Rekomenduojami pranešimai

Zmones nesupranta, kad pageinde akis gadina ne telikas ar kompos, o ziurejimas i vienoda atstuma suzoominus, reikia kartais kazkur toliau paziuret, perfokusuot akis.

Redagavo ReiKaz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu čia vienas scalman visur matau komentarus tai toks ir įspūdis susidaro, kad jis vienas čia žaidžia non stop žaidimus.. :D O į tema šiandien gavau savo MGS tik gaila, kad kol kas žaisti nėra laiko, tai lauksiu kito mėnesio. Gal todėl scalman, ir pavydžiu turi žmogus laiko savo žaidimams. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na praėjus 40 valandų, jau galima kaip ir apžvalga rašyt, supratau, kad iš rembo stiliaus kilerio tapau "Tyliuoju mygdytojų", migdantis automatas (užduslintas), migdantis snaiperis (užduslintas) ir vandens pistoletas (ištikrujų visai naudingas ginklas, žinoma ne žudymui.)

 

Mano Loadout:

1. Riot SMG mubqrq.png

2. Renov TP 72atxx.png

3. Water Pistol 205s675.png

 

Vandens pistoletas, netgi labai reikalingas (Ir aš ne juokauju), jį gauni kai afrikiečių vaikus atveži į bazę, su juo galima naikinti Communication Equipment tyliai ir minas naikint. Ir šiaip labai smagu su juo trolinti priešų kareivius.

24lsg78.jpg

 

Aišku prieš kiekvieną misija rekomenduojų šitą įvykdyti 9viftd.png, kad priešai be šalmų būtų ir juo lengviau būtų įmanoma užmygdyti.

Redagavo Mason13

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pradžia perėjau nors pusdieni suvalgė, bet žaidimas reikalauja bent man rimtai sėlinti nors nelabai pavyksta dar sunkiau negu kokiam Hitman ar splinter cell žaidimusia, nors čia mano pirmas MGS žaidimas sunku ta valdyma atkalti, kai daug pasirinkimu duoda kaip nori daryti. Ir turiu klausima MGS fanams ar jis yra fantastinis? Nės pradžioja degantis žmogus mane gaudi ir mergina su kauke kur moka skraidyti? Ir po to misija pirma buvo kur zombai 6 buvo kažkokie prie tilto per jos sraigtasparnis nenutūpi, nes tipo pavojinga buvo. Šaip pradžia visai nieko buvo užkaitau.

Redagavo CerberusLT

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pradžia perėjau nors pusdieni suvalgė, bet žaidimas reikalauja bent man rimtai sėlinti nors nelabai pavyksta dar sunkiau negu kokiam Hitman ar splinter cell žaidimusia, nors čia mano pirmas MGS žaidimas sunku ta valdyma atkalti, kai daug pasirinkimu duoda kaip nori daryti. Ir turiu klausima MGS fanams ar jis yra fantastinis? Nės pradžioja degantis žmogus mane gaudi ir mergina su kauke kur moka skraidyti? Ir po to misija pirma buvo kur zombai 6 buvo kažkokie prie tilto per jos sraigtasparnis nenutūpi, nes tipo pavojinga buvo. Šaip pradžia visai nieko buvo užkaitau.

 

Pirmos 30 misijų galima sakyti AWESOME, likusios tik pritempimas, tikriausiai nebuvo laiko ir pinigų ar kažko nes jaučiausi, kad skubėjo chebra. Taip čia yra fantastikos elementų, kaikurie veikėjai net iš mirusiųjų pasaulio grįš, ir bus kaip boso kova su ugniniu žmogum 20-oj misijoj (Fantastikos elementai tik pagrindinėse misijose).  Žinoma didžiąją dalį tai sėlint reikės ir fultoninti žmonęs, kurie yra svarbūs. 

Redagavo Mason13

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pradžia perėjau nors pusdieni suvalgė, bet žaidimas reikalauja bent man rimtai sėlinti nors nelabai pavyksta dar sunkiau negu kokiam Hitman ar splinter cell žaidimusia, nors čia mano pirmas MGS žaidimas sunku ta valdyma atkalti, kai daug pasirinkimu duoda kaip nori daryti. Ir turiu klausima MGS fanams ar jis yra fantastinis? Nės pradžioja degantis žmogus mane gaudi ir mergina su kauke kur moka skraidyti? Ir po to misija pirma buvo kur zombai 6 buvo kažkokie prie tilto per jos sraigtasparnis nenutūpi, nes tipo pavojinga buvo. Šaip pradžia visai nieko buvo užkaitau.

Jo Metal Gear serijoj yra daug Sci-Fi Fantastikos, visokie ten paranormalus sugebejimai, nano technologijos, cyber technologijos. Dazniausiai tai bosai turi visokiu nerealiu sugebejimo, bet tuo jie ir idomus. O seip tai 80% realybes. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmos 30 misijų galima sakyti AWESOME, likusios tik pritempimas, tikriausiai nebuvo laiko ir pinigų ar kažko nes jaučiausi, kad skubėjo chebra. Taip čia yra fantastikos elementų, kaikurie veikėjai net iš mirusiųjų pasaulio grįš, ir bus kaip boso kova su ugniniu žmogum 20-oj misijoj (Fantastikos elementai tik pagrindinėse misijose).  Žinoma didžiąją dalį tai sėlint reikės ir fultoninti žmonęs, kurie yra svarbūs. 

prirase, prispoilino ir dar padiskutaves su konami mum atskleide,jog devai skubejo (7m paskubom dirbo turbut) ir isleido tik varganus 80mln doleriu. tai nevykes zaidimas,gailiuosi dabar kad pirkau :/ ....

nors iki sio pono komentaro nuomone lyg ir gera buvo...

Redagavo shaokan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal atrodo taip įdomiai, iš pradžių galvojau jam čia su galva negerai po tos traumos po GZ dalies, GZ neturėjo fantasy elementu. O čia p*** vos ne velnia žino kas, tolab kaip sakiau šitas mano pirmas mgs ( neskaitant to GZ kur labiau, į demo panašus, bet vien dėl to kad patiko  demo tai ant ps4 nusipirkau va šita nauja dali.) ir maniau jis toks military game, be jokiu iškreiptos fantazijos. Kai grįšiu damušių Watch dogs, ir po to pritęsiu savo MGS žaidimą, ir tikios neužknis kaip The Witcher 3: Wild Hunt  jis geras, bet man per įlgas gal nesugebėjo pritraukti ta įstorija iki galo.

Redagavo CerberusLT

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prirase, prispoilino ir dar padiskutaves su konami mum atskleide,jog devai skubejo (7m paskubom dirbo turbut) ir isleido tik varganus 80mln doleriu. tai nevykes zaidimas,gailiuosi dabar kad pirkau :/ ....

nors iki sio pono komentaro nuomone lyg ir gera buvo...

 

Bendrai paėmus žaidimas tikrai fantastiškas, savo žaidimo eiga, tačiau istorijos prasme tikrai po 30 misijos važiuoja žemyn, ir atvirai pasakius nesigaliu 60 eurų, kurių neišleidau, gavęs review kodą.

Be to labai daug cut- content kurį žaidėjai atrado žaidimo kode http://www.windowscentral.com/data-miners-discover-entire-chapter-metal-gear-solid-v-phantom-pain-warning-possible-spoilers

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O klausykit kai priesu gunkla paimi ir vel savo pasiimi, tas ginklas bus mother base? Ar butinai su juo turiu exfiltruoti, kad liktu? Ir kaip yra kai priesu ginklas su prierasu 10000, tai tipo nuima saibu, kad paimi ir lieka jis mother base?

Beje kam reikalingos avys, pauksciai? :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tuo Gunsmith naudotis? Tipo gavau jį, bet nežinau kaip custom ginklus daryt, noriu silenced tranq sniperio :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tuo Gunsmith naudotis? Tipo gavau jį, bet nežinau kaip custom ginklus daryt, noriu silenced tranq sniperio :/

uzeini i mother base skilti ir ten customise. bet veikia tik is malunsparnio berods.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tuo Gunsmith naudotis? Tipo gavau jį, bet nežinau kaip custom ginklus daryt, noriu silenced tranq sniperio :/

jo kaip sake. is ACC veikia atsiranda naujas punktas prie Customize / Weapons. ir is daliu aisku is turimu gali susideliot ginklus. jei nedaug turi ju tai nekazkas ir susidesi. bet duslintuva jau ant visko galesi det. ir dazyt pagaliau . po to ir suniui kaili pasirinkt spalva. :grt:  jo maziau ten spoilinkit. gerai kad neskaiciau beveik nieko.

15, 16 misijos kazkoks crap is tiesu buvo. ir kuo toliau tuo labiau nu nenoriu imt Quiet as su savim. nes ji arba kazkur laksto ten random, arba kazka nuzudo ir po to jau alarmas visur. ji aisku cool ir viska, bet mano stiliuj zaidimo nelabai tinka vistik. gal kai reikes labiau action lost kazkur veliau. 

siaip dauguma zmoniu skundziasi story prasme,kad jos kaip ir nera arba labai silpna. tai na... kazkaip man irgi cia toks vaizdelis. nors ir labai idomu ten per misijas eit, bet kad story butu vientisas ir kazkoks itraukiantis... na as kol kas nelabai zinau koki gala ten mano bazej veikia tie ciuvai kurie ten yra. kazkaip nelabai emociju is tikro sukelia. pamenu peace walker pradzia...buvo wow.isimintini charai kurie ir GZ dar buvo . o cia jau isvis nieko negirdejau is PW as. siaip maluosi ir tipo noriu ta graziu veidu priciupt. na ir kas is tikro. jokiu kodecku pokalbiu, isvis sneikas tiek jau mazai sneka cia. kaseciu tokia kruva bet nera kada klausyt. tai per loadinga issijungia tai per misija trukdo , tai vel ner kada.

vandens pistule gali ir i veida saut..biski pasimeta hebra o tau duoda laiko pribegt arciau. 

gali mieganciam ant kelniu pavaryt po to jis prabunda ir ...  :trl:

su vandeniu gali labai daug visko ir nebereikia dideliu sprogimu kelt kad elektras ten visokias pagadint jiem. viskas labai paprasta ir veiksminga.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal istorija sunkiau ispesti, kai jis open world, ir del pokalbiu as galvojau tas snake visada toks rimtas, ir nera iskalbus. Kai nezaides kitu daliu, tai nezinau koks jis turi buti. :D Pradzia tikrai wow kaip koks cod. :) Gal kai grysiu ka nors dar paupdaitins.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos