narkata

PlayStation 4 (bendra tema įvairiems klausimams)

Rekomenduojami pranešimai

nu karmackas perejo i oculus toks biciukas jei zinai ten doom ir quake ir aplamai fps krikstatevis..tai jis kalbejo vienam interviu kad teoriskai fps turi dalintis pusiau. nes vietoj vieno vaizdo i monitoriu ten tures vaizda rodyt dviejuose ekranuose vienu metu. tai arba reza mazint reikia arba fps mazdaug per puse krenta.

na hebra losia su tuo oculus senesniu dev modeliu. tai ne su reikliais zaidimais lygtais eina ten pritaikius. velgi tas dalykas kad nematai realiai savo ranku kai jas judini tai gaunas biski toks atskirtas galvos judesys kuri tavo smegenys ten keistai kazkaip supranta ir na gali ir galva suktis ir bloga buna zmonem.. :trl:

ta oculus kad ir dabar gali isigyt ,na dev modeli ver1. arba ver2 .kuris realiai neina ne su vienu zaidimu siai dienai. visus reikia paciam perdarinet arba pasimt draivus kitu perdarytus kiekvienam zaidimui atskirai. siaip indie daugiausia dabar kazka daro tam oculus. na visokie siaubo indie zaidimukai fps dazniausia. nes tik first person view  ir turi prasmes tokiam dalykui.

 

o ka sony parode per e3 tai ganetinai ispudingai su morpheus. smegenys geriau viska priima kai tu matai savo rankas tame vr kad jas valdai kilnoji ir pan tai lengviau orentuotis erdvej. tam padeda move lazdeles ir ten jos ne siaip sau sviecia tie ju burbulai, ir ps4 pultelis ne siaip sau sviecia . visa tas sviesas gaudo ps4 kamera butent. morpheus irgi turi svieseliu is priekio ir is galo todel tavo judesius galva pilnai sugaudo net ir jeigu atsisuksi nugara.

su oculus kad tik nebutu kad galutinis variantas bus labai reiklus pc specam tam kad pilnai veiktu kaip nori kurejai , nes ten hebra kalba kad apie jokius 30 fps ne kalbos but negali. jiem tai kas jiem gerai ant bet kokio galingumo pc ten gali viska testuot ir veiks aisku. tik va eiliniam zmogeliui viskas bus kitaip.

o sony vr isigijai ir jis visalaik veiks taip kad ps4 ji pilnai paveztu arba neveiks isvis. sony kalbejo kad kai pasirodys morpheus tai jau isleisti zaidimai iki jo neveiks su juo aisku. arba devai tures kokius patchus isleist kad veiktu.

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu karmackas perejo i oculus toks biciukas jei zinai ten doom ir quake ir aplamai fps krikstatevis..tai jis kalbejo vienam interviu kad teoriskai fps turi dalintis pusiau. nes vietoj vieno vaizdo i monitoriu ten tures vaizda rodyt dviejuose ekranuose vienu metu. tai arba reza mazint reikia arba fps mazdaug per puse krenta.

na hebra losia su tuo oculus senesniu dev modeliu. tai ne su reikliais zaidimais lygtais eina ten pritaikius. velgi tas dalykas kad nematai realiai savo ranku kai jas judini tai gaunas biski toks atskirtas galvos judesys kuri tavo smegenys ten keistai kazkaip supranta ir na gali ir galva suktis ir bloga buna zmonem.. :trl:

ta oculus kad ir dabar gali isigyt ,na dev modeli ver1. arba ver2 .kuris realiai neina ne su vienu zaidimu siai dienai. visus reikia paciam perdarinet arba pasimt draivus kitu perdarytus kiekvienam zaidimui atskirai. siaip indie daugiausia dabar kazka daro tam oculus. na visokie siaubo indie zaidimukai fps dazniausia. nes tik first person view  ir turi prasmes tokiam dalykui.

 

o ka sony parode per e3 tai ganetinai ispudingai su morpheus. smegenys geriau viska priima kai tu matai savo rankas tame vr kad jas valdai kilnoji ir pan tai lengviau orentuotis erdvej. tam padeda move lazdeles ir ten jos ne siaip sau sviecia tie ju burbulai, ir ps4 pultelis ne siaip sau sviecia . visa tas sviesas gaudo ps4 kamera butent. morpheus irgi turi svieseliu is priekio ir is galo todel tavo judesius galva pilnai sugaudo net ir jeigu atsisuksi nugara.

su oculus kad tik nebutu kad galutinis variantas bus labai reiklus pc specam tam kad pilnai veiktu kaip nori kurejai , nes ten hebra kalba kad apie jokius 30 fps ne kalbos but negali. jiem tai kas jiem gerai ant bet kokio galingumo pc ten gali viska testuot ir veiks aisku. tik va eiliniam zmogeliui viskas bus kitaip.

o sony vr isigijai ir jis visalaik veiks taip kad ps4 ji pilnai paveztu arba neveiks isvis. sony kalbejo kad kai pasirodys morpheus tai jau isleisti zaidimai iki jo neveiks su juo aisku. arba devai tures kokius patchus isleist kad veiktu.

Kai kuriem zmonem tai tas dalykas kad negali per ilgai zaisti nes bloga darosi tai jei pvz noretum ilgai geimint su vr ir nesvarbu tau kaina o nusiperki isbandai ir po 5min bloga daros... galetu koki testavimo ps4/pc padaryt parduotuvese. Pewdiepie jau gi sake vienam oculus video kad bloga daros - motion sickness ar kas ten. 350$(900lt) kainuoja oculus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va @scalman talks a deal! Tik dar reikia paminėti, jog Sony VR srityje jau daugelį metų dirba ir turi gaminių, geriausių rinkoje tarp kitko :) Tik iki oculus rift, jiems niekas nebuvo konkurentas tai ir neskubėjo jie su progresu. Vienareikšmiškai Sony su savo VR perspjaus Oculus dėl savo uždaros sistemos (didesnė kontrolė). O Oculus kai atviras produktas yai belenkas ir belenkaip galės kurti žaidimus jam, eis po to vemdami pakampiais dėl motion sickness. Vien kaip prievartaujamos smegenys kai su rankom darai kažką, o ekrane rankos visai kitaip juda, atsitrenkia į kliūtį. Daug visokių niuansų su tais VR. Yra ir minusų yra ir pliusų, pvz.: galima gydyti fantominį skausmą "phantom pain", kai žmogus netenka galūnės, bet vis dar jaučia skausmą lyg ji ten būtų. 80% žmonių su amputuotom galūnėm tą skausmą jaučia :) Oj biški pradedu nukrypt nuo temos :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va @scalman talks a deal! Tik dar reikia paminėti, jog Sony VR srityje jau daugelį metų dirba ir turi gaminių, geriausių rinkoje tarp kitko :) Tik iki oculus rift, jiems niekas nebuvo konkurentas tai ir neskubėjo jie su progresu. Vienareikšmiškai Sony su savo VR perspjaus Oculus dėl savo uždaros sistemos (didesnė kontrolė). O Oculus kai atviras produktas yai belenkas ir belenkaip galės kurti žaidimus jam, eis po to vemdami pakampiais dėl motion sickness. Vien kaip prievartaujamos smegenys kai su rankom darai kažką, o ekrane rankos visai kitaip juda, atsitrenkia į kliūtį. Daug visokių niuansų su tais VR. Yra ir minusų yra ir pliusų, pvz.: galima gydyti fantominį skausmą "phantom pain", kai žmogus netenka galūnės, bet vis dar jaučia skausmą lyg ji ten būtų. 80% žmonių su amputuotom galūnėm tą skausmą jaučia :) Oj biški pradedu nukrypt nuo temos :D

Taigi neseniai cia straipsnis buvo kai sena bobute jau negalejo vaikscioti ir tinkamai lauku pasimegaut (neprisimenu tiksliai tos istorijos) tai jei oculus uzdejo ir kokia patenkinta tada buvo...

Redagavo Laurysss
  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai gali isvis savo svajones igyvendint. Morpheus devai sako ne tik su zaidimais eksperimentuoja o pvz marsa ir tikru roverio kadru atkure ir tipo po marsa pasimalt;) siaip visokio stuff, panardyt gali ir pan.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai gali isvis savo svajones igyvendint. Morpheus devai sako ne tik su zaidimais eksperimentuoja o pvz marsa ir tikru roverio kadru atkure ir tipo po marsa pasimalt;) siaip visokio stuff, panardyt gali ir pan.

Dar sukure tokias kaip grindis kurios juda ir gali eiti betkokia kryptimi begalo. Greitai technologijos tobuleja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat su Oculus pagrindinė problema ir yra, kad jis nepastovus ir keičiasi, sumastė pakeitė dadėjo, Kaip čia išsireiškus - nėra standartizuotas. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol dev stadijoj tai bando daug ka jie ten. Pradzioj sake norim sukurt visiem iperkama paprasta vr naudot. Deja kazkaip atrodo kad to nebus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki hebra! Noriu pirkt Soniuka 4  ir turiu klausima del

PlayStation 4 500GB - Damaged Box Pirkt toki varianta  ar ne? Jie Pal ar kas ten su jais da?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Sveiki hebra! Noriu pirkt Soniuka 4  ir turiu klausima del

PlayStation 4 500GB - Damaged Box Pirkt toki varianta  ar ne? Jie Pal ar kas ten su jais da?

 

Damaged box, na, yra... Damaged box. Tai tau deze bus neidelios busenos, tiek mes tau galim pasakyti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ar galima PS4 butu prijungti prie loptopo, jei jame yra HDMI jungtis? :help::)

Jei hdmi jungtis laptope vandinasi „input” (kuom labai stipriai abejoju), tuomet galima.

 

99.999999%, kad tavo laptope yra hdmi output (t.y. tavo laptopą pajungti prie tv, o ne prie laptopo kažką jungti).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galima jei tavo laptopas turi HDMI IN jungti 
Kiek žinau tik vienas laptopas turi du HDMI palaikimus turi HDMI in / Out 
Tai Alienware laptopai
O visi kiti laptopai turi tik HDMI Out 

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.

  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos