Sleepyfan

Infamous: Second Son

Rekomenduojami pranešimai

Kad daug galiu bus tai jega, bet man idomu kaip tai tilps gamepad'e. Pamenu jau Infamous2 sunkiai ten tilpo. Reikdavo persijungineti eigoje tarp ju. Kas is esmes man neitin patogu buvo. Dar man tokia nuojauta yra, kad bus siurprizas kazkoks serijos fanams. Gal kaipnors isvysime Coul'a....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet man idomu kaip tai tilps gamepad'e. Pamenu jau Infamous2 sunkiai ten tilpo. Reikdavo persijungineti eigoje tarp ju. Kas is esmes man neitin patogu buvo. 

nemanau ,atsimink kad dabar yra dar ir touchpad ant DS4

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kol kas toks pirmas tikras next gen mano poziuriu sitas. efektu ir supergaliu fiesta bus , kas lose praeitas dalis tai nesamoniu apie energy bar neklaus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne visi čia tokie vunderkindai, kad būtų lošę visas infamous dalis. Yra ir kurie nei vienos nelošė,ir iš trailer ar gameplay nesimato apie gyvybes nieko. Aš tai ne ekstrasensas kad nuspėčiau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau. Silpnoka, mano galva, šita kolekcinė pakuotė. Jokios papildomos vertės man neprideda jokie ženkliukai, kepuraitės, kolekcinės monetos, butelių atidarytuvai ir pan. Švarkelis žaidimo dėžutei - meh, nors idėja super. Visa tai už maždaug 90 eurų. Ehem... nu taip. Gal kam nors tai ir patinka, nieko blogo čia nematau, bet jei asmeniškai pats tokią nusipirkčiau, tikriausiai jausčiausi lyg apgautas. Aš vertinu, jei komplektacijoje būna knyga su žaidimo menininkų darbais, pilnas muzikos takelis, bonus DVD su kadrais apie tai, kaip žaidimas buvo kuriamas ir aukštos kokybės skulpturėlė. Pridėtinė vertė - kažkas tokio ką aš gaunu papildomai ir tas daiktas mane sugražina į žaidimo pasaulį kai aš jo nežaidžiu. Juk galų gale kolekcinė pakuotė turi padaryti įspūdį - OHO, o ne atrodyti kaip maišas pilnas senų daiktų, kurių, trakim, nebereikia viresniam broliui.

 

10327142585_8466df7f18_b.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gametrailers preview su nauju video footage ir viskas HD čia

 

Na o man šis žaidimas laukiamiausias. Tai priežastis kodėl taip anksti pirkau ps4. 

Pažėjus į video nesigailiu nei kiek. Vienintelė serija man, kurią mielai pereinu kelis kartus, dėl tos blogio gėrio sistemos. Iš visų dalių surinkęs platinum, čia bus ne išimtis. 

Apie graphics patyliu :) Must own :)

Redagavo LmbS

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hands-On playstation blog'e naujas. Dalis, kurios 'idomesnes' - pa'bold'inau, kad nebutinai viska skaityti ;)

 

Delsin Rowe strolls down a shadowy length of docks with ample confidence. Caches of illegal drugs have been hidden among the houseboats moored there, which is a disagreeable notion to our super-powered, rough-around-the-edges hero.

But with eye-searing neon and seething smoke at his disposal, Delsin has little to fear from the drug peddlers peppering him with gunfire. Bullets ricochet off the flashing neon light around his head as he flinches — they’re more an annoyance than a danger. As he leaps into the air to greet his enemies, powers flaring to life, he can destroy them or subdue them. And that’s up to the player.

12479094754_f952f57313_z.jpg

Choice has always played a vital role in the inFAMOUS series, and inFAMOUS Second Son is no exception. Amidst all the open-world action that developer Sucker Punch has set in its own Seattle, Delsin can enter combat as a careful hero or a ruthless force. These methods of play not only affect how each battle scene is approached, but how Delsin’s powers manifest themselves.

Smoke and neon, the two powers Sucker Punch has revealed so far, can cater to either play style. Players unconcerned with the lives of civilians can wreak havoc without fear, weaponising the environment to destroy enemy APCs, or plunging into the ground to unleash devastating shockwaves that don’t differentiate between enemy DUP agents and innocent bystanders.

12478768283_393326bfc9_z.jpg

But Second Son also empowers heroic players in this digital playground. Players can modify Delsin’s basic neon blast with a slow-motion aim that highlights an enemy’s leg, tangling them in glowing binds. Subdued, they’re no longer a threat to Delsin, but they needn’t lose their lives to his super-human barrage.

When Delsin gets in close to stunned enemies, small prompts on screen allow players to choose between executing and subduing their targets. With one button press, Delsin can vaporize an enemy soldier in a flash of glittering light, or leave him struggling on the ground with a battered ego.

Like past inFAMOUS games, these choices dramatically alter the way players perceive each scene. Crowded tunnels teeming with civilians may be a challenging test of patience and skill, or a gleeful shooting gallery. Regardless of a player’s preference, Delsin’s powers encourage both styles of play. Even traversal skills like the smoke-fuelled dash can be turned into a lethal attack or an exercise in restraint.

12478613655_0525752514_z.jpg

But the choices presented to Delsin don’t all erupt in the heat of combat. When he catches up with the hot-headed Conduit known as Fetch, Delsin can take her under his wing and redeem her, or encourage her violent tendencies and corrupt her. These choices not only alter the course of the narrative, but change the mission sets presented to players afterwards.

With so much power at his fingertips, Delsin can save a lot of lives in inFAMOUS Second Son… or he can leave a long trail of bodies. Ultimately, that choice is up to the player when Second Son launches for PS4 on 21st March.

12479093964_4d6a12b2d5_z.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau. Silpnoka, mano galva, šita kolekcinė pakuotė. Jokios papildomos vertės man neprideda jokie ženkliukai, kepuraitės, kolekcinės monetos, butelių atidarytuvai ir pan. Švarkelis žaidimo dėžutei - meh, nors idėja super. Visa tai už maždaug 90 eurų. Ehem... nu taip. Gal kam nors tai ir patinka, nieko blogo čia nematau, bet jei asmeniškai pats tokią nusipirkčiau, tikriausiai jausčiausi lyg apgautas. Aš vertinu, jei komplektacijoje būna knyga su žaidimo menininkų darbais, pilnas muzikos takelis, bonus DVD su kadrais apie tai, kaip žaidimas buvo kuriamas ir aukštos kokybės skulpturėlė. Pridėtinė vertė - kažkas tokio ką aš gaunu papildomai ir tas daiktas mane sugražina į žaidimo pasaulį kai aš jo nežaidžiu. Juk galų gale kolekcinė pakuotė turi padaryti įspūdį - OHO, o ne atrodyti kaip maišas pilnas senų daiktų, kurių, trakim, nebereikia viresniam broliui.

 

 

Normali ta pakuotė, kitiems tos figūrėlės nepatinka, o labiau mėgsta kažką kito ką mato žaidime, bet gali turėti ir realiame pasaulyje, kaip pantalonai per catherine ar kaip šita koža kurią vilki pagrindinis veikėjas. Taip dvd gal ir būtų fun, bet muzikinis takelis? neher jis reikalingas, kiek procentų išvis cd dar naudoja žmonių? Tad normali ta pakuotė, kuri kaip ir sakei sugrąžina į žaidimo pasaulį,  nes tu matai tuos daiktus kuriuos matei žaidime. Ne kiekvieno skoniui, bet ne kiekvieno skoniui ir figūrėlės su žaidimo garso cd.
Redagavo Thetruth

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Normali ta pakuotė, kitiems tos figūrėlės nepatinka, o labiau mėgsta kažką kito ką mato žaidime, bet gali turėti ir realiame pasaulyje, kaip pantalonai per catherine ar kaip šita koža kurią vilki pagrindinis veikėjas. Taip dvd gal ir būtų fun, bet muzikinis takelis? neher jis reikalingas, kiek procentų išvis cd dar naudoja žmonių? Tad normali ta pakuotė, kuri kaip ir sakei sugrąžina į žaidimo pasaulį,  nes tu matai tuos daiktus kuriuos matei žaidime. Ne kiekvieno skoniui, bet ne kiekvieno skoniui ir figūrėlės su žaidimo garso cd.

 

Sutinku, pakuote tikrai nebloga. Beje tas cd tai nzn nereikalingas bent jau man, na vieno game noreciau turet tai Forza Horizon, nes ziauriai geras buvo ir tikrai nuostabia atmosfera sukure lenktyniu zaidimui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
inFamous: Second Son Vid Discusses Great Power, Great Responsibility

Here’s a new vid for inFamous: Second Son, in which developer Sucker Punch discusses the various powers available to players, as well as the consequences of your actions.

“Choice has always played a vital role in the inFamous series, and inFamous: Second Son is no exception,” says the blurb. “Amidst all the open-world action that developer Sucker Punch has set in its own Seattle, Delsin can enter combat as a careful hero or a ruthless force. These methods of play not only affect how each battle scene is approached, but how Delsin's powers manifest themselves.”

inFamous: Second Son hits PlayStation 4 on March 21st.

 

Video Link'as ir source: http://www.viddler.com/v/87076d38?secret=66661819

 

Tikrai verta paziureti. Per nezinia koki player'i ten, tai negaliu embeddint. Bet patys kurejai papasakoja daugiau apie siuo metu pristatytas dvi galias ir sako, kad ju bus daugiau, bet cia patiem zaidejam jas surasti/atrasti reikes, kai zaidimas jau isejes bus :)

Redagavo Tii

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.