Rekomenduojami pranešimai

na jo tikras epic gameplay cia ..kai ta biciuka nuo olos nupute su pripuciama lele ar dar kiti momentai ... :trl:

kai snaiperei liepi kazka nusaut ir pats susisyncini su ja ..dar visus prisegt prie baliono reikia kiek galima daugiau ..visko labai daug ir galima zaist ivairiais budais ...kaip nori 


o ta Metal Gear Collection 2014 tai cia bus nauja MGS rubu linija

 

Metal-Gear2-670x361.png?8cfc20

 

Metal-Gear3-670x421.png?8cfc20

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sita tikrai pasimsim su savim i misijas jei tik bus galima... :gusta:

vKWQ416.jpg


8fwVhj1.jpg

 

6y9XLXX.jpg

 

lOBrzCY.jpg

 

tnrDGlT.jpg

 

vWABzXR.jpg

 

gFGdMUP.jpg


3bjDKXX.jpg

 

3GgRnTt.jpg

 

nauja ataka 

 

9Hv55uI.jpg


LmV3Rb4.jpg

 

lhcgCiT.jpg

 

yULfBEp.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar vienas kompanjonas kuris lydes misijose ..DD The Wolf 

 

mgstpp_tgs_11_web.jpg

 

mgstpp_tgs_12_web.jpg

 

mgstpp_tgs_13_web.jpg

 

 

mgstpp_tgs_16_web.jpg

 

mgstpp_tgs_14_web.jpg


At the Tokyo Game Show today, a new character was introduced for Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. And that’s DD, pictured in the shots above. Indeed, he’s a wolf/dog.

DD will assist players on missions similar to Quiet. However, depending on how you play, it’s possible that you may not even find him throughout the adventure.

Finding him is entirely optional.

 

atrodo kad ji reikes pirma susirast kazkur. suzeista, ir pasimt i baze.na idomu idomu 


atrodo ji rasim cia. neliksma story 

 

2014-09-2006_08_43-tgy2ure.png


bet animacijos vilkiuko tai epic 

 

Yv0r6P.gif


Aw5v0x.gif


Kaz wanted Snake to abandon the puppy.

FUCK KAZ

 

:acc:


tik idomu ..kodel tiek daug info apie viska mes suzinom pries zaidima ? wtf kojima ?  :chan:


dar kalbos kad Sniper Wolf galbut pamatysim ... :blink:


kas pamena sneikas visada mego vilksunius dar MGS1  :P

r3wRgvE.gif


pasirodo ta vilkiuka rode per demo. atrodo busiu ta vieta visai praziopsjas nes tikrai nemaciau ..dabar pasizejas radau kad tikrai buvo tas vilkiukas ten  :doh:


fox engine power

 


ir kam kojima mgs5 taip suscriptino. galejo but epic full open world masterpiece, su craftinimu ginklu pvz ir pan stuff..toks potencialas.



atrodo yra ilgesnis demo video

 

vilkiuka randa ties 12:47


aisku noretusi bent viena video suprast kast ne ka kalba ...

TGS treileris su eng subais

https://www.youtube.com/watch?v=aPcYaEe5fhA


aisku visos sitos demo yra specialiai sukurtos sitom parodom ir tai nera tiesiogiai zaidimo misijos,taigi tikrai nebus zaidime to ka rode cia, bet kazkur mes rasim vistiek ir snaipere ir vilkiuka.


lets do it

TehiyV.jpg


Bxx7SIVCAAEUilZ.jpg


Bxx9aNfCcAADwqs.jpg


BxyEawGCAAAmx8P.jpg


YTRF0eU.png


1Ep0Wlv.gif


o tarp situ dvieju tikrai ten kazkas vyks idomaus..

 

Metal-Gear-Solid-V-The-Phantom-Pain_2014


10583799_786832121381363_641047616834796


irgi neatkreipiau demesio is video, nuskanuoti kareiviai rodys savo statistika taigi galesi nusprest ar tau jo reikia tavo bazej ar ne..

2014-09-1818_35_38-k8snl.png


that moment...

ybiojz.gif


geriausias video zaidimu climberis

907566168759931822.gif


907566168883099310.gif

 

907566168946133422.gif


begimo animacijos irgi vienos geriausiu matytu

22qsp486d7q.gif


nieko batukai

UA2qjMH.jpg


kojima apie quite pasirodyma ir speliojimus

 

kInfJ9t.jpg


Bx9ZRZEIQAA3tMF.png

..i just did  :acc:


Quiet. 

jau isgarsejo iskart  :trl:


gaila be subu

 

https://www.youtube.com/watch?v=Wxg4Qi7rGEQ

nieko naujo siaip vistiek nieko nesuprantam  :poker:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galvojų pirkti, šaip ne vienos dalies nesu žaidės kažkada bandčiau, kai turėjau ps3, MGS4 bet nelabai kabino nors įš video tas kažkuo man patinka žaidimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na cia visai ktoks mgs vistiek tai net nelabai svarbu losei kitus ar ne. nebent del story bendro reiktu bet kad ir loses gali but vistiek neissifruosi viso to kojimos mindfucko su mgs bendra story.  o atrodo kaip vienas geriausiu zaidimu is nauju pristatytu ko dar tik laukiam. veikt bus tikrai ka . valandu bus ne desim ir ne 50 turbut o daugiau ideta i zaidima kad viska praeit ir suzinot. kojima net prisibijo kad dauguma tiesiog nesugebes pereit viso mgs5 netgi. o man is visko ka matau tai cia super.


labiausia panasu vis del to butu i PSP MGS peace walker dali cia. vis del to pratesimas. tai ant konsoliu galima HD versija palost peace walkerio, tai manau mazdaug suprast butu galima bent jau del bazes ir bendro principo. nors cia velgi daug kas kitaip ir visko aisku daugiau nepalyginamai. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2015 GOTY confirmed. Pizda, hype is through the roof.

 

Man tai šitas MGS atrodo bus MGS4+MGSPW+EPICNEXTGENSHITFEATURES. Žodžiu, tobulas MGS experience.

Redagavo Dwėsk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

info surinkta is naujausiu video ir interviu

 

 

The gameplay demo for Metal Gear Solid V: The Phantom Pain shown during TGS has revealed some new information. Here are the translations of the most important bits, and gameplay elements.

  • Kojima can finally do the things he wanted to, now that the hardware has evolved
  • Snake has lost weight, they say
  • You can choose your own routes during the missions
  • Quiet can assist you during gameplay with the buddy system
  • You can choose where the helicopter sets you down
  • Riding your horse is hard in the jungle environment
  • Snake is ‘naked’, Miller tells him they are making a new suit at Mother Base
  • The new suit is delivered to Snake
  • You can climb walls with cracks
  • The climbing section seen in the demo is a shortcut, you can also go around through the jungle
  • Snake is wearing a different arm prothesis in the demo
  • You’ll be able to use different protheses with different functions
  • There will be a lot of different protheses according to Kojima
  • You can set up a talking decoy. He has a lot of lines, including ‘Kept you waiting, huh?’ and ‘You’re pretty good!’
  • Snake calls in Quiet and orders her to scout up ahead
  • Quiet can also provide cover fire
  • When she is in position, she hums
  • She marks enemies during reconnaissance
  • If you speed up the time too much, the POW target dies
  • By hovering the reticle, you can select Quiet’s target
  • Snake throws a grenade and orders Quiet to shoot it
  • Quiet has a weakness that will tie into the story, and also into the way she is dressed
  • Quiet’s abilities depend on the degree of her bond with Snake
  • In the demo, the attacks commands were: shoot, target and wait for my signal, shoot this, and provide/cease cover fire
  • However, a lot has to happen for all these options to be available (bond degree)
  • If the bond isn’t high enough, Quiet won’t come with you
  • When Snake uses the ‘pin radar’, all the icons represent animals, but it reacts to people as well
  • You can analyze soldiers to see their statistics, like in Peace Walker
  • The binoculars can be upgraded by through R&D
  • Another interrogation option is asking: ‘Where are your friends?’
  • Snake’s can stun enemies with his arm, it packs 1.2 million volts
  • According to Kojima, you may never meet Quiet. It depends on how you play through the game.
  • Snake can also jump out of the chopper while it’s in the air… but it would kill him

 

  •  

ENG subai ant vilkiuko video

 


kas per daiktas tas idroid   ..tai iphone deklas.. bet atrodo epic ..tik aisku labai didelis 

 

https://www.youtube.com/watch?v=WEDLAhbKSoI

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau buvo galima apsieiti be absurdo su dezem zurnalais ir t.t, produktas reklamuojamas kaip rimtas, o turinys sukelia juoka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau buvo galima apsieiti be absurdo su dezem zurnalais ir t.t, produktas reklamuojamas kaip rimtas, o turinys sukelia juoka.

 

Bet gi viskas optional, o tų "prikolų" nuo MGS1 jau yra apstu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nemaciau kad butu reklamave zaidima kaip rimta..visuose gameplay tiek gamescom tiek tgs kiek lose tiek visokiu bajeriu ten skaldo tiek kalba tiek daro..tai kojima ir nerodo kad sneikas ar kazkas ten super rimta. nereiskia kad kazkas nuo to nukencia. kaip tik, igauna tik daugiau spalvu. niekas tau to tikrai neliepia daryt, jie parodo kad tiesiog galima. nes tikrai nedaug zaidimu tai galima daryt aplamai ka mgs5 bus galima.


ByEcc4hCIAAPKDU.jpg

 

ByDpo8ECEAAbMMv.jpg

 

ta Quite bus idomi, ir ten tarp jos ir sneiko kazkas bus tokio ..

 

ByDntv0CcAAETjA.jpg


dirf7Tw.gif


  • Kojima once again talked about the themes of Metal Gear Solid V: Race, conflict, the cycle of revenge, and war. “Snake and Kaz are hungry for revenge, Ocelot is more neutral.”
  • The buddy system (taking Quiet or DD the wolfdog with you) is optional, you can play the game alone.
  • You’ll be able to accept new missions without going back to Mother Base.
  • The sneaking suit is made of high-strength aramid fibers and has sound absorbing boots.
  • You will be able to develop weather modification technology.
  • A while ago, Kojima supposedly said he brought back a character he killed before. Now he clarified that he meant ‘a character killed off during planning’. So not a character that was dead in the story, but one that wasn’t in the story before.
  • If you clear Ground Zeroes you’ll get something ‘really cool’ in The Phantom Pain.
  • Kojima: ‘The Phantom Pain is nearing completion after 5 years.’ He said he wants it to stand up to the best in the world. It is the game he wanted to make 27 years ago.
  • On the Fox Engine:
  • The Fox Engine has facilitated multiplatform development. It also reduced development costs by 1/5.
  • The engine’s editor lets the level designers do about 80% of their work by themselves. They can now do things without having to ask programmers

 

 
  • Both the horse and the dog (DD) can die. This goes for AI buddies in general, so even Quiet can meet this fate.
  • Once your buddies are dead, they’re dead for good. This won’t affect the main plot though.
  • As said before, you can beat the game without meeting Quiet at all, and the same goes for the dog. But meeting them opens up whole sub-plots.
  • During the missions you can bring more than one buddy. There are four seats on the chopper aside the one for Snake.
  • Ocelot was a buddy at some point, but at the moment he isn’t. He may or may not become a buddy.
  • Kojima: “What Snake and his men go through in TPP is painful. Very painful.”
  • “The concept behind Quiet was nudity. A naked sniper.” Kojima also reiterated the reason behind the way she looks will surprise us. But no, she isn’t Chico, as Kojima confirmed.

 

  •  

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

/off
 

Scalmanai,

 

kaip Tu angluos būdamas 10 metų neišmokai Quiet rašyt? Kiek kartų rašei tiek Quite :D

 

Redagavo Dwėsk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kaip lietuviu budamas galima lt neteisingai rasyt? cia forumas kur isvis galima ir puse raidziu praleist. kam tai rupi siaip.

kvaiet geriau skamba  :yao:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su sita grazuole demesi tikrai atkreipsim

 

 silent-hills-pt-mgs-v.jpg

 

 

:gasp:


kojima girdejo kad mes norim mgs5 hi-res screenu ...

 

535467_0_org.jpg

 

535468_0_org.jpg

 

535469_0_org.jpg

 

..Did-you-rike-it.png


535470_0_org.jpg

 

535471_0_org.jpg

 

535472_0_org.jpg


535473_0_org.jpg


535475_0_org.jpg

 

535476_0_org.jpg

 

535477_0_org.jpg

 

dar kojima sake kad be idroid zemelapio dziunglese tiesiog pasiklysim

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos