benas1

Teisių apsauga: „Microsoft“ skaičiuos sėdinčius prie TV

Rekomenduojami pranešimai

Skaitmeninė intelektinių teisių kontrolė turi gausybę veidų, rašo ghacks.net. Šios priemonės gali atimti galimybę kopijuoti ir platinti skaitmeninį turinį, tam tikram laikotarpiui apriboti galimybę naudotis skaitmeniniu turiniu ar riboti kūrinio peržiūrų skaičių.

 

Bendrovė „Microsoft“ užpatentavo dar vieną apsaugos priemonę: galimybę nustatyti peržiūrų skaičių konkrečiam vartotojui.

 

Nuo šiol turinio tiekėjas galės apsaugoti savo intelektinę nuosavybę keliais būdais:

 

1. Nustatyti ribotą peržiūrų skaičių;

 

2. Per tam tikrą periodą leisti tik nustatytą kiekį peržiūrų;

3. Riboti žiūrinčių asmenų skaičių;

4. Riboti peržiūras atsižvelgiant į vartotojo amžių;

5. Nustatyti išvardintų ribojimų kombinaciją.

Tam, kad tokia kontrolė taptų efektyvi teks naudoti prietaisus, kurie gali nustatyti ir identifikuoti turinio vartotojus. „Microsoft“ pateiktame patente vaizduojama „Kinect“ įrenginys su vaizdo kamera, kuri nustato kambaryje esančių vartotojų skaičių bei asmenybes ir atsižvelgiant į produkto licencijos taisykles suteikia galimybę arba ne, peržiūrėti įsigytą turinį. Todėl, jeigu įsigysite produktą, kuris yra skirtas tik jūsų asmeninei peržiūrai neturėsite galimybės peržiūrėti jo su visa šeima.

 

Ši priemonė leis intelektinės nuosavybės kūrėjams efektyviau kontroliuoti parduoto produkto vartojimą ir užkirs kelią licencijavimo pažeidinėjimams. Bent jau to tikisi „Microsoft“.

 

Tikėtina, kad išplitus šiai kontrolės priemonei elektroninėse parduotuvėse atsiras licencijavimas, skirtas atskiroms vartotojų grupėms. Pavyzdžiui, pirkėjas galės rinktis su kokio tipo licencija jis įsigis kompiuterinį žaidimą: skirtą vieno, dviejų asmenų peržiūrai ar visai šeimai. Vos tik kūrinio peržiūros įrenginys nustatys, kad turiniu naudojasi daugiau asmenu nei nustatyta licencijoje jo peržiūra bus galima sustabdyti automatiškai.

 

Kol kas nežinia ar vartotojai bus linkę įsileisti tokį stebėtoją į savo namus ir sutiks, kad kažkas kontroliuotų jų vartojamą skaitmeninį turinį.

Nuotrauka

šaltinis: ekonomika.lt

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujos beprotybės ribos! Mėžti tokias nesąmones lauk ir neprasidėti. Ko dar įsigeis? Absurdas ir akiplėšiškumas naujam lygy. Penas pamąstymui, kiek jie sugebėtų lipti ant galvos, jei visi sutiktų su jų nesamonėm?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujos beprotybės ribos! Mėžti tokias nesąmones lauk ir neprasidėti. Ko dar įsigeis? Absurdas ir akiplėšiškumas naujam lygy. Penas pamąstymui, kiek jie sugebėtų lipti ant galvos, jei visi sutiktų su jų nesamonėm?

 

Tas man labiausiai ir nepatinka. :no:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Microsoft bando kontroliuot žmonija :hitler::spit::gasp:

 

Tikėkimės, taip neatsitiks. :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien kol įsigaliotų toks istatymas kiek laiko praeis, jug zmones is savo pinigų tikrai nemokes uz tokias nesamones o jie irgi nemanau jog dikai dalins(nebent bus įmontuota pvz iskarto į naujas konsoles...)

 

 

Kitas dalykas Lietuvoj išvis dar daug daug laiko praeit tures kol bus tokie dalykai :D

 

 

O jei ir bus tai Skuduras ant kameros ir what a problem :melvin::devil:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei ir bus tai Skuduras ant kameros ir what a problem :melvin::devil:

 

Niekas nevyktu jei bandytum kaska jungti, nes atrodytu jog nera zmoniu :melvin:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas nevyktu jei bandytum kaska jungti, nes atrodytu jog nera zmoniu :melvin:

 

 

 

Tada nuotrauka pries kamera :D nes jug vistiek kaskas butu su veido ar kuno atpazinimo funkcijom nes kad sedetu zmones prie tu kameru tai jug butu visiskai nelogiska...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada nuotrauka pries kamera :D nes jug vistiek kaskas butu su veido ar kuno atpazinimo funkcijom nes kad sedetu zmones prie tu kameru tai jug butu visiskai nelogiska...

 

kinect atpazysta 3d vaizda,nuotrauka nepadetu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kinect atpazysta 3d vaizda,nuotrauka nepadetu

 

 

Ka ten jis atpazintu... hackeriai greitai sugalvotu koki buda kad ir kita kamera ikist durna kuri tiketu nuotrauka :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos