narkata

PlayStation 4 (bendra tema įvairiems klausimams)

Rekomenduojami pranešimai

Ypač kai dauguma Lietuviu yra piratai

 

Tai jiems ir tikslo nėra daryti PSN lietuviška ar į sąrašą įtraukti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vistiek mes megstam PSN tuos kuriuose visko daugiau ir ypac kai gali is skirtingu skirtingus dalykus pasimt.

gera pavyzdys Win8 lietuviskas marketas. siaip neprastas ..yra lt appu yra.tai realiai gal ir nieko butu .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir žaidimo kainos yra didesnės Eurais negu £

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet svaras kai nukrenta tai labai gerai būna Lietuviams pirkti iš UK, bet kai pakyla tada jau ne kas būna

O Euras visa laiką stabilus būna

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai steame eurais viskas, nesvarbu kad kaip lietuvis uzsiregini, ir ten nera jokiu sulietuvinimu. Noretu ta paty ir sony padarytu, tikrai nereikia mum versti y lietuviu kalba, angliskai visi zaidejai moka. Supportas irgi angliskas, lietuvisko nereik.

 

 

 

Kiek dar tokiu zaidimu yra? Ir vistiek tai nekeicia mano nuomones kad jie tinginiai yra. Nesunku ta shopa padaryt kad ir lietuvai tiktu, sutvarko kad mokesciai eitu y lietuva kai perka lietuvis ir viskas.

 

Ne taip supratai. Svarais gaunasi pigiau, nei Eurais. Eurais zaidimai (PSN) kainuoja €70, kartais netgi €80, kas yra tikrai gan daug.

 

Tai nori pasakyti, kad mieliau moketum 240-280Lt negu 200Lt?

 

Angliskai visi zaidejai moka? Rozinius akinius reiktu nusiimti tau, daugiau nei puse nesugebetu suprasti netgi Anglisko akcento i support'a paskambine, ka kalbeti apie problemos issakyma. Daug as tokiu lietuviu "poliglotu" mates per savo metus :)

 

Taip, shopa yra nesunku padaryti, bet tai neapsimoka jiem. Ir tikrai nedaug kas is jo pirktu, zinant, kad gali gauti zymiai pigiau, t.y. is UK/US sotre'o. Netgi HK store'as pigesnis, kartais is ten ka nors priciumpu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne taip supratai. Svarais gaunasi pigiau, nei Eurais. Eurais zaidimai (PSN) kainuoja €70, kartais netgi €80, kas yra tikrai gan daug.

 

Tai nori pasakyti, kad mieliau moketum 240-280Lt negu 200Lt?

 

Angliskai visi zaidejai moka? Rozinius akinius reiktu nusiimti tau, daugiau nei puse nesugebetu suprasti netgi Anglisko akcento i support'a paskambine, ka kalbeti apie problemos issakyma. Daug as tokiu lietuviu "poliglotu" mates per savo metus :)

 

Taip, shopa yra nesunku padaryti, bet tai neapsimoka jiem. Ir tikrai nedaug kas is jo pirktu, zinant, kad gali gauti zymiai pigiau, t.y. is UK/US sotre'o. Netgi HK store'as pigesnis, kartais is ten ka nors priciumpu.

 

Jeigu jiem neapsimoka tai tegu taip ir sako "Deja mes ant jusu, vistiek centus tik gausim". O ne "Mum svarbiausia klientai, mes darome viska kad plestume palaikomu saliu tinkla". Nes kazkaip belekiek metu daro viska bet niekaip nepadaro nors nera ka daryt.

 

Ir vel duodu pavizdy steama(ar realiai bet koks kitas digital geimu shopas skirtas pc), ten neina apgaudinet sistemos ir pirkti is ne savo regiono, ziuri pagal kreditine kortele. Toks paprastas sprendimas ir nebutu tokiu kurie regintusi uk accounta. Del anglu kalbos tai nesuprantu kaip geimeris gali lost angliskus geimus ir nemoketi angliskai... Gal kaikuriem ir sunkiai angliskai sneketi, bet parasyti laiska manau problemu nekiltu, galiausiai tie kurie dabar naudojasi uzsiregine UK accounta, raso y ta paty supporta ir neturi problemu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.amazon.com/best-sellers-video-games/zgbs/videogames

http://www.amazon.co.uk/Best-Sellers-PC-Video-Games/zgbs/videogames

 

Xbone vėl lenkia PS4, kažkodėl žmonės Microsoftui taip lengvai atleido už visas tas buvusias Xbone nesamonęs :chan:

 

Ne į temą

Neblogas straipsnis:Here

 

Papildymas:
Pripažįstu kad klydau per savo žiopluma
Redagavo airidas20th

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas pre order kur uz 20sv tai kiek reikes moketi kai jis pasirodys ps4 ?:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.amazon.com/best-sellers-video-games/zgbs/videogames

http://www.amazon.co.uk/Best-Sellers-PC-Video-Games/zgbs/videogames

 

Xbone vėl lenkia PS4, kažkodėl žmonės Microsoftui taip lengvai atleido už visas tas buvusias Xbone nesamonęs :chan:

 

Xbone yra labai, labai ir netgi labai toli už nugaros pre-order'iuose. Pasižiūrėk atidžiau - Xbone Day One editionas pagaliau pasiekė tiek pre-orderių, kad pradėjo artėti prie savo limito (nes launch konsolių kiekis yra labai ribotas), dėl to jis dabar viršuje. Kai tuo tarpu SONY PS4 Launch Edition jau buvo išpreorderintas jau kelias savaites prieš (užrakintas, dėl to krenta į apačią). O PS4 STANDART Edition'as, tas kuris nebus deliverintas pirmąją dieną, ilgai sėdėjo viršuje, jau po to kai buvo išparduotas LAUNCH editionas. Supranti?

 

Trumpai tariant, Xbone LAUNCH Edition dar net neišpreorderintas. O Ps4 LAUNCH edition'as jau seniai užrakintas, nes visos konsolės jau užsakytos, dėl to vienas krenta, o kitas kyla.

 

Nepamiršk dar pasižiūrėti savo pirmąjį linką kiek yra PS4 bundle. PS4+KZ; PS4+WatchDogs; PS4+BF4 (ir visi jie sėdi tope), PS4 pultelis lenkia Xbone pultelio preorderius (o tai irgi sako, kad daugiau ps4 užsakymų, nebūtinai, bet labai tikėtina). Tiek daug bundle, išparduoti launch edition'ai, daugiau užsakytų pultelių. PS4 dominuoja užsakymuose. Tarp kitko, Xbone launch edition'as pateko į pirmą vietą dar prieš DRM "numetimą", tai kolkas jokio ženklo, kad visi žmonės krenta į MS pusę. Nėra priežasties.

 

Toliau. PS4 konsolių bus pagaminta du-tris kartus daugiau ant Holiday Season. Tai reiškia, kad PS4 LAUNCH EDITION konsolių užsakymų stogas yra didesnis nei XBONE LAUNCH EDITION užsakymų stogas. Čia įdomiausia dalis. PS4 launch jau išpreorderinti ir nukrito į apačią, nes niekas daugiau nebegali pre-orderinti, o krenta į apačią ne dėl to, kad bendras pre-order kiekis yra mažesnis nei XBONE, o dėl to, kad tavo duotajame link'e amazon'as skaičiuoja daily užsakymų kiekius o ne bendrą užsakymų kiekį (o daily (diena iš dienos) PS4 launch edition jau neberegistruojamas amazon'o, nes išpreorderintas ir užrakintas).

 

Ergo, spaudžiam ant linko kuris skaičiuoja ne daily užsakymus, o bendrus užsakymus per visą laiką 2013m.

 

http://www.amazon.com/gp/bestsellers/2013/videogames/ref=zg_bs_tab_t_bsar

 

Išvada tokia, kad XBONE LAUNCH EDITION net neprisivijo, ar tuo labiau nepralenkė PS4 LAUNCH EDITION, ir čia neskaitant PS4 STANDART Edition ir jokių PS4 Bundle. Atkreipk dėmėsį, kad PS4 LAUNCH EDITION apačioje parašyta "currently unavailable", kas reiškia, kad jo užsakinėti jau nebegalima (2 savaites), ir vistiek jis sėdi daug aukščiau už dar neišpreorderintą XBONE.

 

 

Taip pat ne visiškai trustable source, bet visgi:

http://www.vgchartz.com/article/251076/ps4-vs-xbox-one-pre-order-totals-to-june-15th-2013/

 

Ir tai yra JAV. Xbone stipriausia rinka. Kas dedasi Europoje ir Azijoje sunku įsivaizduoti.

 

Spėju pre-orderiai world-wide 1:3 PS4 naudai, jeigu ne didesni. Taip, kad siūlau galvoti savo galva ir atsijoti showelvare informaciją, atsirinkti tai kas tikra, o kas tik PR ir damage control.

Redagavo Nerv
  • Patinka 9

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien padariau preorder

PS4 + Watch Dogs Dedsec Edition + Killzone Shadow Fall

  • Patinka 7

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien padariau preorder

PS4 + Watch Dogs Dedsec Edition + Killzone Shadow Fall

 

Ne į temą

Mldc narkata :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.

  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos