Fisherman

Koks Lietuvos žaidėjų/playmanų amžius

  

172 nariai prabalsavo

  1. 1. Koks jūsų amžius?

    • iki 16
      39
    • 17-26
      98
    • 27-36
      31
    • 37-46
      2
    • 47-56
      0
    • 56 ir daugiau
      2


Rekomenduojami pranešimai

22, kaip ir daugelis pradėjau su zilitonu, dabar užsiimu su PS3 ir tikrai nesiruošiu sustot

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

32. tai kaip supratau iš temos mes tik su scalman'tu virš tracoko forume :)

geiminu nuo kokių 5-6. ar tuo metu žaidimų buvo? o kaip gi. Alley Cat'as, Digger'is, kompai, atsiprašau, skaičiavimo mašinos tuo metu buvo nedidelio buto dydžio :) 

po to zilitonai. PC. Nuo '06 metų konsolės PS2->PS3->PS4 :)

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man 17. Pradėjau žaisti kažkur nuo 8-9 metų. Tai buvo PS1 ir Crash Bash žaidimas. Kai prisimenu, kaip mes su draugu žaisdavom, kokios emocijos tada būdavo, tai uch... geri prisiminai užeina. :) Žaisdavau tik pas draugus, nes pats neturėjau nei konsolės, nei gero kompo. Net Safari Biatlono nepaleisdavo. Tada, kokių 12 metų nusipirkau PS2. Prisirašiau gal 70 žaidimų, o perėjau tik kokius 10. :D Po metų labai užsimaniau pereiti GTA IV ir dėl jo nusipirkau Xbox 360. Juo įvairius žaidimus, daugiausia BC2 ir BF3, lošiau apie tris metus. Na, ir 2013 metų kovą dėl BF3 nusipirkau gaming PC, tad dabar su juo ir sėdžiu. Dar turiu Xbox'ą, bet visiškai nenaudoju.

 

Kažkaip susidomėjimas žaidimais dar nemažas, bet žaisti noras silpnėja. Nelabai kas vilioja, visus man patikusius SP perėjau, o iš MP nelabai kas betraukia.

Redagavo TukkaSi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man 27 pradejau zaisti  nuo segas aisku pries tai buvo zilitonas su draugais  bet geriusi prisminmai ir aisku su ps1     ir  resident evil 3 ps1

zaidavom naktimis su draugais   :)   su laiku aisku pasikete zadimu skonis mp  viskai ne domina

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@T0shis atrodo yra dar keli "senukai"  :trl:  bet svarbu kaip jautiesi ir ...ar mergos myli o ne kiek metu  :yea:

geiminu nuo zx spectrum 48k ruskeliu versijos ir po to lietuviskos "Santakos" analogo ir zaidimus krovem is kaseciu. telikai mirdavo nuo ju konkreciai. pirma programavimo kalba kuria ir domejaus siek tiek nes reikejo ir mokykloj buvo aisku "Basic". budavo easy parasyt paprastas programas savo zx spectrumui su ja.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@T0shis atrodo yra dar keli "senukai"  :trl:  

 

 

 29m, tuoj isipaisysiu i kluba  :hi:

 

 tik kad as veliau pradejau, trumpai su ziliton o rimciau sudomino nuo 386 laiku. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai dar prisimenu,kad pirma kart apskritai zaidima zaidziau prie PC (berods tai buvo Amiga kompiuteris,kuris man atrodo pas kaimyna dar ir dabar kazkur ant auksto palepeje metosi),is didelio flopiko,tas zaidimas buvo su masinom,berods Lotus ar kazkas panasaus :D

Redagavo FUZA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man 30, forume gal tai jau ir daug, bet tarp draugų pas mane tai įprastas amžius. Lineage 2 kai žaidžiau tai pas mus "Constant party" buvo vienas lietuvis 56 metų :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu jau cia taip apie amziu snekant,tai man jau 31 :D zinau dar viena kedainieti cia forume,tai jam jau irgi virs 30,tik db galvoju koks jo nickas nes kazkaip jis cia retokai beapsilanko,aaaa inpeace berods :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemazai ir bendraamziu ziuriu cia yra :D man 29m. Tikrai dar ilgai kompinsiu ir geiminsiu bei lankysiuos PLM :D.

I don't give a shit kiek tu metu, svarbu smagu gyvent ir plius zaidimu yra tokiu geru, kad tiesiog nuodeme ju neisbandyti! :D

Redagavo ReiKaz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Good, ne as vienas matau vaikysteje "uzstriges". Man 35. Perskaiciau visa tema, uzpludo silti prisiminimai, deja, kurie tik ir liks prisiminimais siame gyvenime. Pradejau nuo tada, kai tik atsirado pirmieji zaidimai, t.y. nuo kaseciu. Vieni pas kitus vaiksciojome, zaideme. Tu laiku "petis i peti" mp nieks neatstos. Zhiliton, sega mega drive, kompiuterinese eilese stovejimas n valandu, kad uz is tevu iskaulytus pinigus galetum 15 minuciu pazaisti ..... Bent jau laukimas malonus budavo - vien ziurejimas, kaip kiti losia teikdavo malonuma... (matomai del to dabar pries miega ne tv paziuriu, o Twitch.com :D)

Pirmas doom'as, carmagedonnas, quake, commandos isbandyti pas drauga ant pc, ilgas laukimas, kada vel bus galima isbandyti .... Ech ...

 

PS: keista, bet niekas nepaminejo is "seniu", apie nacionalinius tu laiku zilitono joysticku lauzimo ypatumus :D. Nebudavo pas Jus taip? Pas mus tai gan placiai buvo paplites sis reiskinys: zhilitone kiek pamenu "save" funkcijos nebudavo ir kai koki zaidima praeini labai toli ir mirsti, budavo tokia keista pykcio ir nevilties kombincija, ko pasekoje tie trapus pigus joystikai luzdavo, laidai trukdavo :D. Aisku, po 10 minuciu jau tu sedi su pavogtu is tevo lituokliu ir kruopciai tvarkai - Kad tik veiktu ! O vakare savo pilos gauni, mat su lituokliu laidus sulytavus, ateidavo eile ir plastmases sujungti/sulituoti :D

Redagavo nobelis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

17 ir dabar jaučiuosi kaip koks darželinukas  :poker:

Redagavo FHIGH

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man 32 ziliton laikus nepamiršiu niekados nes kiekvienas žaidimas buvo savitas originalus, o dabar nieks žaidimo story nebežaidžia tik multiplayeri

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

22m. Kaip ir dauguma pirma nuo zilitono, tik vat žaidimus pamenu tik kaip ten jie žaidžiasi ir kokio tipo, pavadinimai kažkaip neišlikę. Toliau sekė Sega, PS1 tada perėjau ant PC, ir taip gavosi kad PS2 praleidau ir peršokau ant PS3. Dabar žaidžiu labai mažai, užeina laiko tarpai kada nesinori nieko žaisti, nebent labai minimaliai, bet esu įsitikinęs kad pagausiu kabliuką ir vėl žaisiu viską iš eilės, kaip kad ir pernai taip buvo :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos