Rekomenduojami pranešimai

Scalman.. isijung traileri su tuo subintuotu ciuvu kur kalba ir pasiklausyk i jo balseli :)) :thumbsup4::whistling:

Kojima is doing what he does best - troll the community :)))

Redagavo Sleepyfan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na cia ne troll o paskelbtas tiesiog naujas Snake. tikriausiai..kad ir kas butu ..daugiau nieko apie MGS5 ir neparode naujo..tai nebutu cia gaises laiko tusciai siaip .

visi nauji geimai pasims po aktoriu viena ar kelis ir padarys savo uber emotional game.

kai pagalvojus ..butu idomu kad i racingus idetu vairuotojo komentarus ..tipo leki ten ir pagal tavo vairavima komentarai trumpi pasileidzia .. :troll:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia yra reklamos triukas :) as galiu det galva, kad hayteris bus tame zaidime :) Jei ne big bossui tai jaunajam solid snak'ui cia yra 100% :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiefas nestumia nesamoniu kazkaip ..bet jau diskusijos uzvirs dabar oi kokios..vieni neigs kiti teigs. treti galvos ..o like dar ka nors sugalvos..

 

http://www.youtube.com/watch?v=WcO_s93X5Fo

man asmeniskai heiteris ar naujas snake bus visai nesvarbu.., svarbu kad bus geresnis ,kietesnis, idomesnis ..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tai pripazinsiu, kad hayterio balsas pagal ta klipa kur tu dbr parodei :D tikrai netiks, nes ne tie metai snak'ui, to naujo aktoriaus balsas beabejo labiau tiktu.. :) Bet hayteris ir kojima yra lyg ir vaikystes draugai ir visa kita, o dbr parode, kad typo kojimai ziauriai patiko kaip tas aktorius moka vaidint ir koks jo ten balsas ir t.t. cia kaip su peiliu i sirdi :D

Redagavo Sleepyfan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet toks tikrai vienas is tu nedaugelio nauju zaidimu ant naujo engine visiskai ir kuris atrodytu taip gerai ir tuo paciu butu tik sios kartos konsolem skirta..kaip ir PES naujas. Kojima nepuola visai i next genus ir nekuria ten desim portu nuo vieno kitiem..bus kazkas rimto, gero ir neabejoju kad nematyto tokio tipo zaidimuose. jis tai padare su MGS 1,2,3,4 , kiekvienas isskirtinis atskiras masterpiece.o dabar tokios galimybes atsivere jam dar priedo..open world MGS ..hell yeah ..

 

prasidejo..

 

 

:megusta:

 

o siaip geras aktorius..nieko daug nezino apie zaidimus ir ju nezaidzia ..tai i toki darba ziures kaip i rimta aktoriaus darba na..kaip ir Ellen Page ten pasidarbavo Beyond Two Souls..ar kaip Bioshock Infinite aktoriai..ir tikrai parode kad visas tas vargas pasitvirtino su kaupu..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geri aktoriai moka vaidinti, o šiaip man dėl įgarsinimo ausis pripras ir bus gerai man, svarbu kad viskas butu emocingas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesakau, kad Kieferis bus blogai. Pagyvensim - pamatysim. Tiesiog, asmeniskai, nelabai esu ziurintis TV series/Filmus ir neisivaizduoju kas per aktorius jis yra ir koki jis balsa gali suteikti Big Boss. Is paprastos kalbesenos lyg viskas ok, turetu tikti, bet voice act'inant visai kitaip gali jis skambeti. Del to ir norejau, kad butu bent trumpas video kur jis kazkiek butu jau igarsines Big Boss.

 

Kaip bebutu, MGS5 yra mano tope tarp labiausiai laukiamiausiu zaidimu apskritai ir toks dalykas kaip voice aktoriaus pakeitimas, tikrai nenumus noro kuo greiciau isvysti sio zaidimo.

 

Cia yra reklamos triukas :) as galiu det galva, kad hayteris bus tame zaidime :) Jei ne big bossui tai jaunajam solid snak'ui cia yra 100% :)

 

Keista butu, jei Kojima visai neduotu roles Hayter'iui, taciau abejociau del Solid Snake. Kaip minejo, veiksmas vyks 1984 metais, tai reiskia, kad tuo metu Solid Snake bus tik 12 metu (veikejas gymes 1972). Tai arba Hayter'is isspaus paaugliska balsa ir jaunaji Snake (jei pasirodis) igarsins, arba igarsins visai kita veikeja. Redagavo stash

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

 

Kojima apie tai kodel E3 treilerio vakar neparode o parodys tik per E3..

 

Yesterday Konami held their pre-E3 show, during which the voice actor for Snake in Metal Gear Solid V: The Phantom Pain was revealed, as well as the themes ‘race’ and ‘revenge’. However, the trailer Kojima has been working on wasn’t shown here. Today, Kojima talked some more about this, and about E3 in general. Here is what he said:

 

“As E3 being Olympic in game industry where all world top studios come to compete, I wanted to see the reaction of my trailer I’d worked on.

 

As being a creator, I am always curious about how this will be received. So I invited some groups of people to watch my trailer this week.

 

Among visitors saw the trailer, esp Yumi Kikuchi started sobbing right fr the start and cried too hard to get back to radio show for a while.”

 

Apparently some last minute changes on the trailer were needed:

 

“Trailer once being fixed but decided to change a bit as a result of monitor feedback. Changing now in progress.”

 

Kojima also had a poster made for E3, which he received today:

 

“Limited 10 copies of poster made ​​Especially for E3 HAS arrived.”

naujas posteris ..Kojima stiliuj.. :working:

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.youtube.com/watch?v=bH9L2mi7fd8

..taigi Kiefo voice patvirtintas..ir Kojima nemoka anglu kalbos ..?? :nsure:

Kojima pasake kad ateiti jie panaudos pilna aktoriaus mo-cap sneikui ...ateiti ..tai jau iskarto i nauja MGS dali spoilina .. :megusta:

 

pries tai lyg ir patvirtine buvo platformas ..o dabar Kojis jau sako palaukit E3 ir pamatysit..tai gali paimt ir pakeist platformas dar ..visko gali but tikriausia.. :read:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butu gerai kad butu only on Playstation

Nes buvo rašyta kad Kojimai patinka Playstation ir naujas ps4

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na abejoju ar bus exclusivas ..kojimas sake kad kuria nauja engine labai placiam ratui ir aisku nori daugiau uzdirbt juk. tas pats PES naujas irgi paremtas jo enginu ir nebus ant next genu. is tikro nelabai svarbu ant ko eis..nes jau parode kaip gerai atrodys ..tik neparode iki siol tos open world dalies zaidimo ..va cia tai idomu vistiek..bet kokiu atveju toki zaidima koki rode demo pristatyma tai jau imciau tik ir losciau ...atrodo kaip toks MGS kokio ir noreciau . o Kiefas gerai pakalbes ir ziuresim visi i veido israiskas,bus maziau kalbu daugiau veido grimasu si karta

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butu gerai kad butu only on Playstation

Nes buvo rašyta kad Kojimai patinka Playstation ir naujas ps4

 

Kodėl "būtų gerai"? Kaip tik yra gerai, kad jis yra multiplatforminis žaidimas, daugiau žmonių galės pažaisti šitą gėrį. Redagavo Vinsanty

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MGS 5 ant Xbox One... tai vis del to next gen ..bet treileris tas gameplay tai .. :spit: kol kas vienas ispudingiausiu nauju engine ..open world ..realtime weather..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos