nekroshius

Kompiuterinių žaidimų leidėjas THQ paskelbė apie bankrotą

Rekomenduojami pranešimai

"Kaip oficialiai pranešė žaidimų leidėjas THQ, jis skelbia bankrotą. Visgi šios kompanijos leidžiamų žaidėjų mėgėjams labai nusiminti nereikėtų, nes leidėjo pirkėjas jau yra rastas, o kompanijos bankroto paskelbimas tėra įprastinė procedūra, kurią reikia atlikti.

Kaip nurodė THQ prezidentas Jasonas Rubinas, „Clearlake Capital Group“ nori nusipirkti praktiškai viską, kas priklauso THQ. Į tai įeina intelektualinė nuosavybė, darbuotojai bei kontaktai su žaidimų kūrėjais. „Clearlake“ netgi nusprendė finansuoti kompanijos veiklą per visą bankroto procedūrą.

Paskelbtas THQ bankrotas visgi nebūtinai reiškia, jog „Clearlake“ iš tiesų gaus kompaniją. Tai reiškia, jog ir kitos kompanijos gali siūlyti savo kainą, o laimės daugiausiai pasiūlęs pirkėjas, tačiau THQ bent jau vieną pasiūlymą tikrai turi. O pirkėjų per kitas 30 dienų atsirasti turėtų, nes kitais metais THQ planavo išleisti tokius žaidimus, kaip kad „Metro: Last Light“, „Company of Heroes 2” bei „Homefront 2”, kurių visų trijų kūrimas iš esmės jau yra paskutinėje stadijoje."

 

 

Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/verslas/kompiuteriniu-zaidimu-leidejas-thq-paskelbe-apie-bankrota-649-290636#ixzz2Fhh97kmK

 

 

technologijos.lt

 

tik neaišku ar tam, kad skolas nurašytų fyktyviai perduodant kitai savai įmonei, ir kaip tai atsilieps naujiems žaidimams...

Redagavo nekroshius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas bus gerai su žaidimais visu kurios pradėjo kurti išleis tikrai išleis, o dėl ateities žiūrėsim.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labiausia miglota WWE '14 ateitis, idomu kaip cia bebus kitais metais :), kad tik koks EA neperpirktu, butu ragas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labiausia miglota WWE '14 ateitis, idomu kaip cia bebus kitais metais :), kad tik koks EA neperpirktu, butu ragas.

 

Man tai atroda kad EA kaip tik inestu nauju veju nes as pvz palosiau wwe 13 kokia savaite ir man jis atsiboda nes jis beveik toks pat kaip wwe12 tik su keliais pribumbasais.Beto dabar kone visi EA sporta zaidimai lb geri(isskyrus nba).O kas del thq tai saunu kad jau yra kas nupirks sita kompanija

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu bent lošei WCW Mayhem ar WVW Backstage Assault ant PSX, kas buvo EA gamyba? Tikrai nevykę geimai buvo. Tikėčiau, 2kgames gal ir nepavestų, bet EA - nepasitikiu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik, kad ne EA nupirktų, nes jie jau pradeda sušikti tokias serijas kaip Battlefield, o MOH iš vis sugadino (nors Warfighter'is man vis vien labai patinka).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik, kad ne EA nupirktų, nes jie jau pradeda sušikti tokias serijas kaip Battlefield, o MOH iš vis sugadino (nors Warfighter'is man vis vien labai patinka).

 

Gal galite argumentuoti, per kurią vietą sušiktas yra Battlefield? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galite argumentuoti, per kurią vietą sušiktas yra Battlefield? :)

 

Jei žaidei žaidimo MP nuo išleidimo, tai suprasi apie ką aš kalbu. Bugų belekiek buvo (nors ir dabar dar pilna), PS3 Voice (kaip ten besivadintų) per metus tik sutvarkė. Taip pat skaičiau, kad tokio dalyko kaip Premium net nebus, bet kur tau, EA vis per mažai pinigų, tai sako kaip nors išlupam iš tų žmonių dar po tiek pat, kiek žaidimas kainavo. Jau net pats žaidimas COD'iškėja, tad, jei taip ir toliau, tai nieko gero... Man vis dar patinka šis game, bet, kad tik toliau nesugalvotų per daug COD padaryt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na ka THQ jau issipardave . stai kas ka nusipirko:

 

Yesterday morning, we received a competing bid for the operating business,

along with Clearlake’s offer, and numerous offers for separate assets.

During an auction process that lasted over 22 hours, the final conclusion was

that the separate-asset bids would net more than a single buyer for the majority

of the company.

Shortly, we will, present the results to the U.S. Bankruptcy Court, which must

concur with our assessment.

The proposed sales of multiple assets is as follows :

 

Sega agreed to purchase Relic

Koch Media agreed to purchase Volition and Metro

Crytek agreed to purchase Homefront

Take 2 agreed purchase Evolve and

Ubisoft agreed to purchase Montreal and South Park

We expect these sales to close this week.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek papildomos info su kainom:

Relic Entertainment

Makers of Company of Heroes

Winning bidder: Sega, $26.6 million.

Runner-up: Zenimax Media, $26.3 million.

 

THQ Montreal

Makers of 1666 and Underdog, titles under development.

Winning bidder: Ubisoft, $2.5 million. No runner-up.

 

Evolve

(title in development at Turtle Rock Studios)

Winning bidder: Take-Two Interactive, $10.894 million.

Runner-up: Turtle Rock Studios, $250,000.

 

Volition, Inc.

Maker of Saints Row

Winning bidder: Koch Media, $22,312,925.

Runner-up: Ubisoft, $5.4 million.

 

Homefront

Released 2011; due for a sequel.

Winning bidder: Crytek. $544,218.

No runner-up.

 

Metro

Series; due for the sequel Metro: Last Light.

Winning Bidder: Koch Media, $5,877,551

Runner-up: Ubisoft: $5.175 million.

 

South Park

License; South Park: The Stick of Truth is due for release March 5.

Winning bidder: Ubisoft, $3,265,306

No runner-up.

Kad 'Sega' nupirko 'Relic' tai čia puiku, pakliuvo tikrai į geras rankas..

Crytek ir Homefront čia kaip ir viskas aišku, jie jau kūrė tai ir pasiėmė..

Dėl kitų net nežinau..su Volition čia įdomiai šiek tiek

Nuotrauka

 

Gaila tik, kad Vigil taip ir liko su Darksiders. Bet gal kas nors paims Darksiders bent kaip IP

O dėl WWE yra gandų, kad licenzija bus parduota Take Two

 

Vieno iš 'Vigil' games darbuotojų pasisakymas apie darbą kompanijoje ir ten praleistus metus, gražiai parašė žmogelis

 

My name is Ben Cureton, and I was the Lead Combat Designer at Vigil Games. I'm sitting at my desk among... what appears to be a warzone. The walls look bare. It's quiet.

 

The seats are empty.

 

We've all been on edge for the past couple months... and more so, the last couple weeks. I mean, I'm sure you can imagine what it's like to wonder if you will have a job tomorrow. Most of us here joked about it just to keep the mood light, but we all knew what could happen. Now I look around and I realize... it did happen.

 

Am I sad? Well yea. I've been in this industry for 20 years. Seriously. Two decades. I've been laid off more than once. It sucks every time. But am I sad I don't have a job? Not really... I'm sure I'll get another one eventually. I'm sad because it won't be THIS job. It won't be at Vigil. That's why I'm sad. The people I waged war with are no longer together. The people that I bled with, vented with, argued with (often times LOUDLY), and kicked back with... these people will never be together again in the same combination.

 

Not that it was perfect. But what is perfect? Did I like coming to work? Yes. Was I proud of the work that I did? Yes. More importantly, was I proud of the work that WE did? Absolutely. I knew, without a shadow of the doubt, that the project we were working on (Codenamed: Crawler) was going to blow people away. In fact, it DID blow people away. We did, in TWO months, what many companies haven't done in a year. The pride of knowing that no one was doing anything like us was so satisfying, it kept us coming to work and giving 100% every single day, even through the dark times.

 

... so maybe you can imagine what it feels like when you read the list of who bought what only to discover your name is not on the list. Why? Did we do something wrong? Were we not good enough? Were we not worth 'anything?' Imagine that.

 

Vigil was filled with people that I would put up against the best in the industry. People that made my work better, people that made me a better designer, and people that made me a better person. And now they are gone.

 

Their seats are empty.

 

It's OK, though. I guess this post makes it sound a bit melodramatic. Seriously... if you work in the video game industry you have to be resilient. Doing what you love often comes with a price - anyone who has been around for a while can tell you that. Today, that price has been paid. That being said, I'd still never dissuade anyone from following their dreams if their dream is to make video games. While it's not as romantic as it sounds, it's sure a hell of a lot of fun.

 

So don't cry for the people at Vigil. We made games for game players. I have no Horror stories from working here... only Honor stories. Through both praise and critiques alike, our goal was always to make a product as if we, ourselves, were the end-user. We may have gotten pushed and pulled in certain directions by forces out of our control, we were always in it to make games for game players. And that's what we did.

 

I can only hope that those spared from the other companies remain employed long into the future. There is not much worse than false hope, and these people deserve to continue making great games. You may not know their names, but they exist, and they bleed, sweat, and cry for your entertainment. I mean that honestly, with no negativity. They do it... no, WE do it... because we want you to have a good time.

 

In closing, I can only say thank you to the fans of Vigil games. Your support means more than you can imagine. Your feedback (both positive and negative) gave us long-lasting insight that we will all take with us, wherever we may go. You are the reason we made Darksiders 1 &2... and you are the reason we will continue to make games.

 

And with that... my seat is empty.

 

 

Ben Cureton

Lead Combat Designer

Vigil Games

 

 

P.S. This is no place for a horse.

Redagavo drake345

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos