effect žaidimas buvo pradėtas tik kurti prieš pusę metų, tikrai nieko neparodys dar, nebent per VGA. O manau, kad Dragon Age šiek tiek gameplay parodys, platformas, bei data.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ups..my mistake kai kas isejo ne taip kaip turejo ... :genius:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kiekvieno atskiram konfe tai aisku pamatysim viska jau. asmeniskai Sony E3 konfai "valdo" paskutinius 2 metus jau. bent jau pataiko i esme kas tikrai idomu zmogui kuris pasima konsole tiesiog palost kazka.o su PS4 tai ir per save Sony perlipo .sukure konsole kurejam dabar konkreciam ir su ju paciu pagalba. na kas gali but geriau. PC kurejai tai na nagus turi kramtyt kaip ten optimizuot tuos zaidimus skirtingiem draiveriam ir skirtingom gpu tehnologijom,kaip tuos 20% esamu gpu isnaudot o uz likusius mes mokam siaip uz ora juk. o cia viskas ant delno tik kurk..respect.. :thumbsup4: turetu but ispudingas E3 siemet tikrai. :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

EA tai turbūt sudomintu tik BF4

Ubisoft daugiau turi ką pasiūlyti šiais metais negu EA

 

O šiaip manau Sony tikrai pasirodys gerai per E3 konferencijoj

Tikrai laukiu to E3

 

Nors įdomu bus pasižiūrėti ką Sony priešininkai parodys, bet manau Sony tikrai gerai pasirodys kaip ir 2 praeiti E3 konferencijos

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

scalman neseki naujienu, kad varikliukas Frostbite jau zinok nebeidomus niekam.. dabar visi Laukia zaidimu su Unreal 4 varikliu. visais laikais Unreal pateikdavo nauju grafikos suoliu..

 

Dauguma next gen naudos Unreal 4 varikli pagrinde kol vel kas sukurs ka nors naujo..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats neseki matyt.idomus yra zaidimai. O naujas frostbite yra naujas kaip ir naujas unreal ar naujas pagerintas cryen o kur dar square naujas engine bei Kojimos fox engine. Del unreal kol kas jokio gameplay nebuvo tai anksti kazka sakyt.crytekai sake kad ju engine gali ir daugiau.tai reikia pirma gerai pasidomet. Bet ne enginai zaidimus daro gerais o kurejai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

scalman neseki naujienu, kad varikliukas Frostbite jau zinok nebeidomus niekam.. dabar visi Laukia zaidimu su Unreal 4 varikliu. visais laikais Unreal pateikdavo nauju grafikos suoliu..

 

Dauguma next gen naudos Unreal 4 varikli pagrinde kol vel kas sukurs ka nors naujo..

 

fanboy detected.

buvo parodytas unreal 4 man atrodo praeitais metais prieš E3, ar po, ar net per, bet kad ten vien CGI buvo, kaip ir square su final fantasy, kaip ir visi kiti galima sakyti. realiai kol kas dice parodė kas bus ant next gen, laukiam xbox anonso ir speju pamatysime nauja activision engine in action.

unreal 3 niekad nebuvo geriausias variklis, nu gerai gal 2006 - 2008 metais ir tai tik kai žaidimus darė Epic. yra super atrodantis žaidimai ant unreal nuo epic ir yra pusiaufabrikai nuo kitų. tas pats ir su frostbite, kai daro dice lyg viskas puiku, kai daro kiti tai išeina patis žinote kas.

 

aišku dar nereikia nurašyti id software engine ir išviso dabar kiekviena kompanija turi savo engine ir visi jie atrodo puikiai, technologijos nestovi vietoje. naughty dog engine, quantic dream ir t.t...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai va taip ..Nintendo neturi mum nieko naujo pasakyt ..ate :yuno:

 

Nintendo to skip E3 2013 press conference

 

Nintendo president Satoru Iwata statement

 

At E3 this year, we are not planning to launch new hardware, and our main activity at E3 will be to announce and have people experience our software. Many people are certainly very interested in learning more about the Wii U titles that we are going to announce. We will use E3 as an ideal opportunity to talk in detail mainly about the Wii U titles that we are going to launch this year, and we also plan to make it possible for visitors to try the games immediately. As a brand new challenge, we are working to establish a new presentation style for E3.

 

First, we decided not to host a large-scale presentation targeted at everyone in the international audience where we announce new information as we did in the past.

 

Instead, at the E3 show this year, we are planning to host a few smaller events that are specifically focused on our software lineup for the U.S. market. There will be one closed event for American distributors, and we will hold another closed hands-on experience event, for mainly the Western gaming media. Also, I did not speak at last year’s presentation, and I am not planning to speak at these events at the E3 show this year either. Apart from these exclusive events for visitors, we are continuing to investigate ways to deliver information about our games directly to our home audience around the time of E3. We will share more information about them once they have officially been decided.

 

nintendo.co.jp

kai nintendo bande kazka daryt E3 ,gavosi:

Nuotrauka

 

:megusta:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nintendo pasidavė nes žino kad per konferencijas bus didžiausias dėmesys į SONY ir Microsoft

Microsoft aišku kaip visuomet parodys ką nors naujo ir paskui šnekės pievas kaip visuomet būna, bet pasižiūrėt bus įdomu ką parodys Microsoft

Bet mano nuomonė kad Sony stipriai pasirodys negu Microsoft

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nes MS daug demesio skyre pernai ir dabar dar daugiau skirs socialiazavimuisi su Kinect ir kamerom ir su visokiais filmu ir kitais app. na va ta puse ju manes visai nedomina.nes kol kas valdyt viska noriu su knopkem kad ir judesiu pagalba . Nintendo rodo pastoviai savo Direct konfus ,tai per juos jau matyt viska parode.Xbox gali tapt labiau "bobisku" manau. jau nebe hardcore gaming machine for shooters only bus. ir xbox tures limitu savo na pirma su mokamu XBLA kuris ir liks toks aisku ir antra kad nelabai draugiski su Indie kurejais.nors gal tai pasikeis i gera puse. padauges Kinect zaidimu mamom ir vaikuciam..yay :rolleyes:

bet galu gale mes ziuresim i zaidimu pristatymus ir ieskosim tame grafikos ir viso kito gerio ka galima rasti taigi bus gerai.

Sony ima stipriai free to play zaidimus kaip matosi. draugaus su PC geimeriais. ka xbox i tai atsakys...free to pay .. :lied:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sony patvirtino savo konferencijos laiką:

June 10th at 6PM PST

 

Lietuvos laiku:

Birželio 11 d., 04:00

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos