Rekomenduojami pranešimai

Gal visai ir patarimas tiems, kurie "kovoja" su kovų animacija (ta prasme, kad paspaudi mygtuką, o Geraltas šoka kaip balerina kažin kiek laiko) - don't mash ir nelaikykit nuspaudę į priekį! Esmė ta, kad po poros smūgių priešininkas atsitraukia ir tam, kad sumažinti atstumą G pradeda savo piruetus link jo. Bent jau man padeda tai, kad padarau du smūgius, tada dodge link priešininko ir vėl pora smūgių - visai suvaldoma kova gaunasi. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kovos ikarsti jau nera kada ten galvot.  :trl:  sena strategija "kuo stipriau spaudysi knopkes tuo geriau kalsi"  :yao:

o jei rimtai seki animacija ir spaudi kada reikia. nieko sudetingo tose kovose nera. tik nereikia sokt i kova kaip kokiam slasheri nes net ant easy sudetingumo pvz prie 6 banditus ne noobus pasirausi malku kai reta . nes nieko nepadarysi jei tave apsups visi ratu. nes kai tave kerta tu negali kuri laika nieko daryt kol atsigauni.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau ar cia man vienam ar ir kitiem bet kovot pries spectres tipo monstrus sudetingiausia, o ypac 1vs 4-5, daznai pasikraunu malku :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia klausimas ne del smerkimo ar dar kokiu paskatu, tiesiog idomu kiek losianciu ant pc ji nusipirko? Idomu koks vidurkis ji perkanciu ant pc platformos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kažkaip nekarta nebuvo per kova animacija, ir gal galite paaiškinti tie du kardai jos reikia naudoti prieš tam tikrus monstrus, ar užtenka vieno kardo kur dmg dideli turi, o kitas ten žema turi, bet gal ir naudingas?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau daug yra ant PC, tiek ant ps4

Manau kad @narkata vienas, nes multiplayer nera tai netiek svarbu. Galima ir "Demo" pazaisti :). Ant PS4 tokio klausimo but negali, visi zaidziantys manau nusipirko kol PS4 nenulauztas.

Redagavo Jeisonas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau ar cia man vienam ar ir kitiem bet kovot pries spectres tipo monstrus sudetingiausia, o ypac 1vs 4-5, daznai pasikraunu malku :D

 

Naudok burtą, kur sulėtina priešus - daug lengviau būna.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau kad @narkata vienas, nes multiplayer nera tai netiek svarbu. Galima ir "Demo" pazaisti :). Ant PS4 tokio klausimo but negali, visi zaidziantys manau nusipirko kol PS4 nenulauztas.

Žinai, ne visi gimę lietuviais. Nors ir lietuviai sugeba per 3 mėnesius steam'e virš puse milijono eurų išleisti. Dar pridėkime skaičiukus kiek žmonių gavo žaidimą nemokamai kartu su pirkta GPU.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naudok burtą, kur sulėtina priešus - daug lengviau būna.

As kazko neikertu kuris ten suletina? Zinau kad yra ugni leidziantis, trapas, numusimas nuo saves, uzvaldantis mintis ir shieldas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kazko neikertu kuris ten suletina? Zinau kad yra ugni leidziantis, trapas, numusimas nuo saves, uzvaldantis mintis ir shieldas

 

Trapas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kažkaip nekarta nebuvo per kova animacija, ir gal galite paaiškinti tie du kardai jos reikia naudoti prieš tam tikrus monstrus, ar užtenka vieno kardo kur dmg dideli turi, o kitas ten žema turi, bet gal ir naudingas?

o tu nematei per kiek laiko suvarai ta savo pirma steel karda? na as jau viena tikrai pakeiciau nes jau buvo raudonas. reikejo fixint arba ismest. tai jei pastoviai ana naudot jau po to jo niekuo nepakeisi. bent jau pradzioj zaidimo. o siaip kovoj man pastoviai jis pats atsikeicia atgal i steel karda. matyt taip reikia.

As kazko neikertu kuris ten suletina? Zinau kad yra ugni leidziantis, trapas, numusimas nuo saves, uzvaldantis mintis ir shieldas

reikejo pradzioj neisjungt tutorialu ir visus praeit butu viskas aisku kas kaip ir kodel. as pats ziurejau nes beveik nelosiau nei vieno praeito witcher.

 

The Witcher 3 – Patch 1.0.3 Available – Improves Hairworks Performance & Input Responsiveness

 

Here is its changelog:

  • Improves stability in gameplay and the UI.
  • Improves performance especially in cutscenes and gameplay
  • Fixes grass and foiliage popping that can occur after density parameters change
  • Improves Nvidia Hairworks performance
  • Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
  • Sharpen Postprocess settings extended from Off/On to Off/Normal/High
  • Improves menu handling
  • Improves input responsiveness when using keyboard
  • Corrects an issue with stamina regeneration while sprinting
  • Fixes a cursor lock issue that sometimes occcurs when scrolling the map
  • Generally improves world map focus
  • Corrects a bug where player was able to fire bolts at friendly NPCs
  • Corrects an issue in dialog selections
  • Corrects some missing translations in the UI
  • Minor SFX improvements -Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
  • Rostan Muggs is back

 

  •  

idomiausia ismegint ant kiek pagerejo hairworks performance ir ka kiti papildomi pasirinkimai duoda.

u wot m8

UkeLC1x.gif

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kažkaip nekarta nebuvo per kova animacija, ir gal galite paaiškinti tie du kardai jos reikia naudoti prieš tam tikrus monstrus, ar užtenka vieno kardo kur dmg dideli turi, o kitas ten žema turi, bet gal ir naudingas?

rase gi tutoriale: silver kardas pries monstrus, paprastas pries zmones ir panasius priesus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai pasake ir intarpe vienam pats witcheris kai jo klause kam tau du kardai.  :thumbsup4:

arklys stovejo prie keliu daiktu. .. tai pirma palootinau krepsi po to uzdegiau zvake..ir tik po to lipau ant arklio  :lol:  tikrai del to ne kiek neusivyliau , visad smagu apsviest savo arkli kad jam nebutu tamsu  :yes:

o jei rimtai tai ziuriu kad persikeliau i kita zona ir jau nera mano senu vietu ...  :o  ka teks per nauja lost ..nes praziopsojau daug ka


pas kirpeja pasileidau plaukus ..dabar atrodau jau padoriai ..ir be hairworks plaukai graziai plaistosi  :grt: tikiuosi daugiau jo nematysiu susirisusio plauku 


bendrai su nauju patchu atrodo eina geriau kazkaip stabiliau viskas. nieko nekeiciau nustatymuose. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

   Man muštis patinka naudojant "dodge" - iškart į šoną ir puolį vėl be perstojo - greičiau kažkaip muštynės vyksta.

 

   O pačas tai superinis. Pakilo dvigubai FPS nuo pereito su tais pačias low nustaytmais, tai dabar pasidariau normalia rezoliuciją, pasididinau viską ir ~45-50. Dabar super iš vis :D

P.S. - reik laukt testų naujų, įdomu kokie dabar rodikliai GPU. Iki šiol visos GPU svyravo nuo 40 iki 60+ (titan).

Redagavo HesAlwaysNearUs

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos