Shliuzas

Star Ocean 4

Rekomenduojami pranešimai

Star Ocean 4 - labai patiko tiesa sakant. Bent jau man asmeniškai šia Star Ocean dalis yra geriausia. Dėl tupo knopkių paspaudimo - nesutinku aplamai. Pažaistum truputi toliau, suprastum apie ką aš kalbu. Labai daug combo, Blindside sistema, kada jau galima Critical daryti tiesiog apeinant priešą tuo momentų kada jis smugioja (Kaip counter) (Kai-kuriems priešams butina naudoti). Istorija SUPER, pasauliai labai gražiai padaryti. Ir kaimai ir aplamai. Nepatiko tik tupi questai a.la. MMORPG (DEJA VU tongue.gif ) ir vėl gi - Disintegration rings sistema. Paskutinį ring galima gauti tik praeinant žaidimą. Bet čia padarytas dalykas gana gerai tame plane kad surenkant 50% trofėjų - nuimamas LEVEL CAP ir galima jau eiti į sekretinį Dungeon, kuriame paskutini bossai jau begioja kaip paprasti priešai nekalbant jau apie kitus. Yra žaidime ir labai sunkių kovų (pvz prieš Phantom kareivius (nespoilinsiu)). Pasirinkimo valdymo labai daug - bet kokį veikėją, nustatymai kokie nori ir taktika ir magijos, skillų pilna kiekvienai situacijai. Nuo pasirinkimų priklauso ir žaidėjai ir istorija. Labai daug sekretinių pabaigų ir žaidimo momentų kada priklausomai nuo to ką duoda bendravimas su kitais komandos nariais.

(Aš pvz išgelbėjau Arumat nuo mirties gale žaidimo. )

. Item creation irgi labai gerai patobulintas palyginus su Till The End Of Time pvz (nekalbu kad TTEOT nelabai buvo subalansuotas ir kokybiškas, nors ir idomus) Taigi šitas Star Ocean nors ir sulaukė nelabai gerų atsiliepimų iš daugelio žmonių - vistiek man lieka geriausias.

Redagavo Skeith

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai tau patiko tokia kovu sistema? turiu omeni paimk pradzia zaidimo,na kokias pirmas 4 val bent jau.kaip tau ten kovos? nieko zinot nereikia,nieko daryt nereikia,turbut bet kas sugebetu losti toki zaidima,netgi ne rpg zaidejas.nes kovos grynai action.jokiu pauziu,jokios taktikos,jokio apgalvojimo,ir jokios baimes kad pralaimesi nes tai neimanoma.kalbu velgi apie zaidimo pradzia bent jau...pradzia turi itraukti...kovso turi itraukti,istorija turi itraukti..tam kad noretusi losti toliau...nereikia sakyt kad veliau kovos tampoa idomesnes,kad veliau viskas daug sudetingiau...veliau man nerupi...zaidimas turi itraukti nuo pirmu minuciu.,,kaip tai padare Valkyria Profile 2,kaip tai padare Shin MEgami tensei serija,ar .//hack serija,na kad ir FF serija,ar Vagrant Story....itrauke nup irmu minuciu....STar Ocean 4 manes visiskai neitrauke nei po pirmu minuciu,nei po 4 val losimo.galiu uzsidet 4 ar 5 karta FFXIII ir jis mane taip pat itrauks vel kaip ir pirma karta,galiu uzsidet bet kuri is PS2 rpg ir jie mane itrauks vel taip pat...man bus idomu tikrai,nors ne pirma karta losiu...nes tai idomu...as negaliu atsizaveti Vagrant Story pradzia,ir paciu zaidimu,kovos sistema.tai buvo 2000 metai...o dabar ka turim...kazkokius action...FFXIII kovos grynai action, Star Ocean 4 irgi dar labiau action..bet ir ne kovose esme...gali jos buti ir tokios,bet zaidimas turi itraukti....kaip pvz MGS4 nelabai itrauke, MGS PW - tiesiog nerealus zaidimas. ne grafikoj esme,ir ne intarpu kiekyje.ir ne konsoles galingume aisku.deje nauji rpp tik blizga ir turi kruva loadingu ,kas 5 minutes,pries kiekviena kova,po kiekvienos kovos ir pan....ypac kurie naudoja U3 varikli...tiesiog kova trunka pora minuciu,bet pries kova ir po jos lauki loading ekrane...virsune...SE saunuoliai tikri...tokiue perlus iskepe ant X360 .katu...visus turiu....ne vieno negaliu losti...kaip ir SO4 .ankstesni SO patiko ant ps1,bei ps2.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikrai tau patiko tokia kovu sistema? turiu omeni paimk pradzia zaidimo,na kokias pirmas 4 val bent jau.kaip tau ten kovos? nieko zinot nereikia,nieko daryt nereikia,turbut bet kas sugebetu losti toki zaidima,netgi ne rpg zaidejas.nes kovos grynai action.jokiu pauziu,jokios taktikos,jokio apgalvojimo,ir jokios baimes kad pralaimesi nes tai neimanoma.kalbu velgi apie zaidimo pradzia bent jau...pradzia turi itraukti...kovso turi itraukti,istorija turi itraukti..tam kad noretusi losti toliau...nereikia sakyt kad veliau kovos tampoa idomesnes,kad veliau viskas daug sudetingiau...veliau man nerupi...zaidimas turi itraukti nuo pirmu minuciu.,,kaip tai padare Valkyria Profile 2,kaip tai padare Shin MEgami tensei serija,ar .//hack serija,na kad ir FF serija,ar Vagrant Story....itrauke nup irmu minuciu....STar Ocean 4 manes visiskai neitrauke nei po pirmu minuciu,nei po 4 val losimo.galiu uzsidet 4 ar 5 karta FFXIII ir jis mane taip pat itrauks vel kaip ir pirma karta,galiu uzsidet bet kuri is PS2 rpg ir jie mane itrauks vel taip pat...man bus idomu tikrai,nors ne pirma karta losiu...nes tai idomu...as negaliu atsizaveti Vagrant Story pradzia,ir paciu zaidimu,kovos sistema.tai buvo 2000 metai...o dabar ka turim...kazkokius action...FFXIII kovos grynai action, Star Ocean 4 irgi dar labiau action..bet ir ne kovose esme...gali jos buti ir tokios,bet zaidimas turi itraukti....kaip pvz MGS4 nelabai itrauke, MGS PW - tiesiog nerealus zaidimas. ne grafikoj esme,ir ne intarpu kiekyje.ir ne konsoles galingume aisku.deje nauji rpp tik blizga ir turi kruva loadingu ,kas 5 minutes,pries kiekviena kova,po kiekvienos kovos ir pan....ypac kurie naudoja U3 varikli...tiesiog kova trunka pora minuciu,bet pries kova ir po jos lauki loading ekrane...virsune...SE saunuoliai tikri...tokiue perlus iskepe ant X360 .katu...visus turiu....ne vieno negaliu losti...kaip ir SO4 .ankstesni SO patiko ant ps1,bei ps2.

Taip - ta kovos sistema man labai patiko. Deja turiu sutikti su tavimį kad visų privalumų atskleidimas yra gana letokas žaidime. Skaičiau kad tai buvo padaryta dėl Universe level režimo, bet truputi persistengta. Galaxy dėl to prarado taktikos žaidimo pradžioje. Bet dėl keturių val... Nu kažkaip jau per daug tikrai. Nebent tą laiką leisdavai, renkant materialus ir kitką. Sutinku kad su įtraukimų į kovas yra truputi problema. Manę asmeniškai įtraukė kovos muzika - labai jau patiko palyginus su kitais Star Ocean. (Muzika keisis žaidimo eigoje tai dar vienas pliusas didelis). O įtraukimas į istoriją man visai patiko. Nepamiršime kad Star Ocean: The Last Hope yra visos Star Ocean serijos PREQUEL (PRIEŠISTORIJA) taigi kada mes žiurime istorijos intarpus ir kitką - toks jausmas geras apima bent jau manę kada supranti kas buvo prieš kitas Star Ocean (aš visus buvau žaidęs). Tiesiog super.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

15ab7f3462bc.jpg
 
Kūrėjas: Tri-Ace
Leidėjas: Square Enix
Žanras: RPG
Išleidimo data: 2017 11 28

Platformos: PS4 / PC
 

Square Enix has revealed that it's working on a remastered edition of Star Ocean: The Last Hope for PlayStation 4. The action role-playing game first released as an Xbox 360 exclusive back in 2009. In 2010, it landed an 'International' version, which featured some fresh content and made the jump to the PlayStation 3.

For a title that had a protagonist named Edge Maverick, the game was reasonably well received, although atrocious English voice acting ensured that the release is largely remembered for all the wrong reasons. Still, we're sure that some of you will be jumping for joy right about now.

So, when's it due out? Square Enix hasn't offered a date, but it says that the remaster is currently playable, so it can't be too far away. It's also worth mentioning that it'll support 4K on PS4 Pro, which is nice.

 
64611386.jpg
 
12728841.jpg
 
34577546.jpg
 
64086892.jpg
 
90369106.jpg
 
76323109.jpg
 
27840348.jpg
 

 

Gal gali kas apsviesti ar i cia parasiau? Nelabai suprantu ar SO 4 dalis ir yra ta pati The Last Hope?..

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip ta pati sena gera kuria dar ant x360 meginau. neilgai. kazkaip nelipo. 

 

PlayStation 4 Version

  • Resolution: From 720p on PlayStation 3 and Xbox 360 –> PlayStation 4 Pro: Maximum 4K / PlayStation 4: Full HD
  • Functionality to change image settings (shadow and blur settings, etc.)
  • Trophy support
  • Share button support

PC Version

  • Functionality to change screen resolution
  • Functionality to change image settings (shadow and blur settings, etc.)
  • Steam Achievements support
  • Mouse, keyboard, and PC controller support
  • Functionality to take screenshots without the UI

 

  •  

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip ta pati sena gera kuria dar ant x360 meginau. neilgai. kazkaip nelipo.

As tiesa sakant nebandziau nei vienos. Man kazkaip nelimpa panasus zaidimai. O klausiau del to nes bent jau is wikipedia raso, kad pries sita dali yra sukurtos 4. Tai kuri ten dalis nesiskaito kaip ketvirta? Ar nebuvo kazkuri isleista aplamai?

 

1996     Star Ocean

1998     Star Ocean: The Second Story

2001     Star Ocean: Blue Sphere

2003     Star Ocean: Till the End of Time

Dabar dar karta perziurejau tai turbut Star Ocean: Blue Sphere. Dalis buvo skirta GameBoy Color ir telefonams.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o siaip nzn kodel 4 dalim pavadino kazkas. gal ta blue sphere neskaite kad game boy color versija. nezinia. o gal kad US buvo tik 4 isleistos.

siaip yra naujesne dalis 2016 isejo. nzn kam sita ale pagrazinta lost kai yra naujesne isejus ps3/ps4

 

Star_Ocean_5.png

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali buti, kad minetos dalies neskaito kaip ketvirtos del to, kad bent jau ant PC nebuvo isleista. O kodel sita remasterina irgi sunku pasakyti. Cia jau reiktu paklausti kas zaide visas dalis. Gal naujausia buvo prastesne uz Last Hope?!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

remeikas ant PS4 gauna galima sakyti tikrus PC video nustatymus. daug visko pasirinkt.

 

Visual Style (Menu Styles)

  • Modern / Classic

Display Settings

  • Screen Resolution: 1920x1080 / 1280 x 720 / 2560 x 1440 [Pro] / 3840 x 2160 [Pro]

Rendering Settings

  • Shadow Buffer: Standard / 2X / 4X
  • Anti-Aliasing: Off / FXAA2 / FXAA3
  • Camera Blur: On / Off
  • Depth of Field: On / Off
  • Character Display Distance: Close / Medium / Far (Render distance for other characters.)
  • Self-Shadowing: On / Off
  • Texture Resolution: Low / High (Doesn't seem to make much of a difference)

 

  •  

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.