Pihas

Kaip is naudoti Kaimynu neta

Rekomenduojami pranešimai

pirated eina ta mac apeit su kokia primityvia programa?

na is pradziu reikia suzinoti koki mac leidzia.

psp mac pakeisti galima, www.dark-alex.org yra pluginas.

Redagavo nnemo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mac suzinoti yra pora budu ;) bet tokiu ne is paciu geriausiu, programisko nezinau. Vienas is budu tai nueiti pas kaimyna i svecius ir kai kaimynas nemato paziureti su ipconfig /all plokstes MAC ;) kitas geresnis, bet neviesinsiu ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu taigi cia kalbama apie nulauzinejimus ir pan. ;D tai gali pasakyti bus itema ;D

Redagavo wizardaz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As prie kaimynu jungiaus tai pamate uzdejo pass tai savo gavau pirkt

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Wirelss nulauzti yra labai lengva. Pats geriausias ir lengviausias budas kai yra MAC apsauga ;) yra ivairiu irankiu kurie 'gaudo' ore skrendancius paketus, jie sklinda is routoriaus ir bet kas juos gali pasigauti ir suzinoti kokia informacija jie nesa. Kai pasigauni pora paketu programa gali ispakuoti juos ir pasakyti kokiam MAC adresui jie buvo skirti, kai turite ta kaimyno/aukos MAC adresa belieka jums pasikeisti i savo. Pats tai bandziau viena karta kai labai reikejo prisijungimo - viskas veikia. Minusai tokie, kad routorui susisuka 'galva' kai kaimyno ir tavo MAC adresai yra tokie patys, todel i jusu ir kaimyno kompai prades priimineti vieni kurtu paketus, todel interneto rysys prades trukineti. Kiek bandziau tai apie puse valandos pasinaudojus reikia vel atsijunkti ir prisijunkti.

 

Kitos WEP apsaugos buna koduotos 64-128-256bit'ais. Jas nulausti sunkiau, tam taip pat yra skirtos programos, kurios daugiau yra skirtos UNIX platformai, taciau galima rasti ir 4 Windos. Norint nulausti tokia apsauga jums reikia pasigauti kuo daugiau paketu ir juos lausti, kadangi paketai yra koduoti ju nepavyks tik ispakuoti ir pasiimti info is jo. 64bit'ams nulausti reiks apie 1000 paketu (tiksliai nepamenu) (paketai turi buti tinkami, bet kokie netinka), dazniausiai tiek ir reikiamu paketu yra sunkiai pagauti todel yra irankiai kurie dirptinai praso routorous pagaminti ir atsiusti atgal paketus. Irankiu neminesiu, nes tai nelegalu ;) bet manau kiekvienas juos zino, ir aplamai interneto kainos juokingai mazos lietuvoje, todel nematau tikslo lauzyti kaimynu tinklus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man tai negaila :lol: tik nzn ar sito forumo taisykles tai ledzia....well anyways: http://www.wirelessdefence.org/Contents/AircrackMain.htm

 

'airmon' pagauna paketus ir parodo MAC adresa kam jie priklauso. Visi like irankiai WEP'ui nulausti, viskas aprasyta.

 

Siaip yra visas Linux distro su visais sitais irankiais (ir dar daugiau skirtu hackinti), galima uzkrauti Live CD, bet vat palikau ta kompakta darbe ir kazkas itrauke i nosi ;] tai nepamenu pavadinimo :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nulauzti galima bet koki bevieli ar "vielini" tinkla. Nesvarbu kokio ilgio WEP raktu uzkoduota. Taciau ziniu reiks, ir pakankamai dideliu. Vat cia galite pasiskaityti apie "lauzimo" algoritmus:

http://www.securityfocus.com/infocus/1814

http://www.securityfocus.com/infocus/1824

nereikia tukstanciu ar milijonu paketu, uztenka vieno. Nenulauziamu sistemu nera, taciau lauzti kaimyna.... O ta kaimyna pazisti? Nebaisu bus nakti laiptineje susitikti? Arba savo tinkla po kurio laiko taisyti, jei jis ne l***** bus? Protingam routeryje galima logus irasineti ir paziureti kas kur kaip jungiasi. O po to su ta pacia lazda atgal duoti. Ir atsiras tema forume: HELP, padekit, nezinau kas darosi....

 

Siaip, kai "lauzimas" yra fiksuojamas ir "lauzejas" yra aiskus - labai lengva pritaikyti LR BK.

 

Kas apsaugo savo tinklus irgi ne lochai. Informacijos apie tai lietuviu kalba pilna:

http://www.critical.lt/?articles/show/43/printable

 

cia is satmanijos forumo:

http://www.satmania.lt/showpost.php?p=22339&postcount=23

SSID broadcasting'o nuemimas nera kokia nors rimta saugumo priemone, nes SSID gana lengvai pagaunamas is oro bet kuriuo atveju. Evoliucine ir saugumo prasme algoritmai issideste mazdaug taip:

pirmoji karta - WEP - statinis WEP, dinaminis WEP (reikalingas RADIUS serveris naudojamas kartu su vartotoju duombaze ar CA sertifikatais bei IEEE 802.1x autentifikacija). Jei dinamiskai keisti raktus gana daznai (pvz kas minute) saugumas gerokai padideja.

antroji karta - WPA (TKIP sifravimas) - WPA-PSK, dinaminis WPA (RADIUS ir t.t. analogiskai dinaminiam WEP'ui).

trecioji karta - WPA2 - atitinka palyginus neseniai isleista IEEE 802.11i WLAN tinklu saugumo standarta. Siuo atveju sifravimui naudojamas AES protokolas.

 

statinio rakto ivedimo atveju (statinis WEP, WPA-PSK ir pan.) saugumo lygis zemesnis uz dinaminius metodus, kur raktai gali keistis automatiskai nurodytais laiko intervalais ir kas kazkiek laiko vyksta pilnas persiautentifikavimas.

 

Dinamine vartotoju autentifikacija naudojant IEEE 802.1x, priklausomai nuo poreikiu ir irangos galimybiu gali buti vykdoma ivairiais budais. Paprasciausias naudojant winxp butu PEAP - siuo atveju vartotojo "tapatybe" patikrinama slaptazodzio, o RADIUS serverio "tapatybe" - CA sertifikato pagalba. Vienas is saugiausiu budu butu EAP-TLS - siuo atveju abieju pusiu "tapatybe" butu nustatoma sertifikatu pagalba, taciau siuo atveju sudetingeja (ir brangsta) CA serveriu ir visos PKI infrastrukturos administravimas.

 

http://www.wi-fi.org/ - organizacija kuri uzsiima ivairiu gamintoju irangos testavimu (suderinamumo ir panasiais klausimais). Sveika wi-fi iranga butu rinktis is cia sertifikuotos irangos saraso.

 

Siaip WLAN ir jo saugumas gana plati tema, todel gana sunku viska sukrauti i viena zinute. Reziumuojant reiktu pabrezti, kad labiausiai reiktu vengti WEP'o, nors nevisada pavyksta to padaryti, kadangi tiek vartotoju korteles, tiek prieigos taskas gali buti skirtingu kartu ir palaikyti skirtingus standartus. Jei WLAN tinklas renkamas is ivairiu gamintoju ir senumo komponentu, daznai vieninteliu visiems suprantamu protokolu buna WEP'as :-(. Kondsruojant namu WLAN tinkla is nauju komponentu, kaip cia jau buvo meineta, minimaliai reiktu naudoti WPA-PSK. Kai kurie access-point'ai skirti mazoms imonems ar pan. turi integruota RADIUS serveri, kas leistu naudoti dinamini autentifikavima be papildomos irangos.

 

Pririsimas prie MAC adreso yra papildoma, taciau neypatingai saugi priemone. Senais laikais, kad pakeisti tinklo plokstes MAC adresa reikdavo pasileisti specialia gamintojo diskete. Siai dienai ethernet MAC adresa galima pakeisti per keliolika sekundziu net neperkraunant kompiuterio.

 

Zodziu, siulyciau smarkiai pagalvoti, pries pradedant. Man cia primena: pas mano kaimyna uz duru daug brangiu daiktu yra, kaip atidaryti jo duris. Net paprasti vagys savo laiptines nevagia... :lol:

 

P.S. o be to - ka daryti, kai rysys staiga dingsta, o jo labai reikia? Nu perkrove, ar atjunge "lauziamasis" rysio stotele?

Redagavo masa

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos