Rekomenduojami pranešimai

Net mazesnis nei Prologue. Viena salis (Indija), 11 trasu ir 10 automobiliu. Bus ir visi game mode bei bus galima surinkti platina. Be to, visi ateinantys nemokami update'ai (lietus/sniegas, photomode, replay ir free cars dlc) bus prideti ir prie PS+ Edition versijos. 

Geros naujienos :grt: labai smalsu tik kada tas update bus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Abejoju ar greit  :D Kazkaip pradeda atrodyti, kad net ne apkrauti serveriai yra didzioji problema. Pats zaidimo kodas gali tureti problemu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai ne zaidimo kode problema, galiu 100% garantuot kad ten su arba su ju serveriu problema, arba zaidime yra bugas ir su ateinanciu update tikiuosi kad viska sutvarkis, ir tikiuosi kad update bus greit nes challenges ir leaderbordai totaliai gryba pjauna, jau vien pagal zaidime esanti trophy galima pasakyt kad esme ne kode ar regione - AND SO IT BEGINS! SEND A CHALLENGE TO ANOTHER PLAYER - ULTRA RARE 0.3%, cia yra vienas is lengviausiu zaidimo trophy, o ji gavo tik keli zmones


+ pas mane yra digital versija ir dar labai vangiai veikia multiplayer, labai retas atvejis kad pajungtu I serveri

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta trophy turi tik keli, nes Challenges buvo deaktivuotas. Priezastis - per didele apkrova serveriams. Net nezinau kas vyksta su siuo zaidimu. PS+ versijos irgi nebus greit, visgi 3-4 mln aktyviu ps+ subscriber'iu yra vien tik ant ps4. Isisvaizduokit kas ivyks net jei trecdalis ju isbandis sia versija ... 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai cia zaideju kalte ar kureju?! :) kodel mes turime moketi uz zaidima palyginus nepigiai ir negalime juo megautis 100% ? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D  Gal blogai formuluoju sakinius, bet jokiu budu neginu kureju. Jiems dar pasiseke, kad cia naujas ip ir prie zaidimo pavadinimo nebuvo pridetas Gran Turismo (kaip buvo planuota is pradziu), tada serijos gerbejai butu sukele audra, kazka panasaus i BF4 atveju. Dabar jie dar palyginti sausi sioje situacijoje. Pats asmeniskai nesu susidures su tiek online problemu dar niekada per mano gaming'o metus. Net Battlefield starto metu veikdavo nors 5-6 dienas is 7. Cia susimove Evo juodai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

svarbu buvo pritraukt kuo daugiau pirkeju o dabar jau antra savaite visiems ta pati raso facebook'e kad dirba ir bando sutvarkyt, pirmoj eilej susitvarkytu serverius o tik paskui kurtu dlc :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakels serverius platina lengva turesim, Zadimas toks lengvokas pasirode, bijau kad greit uzmarstin nueis pas mane. Seip kaip pusiau arkada tai visai vykes.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakels serverius platina lengva turesim, Zadimas toks lengvokas pasirode, bijau kad greit uzmarstin nueis pas mane. Seip kaip pusiau arkada tai visai vykes.

būna man ir sunkių momentų lenktynėse, reikia kantrybę lavint man :D multiplayer labai prastai veikia man, retai pasijungia, būna artefaktų mp lenktyniaujant- priešininko mašina ne važiavo o teleportavosi visas lenktynes, grynai kaip per pt silent hills kai matai tolo Lisa, ir ji staigiai ir kiaurai tave perskrodžia :D Vakar geras bajeris- time event važiuojant pradėjo kitų užsieniečių face off chalenges daryt tam tikrose atkarpose, pvz driftą gerint score, kitoj atkarpoj vidutinį greičio laiką gerint ir t.t., buvo fun. Paskui nebeužėjo tokių face offų :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad zaidejai nepadetu zaidimo I sali tai kurejai turetu DLC daryt su papildomais eventais ir zinoma trofejais

Namokamus, kaip GT6. Ir tas puikiai veikia, kai kurie nauji yventai net labai pavyke. Apie pacio zaidimo tobulinima irgi pamirst nereiktu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad zaidejai nepadetu zaidimo I sali tai kurejai turetu DLC daryt su papildomais eventais ir zinoma trofejais

Keliais puslapiais atgal keleta kartu yra pacituotas pic'as su Evolution studijos planais su DLC. Bus taip - trasos nemokamos visiems, event'ai (kuriu per visa laikotarpi gausim daugiau nei 150), auto ir liveries jau bus tik season pass savininkams. Pirmieji DLC turetu prasideti lapkriti ir taip testis iki kitu metu liepos. Iki kaledu gausim oru kaita (lietus ir sniegas), photomode ir replay mode, kurie bus nemokami visiems. 

Zinoma sie planai buvo dar pries nelemta zaidimo starta ir dabar neaisku, kiek zmoniu is komandos dirba su dlc ir kiek taiso dabartine verktina situacija. 

Radau ir ta pic'a.

15188270161_f631d9a95b_z.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butu smagu kad tuos eventus detu I TOUR kalendoriu ir padarytu papildomus trophy tarkim surinkt visas zvaigzdutes tokiuose ir tokiuose event'uose arba tam tikra ju skaiciu, nes realiai perejau tour net nepabandes kai kuriu eventu, pvz TOUR karjera man buvo per daug lengva, nors vaziavau su megiamom masinom o ne paciom geriausiom pagal rekomendacija, na cia aisku maziausia problema bet norejosi kazko tokio prie ko galima butu ilgiau pasedet o ne nuo 30 driver levelio keltis repeat'inant single events arba tour events ir renkant ACCOLADES (badges) kad uzsikelt iki 50lvl, cia tik mano nuomone kiekvienas gali galvot kitaip del tour events skaiciaus :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidimas nuostabus ir kartais vos ne fotorealistiskai atrodantis (ipatingai Cileje), nepaisant AA trukumo.

driveclub_20141021231s0sfj.jpgdriveclub_20141019203xgsxo.jpg

driveclub_20141021203wysuy.jpg

 

Taciau 16 dienu po ir vis dar gaunu tokias error zinutes

driveclub_20141026120c5sby.jpg

 

Dar pridejus, kad iki siol Challenges neprieinami, face-off's megsta sumaisyti drift'o taskus su vidutiniu greiciu ir vis dar streikuojancias lenteles ... Evo susimove juodai, ne serveriai kalti o tiesiog zaidimu yra bug'as, kurio nepastebejo, kurejai. Nemanau, kad dar pirksiu Evo zaidima starto metu.

Pridesiu ir tai, kad jei yra nepatenkintu zaidimu, Sony labai lengvai sio zaidimo atveju dalina refund'us.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos