narkata

PlayStation 4 (bendra tema įvairiems klausimams)

Rekomenduojami pranešimai

ps3 gamepadas irgi turejo inivaciju... didziausia tai turbut sixaxis. na, o kas is jos gavos tai matem :)

taip, kad visos tos inovacijos nieko vertos jei zaidimai ju nenaudoja...

ps4 pultelio diziausia inovacija tai sviesele prieki :D kuri be kameros nieko verta. o kameros po defaultu nera :)

 

 

Teisingai pastebėta.

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o Touchpad'a uzmirsot jau? ir ta lempute is dalies veikia ir be kameros.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o Touchpad'a uzmirsot jau? ir ta lempute is dalies veikia ir be kameros.

 

 

Aha :-) Lemputė leidžia atskirti, kieno pultelis, kur guli (šviečia skirtingom spalvom; bet didžioji dalis turi tik vieną pultelį). Taip pat lemputė reaguoja į tai, kas vyksta žaidime (nors žaidėjas nemato lemputės).

 

Vienu žodžiu - nerealiai geras daiktas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia fanų vizija, pagaminta su Photoshop ar pan. Nėra jokios oficialios info apie kitokias spalvas.

 

Scalman,

 

Aš neaukštinu ir xbox one. Aš žiūriu į abu įrenginius objektyviai bei kaip į šiek tiek kitaip pozicionuojamus rinkoje daiktus. Bei renkuosi tai, kas man yra priimtiniausia.

 

O ps4 fanai vertina tik per gaming prizmę.

 

 

 

Šaunu, kad renkiesi tai, kas tau priimtiniausia. O kaip tu manai, kiti nesirenka panašiu būdu? Tu išskirtinis kažkuom, kad būtina tą pabrėžti? :)

Objektyviai žiūri į abi konsoles, bet subjektyvumas vis vien gale atsiranda. Turbūt nebereikia sekt pasakų, kas ir taip aišku - kiekvienas renkasi pagal save.

Ateinu į temą ir noriu kažką naujo paskaityti, bet vis tas pats tavo postuose - iš tuščio į kiaurą pilstymas. Tas blogai, tas negerai. Tau x360 pultelis idealus, man jis tragiškas, dėl ko pirkau ps3 pardavęs x360. Subjektyvu? Taip, subjektyvu ir nėra prasmės tokių temų gliaudyti.

  • Patinka 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ps3 gamepadas irgi turejo inivaciju... didziausia tai turbut sixaxis. na, o kas is jos gavos tai matem :)

taip, kad visos tos inovacijos nieko vertos jei zaidimai ju nenaudoja...

ps4 pultelio diziausia inovacija tai sviesele prieki :D kuri be kameros nieko verta. o kameros po defaultu nera :)

 

butent todel viska ka duos PS4 pultelis ir naudos bent jau visi exclusivai..jau rode Killzone ir kitus kurie naudos ir touchpada ir motion judesiu gaudyma dalinai. tai butent kad naudos..

ir butent kad kamera nera butina tiem dalykam jos ir nebus po defaultu. tai pries ka nors sakydamas geriau pasidomek kas kaip yra.. :melvin:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ps3 gamepadas irgi turejo inivaciju... didziausia tai turbut sixaxis. na, o kas is jos gavos tai matem :)

taip, kad visos tos inovacijos nieko vertos jei zaidimai ju nenaudoja...

ps4 pultelio diziausia inovacija tai sviesele prieki :D kuri be kameros nieko verta. o kameros po defaultu nera :)

 

Tai apsispreskit, reikia jums tų inovacijų ar ne. Pvz. Heavy Rain gerai išnaudojo PS pultelį. Per Heavenly Sword teko išjungt, nes sunku taikytis buvo. Čia teisus esi, kad viskas priklauso nuo kūrėjų ir pačio žaidimo. Nes pvz. ant Vitos daug yra tų navarotų, bet kai kuriems žaidimams jie tiesiog netinka ir kišami per prievartą, o kiti puikiai u tuo susitvarko ir žaisti yra vienas malonumas.

 

Kamera išimta iš defaulto dėl kainos sumažinimo. Čia juk tik geriau, kad nekiša nereikalingos žmogui technikos. Jei reikia - nusiperki atskirai. Vienintelis minusas, kad kūrėjai nėra užtikrinti, jog apsimoka kišti laiką ir pinigus į mechaniką, kurią neiašku ar kas naudos nes tiesiog nebeturės tam skirtos įrangos, kai kinectą galės laisvai stumti į visus žaidimus, vistiek XB1 neveiks be jo. Čia vėlgi priklauso tik nuo kūrėjų.

 

Labai įdomiai bat0nas pasakė: "Ms aiškiai pasakė, jog tai nėra gaming console. Tai yra home entertainment system." Tai pagrindinis klausimas ką tu perki? TV priedelį ar žaidimų konsolę. Matyt truputi pasimetei savo argumentuose. PS4 vertinam tik per gaming prizmę, nes tai ir yra F*CKING GAMING CONSOLE, for God's sake! Are you serious?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

ir butent kad kamera nera butina tiem dalykam jos ir nebus po defaultu. tai pries ka nors sakydamas geriau pasidomek kas kaip yra.. :melvin:

 

Gi žmogus apie lemputę rašė ir apie kameros reikalingumą lemputei.

Nesiuntinėk jo pasiskaityti be jokio reikalo.

 

Tiesiog su sarkazmu buvo pastebėtas lemputės kaip inovacijos pristatymas DS4 pultelyje.

 

 

Labai įdomiai bat0nas pasakė: "Ms aiškiai pasakė, jog tai nėra gaming console. Tai yra home entertainment system." Tai pagrindinis klausimas ką tu perki? TV priedelį ar žaidimų konsolę. Matyt truputi pasimetei savo argumentuose. PS4 vertinam tik per gaming prizmę, nes tai ir yra F*CKING GAMING CONSOLE, for God's sake! Are you serious?

 

Bandau (ir jau pavargau, tiesa pasakius) pasakyti, kad patys esate pasimetę.

Nesugebate lyginti PS4 su Xbox One. Na nesugebate ir tiek.

 

Šaunu, kad renkiesi tai, kas tau priimtiniausia. O kaip tu manai, kiti nesirenka panašiu būdu? Tu išskirtinis kažkuom, kad būtina tą pabrėžti? :)

Objektyviai žiūri į abi konsoles, bet subjektyvumas vis vien gale atsiranda. Turbūt nebereikia sekt pasakų, kas ir taip aišku - kiekvienas renkasi pagal save.

Ateinu į temą ir noriu kažką naujo paskaityti, bet vis tas pats tavo postuose - iš tuščio į kiaurą pilstymas. Tas blogai, tas negerai. Tau x360 pultelis idealus, man jis tragiškas, dėl ko pirkau ps3 pardavęs x360. Subjektyvu? Taip, subjektyvu ir nėra prasmės tokių temų gliaudyti.

 

Tai kad nepilstau. Pateikiu faktus. O jau tada prasideda PLM PS4 fanbojų shitstorm ir pilstymas į tuščią į kiaurą.

Nieko asmeniško.. tikrai.

 

Diskusija čia forume labai panaši į Apple produktų mylėtojų forumo pokalbius. Net pačiam nesmagu, kad renkuosi PS4.. t.y. šoku į tą siaurai žvelgiančių zombių ratą :D

 

Reiks dar išmokti kaip jūs aikčioti dėl visokių pvz lempučių DS4 pultelyje ir kitų inovacijų :D

 

Kam tiek pykčio?

 

 

 

 

 

Baigiam.

Redagavo bat0nas
  • Patinka 2

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, tiesiog nesutinku su tavimi, bat0ne. Vertinam ir lyginam mes normaliai ir gan objektyviai, nes čia ne vieno žmogaus nuomone paremti argumentai, su kuriais dauguma čia esančių sutinka. Galu gale, turim asmeninę nuomonę, tik čia labiau buvo sub- ir objektyvumo ginčas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, tiesiog nesutinku su tavimi, bat0ne. Vertinam ir lyginam mes normaliai ir gan objektyviai, nes čia ne vieno žmogaus nuomone paremti argumentai, su kuriais dauguma čia esančių sutinka. Galu gale, turim asmeninę nuomonę, tik čia labiau buvo sub- ir objektyvumo ginčas.

 

OKI.

Sutinku, kad lyginant tokius produktus yra nemažai subjektyvumo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As pasakysiu taip, yra tokia patarle ir kuri visada veikia: "Netaisyk to kas ir taip veikia"

Taigi DS3 biski turejo minusiu tai juos ir pastaise. PS3 turejo savu nuansu irgi paeme ir patvarke. Valio, visi laimingi, tiek devai, tiek uzeriai.

Ka MS padare. Keite viska radikaliai ir prisikeite, kam taisyti tai kas viekia, aaa ? (Gali prideti, bet nekeisti radikaliai).

Ar daug kam patiktu kad nzn koki coda paimtu ir padarytu viena karta strategy, kita karta vos ne sim city stiliaus. Aisku, kad ne. Tam yra skirti tam tikri zaidimai. (Siuo atveju tegul teve priedeliai ir lieka teve priedeliais). O MS pati didziausia naujove, tai visus isrur**ti su DMR (nors matom i prota atejo), ideti televizoriaus valdyma (bet ir tai cia kastruotas reikalas, bo vistiek rekes tiunerio ir ta tiuneri jungti prie tv), o visa ko nepadare, arba kur sufeilimo, tai uzglaistyti Cloudu (Nu tipo konsole silpna tia b***** gi cloud 3x xboxai, idomu kas bus jei 30mln useriu los zaidima, tai kiek cia severiu reiks, think bitchezzz). Nice job. Kaip matom galvos jau skraido, ten kazkoki ciuveli pramete (nors kad neskambetu belekaip tai tipo jis perejo kazur).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne nu vyrai gal galit eiti į atitinkamą temą http://www.playmanija.lt/forumas/t40773/playstation-4-vs-xbox-one/ ir diskutuoti? Tikiuos moderatoriai perkels komentarus, nes daugiau nei cielas puslapis baltos duonos sapalionių...

 

Gali paaiškinti, ką norėjai tuo pasakyti, nes nesupratau?

 

Analoginiai mygtukai, kuo stipriau spaudi tuo didesnis efektas :) Prie PC prijungęs radau tokį dalyką. Veikia kaip L2 R2, tik vizualiai to nematom :) Nuo 14 sekundės matosi kaip juda juostos atitinkamai nuo spaudimo stiprumo

http://www.youtube.com/watch?v=OvTxbbsSce0

Na, o čia šiaip kažkada testavau sixaxis pultelį ant LFS, nepatogiauias būdas vairuoti, bet patobulinus galima vietoj vairo naudoti

 

P.S. Naujasi DS4 pultelis nebeturės analoginių klavišų, juos pakeis paprasti :(

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai priklauso tik nuo zaidimu kureju, nes ps3 jau turejo ta galimybe, bet cia viskas susiveda i tai, jog klaviatura + pele naudojantys zaidejai igauna labai dideli pranasuma pries zaidziancius gamepad (fps, rts), del to zaidimu kurejai samoningai ant konsoliu nedaro visu imanomu ivesties prietaisu palaikymo.

 

Bet PS3 turi tokį daikčiuką. Gal kas žinot, ar su tokiu eina naudoti bet kokią pelę ir gal ant PS4 kažkas panašaus bus? Nes, jei eitų pasijungti savo pelę su klaviatūra prie PS4, tai gal konsolę imčiau... Redagavo Roger

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomu ka ten veikt butu galima su pele ir klava ant ps4 jei visi zaidimai kuriami butent pulteliui ir jo valdymui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomu ka ten veikt butu galima su pele ir klava ant ps4 jei visi zaidimai kuriami butent pulteliui ir jo valdymui.

 

BF4 ir kitos šaudyklės.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet PS3 turi tokį daikčiuką. Gal kas žinot, ar su tokiu eina naudoti bet kokią pelę ir gal ant PS4 kažkas panašaus bus? Nes, jei eitų pasijungti savo pelę su klaviatūra prie PS4, tai gal konsolę imčiau...

 

Per anksti neoficialius priedus aptarinėti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.

  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos