Rekomenduojami pranešimai

Nusimato neblogas raganiaus zaidimas vel. Beje pastebejau, kad barzdos zaidimuose labai populiaru pasidare :D

 

Nemanau, kad čia dėl mados. Geraltas pasenęs, tai natūralu, kad kažkiek apžėlęs jau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gražiai bet data irgi nebloga 2008 - 01 - 18

 

Ne į temą

kokie metai tokie ir telefonai buvo su gerom kamerom

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

arba data ten lieva tiesiog rodo tam kad is tubes neisimtu.nes treileri pradzioj rodo tai naujausia.jau tikrai ne 2008 sita zaidima pristatainejo.lol

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na laukia naujas rpg perliukas kuris jau nebeissiteks i current gen konsoles. tai arba next gen imt reiks ,arba ant pc kazkokio padoresnio. :megusta: ..killling monsters :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siais laikais ir komiksu reikia matyt kazkam. komiksai pagal zaidima,kuris pagal knygas. hmm..geriausia ideja man is tos srities buvo mgs digital graphic novel tos dvi dalys. va kad visi tokius darytu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naujam witcheri augs "greiti medziai" su visa kita greita augmenija .. :megusta:

 

The Witcher 3: Wild Hunt To Be Powered By SpeedTree

 

IDV revealed today that CD Projekt RED’s upcoming The Witcher title will be powered by its SpeedTree technology. As the press release reads, this will be the third title in the series to integrate SpeedTree middleware into the story-driven experience and natural environments that have become a trademark of the franchise.

 

Micha? Stec, Art Producer at CD Projekt RED, said:

 

 

“We’ve created really stunning ecosystems in The Witcher 3. Vegetation and trees in the game are a really important part of the overall experience. Without the SpeedTree library, tools and SDK, it wouldn’t have been possible to include this level of detail and interaction with such intricate, woodland environments.”

 

SpeedTree’s advanced SDK and real-time support of next-gen platforms played an important role in developing the expansive and open world of The Witcher 3, where creatures and characters interact with vast natural surroundings seemingly at will.

 

Micha? Stec added:

 

 

“SpeedTree provided precise modeling and randomization tools to build the unique look we wanted for our massive forests. With The Witcher 3 set in an open world that will be about 35 times larger than Witcher 2, SpeedTree middleware greatly facilitated development and made the environments look really complete.”

 

IDV President Michael Sechrest concluded:

 

 

“Our early involvement with next-gen platforms allowed us to provide the CD Projekt RED development team with the right tools at the right time,” said , “We’re looking forward to the release of the The Witcher 3 to showcase SpeedTree’s expanded capabilities, particularly on the new consoles.”

 

The Witcher 3: Wild Hunt is planned for a 2014 release on PC and next-gen platforms!

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manęs tai tie "30 kartų didesnis nei Skyrim" nevelka nei per kur. Na ir kas, kad didesnis. O jei kombatas čiulps donki ir visi kvestai bus generic "nueik ten užmušk tą" "paimk šitą ir nunešk ten" ir pan, o pats pasaulis bus monotoniškas ir negyvas. Kažkaip su next gen aš tikiuosi ne tik geresnės grafikos, bet ir įdomesnių ir didesnių galimybių. O dabar realiai kvestų prasme darome tą patį ką ir prieš 20m, tik kad kartoti tą patį reikia n daugiau kartų tai ir atsiranda 50h gameplay.

 

Ko norėčiau, tai, kad kova būtų iššūkis kaip per kokį Dark souls, sunku, įtempta, verčianti ruoštis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai butent kurejai savo video ir kalbejo ka jie darys kad nebutu tu nueij ten ir ten ir parnesk kazka. Zada tokia idomia gan questu sistema. Combat irgi sake nebus kaip praeitoj dali tokia kur paspaudus knopke pasileidzia animacija ir bus letesnis pats combat.

Del masto tai ne vienas witcher nebuvo ne kiek open tai jau vien del to mastai skirsis aisku.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Tai butent kurejai savo video ir kalbejo ka jie darys kad nebutu tu nueij ten ir ten ir parnesk kazka. Zada tokia idomia gan questu sistema. Combat irgi sake nebus kaip praeitoj dali tokia kur paspaudus knopke pasileidzia animacija ir bus letesnis pats combat.

Del masto tai ne vienas witcher nebuvo ne kiek open tai jau vien del to mastai skirsis aisku.

Tai labai tikiuosi, kad sugalvos paįvairinti ir įdomesniais q, na kad kažkas revoliucinio bus netikiu, bet bent writingas geras būtų, kad ir kurjeriu dirbti motyvuotų. Labiausiai gero writingo reikia side q, nes dažniausiai jie būna tokie klišiniai ir standartiniai, kad labai neįdomu būna juos vygdant. Geras writingas jį pakeistų, nes būtų įdomu bent jau dėl mini siužetinių arkų juos pereiti.

 

O dėl kovos, tai taip, smagu, kad bent kol kas žada, kad kovai reikės ruoštis, studijuoti apie žudomos monstrus ir pan.

 

Greitu laiku turi būti naujas treileris, kol kas įdėtas kūrėjų facebook to treilerio teaseris.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.