Rekomenduojami pranešimai

Kai uzeigoi paprasiau 2 snapso, tai barmenas atnese 2 bokalus. Likau nesuprates ar pas juos snapsas budavo koks tai silpnas, ar jie ten tais laikais taip stipriai ir daug gerdavo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai uzeigoi paprasiau 2 snapso, tai barmenas atnese 2 bokalus. Likau nesuprates ar pas juos snapsas budavo koks tai silpnas, ar jie ten tais laikais taip stipriai ir daug gerdavo.

 

 

Labiau tikėtinas 2 variantas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lol, toks ispudis kad niekas zaidimo nelosia o tik ijungia ir iesko prie ko pri... :D, fruktai. Zaiskit jus. Nes kai kas nors paraso kad grafika kurio nors zaidimo - shit, tuoj pat pasirodo burys veikeju kurie pradeda rasyt: "Ne grafika zaidime svarbiausia", o kai iseina toks retos kokybes zaidimas kaip sis, prisi... prie grafikos o gameplay/story pamirsta, lol

Aš paskaitęs komentarus ta pati pagalvojau.... Gal ir kas ten sakė gerai neturiu nasos pc turiu konsolė, ir mėgaujus žaidimu, tai kaip man tokiam praščiokui grafika gera.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai grafika geriuosi sitam zaidime. kai sutinku koki npc nauja tai ziuri i veido detales drabuzius ir pan ..labai gerai viskas padaryta. na ir kas kad apsvietimas ne AC lygio , bet bendrai i viska grazu ziuret. nardyt idomu , plaukiot. jot arkliu ar siaip begiot. kovas dar tik dabar pradedu isikirst kaip kas geriau. reikia galvot ka nori tobulint siaip nes daug ko negali rinktis. vienas toks dalykas nzn ar kam pasirode keista. nuvarai i zmoniu namus, na ten matosi vargabai gyvena ir pan jau visai jie. tai tu issluoji visas spinteles , visus asocius nulootini. kai palieki zmones basus ka zinau  :trl:  . o pats ten maudais daiktuose ir viskame.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as tai grafika geriuosi sitam zaidime. kai sutinku koki npc nauja tai ziuri i veido detales drabuzius ir pan ..labai gerai viskas padaryta. na ir kas kad apsvietimas ne AC lygio , bet bendrai i viska grazu ziuret. nardyt idomu , plaukiot. jot arkliu ar siaip begiot. kovas dar tik dabar pradedu isikirst kaip kas geriau. reikia galvot ka nori tobulint siaip nes daug ko negali rinktis. vienas toks dalykas nzn ar kam pasirode keista. nuvarai i zmoniu namus, na ten matosi vargabai gyvena ir pan jau visai jie. tai tu issluoji visas spinteles , visus asocius nulootini. kai palieki zmones basus ka zinau  :trl:  . o pats ten maudais daiktuose ir viskame.

Heh estetas, as ir kazkaip nedrasiai vogiu. Kituose zaidimuose tai seimininkai uzmato puola, o ce lyg normalus reikalas viska susirinkt. Dar charakteriai sitam zaidime patinka, babyte va su geru britisku akcentu sneka. Visokie bomziukai chroniukai geri, kurejam puikiai pavyko zmoniu nuotaikas perteikt. Tik va pagrindinio herojaus balsas, tai toks jausmas kad visu zaidimu herojus vienas ir tas pats asmuo igarsina. Kazkaip labai jau panasusi i Snake, Deaus Ex, ir dar kazkur simta kart girdetas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pamenu kai pameginau kazka paimt is kareiviu stovyklos ..tai miriau greiciau nei istraukiau ta daikta  :yao:  . o va zmones tai labai draugiski , nieko nesako. 


igarsinti visi tikrai adekvaciai. as butent taip juos ir isivaizduociau kalbancius. siaip islootint gali visur kur tave i svecius pakviecia. kai pakviete i rumus ...tai as ten visus kampus islootinau po to tik ejau kur reikia  :trl:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pažaidus susidarė neblogi įspūdžiai , vieninteliai kas užkliuvo , tai tekstas ir performance :D 

 

0FFfbND.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

   Aš ant PC susikonfigūravau savo gamepadą, nes joks emu neaptiko jo. Turiu Pinnacle Game Profiler, tai su juo super duper konfigūracija einą padaryti gamepadui. Yra toks "shift" ir jis veikia, tipo kaip kad nuspaudus vieną knopkę, pasidarai dar papildomą ant tų pačių, kurie veikia nuspaudus kokią gamepad knopkę. Tai gali ant vieno gamepad kaip ant keturių susikonfigūruoti...

   O norėjau sakyti, kad perėjus nuo klaviatūros, kur reikėjo sėdėti įsitempus ir ištemptais pirštais klavą maigyti - žaidimas su gamepadu pakilo į kitą lygmenį :D Dabar smagiau lošiasi, sėdžiu atsipalaidavęs, trūkumų nebeįžvelgiu. Bet vis tiek kiek medinis toks valdymas ypač kovose (gal prirasiu dar). Kažkaip nesklandžiai mušasi taprusavyje su monstrais, ypač jei daugiau jų. Kažkaip nėra balanso tarp atakų. Muši, o ant tavęs subėga 3 ir visi vienu metu kala tave... O tu dar smūgio nebaigei, vis dar baiginėji mostą kardu... Tai ypač aktualu ant pačios sunkiausio lygio lošiant.

   Side misijos patiko, išdirbtos neblogai, visos skirtingos (bent jau pradžioje).

 

P.S. - gal aš čia taip, kadangi esu baiginėju Ryse - Son of Rome pereiti, kuriame kovos labai gražios, atsirakina net pribaigimo būdai, kurių, jei neklįstu, yra apie 200+. (tik pasileidus Ryse, kaip mėgstančiam tokius geimus, su kovos scenom, tai emocijos buvo pirmą dieną tokios - davai, davai, va taip jį, va šitaip jį n* - tiesiog su savim kalbėjau).

Redagavo HesAlwaysNearUs

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pritariu del kovu,ypac mane erzina kai beveik visi priesai turi long range atakas,as su tuo kardu turiu dar begti kad pasiekti,o visi priesai sokdami jau musa,tai jeigu jie atsitraukia nera pas mane kad musant prisoktu,turi pribegti ir tada smugiuot,eile smugiu prasileidi.kovos sistema tai tragiska,vis dar bandau priprasti.tik sunku priprasti kai zaidimas luzta belekaip.techniskai tai ziaurus š****.

Redagavo gedunex

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad ce labai primityvi ir uzpisanti kovos sitema. Pamatai priesus ir belekaip mygtukus spaudineji, visiskai nieko nevaldai tai atstumas iki monstro nesutampa, tai keli iskart puola, tai blokuoja belekiek kartu is eiles. Man labai patiko Remember Me kovos sistema. Ten jei buni atsisukes i taikini iskart automatiskai prisoka prie to monstro, jei pas tave geras taimingas padaro kombo. Kai i tave ruosiasi priesasw smugiuot uzhsidega raudonas sauktukas ir jei laiku dodge paspaudi issisuki visad. Batmane irgi panasi. Va tokioj sistemoi jauciasi kad kontroliuoji padeti, o ce tai kvailose situacijose belieka ateit labiau apsirijus ir apsisarvavus uz monstra, arba load save.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

per atstuma magija naudoji. cia easy peasy ..kol jie ten kankinasi su tavo magija pribegi ir kerti kerti kerti..jei dar gyvi vel atsitraukti kiek ir vel magija ..done.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na Witcher kovos niekad negarsejo kaip labai geros ar patogios valdyti, bet su kiekviena dalimi po truputi gereja. Sitoje dalyje kaip suprantu is kovu puses jau patenkinama arba daugiau nei patenkinama padare, tai jau gerai sakyciau. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vistik yra toks dalykas kaip smugio animacija ir kol ji nesibaigia tai kito kircio nedarys gali spaudyt knopke kiek tu nori. cia man labiau patko unity. gal ne visai cia lygint tokius zaidimus bet esme kad abu su kadu kerta tai dar tobulet yra kur cia.bet jau smugiai grazus plius kad cia galunes skraido i visas puses. kazkaip gali ir per puse perkirst ir pan jei gerai uztaikai.


atrodo vistik patys devai pripazino kad konsoles pastabde sito zaidimo progresa del ko teko nauja redneringa naudot paprastesni ir siaip mazint prastint efektus

taciau tuo paciu jei ne konsoles ir ju pardavimai nebutu buve tokio masto zaidimo taip pat.

 

 

CDPR On “Downgrade-Ation” – Smoke Effects Would Kill Any PC, Bad Decision to Change the Rendering System

 

CD Projekt RED has finally spoken the truth about the visual differences between the VGX trailer and the final version of The Witcher 3. As most of us have already guessed, the new rendering system is to be blamed for these less impressive visuals. Not only that, but CD Projekt RED acknowledged the fact that consoles held back the PC version.

As Marcin Iwinski told Eurogamer:

“If the consoles are not involved there is no Witcher 3 as it is. We can lay it out that simply. We just cannot afford it, because consoles allow us to go higher in terms of the possible or achievable sales; have a higher budget for the game, and invest it all into developing this huge, gigantic world.”

Marcin acknowledged that a PC-only title would look better, however CD Projekt RED would not afford to create such an expensive game.

Both Adam Badowski and Marcin Iwinski admitted that the game’s visuals where changed because the VGX build did not work as an open-world title. CD Projekt RED faced major difficulties while trying to make that build work in the game’s open-world nature, however it appears that this was not possible.

Adam Badowski later claimed that the new rendering system may be blamed for some of the graphical differences:

“Maybe it was our bad decision to change the rendering system, because the rendering system after VGX was changed. There were two possible rendering systems but one won out because it looked nicer across the whole world, in daytime and at night. The other would have required lots of dynamic lighting “and with such a huge world simply didn’t work.”

As for the infamous smoke and fire effects, Adam claimed that they would kill almost all PC systems. Adam also said that without DirectX 12 these effects don’t work good in every game, which obviously begs the question; will CD Projekt RED add them via a patch with support for DX12?

Marcin Iwinski concluded:

“Maybe we shouldn’t have shown that [trailer], I don’t know, but we didn’t know that it wasn’t going to work, so it’s not a lie or a bad will – that’s why we didn’t comment actively. We don’t agree there is a downgrade but it’s our opinion, and gamers’ feeling can be different. If they made their purchasing decision based on the 2013 materials, I’m deeply sorry for that, and we are discussing how we can make it up to them because that’s not fair.”

And that is that. CD Projekt RED has finally told everyone the truth about the game’s visuals. And that’s a good thing.

A new patch will be coming that may improve the game’s visuals on the PC, however don’t expect major overhauls as the rendering system won’t be changed and those spectacular smoke and fire effects are not possible in DX11.

 


pc laukia patcho nemazo su kuriuo dar kazkas pasitaisys gal pagrazes, bet del vizualu tai vargu ar labai pasikeis, pagal devus tam jau reiktu dx12. tai kada nors veliau gal sulauksim ultimate enhanced edition dx12 ka nors tokio.

na nieko su tuo senu vgx buildu bent jau parode ka galetu padaryt..gal dar padarys ateiti.


tokio vaizdo dar teks palaukt..

The-Witcher-3-feature-672x372.jpg


apie ateinanti pc patcha

 

 

"Before I get into the nitty-gritty, know that a big patch with 600 changes - including improvements to graphics and graphical settings - was sent to certification today (Wednesday 20th May), and will take between five and seven days to clear. There will be patch notes covering it all.

In addition, CD Projekt Red will patch the game to allow editing of .ini files on PC, to push graphical settings even higher. You will be able to tweak grass and vegetation density, post-processing effects such as sharpening, and draw distances. The .ini patch will arrive soon after the other patch."

 

 


del mazo teksto ant PS4 ji galima pasizoomint 

 

On PlayStation 4 you can enable "ZOOM" function. It really works for this issue. To Activate "ZOOM" feature on PlayStation 4 follow the steps provided below:

  1. Go To Setting
Select Accessibility Option
Select ZOOM IN

Now that you have enable "ZOOM" feature, you can press PS Button and Square to ZOOM IN, enabling you to scan the screen using the left thumbstick. To exit/zoom out, press Circle"

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos